Zweet 16
dinsdag 12 april 2011 om 19:39
Mijn dochter wordt in juni 16 en natuurlijk hoort daar tegenwoordig een sweet 16 party bij. Thanx MTV!
Heb me alleen een beetje op de organisatie en kosten verkeken.
Gastenlijst staat nu op 50
Kleuren: hotpink/zwart/wit, cupcake toren + taart, ballonbogen en Ballonmuurtjes
Dj (geen suffe mam!)
Bedrukte t-shirts als partyfavor
Uitnodigingen
Stretched hummer voor vervoer
Jurk uit amerika besteld (hopen dat ie past)
Eten en hapjes
Etc.
Wat voor dingen kunnen we doen op het feest. Kan echt niet met oudbollige spelletjes aankomen maar wat dan wel?????
Pffff ik mocht op mijn 16e met mijn vriendinnen naar de film en mac.
Vraag me inmiddels af waar ik aan begonnen ben.
Heb me alleen een beetje op de organisatie en kosten verkeken.
Gastenlijst staat nu op 50
Kleuren: hotpink/zwart/wit, cupcake toren + taart, ballonbogen en Ballonmuurtjes
Dj (geen suffe mam!)
Bedrukte t-shirts als partyfavor
Uitnodigingen
Stretched hummer voor vervoer
Jurk uit amerika besteld (hopen dat ie past)
Eten en hapjes
Etc.
Wat voor dingen kunnen we doen op het feest. Kan echt niet met oudbollige spelletjes aankomen maar wat dan wel?????
Pffff ik mocht op mijn 16e met mijn vriendinnen naar de film en mac.
Vraag me inmiddels af waar ik aan begonnen ben.
dinsdag 12 april 2011 om 19:58
quote:cemile schreef op 12 april 2011 @ 19:56:
Zwaar overdreven hoor! Wat een gedoe al die poes pas.Pssst het is poespas ipv poes pas. Bij poes pas moet ik aan iets anders denken.
Zwaar overdreven hoor! Wat een gedoe al die poes pas.Pssst het is poespas ipv poes pas. Bij poes pas moet ik aan iets anders denken.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 12 april 2011 om 20:04
Zweet 16 Dacht dat het om een transpiratieprobleem ging!
Ik vind het eerlijk gezegd nogal belachelijk hoor, een stretched hummer ?!?! Kom op zeg... En dan heb ik het nog niet eens over de ballonbogen, dj, cupcake toren én een taart etc, etc,...
Mijn halve familie werkt in het onderwijs, en ik weet niet wat jouw dochter je wijsgemaakt heeft (of MTV), maar dit is echt niet normaal hoor onder de 16 jarigen van tegenwoordig hoor!
Maar goed, wat kan je doen op zo'n feestje wat niet oubollig is:
Paaldansen, een modeshow, make-up of henna artiesten?
Kost allemaal wel wat natuurlijk, maar dat kan er ook nog wel bij zo te zien.
Ik vind het eerlijk gezegd nogal belachelijk hoor, een stretched hummer ?!?! Kom op zeg... En dan heb ik het nog niet eens over de ballonbogen, dj, cupcake toren én een taart etc, etc,...
Mijn halve familie werkt in het onderwijs, en ik weet niet wat jouw dochter je wijsgemaakt heeft (of MTV), maar dit is echt niet normaal hoor onder de 16 jarigen van tegenwoordig hoor!
Maar goed, wat kan je doen op zo'n feestje wat niet oubollig is:
Paaldansen, een modeshow, make-up of henna artiesten?
Kost allemaal wel wat natuurlijk, maar dat kan er ook nog wel bij zo te zien.
dinsdag 12 april 2011 om 20:04
Alleen verwende snobs met ouders zonder overwicht geven zulke overdreven en onpersoonlijke feesten. Het gaat niet meer om de persoon maar om de buitenkant.
Gewoon gezellig een tuinfeestje onder een partytent met een knal CD, lekkere drank, desnoods zelf cocktailtjes maken en een jurk van De Sting is net zo leuk. Het is persoonlijker, stukken goedkoper en wordt meer gewaardeerd.
Gewoon gezellig een tuinfeestje onder een partytent met een knal CD, lekkere drank, desnoods zelf cocktailtjes maken en een jurk van De Sting is net zo leuk. Het is persoonlijker, stukken goedkoper en wordt meer gewaardeerd.
dinsdag 12 april 2011 om 20:05
quote:Kampen86 schreef op 12 april 2011 @ 20:01:
Ik mis de olifanten nog! Een buikdanseres, vuurspuwers, chocolade fonteinen en een beeld van ijs.
Ik mis de olifanten nog! Een buikdanseres, vuurspuwers, chocolade fonteinen en een beeld van ijs.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 12 april 2011 om 20:06
quote:zoovie schreef op 12 april 2011 @ 20:04:
, maar dit is echt niet normaal hoor onder de 16 jarigen van tegenwoordig hoor!
Leuk voor al de ouders van 15jarige klasgenoten die dat straks allemaal ook willen. Denk niet dat je je hiermee onder andere ouders populair maakt.
(niet dat je je daar druk over moet maken verder)
, maar dit is echt niet normaal hoor onder de 16 jarigen van tegenwoordig hoor!
Leuk voor al de ouders van 15jarige klasgenoten die dat straks allemaal ook willen. Denk niet dat je je hiermee onder andere ouders populair maakt.
(niet dat je je daar druk over moet maken verder)
dinsdag 12 april 2011 om 20:07
Komt er eigenlijk op neer dat omdat ze nooit feestjes geeft, we dit jaar het eens een keer groots aan wilden pakken. We hebben thuis gelukkig al een complete feestruimte met bar en toiletten.
We zitten nog erg te twijfelen of we uberhaupt wel alcohol gaan schenken. Dochter drinkt niet, gaat nog niet uit en de meeste van haar vrienden ook niet. Ook omdat we vrij afgelegen wonen zullen de meesten of opgehaald worden of zelf rijden, voel me niet goed bij het idee om een stel dronken tieners af te leveren aan de poort.
Dus om de sfeer erin te houden lijkt een dj me geen slecht plan, want het zijn bijna allemaal dansers. Maar moet je ook nog iets doen tussendoor vraag ik me af.
karaoke? dancebattle? koekhappen?
We zitten nog erg te twijfelen of we uberhaupt wel alcohol gaan schenken. Dochter drinkt niet, gaat nog niet uit en de meeste van haar vrienden ook niet. Ook omdat we vrij afgelegen wonen zullen de meesten of opgehaald worden of zelf rijden, voel me niet goed bij het idee om een stel dronken tieners af te leveren aan de poort.
Dus om de sfeer erin te houden lijkt een dj me geen slecht plan, want het zijn bijna allemaal dansers. Maar moet je ook nog iets doen tussendoor vraag ik me af.
karaoke? dancebattle? koekhappen?
dinsdag 12 april 2011 om 20:08
Vind je zelf nou serieus ook dat je hieraan mee moet doen? Dat je dit moet doen voor je dochter die 16 wordt??
Stretched hummer? Jurk uit Amerika??
Mijn zoon is nog een baby, maar ammehoela dat ik zo'n feest op zijn 16de voor hem organiseer, geld of geen geld ervoor.
Ik wil echt niet dat hij op die verwende k*t kinderen van mtv gaat lijken.... Vreselijk. Het zal je kind maar wezen.
Stretched hummer? Jurk uit Amerika??
Mijn zoon is nog een baby, maar ammehoela dat ik zo'n feest op zijn 16de voor hem organiseer, geld of geen geld ervoor.
Ik wil echt niet dat hij op die verwende k*t kinderen van mtv gaat lijken.... Vreselijk. Het zal je kind maar wezen.
dinsdag 12 april 2011 om 20:09
Ik vind het behoorlijk feest voor iemand die 16 is geworden maar goed, dat is je vraag niet.
Zouden die meiden (en jongens) niet genoeg vermaken met
de dj/dansvloer? Mocht je nog wat willen;
fotograaf
sneltekenaar
een act (artiest al naar gelang het budget)
behalve de standaard hapjes nog een ijscocar/bbq buiten
Ik ga nog even verder denken
Zouden die meiden (en jongens) niet genoeg vermaken met
de dj/dansvloer? Mocht je nog wat willen;
fotograaf
sneltekenaar
een act (artiest al naar gelang het budget)
behalve de standaard hapjes nog een ijscocar/bbq buiten
Ik ga nog even verder denken
dinsdag 12 april 2011 om 20:13
In je openingspost wek je de indruk ("thanx MTV" ) dat je het erg vindt, de ontwikkeling in (vooral) de kosten.
Met je laatste post wek je de indruk dat je het wel leuk vindt. Niet zeuren dan, bestel ook nog een boyband om ze te vermaken en klaar is je "feestje".
Ik snap wél als je er iets bijzonders van wilt maken. Ik snap alleen niet waarom het op zo'n onpersoonlijke manier moet. Maar ieder zijn ding.
Met je laatste post wek je de indruk dat je het wel leuk vindt. Niet zeuren dan, bestel ook nog een boyband om ze te vermaken en klaar is je "feestje".
Ik snap wél als je er iets bijzonders van wilt maken. Ik snap alleen niet waarom het op zo'n onpersoonlijke manier moet. Maar ieder zijn ding.
dinsdag 12 april 2011 om 20:22
Bedankt voor de paar serieuze tips.
Zo'n sneltekenaar of iemand die karikaturen maakt lijkt me wel leuk.
Lijkt me echt onnodig om je druk te maken waar het allemaal van bekostigd wordt, aangezien ik alles zelf kan bakken en decoreren. Zelfs de frames voor balonnen las ik zelf in elkaar. (ben wel een handige tante als het moet)
En als mijn dochter zo'n MTVkind zou zijn had ze voor haar verjaardag een enkeltje opvoedingsgesticht gehad.
Wil gewoon dat het een super sweet 16 voor haar wordt, omdat ze het verdiend!
Zo'n sneltekenaar of iemand die karikaturen maakt lijkt me wel leuk.
Lijkt me echt onnodig om je druk te maken waar het allemaal van bekostigd wordt, aangezien ik alles zelf kan bakken en decoreren. Zelfs de frames voor balonnen las ik zelf in elkaar. (ben wel een handige tante als het moet)
En als mijn dochter zo'n MTVkind zou zijn had ze voor haar verjaardag een enkeltje opvoedingsgesticht gehad.
Wil gewoon dat het een super sweet 16 voor haar wordt, omdat ze het verdiend!
dinsdag 12 april 2011 om 20:23
quote:khemam schreef op 12 april 2011 @ 20:07:
Komt er eigenlijk op neer dat omdat ze nooit feestjes geeft, we dit jaar het eens een keer groots aan wilden pakken. We hebben thuis gelukkig al een complete feestruimte met bar en toiletten.
Waar moet ze dan heen met die hummer?
Lijjkt mij maar irritant trouwens als je op een feestje bent als puber, je bent lekker aan het dansen beetje aandacht van het andere geslacht aan het trekken en opeens komt de moeder van de jarige "Jongens jongens! nu gaan we een dance battle doen".
Lijkt me geen goed idee.
Waar moet ze dan heen met die hummer?
Lijjkt mij maar irritant trouwens als je op een feestje bent als puber, je bent lekker aan het dansen beetje aandacht van het andere geslacht aan het trekken en opeens komt de moeder van de jarige "Jongens jongens! nu gaan we een dance battle doen".
Lijkt me geen goed idee.
dinsdag 12 april 2011 om 20:32
Ik zal ook maar niet de discussie aangaan, ik zou mijn kinderen later nooit zo'n feest geven.
Maar om bij het thema te blijven en non-alcohol: is een roze welkomstdrankje in een leuk glas met suikerrandje niet leuk?
Bij de Hema hebben ze roze bubbelsap of je kan zelf iets maken met 7up en kleurstof/limonade!
Maar om bij het thema te blijven en non-alcohol: is een roze welkomstdrankje in een leuk glas met suikerrandje niet leuk?
Bij de Hema hebben ze roze bubbelsap of je kan zelf iets maken met 7up en kleurstof/limonade!