Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
W
Ik pas ook voor de schoenen (die overigens helemaal niet geel zijn.........) en eigenlijk pas ik voor de totale outfit!
@just: Haha, ja, ik heb ook Uggs. Manlief zou ze het liefst bij het vuilnis zetten zo lelijk vindt hij ze, maar ze lopen zooooo lekker. Mijn moeder had de mijne laatst even aan en ze vond ze zo heerlijk dat zij ze nu ook heeft!

@Mogalie: 'gelukkig' heb ik voornamelijk migraine vlak voor ik ongesteld moet worden. Daar heb ik dus zometeen hopelijk geen last meer van.

@Romi: wat fijn dat jullie gisteren zo fijn over kinderen hebben kunnen praten. Wij doen dat de laatste tijd ook steeds vaker, zo hadden wij het gisteren in bed over namen en vernoemen. Mijn man heeft alleen een beetje een rare afwijking: hij wil het hele medische en biologische verhaal erom heen allemaal niet weten, dat vindt hij eng op de een of andere manier. Ik kan hem dus ook niet interesseren voor mijn zwanger worden en babyboom boeken helaas.
Pff, heb de zaterdagmiddaggekte van de supermarkt weer overleefd

Even snel eten maken en dan naar verjaardag van beste vriend. En op tijd naar huis vanavond!

Dag 41, nog altijd niks.

Rustig hier zeg!
@Florence, over namen wil hij het juist nog niet hebben Daar heeft hij gewoon nog geen idee van.

Ja hij komt altijd met de namen Truus, Nel en Harry Lekker serieus dus...

Hij wil geen geslacht weten, dat zegt ie dan weer wel...
Inderdaad rustig hier. Ik verander er ook weinig aan. Heb geen nieuws eigenlijk. Ik ben heel erg moe en misselijk. Lig al de hele middag op de bank.Is niet echt een pretje met twee gillende kids om je heen. Manlief probeert zsm thuis te zijn, maar kan wel 18 uur worden. Kan ook niet in slaap vallen met de kids erbij. Heb manlief al wel duidelijk gemaakt dat ik niet zoveel zin heb in vrienden over de vloer vanavond.

Ik denk dat ik woensdag de gyn maar eens ga bellen.

@Mo...misschien de ha eens bellen of hij/zij nog tips heeft mbt je menstruatie?? Duurt nu wel errug lang toch??

@Romi...manlief denkt natuurlijk dat ie al volleert vader is. En dat is misschien ook wel zo. Dus we hebben het eigenlijk alleen over namen, hoe we de kinderkamers gaan indelen etc...Nou ja, eigenlijk heb ík het daar vooral over.
Hallo,

Allereerst willen wij jullie bedanken voor de lieve kaartjes! Het was gisteren een geweldige dag. Ik heb geen tijd om nu alles door te lezen maar dat doe ik als we terug zijn van vakantie. Hieronder een verslag van onze dag en op de groep staan een paar foto's!

De grote dag

Om 7.00 uur ging onze wekker af, we zijn beiden opgestaan en hebben samen ontbeten. Daarna heeft Ingrid gekeken of onze fotografen en vrienden Cindy en Marcel al wakker waren gelukkig was iedereen op tijd op. Ingrid vertrok met Cindy rond8.15 uur richting kapper voor de laatste föhn handelingen en Marc en Marcel bleven samen achter. Om 9.00 uur arriveerden de ouders van Marc met ceremoniemeester Stefan bij de buidegom. Ingrid werd inmiddels in haar ouderlijke huis al opgemaakt en aangetrokken door Chantal, Carol en Cindy. Als eerste mocht haar vader haar komen bewonderen. Rond 09.30 uur ging de bel en stond Marc voor de deur. Ingrid liep de trap af en dit was het begin van een mooie en lange dag. Om 11.00 arriveerden we in het Philips Stadion in Eindhoven samen met Huub, Chantal, Marc, Cindy en Marcel om foto's te maken. De eerste stop was de zilveren kampioensschaal uit de Eredivisie van afgelopen jaar. we mohten de schaal vasthouden ( hij was erg zwaar) en Mrc heeft hem zelfs gekust. De volgende stop was de eregalerij gang met alle foto's van oud spelers en huidige spelers en hierna volgde de nieuwe kleedkamer en de doucheruimtes. Via de spelerstunnel kwamen we aan bij de tribunes en hebben we foto's gemaakt van ons eigen plekje en een paar op het gras. Daarna zijn we naar de business lounge gegaan en naar de eerste verdieping met een groot PSV logo. Om 12.00 uur zat de fototour erop en keerden we terug naar het huis van Ingrid's ouders waar inmiddels ook de auto's en andere daggasten waren gearriveerd. Wij reden zelf in een A Ford en de VIP's werden gereden in een Fleur de Lits bus uit 1930. Om 13.30 uur was het instappen geblazen voor het eerste officiele gedeelte van onze dag we gingen naar de Holtmuhle om te trouwen voor de wet. De Ambtenaar van de Burgerlijke Stand maakte er een hele leuke gebeurtenis van met veel humor en na een half uur waren we officieel man en vrouw. Hierna volgede de reis naar de H. Fmiliekerk waar we voor de kerk trouwden. Het was een mooie dienst met veel muziek en leuke gedichten die werden voorgedragen door Cheska, Kim en Cindy. Om 16.00 uur was de mis afgelopen en kon het feesten echt beginnen. Bij feestzaal Limianz werden we ontvangen met Kir Royale en hierna volgde een heerlijk diner met groentesoep, varkenshaas en zalm en als toetje de bruidstaart die gemaakt was in drie lagen met roosjes en bovenop Mickey en Minnie. Het was heerlijk allemaal. Om 19.00 uur werden nog even een paar foto's gemaakt en was er de kans voor de daggasten om zich even op te frissen voordat de andere gasten rond 20.00 uur op de stoep stonden voor een feest. Om 21.00 uur hebben we het feest officieel geopend met een wisseldans op het nummer Ein Stern der deine Name trägt van Nik P en DJ Otzi en hierna barste het feest echt los en werd er volop gedans, gedronken en gezongen. m 22.30 uur werd het kou buffet opgediend waarna het feest doorging tot 1.30 uur. Het was echt een knalfeest zoals wij het graag wilde hebben, ook met dank aan DJ Chris Strijbos. Vanuit Limianz werden wij vervoerd naar Chateau de Holtmuhle waar wij de bruidssuite hadden gereserveerd en na een uur in het bubbelbad zijn ook wij gaan slapen. Kortom het was een geweldige dag!

Groetjes en tot over 2 weken
...
...
@Poca, klinkt als een geweldige dag!

Wel een beetje jammer dat je onze kaartjes nog niet eens gelezen hebt, had ik toch zeker verwacht
@ Romi: Ik denk dat Poca bedoeld dat ze niet alles heeft doorgelezen van het forum

@ Poca: Klinkt als een heeeeerlijke dag! Wat een gave auto!!!

Heel veel plezier op vakantie!

@ Lisa: Ik vind gele schoenen ook echt gaaf

En alcohol is inderdaad niet erg gunstig voor sperma, maar als ik het me goed herinner, dan heeft het weinig effect op kort termijn. Dus als hij deze week veel gedronken heeft weet ik niet zeker. Ik zie op Wikipedia: Factoren als stress, alcoholgebruik en roken hebben invloed op de levensduur van sperma.

Staat er iets over in het Babyboom boek?
"Tussen de aanmaak van zaadcellen en het tijdstip dat zij bij de zaadlozing naar buiten komen zitten twee tot drie maanden."

Net even gevonden....dus schade komt over drie maanden
...
W
@ poca

wat een fantastiese dag.

Ik zo even kijken op onze groep.

@lisa

Ik vond fruit inderdaad altijd wel heel lekker. Maar omdat smaak toch anders word. Kon inderdaad fruit nog beter eten. Alleen af keer voor paprika, pasta ( terwijl ik altijd heel lekker vind ) was heel erg. Ik ging zelfs over mijn nek daardoor. Dat had ik bij tandpasta ook.

Spannend hoor die actie dagen!!!!

@ mo

Ik ken het een beetje die verrotte dagen.

Weer en lang en dan weer een korte.

zucht....

Ik hoop dat je snel mogelijk wat wijzer bent.

@t&g

Jammer dat je zo moe bent en misselijk.

Gelukkig is het voor een goed doel.

Alleen ik kan niet mee praten over gillende kinderen.

We maken het straks mee met de volgende zwangerschap.
@poca

Echt leuke foto's!!!!!!!!!!!!!!!!!
daar ben ik weer. had gisteren ook een bruiloft, waar iedereen ook bleef slapen. Ik zweer dat ik nog nooit zo'n grote kater heb gehad als vandaag. We waren vanmiddag om 14.00u thuis. Ik heb mezelf naar boven kunnen slepen om weer op bed in te storten. Om 18.00u werd ik pas weer wakker en hij is nog niet over. Echt heel erg. Mogalie, je hebt gelijk. we moeten snel zwanger worden. Ik heb het wel vaker gezegd, maar nu meen ik het: Ik drink nooooooiiiit meer! hihi

Wat een leuk verhaal, Poca. Het is duidelijk een heel mooie dag geweest. Gefeliciteerd!

@babymerel, wat een akelig verhaal. Dan komt het idd heel dichtbij he!

@all, nu heb ik wel zo heerlijk onverstandig lopen drinken gisteren, maar kan dat eigenlijk kwaad, nu ik nog niet zwanger ben, maar morgen wel mijn vruchtbare dagen beginnen, volgens babybrabbel.nl?

@florence, goede beslissing genomen!!! Fijn hoor dat je eruit bent gekomen.

Ik ga weer even hangen op de bank. Als ik niet teveel beweeg, gaat het redelijk. (schaam,schaam)
W
@justline. je bent geweldig!!!!!!!

Ik zak weer onderuit!!
@ T&G(V): Ik ben je advies aan het opvolgen hoor! Beter laat dan nooit.....huis staat vol met waxinelichtjes en heb mezelf net in een ernstig sexy setje gehesen. Eisprong is pas 16 augustus maar ik dacht ik oefen alvast even vriend komt zo thuis, dus wie weeeeet! Heb de valse hoop dat meneer zegt: "Lieverrrrdd!! Waarom beginnen we niet gewoon meteen??!".

Haha....wish me luck, trust allemaal!
...
quote:Lisa1977 schreef op 09 augustus 2008 @ 18:00:

@ Justline en Mogalie: hahaha volgens mij maken ze er bij de Viva iedere week een wedstrijd van wie de lelijkste outfit kan samenstellen PS Gele schoenen zijn stoer!

Of ze werken naar een climax toe, over 2 weken het ultieme lelijke

@ Mogalie: al een beetje bijgekomen van de kater?

Wel bijgekomen ja, maar duik zo mijn bed in! En tja, water helpt wel, maar dat vergeet ik dan net weer als ik dronken ben....

@ all: is het volgens mij niet erg goed voor de zaadjes.... weten jullie dat soms? Ik kan niet met een wetenschappelijk onderzoek zwaaien, maar alcohol en drugs bevorderen de kwaliteit van het zaad zeker neit. Morgen een balansdag voor hem ter compensatie

@Poca, wat zagen jullie er mooi uit en wat een mooie auto en bus. Geniet van jullie honeymoon! Enne, slapen in de Holtmuhle, NICE!

@T&G, hoop dat je je al beter voelt!

@Lisa, veel plezier in bed deze dagen! Ik merk niet dat ik meer groente/fruit eet, eet sowieso bergen groen spul! Kan niet genoeg zijn.

@JL, ik stop met je mee! Kunnen we samen stressen en frustreren

Had je sexy setje het gewenste resultaat? (bij mij werkte dat wel , daar was ie niet tegen bestand, haha)

@Kruimel, geen idee of dat kwaad kan, maar volgens mij moet je niet te geforceerd zijn daarin. Stel je voor dat je pas (hoop van niet) over 1,5 jaar zwanger raakt. Dan zou je al die tijd geen wijntje kunnen drinken of kaasje kunnen eten.... Lijkt me ook niet de bedoeling.
Roadster, waar ben je toch?
W
@Justline,

We hadden al voorspelt dat ie snel overstag zou gaan als je eenmaal stopte met de pil.. Mannen zijn ook allemaal hetzelfde. Ze hebben net dat kleine duwtje nodig (lees: condooms)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven