Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
bloem jij gaat gewoon voor de eerste 2009-baby! hoop dat je je hoofd een beetje leeg kunt maken deze maand.

ik had inderdaad gezien dat als ik de 14 april positief zou testen (dat is nog erg ver weg maar goed) dat ik 22 december uitgerekent zou zijn. dus alle testen tot 20 april hebben nog een uitgerekende datum in 2008. goede hoop, we hebben nog even.

wie zei het? we blijven inderdaad een beetje achter als je naar andere topics kijkt, daar zijn ze allemaal in no-time zwanger, ach wij kunnen hier in ieder geval elkaar lastig vallen, niemand is hier alleen in zijn nog-niet-zwanger-zijn.

dametje, je wilde het weten he? jullie wilden het toch ook geen geheim houden? ben benieuwd, je komt het ons vast vertellen. misschien kun je dan ook een foto prive plaatsen.

zo snok, is je man veel van huis? je wil zondag ochtend testen? wanneer is hij thuis? zou een leuke verrassing zijn... hoop echt dat je positief gaat testen!

liubi, 6 weken en 2 dagen alweer, fijn dat je wat gaat voelen in je buik, maakt het een stukje echter denk. ik geef de moed niet op hoor, ben nog zwaar ongesteld maar heb helemaal geen buipijn op het moment dus heb er geen last van. ik kijk alwere uit naar de komende cyclus, eind maart eieren zoeken en half april NOD. ik ben zelfs vrolijk, en dat is best raar normaal ben ik best een beetje kort en shagerijnig (hoe schrijf je dat) als ik ongesteld ben.

pluis ik hoop dat dat goede tekenen zijn, bij mij was dat helaas niet het geval maar hopelijk bij jou wel! wanneer kan/ga/wil je testen? ook rond pasen of pas eind maart? wanneer is je NOD eigenlijk? schema zegt 18 februari...

plukkie, doe je best! * grijns*

zus, hoe was het in de sauna? was je alleen, met je vriend of je zus, of iemand anders? hoop dat je ervan genoten hebt!

kwam ik net thuis, heeft manlief een kwarktaart gemaakt, omdat ik zo lief ben... *smile*. helemaal lief!

doegies, vlinder

ps. dit is bericht 2000! (ik had de 1000ste ook al op mijn naam staan, haha!)
anoniem_53339 wijzigde dit bericht op 19-03-2008 14:53
Reden: 2000ste bericht
% gewijzigd
Ben net terug van begrafenis blijft toch altijd emotioneel. Is ook maf sta je daar afscheid te nemen terwijl je zelf zo met een nieuw leven bezig bent. Maar goed zo is het leven!

Ik wil komende zondag testen is precies 2 weken na de positieve ovulatietesten. Ben benieuwd en heb geen flauw idee. Grieperig zijn ende begrafenis waren teveel afleiding in mijn hoofd om er echt mee bezig te zijn. Houdt wel in dat mijn cyclus weer terug bij normaal is en weer 28 dagen telt.

Vlinder wie weet krijg jij gewoon een kerstkindje!

Weet wel dat toen we net begonnen met schrijven en er in het begin en paar vaak na elkaar zwanger werden dat ik dacht ojee zometeen ben ik nog de enige niet zwangere (al hoop ik voor jullie allen dat het snel gebeurd!) ga ik helemaal aan mezelf twijfelen. Vind het nu wel fijn dat anderen je zo goed begrijpen in je onmacht nu....................
Hee Vlinder...nee valt wel mee hoor. Werkt wel veel maar dat doe ik zel ook wel Zon 2 a 3 x per jaar zit hij in buitenland...Enne ik ga m zondagochtend ophalen dus ja wie weet heb ik iets om in zijn oor te fluisteren bij aankomst

Pluis gecondoleerd...en ja dat is heel bizar...
Hè ladies, wat is er veel geschreven, ik heb alles gelezen maar zag er helaas geen nieuws tussen staan dat er een nieuwe zwangere is. Ben op dit moment erg druk om op alle verhalen te reageren maar ik wil wel Dametje veel succes wensen morgen met de echo, misschien dat je dan weet wat het wordt...spannend!

Hier alles rustig, volgende week mijn NOD dus we wachten rustig af!
Haha een man die kwarktaart maakt. Wist niet dat die bestonden

Ha die Vlinder. Wat heb je dat goed uitgerekend. Doe je dat elke keer bij je NOD? Wel grappig om te weten.

En inderdaad nog volop mogelijkheden voor decemberbabies.

En een 2009 baby is ook wel errug leuk hoor!

Mij was het ook al op gevallen dat op andere forums het een beetje sneller lijkt te gaan. Het gras is natuurlijk altijd groener.....

Dat betekend wel dat het niet anders kan dan dat we een inhaalslag gaan maken.

Pluis, dubbel he dat gevoel. Herken jje gevoel wel dat je dacht straks ben ik de enige niet zwangere... Op dat moment dacht ik waarschijnlijk ik ben de enige die nog geen eens begonnen is met proberen...Ach, hier kunnen we lekker ons hart bij elkaar uitstorten.

Dametje heel veel succes morgen met de echo.
He lieve dames,

jullie zijn iets te snel, de echo is vrijdag, en een paar uur later vliegt lief weer naar het buitenland voor een week

Als ik hem heb uitgezwaaid kom ik verslag uit brengen!! Was zeker niet van plan geheim te houden wat het is. Maar misschien ga ik eerst zelf even aan het idee wennen.
Vlinder, jammer dat het niet raak is deze keer.

Bloem, fijn dat je wat rust in je hoofd krijgt. Lijkt me niet verkeerd om af en toe even bewust een stapje terug te doen en de boel even te relatieveren.

Dametje, veel succes en plezier morgen! Mogen wij ook weten wat het gaat worden?

Er zitten weer een aantal NOD's aan te komen... ik ben alvast begonnen met duimen.

Hier heb ik even een baalweek. Ben afgelopen weekend ongesteld geworden maar ach, had toch niet verwacht dat het deze keer gelukt was. Maar heb even flink de balen van mn werk.

Ik wil minder werken per 15 april, maar daar is gezeur over. Het kan pas per 1 juni en dat wil ik dus niet.(en dat terwijl ik het al 1 december heb aangegeven). Ook gezeur over of ik wel of geen contract krijg, zit er nu op uitzendbasis en dat loopt dus 15 april af en ik weet nog steeds niet of ik er kan blijven of niet. BAH!

En er zijn nog meer kleine dingetjes die met werk te maken hebben, dus ben er eigenlijk wel een beetje zat van. Ik ga morgen maar weer eens praten dat mijn uiterste voorstel 1 mei is en dat ik binnen 2 weken wil weten of ik daar nou een contract krijg of niet. Maar dat zijn geen makkelijke gesprekken vind ik.

Zo ik ben weer even uitgezeurd hoor. Ik zal uiterlijk komend weekend het schema bijwerken. Moet morgen tot laat werken en vrijdagavond is waarschijnlijk een echte vrijdagavond, m.a.w. geen puf meer, hihi.

Oh weet niet meer wie het me vroeg, maar ik ben inderdaad begonnen deze maand met temperaturen. Ik heb dat 2 jaar geleden ook wel eens gedaan, maar goed er kan een hoop veranderen in 2 jaar natuurlijk.
Crosspost Dametje!

Jammer dat je vriend gelijk weg moet zeg!

Leuk dat je ons gaat vertellen wat het gaat worden, maar wen eerst maar zelf even lekker aan het idee hoor! hihi!

Vrienden van ons hebben trouwens gister een kindje gekregen. Een meisje. Ben benieuwd wanneer ik op kraamvisite mag!
Hee Mibb jammer dat je weer ongesteld bent geworden maar als je het zelf verwacht dan is "klap" niet zo groot enne hoe heet het kindje van je vrienden?

Dametje ben erg benieuwd!!!

Welke topics gaat het sneller dan? Want waar ik schrijft +35 ook niet hoor....
Hey Snok, klinkt geweldig, je weekendje NY. Ik ben er ook eens geweest, in euh '98, 3 dagen.

Inmiddels hebben mijn ouders aangeboden in de zomervakantie op dochter te passen, dus hebben wij ook andere opties om te doen, en toevallig dacht ik toen ook aan een weekje NY of zo, nu kan het dan nog, en die dollar staat natuurlijk erg laag!

En natuurlijk duim ik voor je de komende dagen!

@Mibb, hoe is het gesprek gegaan? Kun je blijven, en lekker minder gaan werken?

Hier geen nieuws, we hebben nog geen acties ondernomen betreffende woningen kijken. Verder logeert dochterlief komend (morgen dus) weekend bij opa en oma, en heb ik een hotelletje geboekt, en gaan we lekker naar de sauna, even een paar daagjes relaxen dus!

Iedereen met naderende NOD's we duimen!!!! Heel veel succes, en voor de rest, ook heel veel succes natuurlijk met euh...
Hee Beer! Ja NY is gewoon echt leuk...alles is er te doen en het shoppen super

Geniet ze dit weekend....

Enne ja mocht ik dit weekend (denk zondag) testen laat ik het zeker weten ....Weet t echt niet....Voel van alles en niets...kan het niet goed plaatsen.

x
Hai allemaal,

Mibb, balen zeg. En dat twee keer, een keer voor de ongie en de andere keer voor je werk. Heb je al een gesprek gehad?

Kraamvisite is wel errug leuk.

Snok, spannend zeg. Ik wil het wel meteen weten hoor als je hebt getest.

Hier een beetje in een slechte bui. Had van de week mijn vruchtbare dagen en die hebben we niet gebruikt. Baal er enorm van en vind mezelf redelijk stom. Ga zo werken en hopelijk kan ik dan even ergens anders aan denken. Nu denk ik alleen maar dat als we zo door gaan het helemaal nooit gaat lukken. Wat natuurlijk kolder is, want dit is pas de tweede periode. Zo, nou heerlijk tegen jullie gezeurd.
plukkie hier klagen mag altijd! En wie weet waren je vruchtbare dagen wel op ee nander moment dan je denkt!

Mibb wat ontzettend balen van je werk wanneer heb je je gesprek?

Dametje spannende dag vandaag! Maar wel heel leuk.............

Snok heb je er al enig gevoel bij voor de uitslag van de test? Herken je dingen van de vorige keer? Of was het toen gewoon zo zonder dat je wat hebt gevoeld?

Moet zeggen wordt wel zenuwachtig voor zondag voor het testen. Beleef alle mogelijke opties meerdere malen per dag. Tja als je ziek thuis zit heb je daar alle tijd voor. Vooral nu ik weer wat opknap. Nog 2 nachtjes en dan is de onzekerheid weer voorbij
Hallo ladies,

Te druk de laatste tijd om te schrijven, maar ik lees wel af en toe bij hoor!! Op mijn werk is het te druk, zit ook 's avonds thuis te werken en daarnaast nog studeren en voorbereidingen voor nieuewe huis..... Je ziet ook nog helemaal niet dat ik zwanger ben en dat vind ik soms wel jammer, niet dat ik het vergeet, maar je wordt er minder mee geconfronteerd zeg maar.... ben toch al 14 weken, maar ja bij de eerste gaat het geloof ik allemaal niet zo snel.

Vlinder en Bloem, balen dat jullie ongesteld zijn geworden!!

Wie zijn nu de volgende? Kan de lijst nu niet zien....

In ieder geval voor Snok het weekend spannend!! Het lijkt alsof je wel wat tekenen hebt, maar begrijpelijk dat je nog even niet precies weet wat je voelt en niet te snel conclusies wil trekken.

Plukkie, balen van deze periode, maar gewoon gaan voor de volgende! Zoek wat afleiding, ook het weekend!

Beer, geniet van het lekkere weekend. Het wordt vreselijk koud en veel regen en storm, dus geniet maar lekker van de rust en elkaar!

Mibb, toch eindelijk ongesteld, heel dubbel gevoel waarschijnlijk.... Ik hoop zo voor je dat de komende cyclus korter is of eigenlijk dat je niet meer ongesteld wordt zeg maar....

Dametje, spannend vandaag echo, kom je het snel vertellen hier!!

Pluis, jij ook het weekend testen, spannend!! En wat word je dan even geconfronteerd zeg, tegelijk begrafenis en bezig zijn met zwanger worden...

Liubi, positief blijven, vertrouwen dat het echt veel vaker goed gaat dan niet goed, alleen je hoort meer verhalen over dat het niet goed gaat en die onthou je. Het is al bepaald of het kindje gezond is of niet, het belangrijkste is dat jij gezond blijft leven en rustig aan doet. Ben het helemaal eens met Dametje, het is heel anders "wachten". Het wachten op een positieve test is onzekerheid of je zwanger bent, dat heb je niet onder controle. Op het moment dat je weet dat je zwanger bent, dan is er een bepaalde controle, die alleen nog bevestigd moet worden. Het is moeilijk onder woorden te brengen....

Ik moet nu echt aan de studie, aan iedereen die ik vergeten ben!!!

liefs

Freddy
Pfiew, ik had gisteren de schrik van mijn leven. Ik had ongewenst bruinverlies! Bij nader inzien komt het van de ontlasting. Ik heb Colitis Ulcerosa (chronische darmonsteking) en door de zwangerschap is die weer helemaal terug gekomen. En dan verlies je wel eens een druppel ( ja dit is heel erg goor ik weet het) maar ik dacht dat het dus echt om bloed ging. Was de halve dag in paniek! Zwangerschapskwaaltjes zijn er gelukkig nog, ook uitgebreid met hartkloppingen wat ook normaal schijnt. Vandaag alweer een stuk rustiger hihi.

@Freddy, alweer 14 weken? Wat gaat dat snel!

@Pluis, ik duim voor een positieve test!

@Plukkie, lucht je hart. Daar zijn we voor!
@Plukkie, errug jammer, maar misschien is je eisprong wel op een ander moment???

@Pluis (en Snok), spannend, ik duim voor jullie!

@Freddy, het heeft ook voordelen dat je nog niet ziet dat je zwanger bent, dan kom je waarschijnlijk ook niet zo heel veel aan. Ik paste destijds met 14 weken echt niet meer in mijn eigen broeken, kwam uiteindelijk 23 kilo aan, dus.... Nog even afwachten dus.

@Liubi, inderdaad schrik... In dit geval maar goed dat het ergens anders aan lag. Hoop niet dat dit veel klachten voor je kan veroorzaken?

Hier gaat het wat minder, dochter begon gisteravond met overgeven, en is behoorlijk ziekjes, vanmorgen ook diarree, en (hoge) koorts. Dokter gebeld, maar zolang ze blijft drinken en niet zichtbaar verder achteruit gaat had het geen zin om langs te komen. Nu heerst het ook op de ko, heb vanmorgen even gebeld, en het overgeven en koorts kwam de leidster bekend voor. Ons weekendje weg wordt dan ook bekort, of zelfs helemaal afgelast. Even afwachten dus, gelukkig slaapt ze nu wel goed (vannacht was een drama), en ik geef haar een beetje ors. iedereen verder een fijn weekend gewenst, en ik duim voor positieve testen!
Dametje hoe was je echo gegaan, ik ben benieuwd! En je moest je vriend gelijk uitzwaaien he, balen!

Liubi wat schrikken zeg. Jeetje mina, gelukkig was het niets ergs. Maar ik snap je angst wel hoor.

Beer wat vervelend dat je dochter zo ziek is. Hopelijk wordt ze snel weer beter! Jij ook een fijn weekend!

Heb goed nieuws van Zus, ze had al een positieve ovulatietest. 13 dagen na haar laatste menstruatie. Dat is toch geweldig? Die pilletjes slaan dus goed aan bij haar. Eindelijk regelmaat. Ben jij nou al begonnen Mibb?

Nog 2 nachtjes slapen, dan is mn vriend weer thuis, Is hardstikke gezellig hier bij zus en zusman. Zijn alleen maar aan het Wii-en haha. Gister naar de zonnebank geweest en samen naar de kapper (ik naar de kapper...een wonder). Maar het was superleuk en we kunnen weer normaal voor de dag komen.

Hebben jullie nooit als jullie naar de kapper geweest zijn dat het lijkt alsof er wel 20 cm van je haar af is, terwijl het reuze meevalt? Ik haat dat zo. Ben altijd pas na een week gewend.
Ooooo lekker weekend!!! Drie hele dagen heerlijk!!!

Nou de rest heeft mn zus al verklapt hahaha
Moet alleen wel nu goed mijn temp bijhouden dus even de wekker zetten grrr.... Maar dan slaap ik daarna weer lekker verder.
Hallo allemaal,

Ik heb al lang niets van me laten horen, maar ik lees het wel! Ik vind het op dit moment even te veel om elke keer te reageren. Ik moet nl al zoveel mailboxen e.d. bijhouden...aaargh. En op school is het druk, mijn relatie had even wat stress, het babygebeuren hebben we weer even uitgesteld (29 maart is dus mijn WOD) en waarschijnlijk gaan we er weer in mei/juni voor. Dus geen spannende nieuwtjes. Overigens doen we het wel onveilig dus je hebt altijd de kans in het kleine hoekje...hoewel ik daar nog nooi zwanger van ben geraakt

Het is idd ironisch fijn dat dit topic niet achter elkaar zwanger raakt zodat je niet compleet depressief wordt. Het andere topic waar ik bij schrijf/lees heeft nog 5 niet-zwangeren over en dat na 3-4 maanden! Ongelooflijk.

Toch wens ik iedereen heel veel succes ermee, het is gewoon heel blij nieuws als het lukt lijkt me.

Fijne Paas en tot later
@Beer, wat jammer dat je weekend anders loopt! En hoe is het nu met je kleintje? Klinkt heel zielig.

@Zus, geen woorden maar daden zou ik zeggen

Hé India, leuk om van je te horen. Als school je opeist dan is dat nu eenmaal even zo toch. begrijp ik heel goed. Schrijf je ook nog op een ander forum? Vervelend dat je relatie door een wat moeilijkere periode gaat. Vind je het wel prettig om dan juist nu onveilig te vrijen?

@Summer, nog een nachtje slapen voor jou! Heerlijk zo tutten met zus.

@freddy, wanneer is de verhuizing precies? Die buik die komt wel hoor, maar het is inderdaad leuk om er mee 'te pronken'.

@snok, wat een indrukwekkende shoplijst! En was het ook goed om even weg te zijn met zijn tweeen?

@liubi, vervelend dat oude kwaaltjes de kop op steken. Ik ben al twee weken aan het ontverkoudenen, dat heb ik normaal nooit, maar ja het schijnt erbij te horen (lagere weerstand). Hoe is het voor je vriend dat je nu zwanger bent. Is het voor hem nog heel abstract of is hij aan het lezen geslagen?

De echo was goed, alles zag er goed en normaal uit. Fijn! Toen ze zei 'het is een meisje' vond dat ik dat wel even heel emotioneel.
( ik heb een buikfoto op ons prive forum gezet)Niet schrikken!
Wauw een meisje! Gefeliciteerd! Het lijkt me inderdaad een heel emotioneel, speciaal moment. Fijn ook dat alles goed is! Geweldig, ik ga meteen even op het priveforum gluren
En nu ben je niet alleen tegelijk met je broer zwanger, wat op zich al bijzonder is, maar krijgen jullie ook nog eens allebei een meisje. Dubbel bijzonder!
Dametje...super dat alles goed is en een meisje...ja helemaal leuk toch?

Fijn paasweekend dames! Ik meld me als ik meer weet

x

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven