Afvallen met...
zaterdag 26 september 2009 om 16:14
zaterdag 26 september 2009 om 16:43
zaterdag 26 september 2009 om 17:07
Nou ja, het is wel handig en geeft je (iig voor je gevoel) veel vrijheid.
Maar vind al die administratieve rompslomp helemaal niet zo leuk... Facturen schrijven, in de gaten houden of alles wel betaald is, bonnen bijhouden, BTW-aangifte doen
En dan heb ik nog maar de meest simpele vorm van een eigen bedrijf!
Maar vind al die administratieve rompslomp helemaal niet zo leuk... Facturen schrijven, in de gaten houden of alles wel betaald is, bonnen bijhouden, BTW-aangifte doen
En dan heb ik nog maar de meest simpele vorm van een eigen bedrijf!
zaterdag 26 september 2009 om 17:29
Ik word al eng van idee Age, neuh laat mij maar loondiensten, dat zie ik al.
Hier inmiddels weer in de kluskleertjes, we hebben nu een nisje in de badkamer inplaats van een gat met plastic er over heen (maar nog niet een geverfd nisje met afdeklatjes) een geverfd kastje en Kees is nu bezig een klep voor onze tussenvloer te maken.
Voor wie die laatste zin niet snapt: De oude bovenverdieping was zo scheef dat er een nieuwe vloer boven de oude is gebouwd. Tussen die twee zit een ruimte van +/- 50 cm. Die ruimte kun je bij via het trapgat. Handig als extra opbergruimte, foeilelijk om tegenaan te kijken. Vandaar de behoefte aan een klep.
Hier inmiddels weer in de kluskleertjes, we hebben nu een nisje in de badkamer inplaats van een gat met plastic er over heen (maar nog niet een geverfd nisje met afdeklatjes) een geverfd kastje en Kees is nu bezig een klep voor onze tussenvloer te maken.
Voor wie die laatste zin niet snapt: De oude bovenverdieping was zo scheef dat er een nieuwe vloer boven de oude is gebouwd. Tussen die twee zit een ruimte van +/- 50 cm. Die ruimte kun je bij via het trapgat. Handig als extra opbergruimte, foeilelijk om tegenaan te kijken. Vandaar de behoefte aan een klep.
zaterdag 26 september 2009 om 17:35
Crisis, wat hebben jullie veel geschreven.
@ Drift: morgen gewoon wat drinken denk ik. Heb er geen zin in, maar ik moet van mezelf...
Enne.. veel plezier met je feestje!
@ Allen: mijn administratie is een puinhoop: 5 jaar loonstrookjes zou ik écht niet kunnen ophoesten.
*bedenkt dat ze echt een keer moet gaan bijhouden en archiveren...*
@ Erwt: fotoooo van je haar!
@ Moos: misschien overheen gelezen, heb wel je zoen-sessie gelezen, maar hoe was de avond verder qua soort avond en muziek enzo?
@ Kees: tussenvloer? Je hebt gewoon een extra verdieping in je huis!!!
Heb je "Being John Malkovich' wel eens gezien? Daar hadden ze ook halve kantoorverdiepingen, scheelt een hoop geld.
Dus... jij hebt gewoon een verdieping extra in je huis!
@ Drift: morgen gewoon wat drinken denk ik. Heb er geen zin in, maar ik moet van mezelf...
Enne.. veel plezier met je feestje!
@ Allen: mijn administratie is een puinhoop: 5 jaar loonstrookjes zou ik écht niet kunnen ophoesten.
*bedenkt dat ze echt een keer moet gaan bijhouden en archiveren...*
@ Erwt: fotoooo van je haar!
@ Moos: misschien overheen gelezen, heb wel je zoen-sessie gelezen, maar hoe was de avond verder qua soort avond en muziek enzo?
@ Kees: tussenvloer? Je hebt gewoon een extra verdieping in je huis!!!
Heb je "Being John Malkovich' wel eens gezien? Daar hadden ze ook halve kantoorverdiepingen, scheelt een hoop geld.
Dus... jij hebt gewoon een verdieping extra in je huis!
zaterdag 26 september 2009 om 17:42
Extra verdieping
Haai Fniel
Hoe was't in de sauna? Ben je lekker relaxed?
Moos, veel plezier met katjes knuffelen!
Drift, gezellig etentje en vriendinnenafspraak morgen!
Die Frangelicoreclame begint mij ook de keel uit te hangen trouwens!
En WAUW... ik heb dus gewoon 6 km gelopen!
(kun je hier uitrekenen: http://www.gmap-pedometer.com/), in ongeveer een uur en een kwartier. Ik vind het echt reuzestoer van mezelf
Haai Fniel
Hoe was't in de sauna? Ben je lekker relaxed?
Moos, veel plezier met katjes knuffelen!
Drift, gezellig etentje en vriendinnenafspraak morgen!
Die Frangelicoreclame begint mij ook de keel uit te hangen trouwens!
En WAUW... ik heb dus gewoon 6 km gelopen!
(kun je hier uitrekenen: http://www.gmap-pedometer.com/), in ongeveer een uur en een kwartier. Ik vind het echt reuzestoer van mezelf
Peas on earth!
zaterdag 26 september 2009 om 17:45
Ja, lekker he? Lopen!
Ik loop liever dan dat ik fiets en soms loop ik hier naar het centrum en weer terug, 3 kwartier heen, 3 kwartier terug, dat voelt zó goed!
Overigens kun je het ook zien met de fietsrouteplanner, want als je net zo loopt als dat je fietst kun je precies het aantal KM zien!
Maar goed van je!
En sauna was zálig weer!
Ik loop liever dan dat ik fiets en soms loop ik hier naar het centrum en weer terug, 3 kwartier heen, 3 kwartier terug, dat voelt zó goed!
Overigens kun je het ook zien met de fietsrouteplanner, want als je net zo loopt als dat je fietst kun je precies het aantal KM zien!
Maar goed van je!
En sauna was zálig weer!