Lijf & Lijn alle pijlers

25 kilo afvallen- deel 3

22-09-2014 21:04 2888 berichten
2016 we gaan met goede moed weer verder!

Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal

Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG

Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:

Afgevallen deze week

Huidige gewicht

Totaal afgevallen

Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.

NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Alle reacties Link kopieren
Ja dat ik weinig afval vind ik nog niet zo erg, maar er zit zo weinig herstel in mijn verdere gezondheid dat ik er een beetje moedeloos van word. Het hangt als een deken overal overheen, vooral de vermoeidheid. Normaal ben ik op mijn werk hartstikke stabiel maar erger me nu veel sneller aan alles en trek me alles veel meer aan dan normaal. Wordt tijd voor het acceptatiestadium denk ik, maar daar ben ik niet zo goed in

Moet ook ongesteld worden, en ben al een beetje labiel van alles dus dat helpt ook niet erg En ik moet voor 3 dagen eten bedenken en ik weet nihihiks
Tjezus, wat vals
Maar ik compenseer alles wel met veel smilies he

Iets meer on topic: wat eten jullie vanavond? Misschien kan ik er nog inspiratie uit halen.
Tjezus, wat vals
Bij mij gaat het wel beter maar nu ook heel moe. Accepteren is wel beter heb ik gemerkt. Als ik moe ben neem ik ook rust. Op werk frustreert het me wel meer omdat concentratie niet optimaal is.

Ik eet bami met kip.
Vervelend mevrouwjack dat je gezondheid niet beter gaat.

En voor jou dat je zo moe bent en niet veel verschil merkt schorpioen.

Hier gaat het wel goed. Gisteren niet gaan zwemmen omdat ik donderdag iets verkeerd gedaan had met sporten en nogal pijn had bij het lopen en ik wilde niks in het water erger maken en niet voelen. Wel gefietst.

Eetlijstje vandaag:

O: kwark met granen en een pruim

T: -

L: 3 boterhammen mager beleg

T: koekje

D: 2 broodjes met vers gemaakte kipfilet gyros en zelfgemaakte knoflooksaus

Vriend zit te snaaien naast me, nu de gele raad de smaak en gisteren nootjes. Inhouden!
Hallo maisjes, ik ben weer terug van een heerlijke vakantie! Elke dag lekker verse croissantjes en chocoladebroodjes op, uitgebreid uit eten geweest met de bijbehorende glazen wijn, cocktails aan de bar gedronken en dan nog ben ik afgevallen Ik weet wat mijn dieet wordt

Nu ga ik even terug lezen.
Welkom terug Liara!
Tjezus, wat vals
Welkom terug liara! Aan dat dieet wil ik ook wel meedoen
Jij bent goed bezig trouwens he IBI? Hoop dat je snel geen last meer hebt!
Tjezus, wat vals
Goedemorgen allemaal. Het is rustig hier.

Vandaag niet op de Weegschaal gestaan en ga proberen dit ook niet meer te doen.

Vandaag overdag proberen niet teveel te eten want ga straks bij iemand eten en weet niet wat ik krijg.
morge maisjes, ik leef nog hoor heb het alleen een beetje druk gehad en niet veel thuis geweest.

Eten gaat nog steeds niet zoals ik het wil helaas, maar wel iets beter dus we gaan de goede kant op. Schade blijft gelukkig redelijk beperkt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Het is inderdaad rustig hier.

Welkom terug Liara, mag ik me ook inschrijven voor dat dieet

Gister naar cabaret geweest en een snackbardagje gehad.

O: pannenkoekje van 1 ei en 1 banaan

L: 2 zachte meergr.br. met ardenner boterhamworst

T: sapje van citroen, komkommer, appels en gember

A: br.kroket, trio pinda en wat patatjes

T: cappuccino en wat king pepermuntjes in het theater
Don't know, don't care
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 11 oktober 2014 @ 20:35:

Vervelend mevrouwjack dat je gezondheid niet beter gaat.

En voor jou dat je zo moe bent en niet veel verschil merkt schorpioen.

Dit inderdaad en IBI goed bezig!
Don't know, don't care
roos!
Don't know, don't care
Ik denk dat we volgend jaar gewoon allemaal met Liara meegaan
Tjezus, wat vals
quote:MevrouwJack schreef op 12 oktober 2014 @ 12:17:

Ik denk dat we volgend jaar gewoon allemaal met Liara meegaan Top
Don't know, don't care
Ik stem voor
Pfff, even weekje niet meegelezen en we zijn 5 pagina's verder…

Lees zo wel even.

Ik heb gisteren op de markt in ieder geval mijn slag geslagen met aardbeien, bananen, avocado's, kaas en walnoten.

Morgen is mijn eerste echte werkdag en ik ga lekker goed van start.

Ik sta al 2,5 maanden redelijk stil. Niet echt afgevallen. Dus ik hoop dat een nieuw ritme en wat routine daar verandering in gaat brengen.

Mijn plan is:

O: 3 cracottes met Hüttenkäse en peper. 150 ml Magere kwark met wat honing en walnoten. Glaasje jus d'orange. Een goede bodem dus (voor mijn doen!)

L: 2 Bruine boterhammen met een beetje boter en Brandnetelkaas (yum!) of Filet American. (Gewoon op elkaar, dus eigenlijk met beleg voor 1 boterham)

T: Smoothie van aardbeien, banaan, jus d'orange en wat havermoutvlokken (moet nog even testen hoeveel daarvan erin moet. Het moet wel lekker blijven).

A: Rucolasalade met avocado, tomaat, komkommer, mayolijn, gerookte ham, beetje pasta en wat gerookte kip.

De gehele dag zal ik thee en water drinken.

Wellicht zal ik nog wat wortels met hummus meenemen als tussendoortje.

Ik at te weinig, maar met dit alles bij elkaar kom ik wel rond de 1300/1400.

Ik heb er zin in! Ben erg benieuwd of het gaat werken, ga iig alles netjes bijhouden in een boekje (probeerde Fatsecret te installeren, maar het lukte niet. Kreeg foutmelding. Binnenkort krijg ik een andere mobiel, dan probeer ik het nog eens). Voor morgen doe ik eventjes niet mee met de lijst. Er is geen reet veranderd.
quote:MevrouwJack schreef op 08 oktober 2014 @ 08:45:

Je kunt het Pyh, jij bent de baas niet de emoties!

Zie trouwens dat onze topicgoeroe een weekban gekregen heeft

Hatse!Waarom heeft ze die dan gekregen?
Iets vaags over afspraken die ze niet heeft nagekomen, heel spannend allemaal

Zie er goed uit Jantine, je eetlijstje! Brandnetelkaas is inderdaad erg lekker. Maar ja wat zeg ik, alles dat ook maar vaag op kaas lijkt is lekker
Tjezus, wat vals
Zo. Bijgelezen!

Pyh: Wat vervelend zeg, die onzekerheid! Hopelijk krijg je snel uitsluitsel! We duimen voor je!

Renate: Ook voor jou duimen we natuurlijk die 24 oktober!

IBI: Dat klonk als een erg geslaagd sauna-dagje met heerlijk avondeten!! En goed dat je toch zoveel lekkers hebt kunnen weerstaan!

Lizzie: Nou, die 'stress' van de verhuizing, of eigenlijk vooral het sjouwen van aaaalll mijn spullen zorgden ervoor dat ik toen juist flink af was gevallen. Dagen bezig met inpakken (geen dagen bezig met uitpakken, want het zit nog steeds allemaal in dozen hier...nu 3,5 maanden later) en 2 dagen sjouwen tijdens de verhuizing. 40x heen en weer lopen…Geen tijd om echt te eten. Veel drinken.

(Wat kan een mens veel spullen hebben, zeg! En dat terwijl ik ook goed maanden lang uit mijn rugzak kan leven...als ik mijn laptop maar heb, haha!)

Die sportschool klinkt goed in ieder geval. Met diëtist!

Apppie: Als je dan 2x 2 broodjes met kaas eet, dan zou ik 's avonds lekker veel groente met vis of vlees eten. Ook lekker, maar dan krijg je tenminste ook wat andere voedingsstoffen binnen.

Ik heb je niet 'geloept' (wat is dat?), maar het is mij een beetje opgevallen dat je 's middags vaak hetzelfde eet als 's ochtends. Klopt dat? Weinig variatie op 1 dag.

Schorpioen: Welke film is het geworden?? Ik vind het eten en drinken bij de bios altijd zo duur…dus eet en drink ik niets. Maar sinds ze de pauze eruit hebben gelaten vind ik dat geen ramp. Ben altijd bang dat ik dan halverwege naar de wc moet.

Liara: Welkom terug!!! Klinkt als een heerlijke vakantie! En een lekker dieet

Ik had dat een paar weken geleden ook even; stond al tijdje stil en de pepernoten lagen weer in de schappen. Die heerlijke yoghurt-pepernoten van de Appie. En toen heb ik een zak gegeten. Volgende dag afgevallen! Nog eens gedaan... Wéér afgevallen!

Het is natuurlijk niet goed! Maar dat denk je dan wel ffies. Zo van, zie je nou wel! Maar bij mij kwam het waarschijnlijk omdat ik altijd weinig eet...mijn lijf eindelijk weer eens wat meer binnen kreeg.

Ik doe het nu niet meer hoor, wees niet bang. En heb helemaal zin in mijn 'nieuwe manier van eten' voor komende week. Geen idee of ik na 1 week al vooruitgang zie, het zou wel erg fijn zijn.

MvrJack: Ja, ik denk dat ik met mijn lijstje wel genoeg binnen ga krijgen (a la Hats… dus BMR+Beweging - 500 cal = hoeveelheid eten). Maar voor mij is het wel veel eten hoor, dus ik zal er wel ff aan moeten wennen.

Brandnetelkaas at ik vroeger elke dag. Heerlijk. Heb het 16 jaar niet gehad en was zo blij dat ik het eindelijk vond gisteren! Yumyum! Heb ook een stuk met mediteraanse kruiden. Ook erg lekker.

Wat trouwens wel eventjes goed was voor mijn ego:

Voor mijn nieuwe baan was ik in eerste instantie meteen afgewezen. Ik mocht niet eens bij het uitzendbureau langs komen. Maar iemand uit een heel andere stad zag toch wat in mij en ik werd alsnog uitgenodigd voor groepsgesprek oid.

Van al die mensen daar had ik wel het slechtste verhaal voor waarom ik gesolliciteerd had (was enigste vacature waarop ik kon reageren, daarom), terwijl de rest de hele site van werkgever in hun kop hadden gestampt en met grote verhalen en dure woorden aan kwamen zetten.

Uiteindelijk ben ik van alle 8 sollicitanten samen met nog 3 uitgenodigd voor sollicitatie en ik blijk de ENIGE te zijn geweest die daarvan daadwerkelijk meteen is aangenomen!!! Er is er uiteindelijk nog 1 aangenomen, maar die stond eerst op reservelijst.

Haha….die ene meid die dus eerst niet eens werd uitgenodigd is de enige die is aangenomen.

Sorry…moest het ff kwijt!

Maar zie zo wel weer dat die uitzendbureau's misschien niet altijd goed hun best doen he… of te snel mensen elimineren uit lijst van sollicitanten.
F*** wat een lang verhaal. Sorry dames!
Hahaha je haalt lekker in van de afgelopen week

Dat doet wel even goed he, leuke boost voor je zelfvertrouwen! Volgens mij kijken ze toch veel meer naar je persoonlijkheid bij een sollicitatie dan of je inderdaad mooie sociaal wenselijke antwoorden geeft. Tenminste, ik merkte dat ik dat deed, toen ik aan de andere kant van de tafel zat. Hangt natuurlijk wel van de functie af, maar als je niet in een team past qua persoonlijkheid wordt het nooit wat. Kennis en vaardigheden kun je vaak nog bijspijkeren, maar je houding en persoonlijkheid veel moeilijker!
Tjezus, wat vals
Lekker is dat he Jan10.

Ik wilde vanmiddag weer eens chips eten, dus ben ik eerst gaan fietsen, en hoe. 2 uur en 17 minuten 35 kilometer heuvel op, heuvel af. Voor 900kcal gefietst en voor 400kcal chips op, dus heb nog winst ook!
Don't know, don't care
Goed bezig, Linda!
Voelt zeker lekker, MvrJack!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven