Zweet 16

12-04-2011 19:39 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter wordt in juni 16 en natuurlijk hoort daar tegenwoordig een sweet 16 party bij. Thanx MTV!

Heb me alleen een beetje op de organisatie en kosten verkeken.

Gastenlijst staat nu op 50

Kleuren: hotpink/zwart/wit, cupcake toren + taart, ballonbogen en Ballonmuurtjes

Dj (geen suffe mam!)

Bedrukte t-shirts als partyfavor

Uitnodigingen

Stretched hummer voor vervoer

Jurk uit amerika besteld (hopen dat ie past)

Eten en hapjes

Etc.

Wat voor dingen kunnen we doen op het feest. Kan echt niet met oudbollige spelletjes aankomen maar wat dan wel?????

Pffff ik mocht op mijn 16e met mijn vriendinnen naar de film en mac.

Vraag me inmiddels af waar ik aan begonnen ben.
Zweet 16!

Oh, en MTV kan zoveel laten zien, je beslist zelf om aan die gekkigheid mee te doen hoor.
Ik hoop eigenlijk heel erg dat je een grapje maakt
Een Zweet 16 lijkt me eigenelijk bijzonder goor

Voor de rest vind ik het echt een enorm feest! Behoorlijk overdreven. Laat ze gewoon lekker dansen, wat drinken en wat eten. Klaar is kees.
Waar is iedereen? moet ik het hele topic in m'n eentje vervuilen?
Echt, een DJ? Maar geen suffe? Waar is de tijd gebleven ( jaa wel 6 jaar geleden:P) dat je op een zaterdagavond je vriendinnen/vrienden uitnodigde, wat dronk en dan de stad in ging, om eindelijk te vieren dat je echt alcohol mocht drinken en de kroegen in mocht? Fantastisch vond ik het..
Je doet er zelf aan mij. Of ben je zo'n mam die geen overwicht heeft?
gewoon een grote tent huren (of lenen) paar kratten bier een flink wat breezers. Chips en een hele boel bitterballen oid. Leuke aankleding voor de tent, muziekje erbij en de buurt inlichten dat er een feestje is!

Mijn zoon werd in september 16 en hierboven is goed bevallen. Er zouden 40 of 50 man komen, het waren er 70 of 80! Gezellig maar op was op. Om 00.00 gingen ze met een meute nog de stad in.
Serieus?

Zweet?
Wat een onzin zo'n feest.,..

Jurk uit Amerika,Hummer, partyfavors....
Ik had eigenlijk een meisje van 16 met een zweet probleem verwacht
oh, en de uitnodigingen gingen viavia en de muziek, ach dat deed hij zelf met een cd van zijn favoriete muziek, boxen opgehangen en knallen.

Viel mij echt 100 % mee!
Sauna?
Een stretched hummer voor vervoer? Waar gaan ze heen dan?

Hoor jij nou bij die mensen die zoveel geld hebben dat ze van gekkigheid niet meer weten wat ze er mee moeten?
Je bent SERIEUS?

Oplossing: Entree vragen ipv kadootjes voor dochter..

Dikke doei.. Feest of kadootjes, zij mag kiezen.

Leer als de donder maar snel zelf taarten maken. Dat scheelt in de kosten: www.deleukstetaarten.nl (en dan naar het forum) ..

Ballonnen? Ga voor goedkope lappen stof en drapeer die op de muren..

Beter nog, huur een gedeelte van een strandtent af en houd een feestje op het strand..

Oh laat zitten, dat gaat natuurlijk niet met de jurk .......

Maak je je zorgen om de kosten? Of kun je het wel betalen TO?

Werkt je dochter ook? Is ze bereid concessies te doen? Of verwacht ze dat je straks ook nog een gloednieuwe vespa voor de deur neerzet?
quote:zusenzoo schreef op 12 april 2011 @ 19:48:

Serieus?

Zweet?Ja, zerieus!
Meen je dit serieus? Ik zou er mijn geld niet aan spenderen, spijt me.
Waarom ballonnen als aankleding? Ik denk dat er wel leukere aankleding bestaat voor zo'n sweet 16!

Ken je trouwens niet iemand met een goede fotocamera/of iemand die fotograferen als hobby heeft? Je zou een hoek kunnen maken waar iedereen op de foto kan gaan!
Die sweet sixteeners zijn ook altijd zo schattig op MTV,

kan me voorstellen dat je dat voor je eigen kind ook wilt
quote:Toby_or_not_Toby schreef op 12 april 2011 @ 19:49:

Hoor jij nou bij die mensen die zoveel geld hebben dat ze van gekkigheid niet meer weten wat ze er mee moeten?Als dat zo is, en je weet het echt niet > weet nog wel een leuk sponsordoel (pick me, pick me )
quote:khemam schreef op 12 april 2011 @ 19:39:

Wat voor dingen kunnen we doen op het feest. Kan echt niet met oudbollige spelletjes aankomen maar wat dan wel?????

.hier moet ik toch wel om lachen... Wat jij moet doen is zo min mogelijk in de buurt zijn. Net zo dat je een oogje in t zijl kan houden maar zij jou niet zien.
quote:sanneee schreef op 12 april 2011 @ 19:50:

Waarom ballonnen als aankleding? Ik denk dat er wel leukere aankleding bestaat voor zo'n sweet 16!

Ken je trouwens niet iemand met een goede fotocamera/of iemand die fotograferen als hobby heeft? Je zou een hoek kunnen maken waar iedereen op de foto kan gaan!DAT is idd leuk! Mijn man is fotograaf en iedereen is op de foto geweest! Ze konden het daarna zelf van de hyves van zoon afhalen!
Wat leuk dat je komt pochen met je kapitaal, to.
Zwaar overdreven hoor! Wat een gedoe al die poes pas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven