Afvallen (>10kg) vanaf juli 2017, wie doet er mee?
woensdag 28 juni 2017 om 13:23
Hi Afvallers!
In onderstaande tabel houden we onze resultaten bij!
We zijn op 1 juli begonnen en ik ga elke zaterdag (of zondag als ik er niet aan toekom) de resultaten bijwerken in de tabel!
Laat op zaterdag dus even de tussenstand weten. Wanneer je 2 weken of meer je gewicht niet doorgeeft zal ik je uit de tabel halen... zo blijft hij overzichtelijk!
Bye Bye kilo's! Tot nooit!
In onderstaande tabel houden we onze resultaten bij!
We zijn op 1 juli begonnen en ik ga elke zaterdag (of zondag als ik er niet aan toekom) de resultaten bijwerken in de tabel!
Laat op zaterdag dus even de tussenstand weten. Wanneer je 2 weken of meer je gewicht niet doorgeeft zal ik je uit de tabel halen... zo blijft hij overzichtelijk!
Bye Bye kilo's! Tot nooit!
| Naam | Lengte | Doel | 01/07 | 08/07 | 15/07 | 22/07 | 29/07 | 05/08 | 12/08 | 19/08 | 26/08 | afgevallen tot nu toe |
| Myrre29 | 1.80 | 79 | 98.4 | 96.3 | 96.3 | 96 | 95.2 | (vak) | (vak) | 95.2 | 94.1 | -4.3 |
| Carolinetje | 1.74 | 62 | 76 | 75.5 | 75.5 | 74.9 | 74 | 73.2 | 73 | 73.1 | -2.9 | |
| Viva888 | 1.58 | 58 | 68.3 | 66.8 | 66.8 | 66.2 | 65.3 | 65.0 | 64.9 | 64.3 | -4.0 | |
| Moon-Alisa | 1.78 | 80 | 88 | 88 | 88.5 | 89.0 | 88.5 | 88.5 | 88.5 | 88.5 | 88.5 | -+0.5 |
| Snoesje666 | 1.63 | 70 | 96 | 94.5 | 93 | 93 | 92.5 | 92.5 | X | X | -3.5 | |
| Martjeb | 1.74 | 74 | 83 | 81.7 | 80.3 | 79.7 | 80.3 | 79.2 | 79.2 | -3.8 | ||
| Ninguna | 1.61 | 59 | 67 | 67.7 | 65.7 | 65.5 | 65.5 | 64.5 | 64.5 | 63.8 | 64.3 | -3.4 |
| M_W | 1.62 | 75 | 89 | 88.6 | 87.9 | 86.9 | 87 | (vak) | (vak) | 86.7 | 86.3 | -2.7 |
| Juliette87 | 1.73 | 75 | 85 | 84.5 | 84.5 | 83.6 | 83 | 82.6 | 82.2 | 81.1 | 80.3 | -4.2 |
| NymphadoraTonks | 1.76 | 65 | X | X | X | 88 | 86.7 | 85.7 | 85.2 | 84.6 | -3.4 | |
| Ikbenik | 1.61 | 60 | 65.8 | 65.4 | 65 | 64.4 | 64.8 | 64 | 64 | 62.6 | 62.6 | -3.2 |
| Whiterabbit | 1.65 | 70 | X | X | X | X | X | X | 76.6 | 75.8 | -0.8 | |
| 43.2 |
| Naam | Lengte | Doel | 02/09 | 09/09 | 16/09 | 23/09 | 30/09 | 07/10 | 14/10 | 21/10 | 28/10 | afgevallen tot nu toe |
| Myrre29 | 1.80 | 79 | 93.5 | |||||||||
| Carolinetje | 1.74 | 62 | 72 | 71 | -5.0 | |||||||
| Viva888 | 1.58 | 58 | X | 64 | -4.3 | |||||||
| Moon-Alisa | 1.78 | 80 | 88 | 88 | - | |||||||
| Snoesje666 | 1.63 | 70 | 93 | 93 | -3 | |||||||
| Martjeb | 1.74 | 74 | 79.5 | |||||||||
| Ninguna | 1.61 | 59 | 63.7 | 63.5 | -3.5 | |||||||
| M_W | 1.62 | 75 | 85 | 86 | -3.0 | |||||||
| Juliette87 | 1.73 | 75 | 80 | 80 | -5.0 | |||||||
| NymphadoraTonks | 1.76 | 65 | 82.5 | 81.8 | 6.2 | |||||||
| Ikbenik | 1.61 | 60 | 62.2 | 61 | -4.8 | |||||||
| Whiterabbit | 1.65 | 70 | 75.4 | 74.1 | -2.5 | |||||||
| Bois01 | 1.61 | 75 | 91.1 | 90.8 | 20.3 | |||||||
| Barlis | 1.78 | 75 | X | 83.8 | - | |||||||
anoniem_347675 wijzigde dit bericht op 10-09-2017 21:39
95.16% gewijzigd
maandag 3 juli 2017 om 16:01
Hallo lieve mensen,
Mag ik ook meedoen?
Ik ben zelf begonnenmet het Cambridge dieet sinds afgelopen week en zal deze week mijn eerste weegmoment hebben.
Begonnen op 80.1 kilo en wil graag naar de 62 - 65 kilo.
Het gaat tot nu toe goed en niet gezondigd! Alle tips en tricks zijn welkom!
Lieve groet,
Moonshine
Mag ik ook meedoen?
Ik ben zelf begonnenmet het Cambridge dieet sinds afgelopen week en zal deze week mijn eerste weegmoment hebben.
Begonnen op 80.1 kilo en wil graag naar de 62 - 65 kilo.
Het gaat tot nu toe goed en niet gezondigd! Alle tips en tricks zijn welkom!
Lieve groet,
Moonshine
maandag 3 juli 2017 om 17:23
Natuurlijk kunnen jullie nog meedoen! Welkom Brunette78, Delphicat en cvh92. Ik heb jullie in de tabel gezet!
Flow186, ik heb in de tabel je startgewicht even aangepast..
Leuk om te zien dat er zoveel geschreven wordt!
Ik heb (tot nu toe) een goede dag gehad wat betreft eten. Heb wel de hele dag binnen gezeten dus ga vanavond na het eten even een half uur wandelen.
Vanavond lekker een mager soepje en griekse salade op het menu.
Flow186, ik heb in de tabel je startgewicht even aangepast..
Leuk om te zien dat er zoveel geschreven wordt!
Ik heb (tot nu toe) een goede dag gehad wat betreft eten. Heb wel de hele dag binnen gezeten dus ga vanavond na het eten even een half uur wandelen.
Vanavond lekker een mager soepje en griekse salade op het menu.
maandag 3 juli 2017 om 18:51
Hey,
Zou ik nog mee mogen doen? Ik was al eerder actief op het forum, maar heb een nieuw account aangemaakt.
Ik ben al veel te lang bezig om 10 kilo af te vallen en meestal raak ik een paar kilo's kwijt, maar dan laat ik het er toch weer bij komen. Waardoor ik al jaren blijf schommelen rond hetzelfde gewicht. Vooral de weekenden zijn te gezellig met wijntjes en etentjes. Daar is echt de grootste winst te behalen.
Ik ben 1,75 en weeg 83 kilo.
Zou ik nog mee mogen doen? Ik was al eerder actief op het forum, maar heb een nieuw account aangemaakt.
Ik ben al veel te lang bezig om 10 kilo af te vallen en meestal raak ik een paar kilo's kwijt, maar dan laat ik het er toch weer bij komen. Waardoor ik al jaren blijf schommelen rond hetzelfde gewicht. Vooral de weekenden zijn te gezellig met wijntjes en etentjes. Daar is echt de grootste winst te behalen.
Ik ben 1,75 en weeg 83 kilo.
anoniem_346259 wijzigde dit bericht op 03-07-2017 18:50
Reden: Typfoutje
Reden: Typfoutje
1.00% gewijzigd
maandag 3 juli 2017 om 19:12
Welkom Milady!
Ik val moeilijk af door medicatie. Heb daarom besloten dat ik hier bijhoud hoe vaak ik zwem en waar ik ben met Start to Run. Mocht mijn gewicht niet veranderen, dan zie ik iig toch ergens wat ik gedaan heb. Vanavond Start to Run les 1 gelopen. Dacht dat het eitje zou zijn maar ik zweet toch flink, haha.
Dus zwemmen 1x, StR les 1
Ik val moeilijk af door medicatie. Heb daarom besloten dat ik hier bijhoud hoe vaak ik zwem en waar ik ben met Start to Run. Mocht mijn gewicht niet veranderen, dan zie ik iig toch ergens wat ik gedaan heb. Vanavond Start to Run les 1 gelopen. Dacht dat het eitje zou zijn maar ik zweet toch flink, haha.
Dus zwemmen 1x, StR les 1
Je kunt méér.
maandag 3 juli 2017 om 19:26
Dank je wel voor het toevoegen. Wat leuk dat er al zoveel gereageerd wordt.
Hoop dat we elkaar zo goed kunnen motiveren zodat we het allemaal vol houden en allemaal een goed resultaat hebben over een poosje.
Moon-alisa goed bezig met sporten. Goed idee om hier steeds te plaatsen wat je allemaal hebt gedaan.
Hoop dat we elkaar zo goed kunnen motiveren zodat we het allemaal vol houden en allemaal een goed resultaat hebben over een poosje.
Moon-alisa goed bezig met sporten. Goed idee om hier steeds te plaatsen wat je allemaal hebt gedaan.
maandag 3 juli 2017 om 19:27
Goed bezig, dames!
Ik heb zelf een redelijke dag gehad. Ik sta nu op 11.500 stappen, ik heb daarnaast verspreid over de dag zo'n 9 kwartier in de tuin gewerkt, en ik heb 10 seconden geplankt.
Het eten ging iets minder goed, want ik heb vanmiddag toch nog het laatste restje chips opgemaakt. Verder heb ik wel netjes gegeten: vanochtend havermout met amandelmelk en kaneel, tussen de middag twee bruine boterhammen met kaas en pindakaas en een glas Optimel, en vanavond 2 rostirondjes, een boomstammetje, een half potje appelmoes light en 2 ons witlofsalade (met een dressing van Remia friteslijn en Optimel Framboos, was een probeersel maar smaakte prima).
Maar, alles bij elkaar ben ik wel tevreden. Ik wilde max 1500 calorieën eten en dat zijn er 1565 geworden door de chips. Maar dat compenseer ik ruim door de extra 650 verbrande bewegingscalorieën. (Nu weet ik niet helemaal zeker of die telling van extra bewegingscalorieen door myfitnesspal wel helemaal klopt, maar ik durf er wel vanuit te gaan dat ik in elk geval meer dan 65 heb verbrand vandaag
)
Ik heb zelf een redelijke dag gehad. Ik sta nu op 11.500 stappen, ik heb daarnaast verspreid over de dag zo'n 9 kwartier in de tuin gewerkt, en ik heb 10 seconden geplankt.
Het eten ging iets minder goed, want ik heb vanmiddag toch nog het laatste restje chips opgemaakt. Verder heb ik wel netjes gegeten: vanochtend havermout met amandelmelk en kaneel, tussen de middag twee bruine boterhammen met kaas en pindakaas en een glas Optimel, en vanavond 2 rostirondjes, een boomstammetje, een half potje appelmoes light en 2 ons witlofsalade (met een dressing van Remia friteslijn en Optimel Framboos, was een probeersel maar smaakte prima).
Maar, alles bij elkaar ben ik wel tevreden. Ik wilde max 1500 calorieën eten en dat zijn er 1565 geworden door de chips. Maar dat compenseer ik ruim door de extra 650 verbrande bewegingscalorieën. (Nu weet ik niet helemaal zeker of die telling van extra bewegingscalorieen door myfitnesspal wel helemaal klopt, maar ik durf er wel vanuit te gaan dat ik in elk geval meer dan 65 heb verbrand vandaag
maandag 3 juli 2017 om 19:31
Hoi allemaal,
Vanochtend - ontbeten met Brinta en magere melk
Lunch - 2 volkoren boterhammen, 1 met sandwich spread en 1 met kipfilet en komkommer
Tussendoor - 15.00 uur bakje Griekse yoghurt
Diner - 150 sla, kipfilet, 2 plakken geitenkaas, 5 gedroogde tomaatstukjes en klein beetje basilicum olie,
Toetje - 250 gram yoghurt.
Mijn tips : - zoek afleiding en ga niet uit verveling eten.
- bedenk van tevoren wat je gaat eten en geniet van je eten.
- schrijf alles op, wat je eet, zodat je bewust, gevarieerd en voedzaam eet.
Vanochtend - ontbeten met Brinta en magere melk
Lunch - 2 volkoren boterhammen, 1 met sandwich spread en 1 met kipfilet en komkommer
Tussendoor - 15.00 uur bakje Griekse yoghurt
Diner - 150 sla, kipfilet, 2 plakken geitenkaas, 5 gedroogde tomaatstukjes en klein beetje basilicum olie,
Toetje - 250 gram yoghurt.
Mijn tips : - zoek afleiding en ga niet uit verveling eten.
- bedenk van tevoren wat je gaat eten en geniet van je eten.
- schrijf alles op, wat je eet, zodat je bewust, gevarieerd en voedzaam eet.
maandag 3 juli 2017 om 19:53
Flink gelopen, nummer zoveel! Heb je een baan waarbij je veel loopt? Ik werk op kantoor, maar fiets wel elke dag naar het werk.
Vandaag heb ik gegeten:
Ontbijt - havermout met amandelmelk, frambozen en een gekookt ei
Tussendoor - banaan
Lunch - dubbele boterham met kipfilet, een halve avocado en sla
Tussendoor verspreid over de middag - gekookt ei, boterham met hummus en snoeptomaatjes
Avondeten - tomatensoep en 2 bolletjes. Eén met kaas en één met ham.
Normaal sport ik altijd op maandag, maar ben erg moe. Dus sla een keer over en doe wat huishoudelijk werk daarvoor in de plaats.
Als ik vanavond nog trek heb, (waarschijnlijk wel) neem ik een bakje kwark of een rijstwafel met kipfilet en huttenkase.
Vandaag heb ik gegeten:
Ontbijt - havermout met amandelmelk, frambozen en een gekookt ei
Tussendoor - banaan
Lunch - dubbele boterham met kipfilet, een halve avocado en sla
Tussendoor verspreid over de middag - gekookt ei, boterham met hummus en snoeptomaatjes
Avondeten - tomatensoep en 2 bolletjes. Eén met kaas en één met ham.
Normaal sport ik altijd op maandag, maar ben erg moe. Dus sla een keer over en doe wat huishoudelijk werk daarvoor in de plaats.
Als ik vanavond nog trek heb, (waarschijnlijk wel) neem ik een bakje kwark of een rijstwafel met kipfilet en huttenkase.
maandag 3 juli 2017 om 20:11
Dan hier ook nog even mijn lijstje van daag.
Ontbijt - bakje vruchtenkwark
Tussendoor - plakje ontbijtkoek
Lunch -crackers met sandwichspread
Tussendoor - banaan
Avondeten - broccoli met gekookte aardappel en hamburger en komkommer.
Drinken verspreid over de hele dag verscillende koppen thee en water.
Voor straks heb ik nog wat abrikozen.
Beweging 2x kwartier wandelen en waarschijnlijk nog wat calorieën verbrand met stofzuigen en dweilen.
Ontbijt - bakje vruchtenkwark
Tussendoor - plakje ontbijtkoek
Lunch -crackers met sandwichspread
Tussendoor - banaan
Avondeten - broccoli met gekookte aardappel en hamburger en komkommer.
Drinken verspreid over de hele dag verscillende koppen thee en water.
Voor straks heb ik nog wat abrikozen.
Beweging 2x kwartier wandelen en waarschijnlijk nog wat calorieën verbrand met stofzuigen en dweilen.
maandag 3 juli 2017 om 20:51
Vandaag gewerkt, wel op de fiets naar het werk en 20 minuten gelopen naar en van een andere locatie. Ook lopend boodschappen gedaan. Zit nu op 5100 stappen, maar had m'n foon niet bij me tijdens het uitlaten van de hond en boodschappen doen.
Vanmorgen m'n smoothie gemaakt. 1,5 pistolet vanmiddag tijdens een gezamenlijke lunch. Vanavond kopje soep, stukje zalm en een kant en klaar salade met garnalen.
Ik zit nu op zo'n 1600 kcal.
Ik heb vandaag mn plank rustdag. Ik zit nu op 1.10 min.
Vanmorgen m'n smoothie gemaakt. 1,5 pistolet vanmiddag tijdens een gezamenlijke lunch. Vanavond kopje soep, stukje zalm en een kant en klaar salade met garnalen.
Ik zit nu op zo'n 1600 kcal.
Ik heb vandaag mn plank rustdag. Ik zit nu op 1.10 min.
maandag 3 juli 2017 om 20:59
Ontbijt: gebakken ei met plakje cheddar. Proteïne-shake.
Lunch: sla, tomaat, komkommer, feta, olijfjes.
Tussendoor: proteïne-shake en bekertje cola-light.
Avondeten: bieflapje, wortels, doppertjes.
Toetje: half bakje cottage cheese met kaneel en steviapoeder.
Lunch: sla, tomaat, komkommer, feta, olijfjes.
Tussendoor: proteïne-shake en bekertje cola-light.
Avondeten: bieflapje, wortels, doppertjes.
Toetje: half bakje cottage cheese met kaneel en steviapoeder.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
maandag 3 juli 2017 om 21:22
Ik hoef maar één keer per dag te smeren. Bij extreem zweterig weer twee keer. Maar ik kan je ook de chamois crème aanraden, die is goedkoper en werkt even goed. Ook lekker onder schurende beha-beugels.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
maandag 3 juli 2017 om 23:22
Even een update over mij
:
Ik ben nu 5 dagen bezig en heb deze week mijn eerste weegmoment. Alles gaat tot nu toe goed, neem wel extra vezels in (Colon Care plus).
De eerste paar dagen had ik last van hongergevoel en een zeurende hoofdpijn, dit is na de derde dag afgenomen. De vierde dag heb ik mijn ketose strip gebruikt en zat ik overduidelijk in de ketose fase! Ik had ook erg veel energie. Vandaag echt een dipje en hele erge zin om iets te eten, een boterham of wat nootjes. Maar goed, sterk blijven!!
Wat mij zorgen baart is de vele verhalen over haaruitval na of tijdens het dieet. Mijn coach zegt zelf geen clienten te hebben gehad, die hier last van hebben gehad, maar dat het eventueel voor zou kunnen komen. De verhalen op het internet baren mij toch wel zorgen. Heeft iemand hier ervaring mee? Of gehad? Of juist helemaal niet. Alle info is welkom!
Ik ben nu 5 dagen bezig en heb deze week mijn eerste weegmoment. Alles gaat tot nu toe goed, neem wel extra vezels in (Colon Care plus).
De eerste paar dagen had ik last van hongergevoel en een zeurende hoofdpijn, dit is na de derde dag afgenomen. De vierde dag heb ik mijn ketose strip gebruikt en zat ik overduidelijk in de ketose fase! Ik had ook erg veel energie. Vandaag echt een dipje en hele erge zin om iets te eten, een boterham of wat nootjes. Maar goed, sterk blijven!!
Wat mij zorgen baart is de vele verhalen over haaruitval na of tijdens het dieet. Mijn coach zegt zelf geen clienten te hebben gehad, die hier last van hebben gehad, maar dat het eventueel voor zou kunnen komen. De verhalen op het internet baren mij toch wel zorgen. Heeft iemand hier ervaring mee? Of gehad? Of juist helemaal niet. Alle info is welkom!
dinsdag 4 juli 2017 om 03:05
Het is al een behoorlijk clubje, maar ik zou ook graag nog meedoen.
Mijn lengte is 1,61
Mijn gewicht is nu 67 kilo en ik wil graag naar de 59 toe.
Bij mij zijn het ook de weekenden waarin ik aankom. Meer drankjes, meer etentjes en bbq's. Op maandag ben ik altijd weer zwaarder. Door de week val ik weer langzaam af, en het volgende weekend is het er weer aan. Maar nu ik niet meer in een aantal broeken pas, wil ik er echt even verandering in brengen. Hopelijk lukt het samen, om elkaar te motiveren en blijvend af te vallen.
Mijn lengte is 1,61
Mijn gewicht is nu 67 kilo en ik wil graag naar de 59 toe.
Bij mij zijn het ook de weekenden waarin ik aankom. Meer drankjes, meer etentjes en bbq's. Op maandag ben ik altijd weer zwaarder. Door de week val ik weer langzaam af, en het volgende weekend is het er weer aan. Maar nu ik niet meer in een aantal broeken pas, wil ik er echt even verandering in brengen. Hopelijk lukt het samen, om elkaar te motiveren en blijvend af te vallen.