Afvallen met...
zondag 5 april 2009 om 00:17
zondag 5 april 2009 om 00:21
Ik meld me ook thuis en gelijk ook maar af voor vandaag!
Is iedereen thuis? Nee, heb MdK nog niet gezien... ik heb een probleem, nu ik jullie IRL heb gezien kost het me moeite hier niet jullie echte naam te schrijven. Maar ik denk dat MdK nog even langs de campingwinkel moest om af te sluiten...
Vond het zeer geslaagd en ik wil nog een keer afspreken in Waterfietscity, geen leuke mannen gespot... Behalve barman.
Is iedereen thuis? Nee, heb MdK nog niet gezien... ik heb een probleem, nu ik jullie IRL heb gezien kost het me moeite hier niet jullie echte naam te schrijven. Maar ik denk dat MdK nog even langs de campingwinkel moest om af te sluiten...
Vond het zeer geslaagd en ik wil nog een keer afspreken in Waterfietscity, geen leuke mannen gespot... Behalve barman.
zondag 5 april 2009 om 00:23
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 04 april 2009 @ 23:51:
Ah... er is hoop... Xan's nieuwsgierigheid is klaaarblijkelijk gewekt, want nu gaat ie toch de laatste pagina van dit topic lezen Erwt, misschien kun je Xan geruststellen door te zeggen dat we ook fotos gemaakt hebben? Die laten we alleen op jullie bruiloft pas zien, want we gaan ze niet mailen
Ah... er is hoop... Xan's nieuwsgierigheid is klaaarblijkelijk gewekt, want nu gaat ie toch de laatste pagina van dit topic lezen Erwt, misschien kun je Xan geruststellen door te zeggen dat we ook fotos gemaakt hebben? Die laten we alleen op jullie bruiloft pas zien, want we gaan ze niet mailen
zondag 5 april 2009 om 00:41
Maar fijn om te weten:
Waar de nick van Moosey vandaan komt
Dat Pode meer Erwt dan Prinses is (en waar Erwtendorp ligt)
Dat Drift prettig gezelschap is op haar bankje
Vinyl ondanks het delen van Erwts' persoonlijkheid zelf ook een heel lief kikkertje is
Tien stiekum Lance Armstrong is ( )
Flora de meest verwarrende nick van allemaal heeft
Age net als ik een lekker smurfje is (met bijpassende witte laarsjes)
We allemaal geen leuke mensen zijn dus dit topic dicht kan.
Waar de nick van Moosey vandaan komt
Dat Pode meer Erwt dan Prinses is (en waar Erwtendorp ligt)
Dat Drift prettig gezelschap is op haar bankje
Vinyl ondanks het delen van Erwts' persoonlijkheid zelf ook een heel lief kikkertje is
Tien stiekum Lance Armstrong is ( )
Flora de meest verwarrende nick van allemaal heeft
Age net als ik een lekker smurfje is (met bijpassende witte laarsjes)
We allemaal geen leuke mensen zijn dus dit topic dicht kan.
zondag 5 april 2009 om 09:33
zondag 5 april 2009 om 10:17
Check! Plek op rug is gelukkig niet blauw
Oeh lekker, beschuit met aardbei! Ik heb net een bakje Flakes met melk op.
Heb trouwens een bijna lege koelkast
Kan voor de lunch kiezen kiezen uit brood met linera smeerkaas of brood met halvajam
Oh wacht, natuurlijk ook nog appelstroop en crackers in huis.
En that's it...
Maar ik hoef eigenlijk ook niet veel in huis te halen, komende maand eet ik toch nauwelijks thuis.
Oeh lekker, beschuit met aardbei! Ik heb net een bakje Flakes met melk op.
Heb trouwens een bijna lege koelkast
Kan voor de lunch kiezen kiezen uit brood met linera smeerkaas of brood met halvajam
Oh wacht, natuurlijk ook nog appelstroop en crackers in huis.
En that's it...
Maar ik hoef eigenlijk ook niet veel in huis te halen, komende maand eet ik toch nauwelijks thuis.