Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

22-03-2009 15:24 4931 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Waterfiets!!

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het vorige topic: Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
is ook nog een plan ja! Thanks!
quote:Mevrouwdekees schreef op 08 april 2009 @ 19:16:

Ik vrees dat minstens de helft van de paasstol in mijn giegeltje gaat verdwijnen...

Uit voorzorg zeker de helft van de stoel cadeau doen aan iemand/ meenemen naar je werk of zoiets?

Of gewoon morgen weer mee terug geven aan Kees
quote:Vinyl schreef op 08 april 2009 @ 19:19:

is ook nog een plan ja! Thanks!Komt vast helemaal goed Vinyl! En anders eet 'ie inderdaad maar gewoon een boterham met pindakaas
Ben zooooo benieuwd hoe het Vinyl vergaat...
Ik kwam vanmorgen trouwens ook iets engs tegen! Deze poster, zomaar, geen waarschuwing niets! En alsof dat nog niet erg genoeg is moet ik nog gaan ook!! (zie witte lettertjes, tweede regel) Akelig voor mij he?

Ik ben ook erg benieuwd Tien maar vind het lastig dat niet in 'prive/ story achtige' belangstellig te laten vervallen
Jan Smit. Tja, wat zal ik eens zeggen... ben blij dat de eer jou gegund wordt. Klinkt niet onaardig, toch? Brrr.. mij niet gezien hoor!

En niks Story/Privé neigingen, ik wil gewoon weten wat die kwiebus nou komt doen bij mijn vriendinnetje! Gun haar het beste wat er is en vanuit die gedachte erg benieuwd wat er nu passeert bij haar thuis...

Speciaal voor PodE trouwens allemaal ads over slaapproblemen. Ook één voor een baby met slaapproblemen. Wie zou hier nu niet vertellen dat 'ie stiekem een koter heeft
Het lijkt mij ook ongeveer even leuk als onverwacht met een koter met slaapproblemen opgescheept te zitten Tien, ik hoop nu maar dat het gebrek aan officiele uitnodiging betekent dat ik er nog onderuit kan.

Ik bedoelde overigens dat omdat ik kikker niet zo goed ken de grens tussen meeleven en voyeurisme lastiger is. Als je elkaar beter kent is meeleven een zuiverder emotie.
Ik heb in mijn werk altijd een ideaal excuus... Ook wel eens niet zo ideaal overigens, heb soms het idee nauwelijks echt vrij te zijn om te gaan en staan waar ik wil... Maar goed, de rest van het programma klinkt niet onaardig toch?

Enne.. medeleven is medeleven hoor!
Ben ook benieuwd. Dat is de reden dat ik hier kwam kijken.

Durf hier eigenlijk niet meer te komen omdat ik veel te veel gevroten heb vandaag en me nu schaam

*burp*

(paar collega's van me zaten hier om de hoek te eten dus ik ben aangeschoven, net thuis en moet nu nog werken)
Ik heb de indruk dat dat best heftig is idd. bij jouw baan Tien! Daar heb ik niet zo last van. Al kreeg ik het vandaag wel even spaans benauwd toen het er op leek dat ik een aantal dingen die mede de reden zijn waarom ik ben aangenomen niet gingen lukken. Ging wel van naar en en terug. Totdat het rond was, toen was ik
Deal with the truth Age, lijstje?
Biecht maar op Age....
Ohhh ik ga me gezellig samen met jullie schamen, want ik heb héél erg lekkere caramel-paaseitjes van de Hema ontdekt en heb die allemaal opgevroten

Ik ben er dus weer

Eten was lekker! Heel leuk ieniemienie-tentje, en lekker eten! Film was mooi, maar met een iets té nadrukkelijke boodschap erin. Was gezellig en nu weer thuis. Ben wel een beetje gaar, want had ook een volle drukke werkdag.

Morgen ook gezellige dag, want 's ochtends paar uurtjes werken en dan ga ik ErwtenMama ophalen van het station om te stadten, 's avonds lekker koken en daarna na de bijzondere uitvoering van de MattheusPassion samen!

Ohhhh. ik had Vinyl nog willen sms'en, maar vergeten door film . Hoe zou ze 't hebben?
Peas on earth!
Ik heb trouwens een google-add voor een of ander eng proteine-dieet. Zou dat nog onze enige hoop zijn?
Peas on earth!
Er zitten hier twee mannen op de bank die, met een biertje in hun hand, commentaar aan't leveren zijn op een of andere klusprogramma
Peas on earth!
Ik ben ook benieuwd hoe het bij Vinyl is. Hoop dat ze in ieder geval wat duidelijkheid zal krijgen.

Ik heb vanavond braaf gestudeerd maar nu geen zin meer, terwijl het artikel dat ik wilde lezen nog niet helemaal klaar is

Ben ook op zoek naar een ietsiepietsie afleiding. Werd vandaag door een collega aangesproken over de getrouwde man. Waarom doen mensen dat???? Ze kwam me even vertellen dat ze hem vorige week uitgebreid gesproken heeft En dat wil ik helemaal niet weten. Ik weet dat ze in het verleden een oogje op hem had en ik had het gevoel dat haar motieven om mij dit te vertellen niet helemaal zuiver waren. Zuchtsteunkreun, dus nu zit hij weer even flink in mijn hoofd.

Overigens weet deze collega niet wat er zoal aan de hand is, buiten dat hij en ik het nogal goed met elkaar konden vinden...
quote:Mevrouwdekees schreef op 08 april 2009 @ 21:59:

Ik heb de indruk dat dat best heftig is idd. bij jouw baan Tien!

Ik wilde dit zelf graag, maar heb het een tikkie onderschat, merk ik wel. Gemiddeld één keer per drie weken een hele week echt binnen een half uur op mijn werkplek (zonder file al een half uur!) moeten kunnen zijn. Kan, maar dan moet ik dus eigenlijk niks doen. Lastig, maar ja, iets met eigen schuld en dikke bult enzo..

Daar heb ik niet zo last van. Al kreeg ik het vandaag wel even spaans benauwd toen het er op leek dat ik een aantal dingen die mede de reden zijn waarom ik ben aangenomen niet gingen lukken. Ging wel van naar en en terug. Totdat het rond was, toen was ik Wil je d'r iets over vertellen? Wel fijn dat het in jumpstyle eindigde trouwens!
Ik kijk ook naar klusprogramma Erwt..
Jouw dag morgen klinkt nu al erg leuk Erwt!
Nemen jullie 't me heel erg kwalijk als ik te gaar ben om terug te lezen?

Ik zag nog wel dat Drift me wil mailen met werk-vragen, en das natuurlijk prima! Ik zag nog een mailtje van jou Drift, waar ik niet eens meer op gereageerd had

MdK dus een stressig dagje op werk? Wel fijn dat het positief stuiterend eindigde
Peas on earth!
quote:Mevrouwdekees schreef op 08 april 2009 @ 22:08:

Ik kijk ook naar klusprogramma Erwt..De mannen hier vinden die klusserT errug dom. Jij ook?
Peas on earth!
Eens per drie weken is ook best heel vaak Tien. En dan gaat het denk ik niet eens zo zeer om er moeten kunnen zijn als dat nodig is maar om de beperking in je vrije tijd.
Drift, vervelend dat Getrouwde Man nu weer helemaal in je hoofd zit
Peas on earth!
Zonder al te veel in detail te treden is er volgende week een beurs waarvoor ik een grote banner moest maken/ bestellen wat nogal wat voeten in de aarde had en een hele trits folders die geschreven en in nieuwe lay-out moesten worden gemaakt. Da's best pittig als je koud ingewerkt bent (dag van de beurs werk ik er precies een maand)
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 08 april 2009 @ 22:09:

Ik zag nog wel dat Drift me wil mailen met werk-vragen, en das natuurlijk prima! Ik zag nog een mailtje van jou Drift, waar ik niet eens meer op gereageerd had

Da's niet erg! Werkgerelateerde vragen per mail volgen later deze week. Nu ook niet meer zo'n puf voor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven