Wat lezen jullie nu?

20-12-2012 16:56 332 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat voor boek lezen jullie nu?

Ik lees Ongwenst van Kritina Ohlsson
Ik lees nu: de man die naar auschwitz wilde
Alle reacties Link kopieren
Het geluid van de nacht van Maria Duenas en NW van Zadie Smith ( in het Engels). Ik lees meestal een aantal boeken tegelijkertijd
Alle reacties Link kopieren
@Lilith75: ja echt groot favoriet! Alle boeken van Kepler trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Lees best wel intressante boeken hier hmmm....mischien moet ik dat ook proberen te lezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnigschildpadje schreef op 20 december 2012 @ 18:09:

50 tinten grijs *schaam* hahaha



Jak!

vriendinnen van me raden aan om het te lezen, maar nee. Ik boycot het puur omdat ik het zo'n hype vind.



Ik lees nu The Tales of Beetle the Bard van JK Rowling. Voor degene die het niet kennen; het is een boekje met sprookjes, dus de Hans en Grietje verhalen uit de toverwereld. Heb het al een keer eerder gelezen (of twee). Vriendlief en ik zijn alle Harry Potters aan het kijken dus ik had weer zin om het te lezen.
Alle reacties Link kopieren
De Hongerspelen trilogie. Echt hele bijzondere boeken, heel erg hard maar toch ook interessant. Ik raad hem zeker aan! Leest heel makkelijk en voor je het weet heb je het/de boek/en uit. Zelf kende ik hem al voordat de film uit kwam en had ik al de boeken al uit. Nu lees ik de hele trilogie weer overnieuw.
Alle reacties Link kopieren
Vijftig tinten grijs.



Door die hele hype er omheen ben ik nu wel nieuwsgierig geworden. Ben bijna halverwege. Ik verwachtte er niet heel veel van, dus 't valt niet echt tegen. Het is geen literair hoogstandje, maar leest wel makkelijk weg .
Alle reacties Link kopieren
quote:Stripes schreef op 24 december 2012 @ 13:24:

@Lilith75: ja echt groot favoriet! Alle boeken van Kepler trouwens.



Ben begonnen in Hypnose en het is zeker een goed boek.

Er zijn meen ik 3 boeken van hun , zit er een volgorde in dat je weet?

Ken je de boeken van Sebastiaan Fitzek? Denk dat deze schrijver je ook zal aanspreken.
Alle reacties Link kopieren
Ijsprinses van Camilla Lackberg. Ik wil nu alle boeken uit de serie in volgorde lezen, heb er al wel een aantal van gelezen, maar nu vooraan begonnen



Hongerspelen triologie is heel goed! Ik heb ze achter elkaar gelezen en vond het zooo jammer dat ik ze uit had...



@Ivetje, bekend, lezen houdt in het eerste jaar met kind wel zo'n beetje op. Daarna gaat het weer beter ik heb het eerste jaar tijdens de nachtvoedingen vaak met een luisterboek op de ipod zitten voeden, om toch mijn boekenhonger te stillen.
Alle reacties Link kopieren
Ken de boeken van Camilla Lackberg niet, maar lees regelmatig hier op het forum dat ze goed schrijft.

Hoeveel delen zijn er in welke volgorde moeten ze gelezen worden?
Alle reacties Link kopieren
Er zijn er 9, Ijsprinses is de eerste.

Camilla Lackberg
Alle reacties Link kopieren
Op dit moment Tonio. Ik heb net een topic aangemaakt onder entertainment. Om zo lijstjes bij te houden van wat we aan het lezen zijn, en wat we hebben gelezen volgend jaar. Komen jullie op visite?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lilith75 schreef op 28 december 2012 @ 08:56:

[...]



Ben begonnen in Hypnose en het is zeker een goed boek.

Er zijn meen ik 3 boeken van hun , zit er een volgorde in dat je weet?

Ken je de boeken van Sebastiaan Fitzek? Denk dat deze schrijver je ook zal aanspreken.

Geen idee! Ben zelf ook begonnen met Hypnose en geen last gehad van verstoorde volgorde ofzo..

Ik ga kijken naar Fitzek! Dankjewel!
Alle reacties Link kopieren
De Antichrist van Nietzsche nog maar een keer. Het pakt me nu een stuk meer dan 10 jaar terug. Zou ik er nu meer klaar voor zijn of hebben de ideeën die ik toen heb gelezen gaandeweg een plek in me gevonden?

Priesters zien als een soort luizen die zich met het bloed van mensen voeden, prachtig!
Beklaag je niet over de duisternis, steek een kaars aan.
Alle reacties Link kopieren
The house of memories, van Monica McInerney.



Mooi! Kan hem niet wegleggen (en dat betekent lamme armen, het is een dik boek!)
Alle reacties Link kopieren
quote:Stripes schreef op 02 januari 2013 @ 15:40:

[...]



Geen idee! Ben zelf ook begonnen met Hypnose en geen last gehad van verstoorde volgorde ofzo..

Ik ga kijken naar Fitzek! Dankjewel!



Ben jij al bij dat gedeelte van "10 jaar terug"?

Best interessant en vast ook nodig, maar het haalt je wel helemaal uit het deel waar het omging in het begin.

Vond het net spannend ,Josef verdwenen die zus een mysterie, Benjamin ontvoerd.

Maar ik lees verder want het is hoe dan ook een spannend verhaal.



Ik heb "Getuige" gereserveerd bij de bibliotheek.

Hun andere boek "Contract" spreekt me niet zo aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lilja schreef op 30 december 2012 @ 13:57:

Er zijn er 9, Ijsprinses is de eerste.

Camilla LackbergBedankt, er is al een reservering bij de bieb!
Alle reacties Link kopieren
Ik lees nu het leven van pi. Wil graag de film zien, maar eerst het boek lezen.
Alle reacties Link kopieren
'Nacht' van Elie Wiesel.

Gekocht n.a.v. mijn bezoek aan Auschwitz vorig jaar. Zeer indrukwekkend.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees op dit moment het eerste boek van de games of thrones. Heb ik met kerst gekregen
Alle reacties Link kopieren
quote:betoverend schreef op 06 januari 2013 @ 10:30:

Ik lees op dit moment het eerste boek van de games of thrones. Heb ik met kerst gekregen



Oe...geweldig!! Heb de vijf boeken in 1 ruk uitgelezen en toen kwam ik er achter dat boek 6 dus nog niet geschreven is...



Ben nu Citadel van Kate Mosse aan het lezen...mooi!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lilith75 schreef op 03 januari 2013 @ 18:14:

[...]





Ben jij al bij dat gedeelte van "10 jaar terug"?

Best interessant en vast ook nodig, maar het haalt je wel helemaal uit het deel waar het omging in het begin.

Vond het net spannend ,Josef verdwenen die zus een mysterie, Benjamin ontvoerd.Ja daar had ik ook even moeite! Maar komt allemaal goed, beloofd
Alle reacties Link kopieren
quote:Stripes schreef op 07 januari 2013 @ 15:19:

[...]



Ja daar had ik ook even moeite! Maar komt allemaal goed, beloofd



Heb 'm uit , vond het opzich een goed boek, maar vind het wel jammer dat de verhaallijn Josef/Eveline zo abrupt stopt.

Zat eigenlijk op nog een "vervolg" te wachten....welke dus niet kwam.



Ben toch begonnen in "Contract" tot nog toe gaat het wel.

Het onderwerp is niet helemaal mijn ding, maar wil gewoon al hun boeken lezen.

"Getuige" heb ik ook al in huis.
Alle reacties Link kopieren
Het leven van pi vond ik errug mooi. Alleen ik ben dan altijd bang om naar de film te gaan. Zelden een boekverfilimg gezien die recht deed aan het boek. Uitzondering op de regel hierop vond ik Karakter van Bordewijk. Zo goed neergezet. Maar meestal een grote teleurstelling helaas
Alle reacties Link kopieren
Een goede raad van Rowling. Erg mooi boek met personages die zo goed beschreven zijn. Leest als een trein en moest op het einde toch een traantje wegpinken.
Some flies are too awesome for the wall

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven