Lijf & Lijn alle pijlers

Afval Challenge 2017

01-01-2017 15:13 1869 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer door!

(vanuit: "Afval Challenge")

1 plek open - Als de tabel vol is, kun je wel gewoon meeschrijven.

Graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst.

Je gewicht graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.

NaamLengteStartStreefWanneerFebHuidigWeek +/-TotaalBMIJudith1,69m81631-5-'1765,163,7-0,3-17,322,3Woeffie1,70m91,780x89,3880-2,830,4Bloempie1,75m96761-8-'1788,186,7???-0,3-9,328,3Hamaika1,65m86701-7-'177877,8-0,2-8,228,6Twilight1,75m85,775x84,584-0,2-1,727,4Jua1,80m86,675?78,877,2-0,4-9,223,8Femme1,79m83,5751-6-'1779,879-0,8-4,524,7Tailor1,64m67,957,51-5-'1760,559,5??+0,2-8,422,4Suikerbroodje1,72m81,5701-6-'1774,172,9+0,7-8,624,6Nikki1,68m86661-6-'1771,870,9??0-15,125,1Desje1,69m81651-7-'1770,571,3???-0,2-9,725Zwaantje1,73m83751-6-'1782,282,1-0,6-0,927,4Lady1,74m68,662??68,667,6-2,1+1,122,1Karen1,67m71,5601-7-'1764,665,3??+1-6,223,415.lengtestartstreefdatumN/Ahuidigweektotaalbmi

Na 1 week wordt gekeken wie er nog actief is (dus ook met posten) –> niet actief = ? , week later nog niet actief = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon goed actief blijft en er ruimte wordt geboden voor nieuwe mensen.

Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid doorgeeft! Je kan er ook altijd weer terug in ;)
It's not always easy, but it's worth it.
@Judith zet hem op!

@hamaika wat rot zeg. Zo lang wachten met praten is echt te lang denk ik. Maar afstand is natuurlijk probleem....via skype anders. Niet ideaal natuurlijk.

@isa beterschap

@bloempje....nee niet emo eten ( ik ben er ook zo een) dan voel je je alleen maar extra kut

@oefeningen....lees veel termen van jullie wat jullie doen. Zegt mij dus niks haha. Linkjes?

Moet ook echt wat gaan doen. Mijn billen en benen zijn nu al slappe putten boel. Als er nog wat af gaat heb ik helemaal een 80 + lijf daar....

Vandaag weer volle moed.

Vanmorgen mijn shake en lunch 4 kleine amandelkrackertjes en smoothie van griekse yoghurt met framboos/ banaan en blauwe besjes.

Vsnavond waarschijnlijk wel wat shusi . Niet heel slecht maar niet koolhydraat arm natuurlijk
Ik zit nog steeds in de goede flow.

Niks onnodig gesnaaid.

En ik had geen zin: maar toch een uur naar de sportschool geweest!

25 minuten loopband 225 calorieën verbrand! ! Jeeej
Vandaag gegeten:

-2 Sneetjes volkoren met 2 roerei,2 plakjes kipfilet en kethup.

-Kakifruit.

-Half bord salade met witte kaasblokjes.

-Banaan.

-Halve kip schotel met patat en sauzen.(De helf van patat kreeg ik niet op)

Drinken:Water,thee,koffieverkeerd.
Prrrr, mauw miawwwww.
Jua: Let op met die smoothies, vaak een hoop extra suikers (je gooit toch een stuk meer fruit er in dan je normaal in 1x zou eten, waarom niet nog een deel groente?) maar wat een lekker lijstje. Die amandelcrackers, maak je die zelf of waar haal je die?

Oefeningen:

Voor je benen (gaat het om bovenbenen of om gehele been?):

Bovenbeen:

- Box Squats:

http://www.bodybuilding.c ... etail/view/name/box-squat

Zo weet je altijd zeker dat je ver genoeg zakt zonder de houding te verliezen.

Wall sit:

https://www.gezondheidsne ... r-sterke-bovenbeenspieren

Been/Bil:

- Sumo Squat:

http://fitdoorfitness.nl/ ... en/de-sumo-squat-oefening

- Beter nog: sumo squat walk:

https://www.youtube.com/watch?v=VjWiABGxSKE

Bil:

- Hip Thrust:

https://www.youtube.com/watch?v=SEdqd1n0cvg

- Makkelijker: Glute Bridge: https://www.youtube.com/watch?v=8bbE64NuDTU

Extra uitleg: https://www.runninglau.co ... lute-bridge-hip-thruster/

Jane: Lekker hoor. Ik ben echt verslaafd aan kaki fruit, maar vind het meestal te duur :P

Overstag: Ik lustte nooit havermout, pap en al die zooi, maar vanochtend havermoutpap gemaakt, en ik vond het nog lekker ook (na het toevoegen van kaneel en wat blauwe bessen en nog wat extra zemelen haha)

Yay!

Zo weer even work-out doen, heb er gewoon (bijna) zin in.
Juduth, ik koop ze bij AH,kilo bak voor 2,89.

Doe er echt weken mee.(Eerste week vind ik ze niet lekker want nog te hard)

Prrrr, mauw miawwwww.
Ja, die hebben ze hier ook, alleen zijn ze hier altijd al overrijp
Hier gaat het goed. Had gisteren wel in de middag een restje boerenkool op, stond al zeker een week in de koelkast smaakte en rook prima. Daarna toch eens op internet lezen (als ik het al op heb uiteraard) dat het maar 2/3 dagen bewaard kan worden. Oeps. Maar gelukkig niet ziek van geworden... Aandachtspuntje voor de volgende keer.

Ik eet nog wel veel suikers deze week:

O 2 sneetjes kerststol en glas sap die nu gelukkig op is

L restje boerenkool (met worst ;))

T halve paprika, appel, druiven, tomaatjes

A drie boterhammen met uitsmijter kaas en pindakaas

T activia

T kop chocomelk en reepje milka en handje snoepjes

Niet heel goed dus maar ben nog steeds beetje ziek en weegschaal is lief dus ik ook maar voor mezelf. Wil eigenlijk gaan hardlopen maar heb nog een vervelend hoestje en net ziek geweest, dus denk niet dat het slim is. Maar vind het lastig niets te doen, dus misschien nog even een yoga dvdtje.
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
Ik ben toch gegaan trots op mezelf. Ging best goed, geen last van luchtwegen en voel me goed dat ik beweging heb gehad na ruim een week niets doen.
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
Goed bezig Karen!!

Hoeveel pasta is een normale portie voor 1 persoon?

En is dat dan ongekookt of gekookt?

Want ik had net 100 gram ongekookte vlinderpasta voor mij alleen.

En eigenlijk geen idee of dat een normale portie is?

Ik doe trouwens dus overduidelijk niet aan koolhydraatarm eten Maar wel minder snoepen/cola/bier en meer proberen te bewegen.
Yes!!! Weekend! Wat een week, heb bijna 60 uur gewerkt sinds maandag. Ben net op de bank geploft met een glas wijn en wat kaas en extremadura ham. Kom er niet meer af. Vriendlief staat in de keuken.

Morgen ga ik de oefeningen van Judith doen aangevuld met mijn buikspiercircuit. Ik zou meedoen aan een hardloopevenement, maar lees net dat het is afgelast wegens verwachte gladheid. Kan dus uitslapen

In mijn weight watcher tijd heb ik geleerd dat 60 gram ongekookte pasta gemiddeld is als je wil afvallen. Veel mensen eten het dubbele Twilight.

Fijn weekend allemaal!
Hier alweer aardig in de afval flow.

Heb wel echt dat ik 1x per dag van mijzelf wat zoets mag maar voor de rest gaat het wel goed
@ judith bedankt voor de links. Ga ze eens bekijken. Gisteren bij lidl zon setje gewichtjes enzo gehaald.

Smootie kijk idd mee uit, doe ik niet vaak maar helpt erg bij zoet/ zin in aanval. Ben ik heel lang verzadigd.

Eet dan verder geen fruit die dag. Maak t vaak ook juist met spinazie ofzo.

Heel klein btje frambozen erdan bij

Amandelkrackers maak ik zelf.

150 gr Amandelmeel, los geklopt eitje, rozamarijn, zongedrooogte tomaatjes, snuf zout en wat olijfolie.

Maak ze ook wel eens neutraal dus zonder rozamarijn en tomaat.

Vaker maak ik lijnzaad krackers, vind mijn buik fijner ( kan niet goes tegen te veel nootjes)

Dat met zonnebloempitten.

Kaki fruit wat maak je daarmee? Of gewoon zo?

Nog nooit op

@Twilight volgens mij is een normale portie ongekookt 75-100 pp.

Ik houd niet van pasta, gebruik nu wel de zero van de action. 0 koolhydraten.

Ze hebben ook rijst en noedels er van. 1 pot nat hoor alleen net andere uitvoering
Goed bezig dames!!

Kaki fruit eet ik gewoon in partjes of in fruitsalade.

Vandaag gegeten:

-3 roerei met champions,tomaatjes en beetje kethup.

-Worteltjes

-Tonijn,witte kaasblokjes (feta?)komkommer salade met 1 sesam wasa en beetje mayo.

-Gebakken rijst met stukjes gekruide kippendij en groenten.

-Chinese peer.

Gedronken:Water en koffieverkeerd.

1 uurtje gesport maar kreeg hoofdpijn en werd misselijk tijdens les dus zette me niet 100% in.

Sindskort gebruik ik een sauna buikband en het werkt! Althans mijn buik zweet wel goed.
Prrrr, mauw miawwwww.
Goed zo Karen!

Twilight ik hou ook de hoeveelheid die Femme aangeeft aan, ik compenseer dat wel door (extreem) veel groenten in mijn saus.

Femme makkelijk zo'n man haha! Bedoel je met buikcircuit zo'n trainapparaten circuit in de sportschool of wat anders?

Lekker bezig Maloeke, hou dat vast!

Jua ik ga ze eerst proberen! Ik baal altijd dat ze in januari bij de lidl al gelijk beginnen met de fitness dingen. Heb t nooit zo breed in januari om geld daaraan uit te geven haha

Jane die zweetband kan ook voor de hoofdpijn en misselijkheid zorgen! Je gaat er extra van zweten en verliest dus ook extra vocht wat je wel aan moet vullen anders krijg je een tekort. Voor spieren/vet is het niet per se handig, omdat die hitte niet verbranding inschakeld.

Lekker eetlijstje heb je weer!

Vanochtend weer begonnen met havermout pap met kaneel en bosbessen. Heb niet het idee dat het veel doet, maar het is heerlijk warm in mijn buikje en waar ik normaal nu al weer trek zou hebben, zit ik nu nog gewoon heerlijk vol.

Verder valt het mij op dat hoewel of doordat ik ben aangekomen mijn borsten vooral groter zijn, en dat mijn benen veel meer definitie laten zien. Vind ik best bizar.

Ik heb wel een bolle kop vind ik, hou nog steeds vocht vast (grrrr) maar m'n kont/benen zien er prachtig uit haha.
Jullie zijn goed bezig!! Hier gaat t weer minder vanaf donderdag....Snoepen ..

Hopelijk kom ik weer in de flow....Ging toch drie dagen wel super..

Vandaag:

O krentenbol en 2 beschuitjes met dun hagelslag (ja i know, kan beter)

T plakje ontbijtkoek zero

L magere kwark met havermout en rozijntjes

T druiven en worteltjes

D: aardappelkroketjes met witlofsalade zonder vlees

T 2 salmiakkogels

Plan is om lange wandeling te maken maar eigenlijk haat ik kou echt !!
Judith, havermout is echt een perfect ontbijtje, langzame koolhydraten en je zit er super lang vol van. Overigens is het ook nog eens heel gezond!

Paar kilo zwaarder hoeft ook niet perse lelijk te zijn hoor

Ik wil juist mijn vetjes behouden, ik vind dat juist mooi!

Merk dat ik minder gemotiveerd raak omdat ik mezelf nu al best goed vind.

Maar nog 3 kg eraf is perfect.
65 kilo is nog slank bij jouw lengte!!
Evda ik eet ongeveer 5 dagen in de week brood met hagelslag hoor. Vind dat veel te lekker.

Net gewogen en ik geloof de weegschaal niet. Er stond een getal wat ik al lang niet meer gezien had.
Haha nou slank is het niet meer echt hoor, maar nog wel gezond gewicht idd. Ik hou niet van vetjes (althans niet op m'n bovenbenen/buikrol)

Ik wil graag weer terug naar 61-63 (kijk het een beetje aan, als ik denk; ja nu is het mooi, vind ik het ook prima)

Mijn bovenbenen waren veel breder. M'n buik ook, maar die is nog steeds helemaal dik en opgezet :( - nu een stoelgangthee aan het drinken - smerig, maar hopelijk doet het iets haha.

Lekker lijstje voor vandaag Evda

Ik zit bij m'n ouders, maar kan niet weg. De auto is gewoon dicht gevroren en de weg is nog gevaarlijk glad. Grr. Weg planning haha.
Goedemorgen!!

Judith, Edva heeft gelijk 65 kilo bij jouw lengte is echt slank!

Ik kreeg hoofdpijn gisteren tijdens trainen omdat de airco aanstond maar ipv

koud blies ie warme lucht had hem gelijk uit laten zetten toen ik erachter kwam.

En misselijkheid kwam doordat ik vlak voor trainen had gegeten, stom van mij.

Edva! Ik merk al dat je minder post.

Ik ben nu gemotiveerd en blijft dus posten bij ongemotiveerd bekent dit topic vermijden.

Zet hem op, nog 3 kilo's!

***Ik wacht nu op mijn online boodschappen.

Heb een boel gezonde producten besteld dankzij dit topic.

Veel groenten en humus, yummmm (Hamsteren)

Fijne dag allemaal!
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:woeffie schreef op 07 januari 2017 @ 09:41:

Evda ik eet ongeveer 5 dagen in de week brood met hagelslag hoor. Vind dat veel te lekker.

Net gewogen en ik geloof de weegschaal niet. Er stond een getal wat ik al lang niet meer gezien had.Wat fijn Woeffie!
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:Jane-Ice schreef op 07 januari 2017 @ 09:52:

[...]

Wat fijn Woeffie!

Ja dat is het ook alleen op de een of andere manier geloof ik het gewoon niet.

Ik heb volgens mij niet 7000 calorieën minder gegeten. Ik ga zo nog eens wegen.

Ben nu ineens bang. Dat het volgende week ineens weer veel meer is.
@Woeffie, niet meer wegen...misschien is je vocht weg.

Je bent toch al op de goede pad? Laat je niet gek

maken door die weegschaal.
Prrrr, mauw miawwwww.
De weegschaal geeft 88.8kg aan.
Met 65.5 heb ik weer een BMI van 23. Zoals ik zei dat is gewoon een gezond gewicht, maar slank is het niet. Gewoon normaal.

Ik wil weer terug jaar mijn 61 omdat ik me daar fijn bij voel ipv groots. Bovendien pas ik nu de helft van mn kleding niet of niet mooi dus... voor mij is het gewoon belangrijk weer wat minder te worden.

Je hebt ook heel lang een plateau gehad hè Woeffie, ik denk dat het tussengewicht dat je meer woog vooral vocht was. Zou het gewoon vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven