Zou het kunnen?
donderdag 24 juni 2010 om 12:17
Hoi meiden,
Ik ben nieuw hier,en kom maar direct met een vraag.
Sinds 3 dagen heb ik vreselijke pijnlijke borsten,als ik ze aanraak, maar ook als ik gewoon zit.
Nu ben ik gisteren bij de ha geweest en het kan zijn dat ik zwanger ben, maar heb al een paar keer getest omdat ik erg nieuwsgierig ben maar natuurlijk negatief,omdat het nog te vroeg is om te testen.
Ik moet 3 juli ongesteld worden.
Maar zijn er hier dames die dit herkennen?
Ik ben nieuw hier,en kom maar direct met een vraag.
Sinds 3 dagen heb ik vreselijke pijnlijke borsten,als ik ze aanraak, maar ook als ik gewoon zit.
Nu ben ik gisteren bij de ha geweest en het kan zijn dat ik zwanger ben, maar heb al een paar keer getest omdat ik erg nieuwsgierig ben maar natuurlijk negatief,omdat het nog te vroeg is om te testen.
Ik moet 3 juli ongesteld worden.
Maar zijn er hier dames die dit herkennen?
donderdag 24 juni 2010 om 12:20
donderdag 24 juni 2010 om 12:20
donderdag 24 juni 2010 om 12:21
quote:hompeltjepompeltje schreef op 24 juni 2010 @ 12:20:
Oei... geen goede binnenkomer. Ik vermoed een boel pittige reacties. Jouw vraag word namelijk door miljoenen anderen dagelijks gesteld. En het enige antwoord dat je kunt krijgen is... wij weten niet of je zwanger kunt zijn. Doe een test. Sterkte alvast.Ja het zal, maar dan kun je nergens meer een vraag over stellen ja. als mensen het niet boeit hoeven ze niet te reageren.
Oei... geen goede binnenkomer. Ik vermoed een boel pittige reacties. Jouw vraag word namelijk door miljoenen anderen dagelijks gesteld. En het enige antwoord dat je kunt krijgen is... wij weten niet of je zwanger kunt zijn. Doe een test. Sterkte alvast.Ja het zal, maar dan kun je nergens meer een vraag over stellen ja. als mensen het niet boeit hoeven ze niet te reageren.
donderdag 24 juni 2010 om 12:21
donderdag 24 juni 2010 om 12:24
quote:mali_bu21 schreef op 24 juni 2010 @ 12:21:
[...]
Ja het zal, maar dan kun je nergens meer een vraag over stellen ja. als mensen het niet boeit hoeven ze niet te reageren.De pittige reacties zullen vooral komen doordat deze vraag gemiddeld 7 keer per dag langskomt en er een vast topic over is. Misschien handig ls je even verder kijkt dan je neus lang is fijn als je even leest voordat je wat post
[...]
Ja het zal, maar dan kun je nergens meer een vraag over stellen ja. als mensen het niet boeit hoeven ze niet te reageren.De pittige reacties zullen vooral komen doordat deze vraag gemiddeld 7 keer per dag langskomt en er een vast topic over is. Misschien handig ls je even verder kijkt dan je neus lang is fijn als je even leest voordat je wat post
"ik ben het, Barbabelladingdong"
donderdag 24 juni 2010 om 12:26
Wil je zwanger zijn, of juist niet? Heb je seks gehad tijdens of vlak voor je eisprong? Gebruik je wel of geen anti-conceptie?
Als je nou gewoon eens lekker afwacht tot 4 juli? Je hebt geen borstkanker, want dan had de huisarts je vast wel
doorgestuurd. Niks om je zorgen over te maken dus.
Slik je al folium-zuur?
Als je nou gewoon eens lekker afwacht tot 4 juli? Je hebt geen borstkanker, want dan had de huisarts je vast wel
doorgestuurd. Niks om je zorgen over te maken dus.
Slik je al folium-zuur?
donderdag 24 juni 2010 om 12:28
donderdag 24 juni 2010 om 13:23
Mist dit verhaal niet een aantal dingen? Zoals "ik-weet-niet-wie-de-vader-is!" of een vriend die helemaal geen kinderen wil, of het ik-ben-maar-een-arme-student-en-kan-me-geen-baby-veroorloven verhaal... Erg saai zo hoor. Ben een beetje teleurgesteld.
Maar om je vraag te beantwoorden: het zou waarschijnlijk kunnen.
Maar om je vraag te beantwoorden: het zou waarschijnlijk kunnen.
donderdag 24 juni 2010 om 13:30
quote:twinkeling schreef op 24 juni 2010 @ 12:28:
Als je drie juli ongesteld moet worden dan zou je dus zo'n beetje afgelopen weekend bevrucht zijn. Ik denk dat de kans groter is dat je nu ovuleert en daar (wellicht wegens de warmte) wat last van hebt.
Als je zwanger wil worden zou ik hem vanavond even van Jetje geven .
Als je drie juli ongesteld moet worden dan zou je dus zo'n beetje afgelopen weekend bevrucht zijn. Ik denk dat de kans groter is dat je nu ovuleert en daar (wellicht wegens de warmte) wat last van hebt.
Als je zwanger wil worden zou ik hem vanavond even van Jetje geven .
donderdag 24 juni 2010 om 13:55
Zere borsten vanaf 21 juni kunnen niet door zwangerschap veroorzaakt worden als je pas op 3 juli ongesteld moet worden. Vanaf je eisprong duurt het namelijk minstens een week voordat de (mogelijk) bevruchte eicel gaat innestelen. Pas na de innesteling kun je zwangerschapsklachten krijgen. En aangezien je eisprong ongeveer op 19 juni plaatsgevonden moet hebben, kun je nu nog geen zwangerschapsklachten hebben. Wat uiteraard niet wil zeggen dat je niet zwanger bent.
Succes met afwachten.
Succes met afwachten.