Zwanger van de 2de, maar.....

27-02-2009 22:59 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal..

Ik ben zwanger van ons 2de kindje (ongeveer 7,5 week nu)..

De zwangerschapstest was ook positief, dus helemaal gelukkig..

Nu heb ik met 6 weken (bruin) bloedverlies gehad..

Gelukkig werden we gelijk doorverwezen naar een gyneacoloog, waar we 3 dagen later al terecht konden..

Hier een inwendige echo gehad en gelukkig zat er een vruchtzakje met iets erin..

Maar het was nog te klein om te kunnen zien of er een hartje klopte..

Hadden een nieuwe afspraak gemaakt voor 2,5 week later..

Maar nu heb ik afgelopen weekend (3 dagen na de inwendige echo) weer (bruin) bloed verlies gehad en dinsdag weer..

Het was een zwaar/vermoeiend weekend (carnaval), dus dacht dat het daar aan lag..

Nu heb ik gisteren weer een heftige bloeding gehad, nu helder rood, net of ik ongesteld geworden ben!!

Dus vandaag weer het ziekenhuis gebeld en we kunnen maandag gelukkig gelijk weer terecht..

Ik ben nu heel bang voor een miskraam..

Ik heb verschillende verhalen gehoord..

Het kunnen ook innestelingsbloedingen zijn, maar ook m'n maandelijkse menstruatie die toch nog (door) kom (dit gebeurt weleens!!)..

Heef iemand hier misschien ook ervaring mee of kan iemand mij geruststellen!!
Door die onzekerheid ? Lijkt me normaal hoor.

Heel veel sterkte meid!

En jij ook Speculaas!
Oh speculaas, sterkte.

Dhyra: Ik duim voor je vanmiddag!
Hallo Allemaal..

Hier nog even een laatste berichtje voor we naar het ziekenhuis gaan..

Heb me vanmorgen helemaal uit de naad gepoetst!!

Wat moet je anders doen om je tijd door te komen??

Ga nu even lekker douche en wat tijd voor mezelf maken..

HEERLIJK!!

Jullie horen het strakkies allemaal wel..

Ik hoop zo dat ik met goed nieuws terug kan komen (maar denk het helaas niet !!)..

Alvast bedankt voor alle mensen die aan me denken!!??
Ik heb het verhaal net gelezen en ben erg benieuwd hoe je afspraak in het ziekenhuis is verlopen. Ik hoop het beste voor je!
Hoi Dhyra, ik kwam even kijken of je al nieuws had. Maar nee dus...

Hier echt een miskraam nu. Ik loop leeg... :( Straks maar lekker douchen en vroeg naar bed. Ik hoop dat jij beter nieuws hebt!
Hallo Allemaal..

Nou helaas kom ik met geen goed nieuws!!

Er was nix meer te zien op de echo..

Dus helaas toch een miskraam..

Er was 1 ding waar we zelf heel erg me zaten of het daar misschien aan kon liggen!!

Mijn bloedgroep is A- en als mijn zoontje + zou hebben, had dat gevolgen kunnen hebben op mijn volgende zwangerschap(pen), maar gelukkig heeft ons zoontje ook - dus hoef ik me daar geen zorgen over te maken en kunnen we weer proberen zwanger te worden..

Binnen nu en 4 wk zou ik weer een normale menstruatie moeten krijgen en zal het geen problemen geven om er weer voor te gaan!!
Sterkte! En Speculaas natuurlijk ook!
Speculaas78, wat vervelend voor je..

We zitten/zaten echt in hetzelfde schuitje hè!!

Héél véél sterkte hè..
speculaas en dhyra voor jullie allebei, sterkte.
Dhyra en speculaas, wat is het leven soms onwijs kl***.

Ik herkende je verhaal zo, dat ik niet heb geschreven over mijn verhaal. 7 februari zelfde verhaal gehad, en liep ook leeg met helderrood bloed. Bij nacontrole bleek alles al schoon te zijn en weer een ei op springen te staan.

Ik heb het maar niet geschreven omdat je alleen maar ongeruster maakte, en je moet naar je gevoel luisteren. Want je weet het zelf het beste. En daarbij schijnt meestal met 6,5 week al hartje kunt zien/horen.

Sterkte meid, denk er niet te licht over emotioneel gezien.

Lichamelijk gaat het leven zo weer verder.
Dhyra heb je de kleine mee genomen naar de echo lees ik dat goed?

Bij ons mogen er geen kindjes komen, om welke reden dan ook allemaal.

Ik moet woensdag weer naar gyn, eerst in de ochtend met dochter naar de pipopoly. En ze mocht niet mee naar de gyn, nog extra gevraagd. Paar uur later weer half uur rijden om naar het zieknhuis te gaan naar de gyn.
ach meiden wat jammer nu.

speculaas, gelukkig werkt jouw lichaam dit zelf zo weg, het bloeden moet over niet al te lange tijd wel stoppen. Goed in de gaten houden hoor.

dhyra, gelukkig zit het goed met de bloedgroep enzo. staat je daarin dus niets in de weg.

kop op en laat het rustig over je heen komen, iedereen gaat hier weer anders mee om.

in elk geval veel succes in de toekomst!!
He Dhyra, voor jou. We zitten inderdaad in hetzelfde schuitje. Laten we 2 maart 2009 maar gauw uit ons geheugen schrappen...

Hopelijk hebben we binnenkort allebei wel goed nieuws!

Timzalot, ik zal het goed in de gaten houden. Als ik het niet vertrouw, bel ik de huisarts. Momenteel is het "gewoon" een heel heftige menstruatie.
Bedankt allemaal voor jullie reacties..

Ana.. Ik heb de kleine met de eerste echo ook gewoon meegenomen, deden ze ook niet moeilijk over hoor..

Maar waarom mocht dat niet dan??

Idd Speculaas78 we wissen deze dag uit onze geheugen en proberen weer verder te gaan..

We hebben groen licht dus gaan het gewoon weer proberen..

En dat oefenen is toch altijd leuk !!

Ik hoop jullie over een tijdje een leuk berichtje te kunnen sturen..

Vind het leuk/fijn om zo met mensen te praten over dezelfde gevoelens..

Kon er verder met niet veel mensen over praten, want nog niemand wist dat wij zwanger waren..
Ben even een weekje weg geweest maar was toch benieuwd hoe het met je ging Dhyra. Wat spijtig dat het toch niet goed was.
Aruba, lief dat je dan toch nog even kom kijken..

Ja idd er jammer..

Gelukkig gaat het inmiddels weer goed met me (ons) en kunnen we weer rustig verder gaan..

Hopelijk snel weer een positief berichtje!!
quote:krokusje schreef op 27 februari 2009 @ 23:13:

innestelingsbloeding is toch ongeveer een week na de bevruchting?dat heb ik dus 31 weken geleden helemaal niet gehad.
Ik was net aan het lezen hoe het met jou TO afgelopen was, maar lees al gelijk op deze pagina dat het niet heeft mogen blijven zitten!

Ik vind het heel goed van jou en je man dat jullie er zo positief weer tegen over staan en het zo goed opvangen!
Luna2006, Ja heb me de eerste dagen echt super ellendig gevoeld..

(collega, 17wk, ook miskraam gehad dezelfde dag!!)

Maar samen met manlief veel tijd doorgebracht, samen lachen, samen huilen!!

Nu het beter gaat hebben we allebei zoiets van, we willen gewoon graag 2 kindjes en gaan het gewoon weer proberen, we zien wel..
Dhyra dat heb je mooi goed!

Ik heb altijd wel geleerd dat als je ene miskraam krijgt, er iets niet goed is met het kindje, maar toch als je er dan 1 krijgt...het lijkt mij vreselijk!

Ik hoop dat het snel mag lukken voor jullie!
Luna2006, ja dat hebben wij idd ook tegen elkaar gezegd..

Het is misschien maar beter zo, anders was het misschien niet goed geweest met het kindje..

Ik hoop ook dat alles snel goed gaat..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven