Zweet 16
dinsdag 12 april 2011 om 19:39
Mijn dochter wordt in juni 16 en natuurlijk hoort daar tegenwoordig een sweet 16 party bij. Thanx MTV!
Heb me alleen een beetje op de organisatie en kosten verkeken.
Gastenlijst staat nu op 50
Kleuren: hotpink/zwart/wit, cupcake toren + taart, ballonbogen en Ballonmuurtjes
Dj (geen suffe mam!)
Bedrukte t-shirts als partyfavor
Uitnodigingen
Stretched hummer voor vervoer
Jurk uit amerika besteld (hopen dat ie past)
Eten en hapjes
Etc.
Wat voor dingen kunnen we doen op het feest. Kan echt niet met oudbollige spelletjes aankomen maar wat dan wel?????
Pffff ik mocht op mijn 16e met mijn vriendinnen naar de film en mac.
Vraag me inmiddels af waar ik aan begonnen ben.
Heb me alleen een beetje op de organisatie en kosten verkeken.
Gastenlijst staat nu op 50
Kleuren: hotpink/zwart/wit, cupcake toren + taart, ballonbogen en Ballonmuurtjes
Dj (geen suffe mam!)
Bedrukte t-shirts als partyfavor
Uitnodigingen
Stretched hummer voor vervoer
Jurk uit amerika besteld (hopen dat ie past)
Eten en hapjes
Etc.
Wat voor dingen kunnen we doen op het feest. Kan echt niet met oudbollige spelletjes aankomen maar wat dan wel?????
Pffff ik mocht op mijn 16e met mijn vriendinnen naar de film en mac.
Vraag me inmiddels af waar ik aan begonnen ben.
dinsdag 12 april 2011 om 19:46
dinsdag 12 april 2011 om 19:48
gewoon een grote tent huren (of lenen) paar kratten bier een flink wat breezers. Chips en een hele boel bitterballen oid. Leuke aankleding voor de tent, muziekje erbij en de buurt inlichten dat er een feestje is!
Mijn zoon werd in september 16 en hierboven is goed bevallen. Er zouden 40 of 50 man komen, het waren er 70 of 80! Gezellig maar op was op. Om 00.00 gingen ze met een meute nog de stad in.
Mijn zoon werd in september 16 en hierboven is goed bevallen. Er zouden 40 of 50 man komen, het waren er 70 of 80! Gezellig maar op was op. Om 00.00 gingen ze met een meute nog de stad in.
dinsdag 12 april 2011 om 19:50
Je bent SERIEUS?
Oplossing: Entree vragen ipv kadootjes voor dochter..
Dikke doei.. Feest of kadootjes, zij mag kiezen.
Leer als de donder maar snel zelf taarten maken. Dat scheelt in de kosten: www.deleukstetaarten.nl (en dan naar het forum) ..
Ballonnen? Ga voor goedkope lappen stof en drapeer die op de muren..
Beter nog, huur een gedeelte van een strandtent af en houd een feestje op het strand..
Oh laat zitten, dat gaat natuurlijk niet met de jurk .......
Maak je je zorgen om de kosten? Of kun je het wel betalen TO?
Werkt je dochter ook? Is ze bereid concessies te doen? Of verwacht ze dat je straks ook nog een gloednieuwe vespa voor de deur neerzet?
Oplossing: Entree vragen ipv kadootjes voor dochter..
Dikke doei.. Feest of kadootjes, zij mag kiezen.
Leer als de donder maar snel zelf taarten maken. Dat scheelt in de kosten: www.deleukstetaarten.nl (en dan naar het forum) ..
Ballonnen? Ga voor goedkope lappen stof en drapeer die op de muren..
Beter nog, huur een gedeelte van een strandtent af en houd een feestje op het strand..
Oh laat zitten, dat gaat natuurlijk niet met de jurk .......
Maak je je zorgen om de kosten? Of kun je het wel betalen TO?
Werkt je dochter ook? Is ze bereid concessies te doen? Of verwacht ze dat je straks ook nog een gloednieuwe vespa voor de deur neerzet?
dinsdag 12 april 2011 om 19:50
dinsdag 12 april 2011 om 19:52
dinsdag 12 april 2011 om 19:52
quote:khemam schreef op 12 april 2011 @ 19:39:
.hier moet ik toch wel om lachen... Wat jij moet doen is zo min mogelijk in de buurt zijn. Net zo dat je een oogje in t zijl kan houden maar zij jou niet zien.
.hier moet ik toch wel om lachen... Wat jij moet doen is zo min mogelijk in de buurt zijn. Net zo dat je een oogje in t zijl kan houden maar zij jou niet zien.
dinsdag 12 april 2011 om 19:54
quote:sanneee schreef op 12 april 2011 @ 19:50:
Waarom ballonnen als aankleding? Ik denk dat er wel leukere aankleding bestaat voor zo'n sweet 16!
Ken je trouwens niet iemand met een goede fotocamera/of iemand die fotograferen als hobby heeft? Je zou een hoek kunnen maken waar iedereen op de foto kan gaan!DAT is idd leuk! Mijn man is fotograaf en iedereen is op de foto geweest! Ze konden het daarna zelf van de hyves van zoon afhalen!
Waarom ballonnen als aankleding? Ik denk dat er wel leukere aankleding bestaat voor zo'n sweet 16!
Ken je trouwens niet iemand met een goede fotocamera/of iemand die fotograferen als hobby heeft? Je zou een hoek kunnen maken waar iedereen op de foto kan gaan!DAT is idd leuk! Mijn man is fotograaf en iedereen is op de foto geweest! Ze konden het daarna zelf van de hyves van zoon afhalen!