Lijf & Lijn alle pijlers

afvallen in kleine stapjes. Hoog bmi

11-11-2019 17:19 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de stap genomen om af te vallen, vind het onwijs moeilijk maar het moet.
Ik heb contact met een diëtiste en fysio voor de beweging.

Zijn er meer meiden?
Misschien kunnen we dan met een klein groepje elkaar motiveren en een tabel bij houden.
NaamLeeftijdLengteStartgewichtHuidigegewichtTussendoelStreefgewichtBijzonderheden
Smurfin311.70m106kg104.8kg100kg80kgleverziekte
Firedraakje431.68m104kg102.7kg69kg
Tijdvoortaart321.75m99.8kg96.9kg75kg
Lavenderblue501.68m96kg92.7kg75kg
Cootjecatootje401.67m92kg85.7kg84kg70kg
HoneyQueen87321.86m109kg109.695kg86kg
Boekenwurm35361.58m106kg99.7kg60kg
Frederika-Jael381.74m106.3kg106.3kg95kg
Manana1.73m102kg102kg85kg
janena431.78m129kg109kg84kg
Gossipgirl91281.60m86.6kg82.9kg60kg
Karl_marx...m108kg69.5kg65kg
smurfin1988 wijzigde dit bericht op 18-11-2019 12:52
Reden: Aanvulling
76.04% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@manana: Wanneer je je doel bijstelt naar 'niet aankomen' is het ook minder frustrerend als je gewoon stabiel blijft. Het is ook gewoon lastig met kerst en oud en nieuw.

@Firedraakje: Fijn dat je iig niet bent aangekomen en 100 gr bent afgevallen!

@ Honeyqueen: Balen dat je niet bent afgevallen ondanks dat je goed op je eten hebt gelet en hebt gesport. Zo frustrerend is dat. Maar mijn trainer op de sportschool zegt dan wel 'gewoon doorgaan en vaak val je dan volgende week wel meer af'.

@Boekenwurm: Fijn dat je stabiel bent gebleven en toch hebt kunnen eten wat je wilde in het weekend.

Ik ben stabiel gebleven en morgen weer mijn weegdag dus ik ben benieuwd. Gisteren ook weer gesport en donderdag weer een keer. Dan heb ik iig al 2 weken achter elkaar 2x pw gesport.
Het is zeker lastig met Kerst en O&N.
Ik ga ook nog eens op vakantie met vrienden dan, dus zal wel veel drank en samen koken worden.

Maar zoals een wijs man me een keer vertelde - je wordt dik tussen oud en nieuw en kerst, niet tussen oud en nieuw en kerst :) en dat geldt net zo goed voor december natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Helaas slecht resultaat deze week, + 1 kilo, dus ik kom nu op 103.
Het goede nieuws is dat de sint het land uit is, alle snoepgoed weg is uit huis en ik de komende tijd geen speciale dingen gepland heb. Dus het gaat zeker goedkomen.
Hopelijk bij jullie betere resultaten, veel succes allemaal.
Ik weeg me niet eens meer. December is nu al een drama, dus ik ga er gewoon van genieten en tussen de dagen door wat schade proberen te beperken. In januari kijk ik wel waar me dat gebracht heeft en wat mijn nieuwe startgewicht is.
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend gewogen en tot mijn verbazing iets afgevallen. En dat terwijl ik veel gesnoept heb.. Maar ik ben bang dat het gewoon iets later komt en nu dus niet zoveel zegt. Iig is de tabel weer kloppend op dit moment :)

Ik denk dat deze maand voor iedereen moeilijk is.. je ziet ook dat er weinig geschreven wordt.. Maar sint is weer weg en kerst duurt nog (heel) even.. Veel succes allemaal!
every journey starts with a single step
Alle reacties Link kopieren
Hier gisteren niet aan toegekomen om gewicht door te geven, maar mijn gewicht voor deze week is 98,9. Dus toch gelukkig er nog iets af.

Heb tot kerst nog wel wat uitstapjes gepland staan in het weekend, waarbij ik zelf minder invloed heb op wat ik eet, aangezien het ergens anders eten is, maar hopelijk lukt het wel om beetje bewuste keuzes te maken dan.

Iedereen succes de komende weken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven