Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

22-03-2009 15:24 4931 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Waterfiets!!

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het vorige topic: Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
Dank voor jullie medeleven met Mijn Maag .

Inmiddels is mijn maag een beetje gekalmeerd, heb zowaar twee koekjes gegeten, dus ik denk dat het wel weer gaat . Xan had inderdaad 't zelfde probleem, werd 's nachts wakker en zei: 'ohhh, ik heb het ook '. XanZus meldde net op m'n Hyves dat haar maag (en darmen) ook niet helemaal okee is....
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 06 april 2009 @ 21:40:

Dank voor jullie medeleven met Mijn Maag .

Inmiddels is mijn maag een beetje gekalmeerd, heb zowaar twee koekjes gegeten, dus ik denk dat het wel weer gaat . Xan had inderdaad 't zelfde probleem, werd 's nachts wakker en zei: 'ohhh, ik heb het ook '. XanZus meldde net op m'n Hyves dat haar maag (en darmen) ook niet helemaal okee is....Wel toevallig hoor Erwt, dat wij ons net allemaal meldden voor het goddelijke toetje en dat er dan dit gebeurt.... Ons afschrikken he?
Trouwens, Tien... ik had je teruggemaild, maar heb je dat wel gekregen? (niet dat je per se moest reageren hoor, maar omdat mijn mail wel eens raar en vertraagd doet, wilde ik even weten of mijn mail wel is aangekomen)

Oh, mijn schermpje stond te lang open, nu staat er vanalles bij

Drift, ik ben stiekum jaloers op je, want door jouw heel wazige omschrijving ben ik gewoon jaloers en denk ik: ohhhjaaaa ik wil ook weer met zulke rare mensen werken
Peas on earth!
Kikker, ik denk dat mijn maag wel blij is dat ik dat Goddelijk Toetje heb weten af te slaan, want dan was het vast helemaal fout gegaan
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 06 april 2009 @ 21:42:

Drift, ik ben stiekum jaloers op je, want door jouw heel wazige omschrijving ben ik gewoon jaloers en denk ik: ohhhjaaaa ik wil ook weer met zulke rare mensen werken Joh, 1 zaterdagje waterfietsen, en je hebt genoeg rare mensen gezien en aan tafel gehad én genoeg rare mannen voorbij zien komen!
quote:Vinyl schreef op 06 april 2009 @ 21:37:

Over Herman van Veen gesproken. Had ik het vandaag met mijn collega over. Hij kende het nummer 'wie' niet.

Ik zit het nu nogmaals te luisteren, vond het altijd al een prachtig nummer, maar na de brief van Tientje van gisteren kan ik alleen maar daar aan denken... Pfft...

http://www.youtube.com/watch?v=wKWcuiSW ... relatedOch meis, niet over inzitten hoor! Mooi liedje wel.. kende 'em overigens ook niet...
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 06 april 2009 @ 21:43:

Kikker, ik denk dat mijn maag wel blij is dat ik dat Goddelijk Toetje heb weten af te slaan, want dan was het vast helemaal fout gegaan Das ook weer zonde van het Goddelijke toetje he?
quote:Tientje79 schreef op 06 april 2009 @ 21:44:

[...]

Och meis, niet over inzitten hoor! Mooi liedje wel.. kende 'em overigens ook niet...Nou nee, zit er niet over in, maar vond het altijd zo'n mooi liedje, en nu kan ik me er ineens wat meer bij voorstellen...
Begrijp ik nou trouwens goed dat jullie Herman-van-Veen-hallucinaties hebben?
Peas on earth!
Dat toetje van zaterdag

Ik heb me graag opgeofferd hoor Erwt!

Al vond ik de rest van de tapas ook goed te nassen
Ikke niet hoor, ik schijn ze wel te kunnen veroorzaken
anoniem_61464 wijzigde dit bericht op 06-04-2009 21:48
Reden: H Van Veen Hallucinaties dus
% gewijzigd
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 06 april 2009 @ 21:46:

Begrijp ik nou trouwens goed dat jullie Herman-van-Veen-hallucinaties hebben?

ehm... Tien en Vinyl wel.

Ik heb last van hallucinaties in het algemeen.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 06 april 2009 @ 21:42:

Drift, ik ben stiekum jaloers op je, want door jouw heel wazige omschrijving ben ik gewoon jaloers en denk ik: ohhhjaaaa ik wil ook weer met zulke rare mensen werken

Dat is stiekem ook het leukst, al die maffe mensen met zo mogelijk nog vreemdere verhalen...

We moeten gewoon regelmatig afspreken, dan kan ik je vertellen over alle rare dingen die er gebeuren.

Enne voor iedereen die dingen hoort en ziet die er niet zijn, ik regel morgen wel een handje haldol. Geen probleem
quote:flora81 schreef op 06 april 2009 @ 21:47:

Dat toetje van zaterdag

Ik heb me graag opgeofferd hoor Erwt!

Al vond ik de rest van de tapas ook goed te nassen Grinnik...zet een schaal met slagroom, vanille-ijs, chocoladesaus en soesjes neer voor 7 vrouwen en na 3 minuten is de schaal schoon-op
*hoort ineens ergens in de hoek 'spitter spetter spater ik kom een beetje laaaater falderalderaaaaa*
Peas on earth!
quote:Vinyl schreef op 06 april 2009 @ 21:49:

[...]

Grinnik...zet een schaal met slagroom, vanille-ijs, chocoladesaus en soesjes neer voor 7 vrouwen en na 3 minuten is de schaal schoon-op En de schaal nog net niet schoongelebberd
Peas on earth!
Peas on earth!
quote:Drift schreef op 06 april 2009 @ 21:48:

[...]

Dat is stiekem ook het leukst, al die maffe mensen met zo mogelijk nog vreemdere verhalen...

We moeten gewoon regelmatig afspreken, dan kan ik je vertellen over alle rare dingen die er gebeuren.

Jaaaaa!
Peas on earth!
Ik krijg in eens jeugdgevoelens..........

Alfred Jodokus Kwak, heb ik vroeger regelmatig bij zitten huilen omdat ik het zo zielig vond en dat bij de aftiteling weer omdat ik het liedje zo mooi vond.
quote:Drift schreef op 06 april 2009 @ 21:48:

[...]

Enne voor iedereen die dingen hoort en ziet die er niet zijn, ik regel morgen wel een handje haldol. Geen probleem Mik je ze tussen de paaseitjes, zijn ze met 10 minuten net zo op als het toetje zaterdag.
Overigens is er hier zojuist aangebeld door de buurman. Ik heb de sleutel van zijn huis gekregen

Hij gaat naar het buitenland voor een lang weekend en vindt het wel een prettig idee dat ik de sleutel van zijn huis heb. Yeah right...

Ik nog gevraagd wat ik dan moet doen. Planten gaan dood als ik er naar kijk en bovendien denk ik dat die dingen best een paar dagen zonder water en aandacht kunnen. En post komt er vast ook niet zo veel.

Ik hoef dus niets te doen, aldus de buurman. Heb dus nu een sleutel
quote:Mevrouwdekees schreef op 06 april 2009 @ 21:51:

[...]

Mik je ze tussen de paaseitjes, zijn ze met 10 minuten net zo op als het toetje zaterdag.Zijn erg kleine pilletjes dus daar wordt inderdaad vast overheen gekeken. Of ze denken dat het pepermuntjes in minivorm zijn
quote:flora81 schreef op 06 april 2009 @ 21:51:

Ik krijg in eens jeugdgevoelens..........

Alfred Jodokus Kwak, heb ik vroeger regelmatig bij zitten huilen omdat ik het zo zielig vond en dat bij de aftiteling weer omdat ik het liedje zo mooi vond.Ik heb op de basisschool zelfs ooit nog eens Alfred Jodokus Kwak gespeeld in een soort zelfbedachte musical. Lees: Erwt in een geel pakje met van die waterflipper aan de voeten
Peas on earth!
Ohhh en hoe deed de buurman dan?

Ik denk dat het een verkapte uitnodiging was om te gaan samenwonen
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 06 april 2009 @ 21:55:

[...]

Ik heb op de basisschool zelfs ooit nog eens Alfred Jodokus Kwak gespeeld in een soort zelfbedachte musical. Lees: Erwt in een geel pakje met van die waterflipper aan de voeten *stelt zich nu voor dat een forummer hier gewoon een mede-basisschoolgenoot is en meeleest en denkt: ohhhh Erwt is Alfred Jodokus KWak!*
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven