Zweet 16
dinsdag 12 april 2011 om 19:39
Mijn dochter wordt in juni 16 en natuurlijk hoort daar tegenwoordig een sweet 16 party bij. Thanx MTV!
Heb me alleen een beetje op de organisatie en kosten verkeken.
Gastenlijst staat nu op 50
Kleuren: hotpink/zwart/wit, cupcake toren + taart, ballonbogen en Ballonmuurtjes
Dj (geen suffe mam!)
Bedrukte t-shirts als partyfavor
Uitnodigingen
Stretched hummer voor vervoer
Jurk uit amerika besteld (hopen dat ie past)
Eten en hapjes
Etc.
Wat voor dingen kunnen we doen op het feest. Kan echt niet met oudbollige spelletjes aankomen maar wat dan wel?????
Pffff ik mocht op mijn 16e met mijn vriendinnen naar de film en mac.
Vraag me inmiddels af waar ik aan begonnen ben.
Heb me alleen een beetje op de organisatie en kosten verkeken.
Gastenlijst staat nu op 50
Kleuren: hotpink/zwart/wit, cupcake toren + taart, ballonbogen en Ballonmuurtjes
Dj (geen suffe mam!)
Bedrukte t-shirts als partyfavor
Uitnodigingen
Stretched hummer voor vervoer
Jurk uit amerika besteld (hopen dat ie past)
Eten en hapjes
Etc.
Wat voor dingen kunnen we doen op het feest. Kan echt niet met oudbollige spelletjes aankomen maar wat dan wel?????
Pffff ik mocht op mijn 16e met mijn vriendinnen naar de film en mac.
Vraag me inmiddels af waar ik aan begonnen ben.
dinsdag 12 april 2011 om 21:13
quote:khemam schreef op 12 april 2011 @ 21:09:
geweldig idee, maar dan een iets minder bekende artiest.
Ga eens uitzoeken of ik in haar eigen kring geen mensen kan vinden die op willen treden. Ze kent genoeg (wannabe) rappers.Waarom niet een bekende ? Dat was (bij mij destijds, 6jr geleden..) hélemaal de bom geweest..
geweldig idee, maar dan een iets minder bekende artiest.
Ga eens uitzoeken of ik in haar eigen kring geen mensen kan vinden die op willen treden. Ze kent genoeg (wannabe) rappers.Waarom niet een bekende ? Dat was (bij mij destijds, 6jr geleden..) hélemaal de bom geweest..
woensdag 13 april 2011 om 11:09
Ik vind het op zich wel relaxed dat je na de basisschool niets meer hoeft te doen dan voor de ambiance zorgen. Die chocoladefontein, een al dan niet alcoholvrije bowl, en meer dan genoeg lekkers om in de smurf te duwen. Plus die niet te suffe dj, of in elk geval goede muziek plus boomboxen.
De sfeer maken ze verder zelf wel Mik nog een paar van die cheerleadersbollen in de decoratie of hang hoepels met linten eraan op. Die kunnen eventueel een tweede leven binnen het feestje gaan leven. Hoop wel dat je het in de tuin hebt gepland.
De sfeer maken ze verder zelf wel Mik nog een paar van die cheerleadersbollen in de decoratie of hang hoepels met linten eraan op. Die kunnen eventueel een tweede leven binnen het feestje gaan leven. Hoop wel dat je het in de tuin hebt gepland.
woensdag 13 april 2011 om 11:16
Jezus, een jurk uit amerika besteld? Een limo?? Sweet 16-party?? Ik hoop toch van harte dat ik niet in dit soort onzin mee ga doen over 15 jaar:-(
Wat is er mis met een krat bier in de tuin, bbq, partytent, een paar vriendjes die dj spelen en jullie de hele avond weg zodat zij het rijk alleen hebben? Zo deden wij dat vroegah.....
Wat is er mis met een krat bier in de tuin, bbq, partytent, een paar vriendjes die dj spelen en jullie de hele avond weg zodat zij het rijk alleen hebben? Zo deden wij dat vroegah.....