25 kilo afvallen- deel 3
maandag 22 september 2014 om 21:04
2016 we gaan met goede moed weer verder!
Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal
Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG
Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:
Afgevallen deze week
Huidige gewicht
Totaal afgevallen
Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.
NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal
Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG
Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:
Afgevallen deze week
Huidige gewicht
Totaal afgevallen
Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.
NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
donderdag 9 oktober 2014 om 15:11
donderdag 9 oktober 2014 om 17:29
Profiel
4 berichten
Voeg toe als contact
09-10-2014, 17:09
Hoi allemaal,
Sinds een maand heb ik eindelijk de oplossing om m'n gewicht in controle te houden!! Na 15 jaar zoeken is het dan toch gelukt (ben nu 30). M'n moeder kwam met de oplossing: het 17-dagen dieet. Ik woog 86 kilo en het begon uit de hand te lopen, ik wist echt niet meer wat ik er aan moest doen en dacht: blijkbaar moet ik dik worden.
Nu ben ik stabiel 5 kilo lichter en heb nooit honger meer.
Het 17-dagen dieet in het kort:
Het dieet bestaat uit 4 fasen van 17 dagen, hoeveel je er volgt ligt aan hoeveel je wilt afvallen. In de 1e fase van 17 dagen kun je gemiddeld 7 kilo afvallen. Dan eet je onbeperkt groenten/gevogelte/eieren/vis + 2 stuks fruit + 2 porties probiotica. Bij het fruit en de probiotica kun je kiezen uit een lijst.
Het boek kost 5 euro en ik vind het geweldig!
Als jullie ook naar een oplossing zochten, hoop ik die bij deze te kunnen geven. Ik ben echt superblij en opgelucht dat het nu eindelijk lukt.
Succes!
4 berichten
Voeg toe als contact
09-10-2014, 17:09
Hoi allemaal,
Sinds een maand heb ik eindelijk de oplossing om m'n gewicht in controle te houden!! Na 15 jaar zoeken is het dan toch gelukt (ben nu 30). M'n moeder kwam met de oplossing: het 17-dagen dieet. Ik woog 86 kilo en het begon uit de hand te lopen, ik wist echt niet meer wat ik er aan moest doen en dacht: blijkbaar moet ik dik worden.
Nu ben ik stabiel 5 kilo lichter en heb nooit honger meer.
Het 17-dagen dieet in het kort:
Het dieet bestaat uit 4 fasen van 17 dagen, hoeveel je er volgt ligt aan hoeveel je wilt afvallen. In de 1e fase van 17 dagen kun je gemiddeld 7 kilo afvallen. Dan eet je onbeperkt groenten/gevogelte/eieren/vis + 2 stuks fruit + 2 porties probiotica. Bij het fruit en de probiotica kun je kiezen uit een lijst.
Het boek kost 5 euro en ik vind het geweldig!
Als jullie ook naar een oplossing zochten, hoop ik die bij deze te kunnen geven. Ik ben echt superblij en opgelucht dat het nu eindelijk lukt.
Succes!
donderdag 9 oktober 2014 om 18:42
Mijn eetlijstje
O: appel
T: komkommertje en pruim
L: 3 kleine speltboterhammen met muisjes
T: 2 kleine speltboterhammen met pindakaas, handje pinda's en klein zakje wokkel
D: 1,5 hamburger op 2 witte bolletjes, 6 patatjes, sla met ei en tomaat met Griekse yoghurt gemengd met mayo.
Vanavond weer sporten en dan nog wat yoghurt met aardbeien
Niet echt lijn voedsel maar wel normaal. We zullen maandag wel weer zien wat er gebeurd.
Morgen weer uiteten. Vietnamees. Geen idee maar zal vast wel iets magers zijn. Overdag druk en s'avonds naar de bios dus weinig kans om echt te snacken. Het zal wel voordeel zijn als ik weer werk. Geen kans om teveel te eten. Volgende week wil ik 3 halve dagen gaan werken. Het gaat goed zolang ik me tussendoor maar rustig houd. Niet alles achter elkaar maar met pauzes er tussen .
O: appel
T: komkommertje en pruim
L: 3 kleine speltboterhammen met muisjes
T: 2 kleine speltboterhammen met pindakaas, handje pinda's en klein zakje wokkel
D: 1,5 hamburger op 2 witte bolletjes, 6 patatjes, sla met ei en tomaat met Griekse yoghurt gemengd met mayo.
Vanavond weer sporten en dan nog wat yoghurt met aardbeien
Niet echt lijn voedsel maar wel normaal. We zullen maandag wel weer zien wat er gebeurd.
Morgen weer uiteten. Vietnamees. Geen idee maar zal vast wel iets magers zijn. Overdag druk en s'avonds naar de bios dus weinig kans om echt te snacken. Het zal wel voordeel zijn als ik weer werk. Geen kans om teveel te eten. Volgende week wil ik 3 halve dagen gaan werken. Het gaat goed zolang ik me tussendoor maar rustig houd. Niet alles achter elkaar maar met pauzes er tussen .
donderdag 9 oktober 2014 om 18:46
Fijn Mary maar je had het niet speciaal hoeven te posten hier hoor. Wacht nou maar even af of het over een jaar of 2 er nog af is voordat je jouw succesverhaal ongevraagd deelt op meerdere lijntopics. Succes!
Schorpioen, bij de bios vind ik het juist altijd verleidelijk om te gaan snacken, m en m of popcorn ofzo
Mijn eetlijstje:
O: Kwark met granen
T: -
L: 3 boterhammen met mager beleg
T: beker optimel drink
D: bruine bonen, filetlapje, aardappels
T: waterijsje
Schorpioen, bij de bios vind ik het juist altijd verleidelijk om te gaan snacken, m en m of popcorn ofzo
Mijn eetlijstje:
O: Kwark met granen
T: -
L: 3 boterhammen met mager beleg
T: beker optimel drink
D: bruine bonen, filetlapje, aardappels
T: waterijsje
donderdag 9 oktober 2014 om 21:15
Ikbenertrotsop : er is geen pauze bij de bios en daarvoor heb ik net gegeten . Het lukt me vast wel om dan alleen cola light te halen en tja daarna moet ik blijven zitten 2,5 uur
.
Normaal haal ik wel eens zoute popcorn en dat is niet super slecht. Maar zoals ik al zei dan net avondeten op dus denk het niet.
Net gesport en ging vandaag weer goed. Was wel iets korter dan normaal. Maarja de armpjes en buikspieren zijn weer getraind.
Nu lekker bakkie yoghurt en in bed series kijken
Normaal haal ik wel eens zoute popcorn en dat is niet super slecht. Maar zoals ik al zei dan net avondeten op dus denk het niet.
Net gesport en ging vandaag weer goed. Was wel iets korter dan normaal. Maarja de armpjes en buikspieren zijn weer getraind.
Nu lekker bakkie yoghurt en in bed series kijken
vrijdag 10 oktober 2014 om 09:45
Pyh, hoe is het met je meis?
Hier een goede start gemaakt, maar weer eens een good old smoothie gemaakt en salade mee voor de lunch, met wat noten. Kom mijn dag wel door Fruit blijft altijd een aandachtspuntje dus vandaar al vroeg mijn portie binnen. Misschien ook nog maar een appeltje mee voor onderweg.
Jullie nog leuke weekendplannen?
Hier een goede start gemaakt, maar weer eens een good old smoothie gemaakt en salade mee voor de lunch, met wat noten. Kom mijn dag wel door Fruit blijft altijd een aandachtspuntje dus vandaar al vroeg mijn portie binnen. Misschien ook nog maar een appeltje mee voor onderweg.
Tjezus, wat vals
vrijdag 10 oktober 2014 om 13:39
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 08 oktober 2014 @ 21:28:
[...]
Helder, even geloept en idd de andere dagen zagen er gelukkig anders uit.
Soms is het even puzzelen wie wat schrijft en wordt er gereageerd vanuit wat er nu te zien is. De dag van vandaag deed ook mijn wenkbrauwen even op gaan maar soms zitten die dagen ertussen. Zowel in de vorm van te veel gegeten of te weinig gegeten.
Weet zeker dat iedereen het hier goed bedoeld!
Beetje late reactie, maar ik vind het lief en fijn dat je de moeite hebt genomen mij even te loepen
Vandaag heb ik zo'n dag die de andere kant op gaat..
Gek genoeg heb ik nooit meer suikercravings, zoals vroeger, maar juist zware behoefte aan brood met kaas, toastjes, dat soort dingen. Vanochtend heb ik er helaas aan toegegeven, en broodjes uit de over met kaas gegeten ipv mijn gebruikelijke magere yoghurt. Zucht, nu al een beetje spijt.
De rest van de dag maar gewoon met frisse moed weer verder gaan.
Eetlijstje tot nu toe is dus:
O: 2 broodjes met kaas
L: nog 2 broodjes met kaas
D: Nog geen idee, misschien maar gewoon een salade eten om een beetje te compenseren?
Wat betreft de weekendplannen: Morgen 'date' met vriend
Dat doen we elke maand, en morgen wordt het een bezoekje aan het Rijksmuseum en daarna ergens iets simpels eten. Zin in!
Wat gaan jullie doen?
[...]
Helder, even geloept en idd de andere dagen zagen er gelukkig anders uit.
Soms is het even puzzelen wie wat schrijft en wordt er gereageerd vanuit wat er nu te zien is. De dag van vandaag deed ook mijn wenkbrauwen even op gaan maar soms zitten die dagen ertussen. Zowel in de vorm van te veel gegeten of te weinig gegeten.
Weet zeker dat iedereen het hier goed bedoeld!
Beetje late reactie, maar ik vind het lief en fijn dat je de moeite hebt genomen mij even te loepen
Vandaag heb ik zo'n dag die de andere kant op gaat..
Gek genoeg heb ik nooit meer suikercravings, zoals vroeger, maar juist zware behoefte aan brood met kaas, toastjes, dat soort dingen. Vanochtend heb ik er helaas aan toegegeven, en broodjes uit de over met kaas gegeten ipv mijn gebruikelijke magere yoghurt. Zucht, nu al een beetje spijt.
De rest van de dag maar gewoon met frisse moed weer verder gaan.
Eetlijstje tot nu toe is dus:
O: 2 broodjes met kaas
L: nog 2 broodjes met kaas
D: Nog geen idee, misschien maar gewoon een salade eten om een beetje te compenseren?
Wat betreft de weekendplannen: Morgen 'date' met vriend
Wat gaan jullie doen?
vrijdag 10 oktober 2014 om 14:03
He meiden
Leuke plannen voor het weekend!
Wij hebben morgen kinderfeestje van onze middelste...met 6 kinderen naar de film en de mac. Onze oudste heeft zelf bij een vriendje een feestje en mijn moeder komt op onze jongste letten.
pyh hoe is t?
appie
ik zie niks wat gecompenseerd moeten worden?
Ik vandaag:
O snac a jack rijstwafel
L 2 boterhammen met hagelslag
Beetje drukke morgen gehad met als klap op de vuurpijl anderhalf bij het consultatieburo gezeten omdat alles uitliep.
Leuke plannen voor het weekend!
Wij hebben morgen kinderfeestje van onze middelste...met 6 kinderen naar de film en de mac. Onze oudste heeft zelf bij een vriendje een feestje en mijn moeder komt op onze jongste letten.
pyh hoe is t?
appie
ik zie niks wat gecompenseerd moeten worden?
Ik vandaag:
O snac a jack rijstwafel
L 2 boterhammen met hagelslag
Beetje drukke morgen gehad met als klap op de vuurpijl anderhalf bij het consultatieburo gezeten omdat alles uitliep.
vrijdag 10 oktober 2014 om 14:14
vrijdag 10 oktober 2014 om 18:28
quote:MevrouwJack schreef op vrijdag 10 oktober 2014 09:45 Pyh, hoe is het met je meis?
Het eten verliep goed deze week. Vanavond zal minder zijn. De Rode Duivels spelen, ja ben een Belg e. De collega's komen frieten eten en dan kijken we naar de match. Zal een leuke avond worden! Morgen dan nog familiefeest en zondag ook. Hopelijk valt daar het eten wat mee...
Ik moet zeggen dat het lopen wel wat beter gaat. Ben nu 14 keer geweest, elke les 2 keer, en heb nog geen last. Voel mij er wel beter door. Start to run met evy echt een aanrader. Neen dit is geen spam
Iedereen veel plezier
Het eten verliep goed deze week. Vanavond zal minder zijn. De Rode Duivels spelen, ja ben een Belg e. De collega's komen frieten eten en dan kijken we naar de match. Zal een leuke avond worden! Morgen dan nog familiefeest en zondag ook. Hopelijk valt daar het eten wat mee...
Ik moet zeggen dat het lopen wel wat beter gaat. Ben nu 14 keer geweest, elke les 2 keer, en heb nog geen last. Voel mij er wel beter door. Start to run met evy echt een aanrader. Neen dit is geen spam
Iedereen veel plezier
vrijdag 10 oktober 2014 om 19:11
vrijdag 10 oktober 2014 om 19:29
Mijn lijstje vandaag
O: magere yoghurt met een beetje suikervrije volkoren muesli.
L: 2 volkoren boterhammen met filet american en 2 gekookte eieren.
T: sinaasappel.
T: bolletje goed bezig reep.
A: couscous met veel groenten, gerookte kip en een beetje feta.
Zit nu rond de 1300 kcal dus ik denk dat ik straks nog magere yoghurt met aardbeien en frambozen neem .
O: magere yoghurt met een beetje suikervrije volkoren muesli.
L: 2 volkoren boterhammen met filet american en 2 gekookte eieren.
T: sinaasappel.
T: bolletje goed bezig reep.
A: couscous met veel groenten, gerookte kip en een beetje feta.
Zit nu rond de 1300 kcal dus ik denk dat ik straks nog magere yoghurt met aardbeien en frambozen neem .
vrijdag 10 oktober 2014 om 19:56
zaterdag 11 oktober 2014 om 09:01
Gister gezellig uiteten geweest bij Italiaan. Heb venusschelpjes met tomaat en spaghetti genomen. Was niet heel veel . Daarna wel een grote ijsbol met chocolade eromheen genomen. Daarbij nog 2 wijntjes. Voor de rest niks meer gegeten dus wel ok volgens mij gister.
Straks naar de ballenbak met dochterlief. En ga zo nog aardappel salade maken. En neem eten mee. Meestal eten we daar patatje. En nu dus niet
Straks naar de ballenbak met dochterlief. En ga zo nog aardappel salade maken. En neem eten mee. Meestal eten we daar patatje. En nu dus niet
zaterdag 11 oktober 2014 om 14:30
Hier gaat het moeizaam op het moment. Heb het al een paar weken een beetje lastig met mijn trage vooruitgang qua gezondheid en dat sluipt langzamerhand ook in mijn eten. Het lukt me prima om geen ongezonde tussendoortjes te eten, ontbijt en lunch gaat ook goed, maar avondeten is niet best. Maar goed, geduld hebben en mezelf maar weer op het goede spoort zien te krijgen!
Fijn weekend!
Fijn weekend!
Tjezus, wat vals