Afvallen met...
woensdag 7 april 2010 om 21:25
Vinyl is hier!
*zwaait*
Ik was laat thuis... had een lastige vergadering met zeurende, klagende, negatieve mensen. Sfeer aardig om weten te buigen. Toen nog een kennismaking met hen bij ons callcentre.
Nu aan het rennen en vliegen want ik heb nog maar één avond, morgen, en moet nog veel doen. Wassen, opruimen, alles.
aaaargh!
Weet nog niet eens wat ik moet meenemen en wat ik daar in vredesnaam ga doen, maar goed... nog 1 hectisch dagje en dan lekker even vrij!
*zwaait*
Ik was laat thuis... had een lastige vergadering met zeurende, klagende, negatieve mensen. Sfeer aardig om weten te buigen. Toen nog een kennismaking met hen bij ons callcentre.
Nu aan het rennen en vliegen want ik heb nog maar één avond, morgen, en moet nog veel doen. Wassen, opruimen, alles.
aaaargh!
Weet nog niet eens wat ik moet meenemen en wat ik daar in vredesnaam ga doen, maar goed... nog 1 hectisch dagje en dan lekker even vrij!
woensdag 7 april 2010 om 21:59
om de kaart van je broer. Wel fijn dat hij aan je gedacht heeft.
Mijn lijstje:
O: twee witte boterhammen met hagelslag, helaas is de hagelslag nu op...
L: drie bruine boterhammen met jong belegen kaas en een beetje mosterd
T: mueslireep
A: pasta met courgette, brocolli, lente ui, pijnboompitjes en een kaassausje
T: bakje griekse yoghurt
Drinken:
4 koffie
1 groot glas optimel
2 glazen jus
veel water
Mijn lijstje:
O: twee witte boterhammen met hagelslag, helaas is de hagelslag nu op...
L: drie bruine boterhammen met jong belegen kaas en een beetje mosterd
T: mueslireep
A: pasta met courgette, brocolli, lente ui, pijnboompitjes en een kaassausje
T: bakje griekse yoghurt
Drinken:
4 koffie
1 groot glas optimel
2 glazen jus
veel water
woensdag 7 april 2010 om 22:07
Mijn broer denkt veel aan mij... gisteren had ik ook al een dvd met foto's, nog een apart kaartje met 'Hälsning från Småland' en de zin: 'Jammer dat ik je de afgelopen tijd niet kon zien.' volgens mij zegt hij daar mee dat hij me mist (tsss... jongens ook altijd )
Kijk, ik facebook dan gewoon 'Jag saknar dig'...
Ik heb een boekje voor hem besteld, een leidraad voor gewoonten & etiquette voor China.
Zelfde als ik ook heb, dus die ga ik even naar hem sturen zodat hij zich goed voor kan bereiden
Kijk, ik facebook dan gewoon 'Jag saknar dig'...
Ik heb een boekje voor hem besteld, een leidraad voor gewoonten & etiquette voor China.
Zelfde als ik ook heb, dus die ga ik even naar hem sturen zodat hij zich goed voor kan bereiden
woensdag 7 april 2010 om 22:24
Gelukkig smellen jullie nog niet naar piss, dus ik neem 'm maar niet te serieus
Ik herken die kaartjes uit Londen. Op de achterkant zie ik ook dat ze uit de UK komen.
Zo, ik heb genoeg gewerkt. Ik ga de bank op met laptop om ATWT te kijken. En ik heb trek, want weinig gegeten. Zalm met risotto was maar weinig, en maar 4 (!!) asperges
Dus ik neem nu een zakje So Crispy. Ligt trouwens al wéééken in de kast...
Ik herken die kaartjes uit Londen. Op de achterkant zie ik ook dat ze uit de UK komen.
Zo, ik heb genoeg gewerkt. Ik ga de bank op met laptop om ATWT te kijken. En ik heb trek, want weinig gegeten. Zalm met risotto was maar weinig, en maar 4 (!!) asperges
Dus ik neem nu een zakje So Crispy. Ligt trouwens al wéééken in de kast...
donderdag 8 april 2010 om 08:05
Zo, vanuit koffievisite direct m'n bed ingerold en daar halverwege de nacht uitgeduwd door Xan omdat ie niet door mij kon slapen
Ik geef natuurlijk gewoon Doperwtje de schuld van mijn eigen onrust
Age, dat kaartje en ook de tekst van je broer
Ik ben heel gelukkig, want ik heb zowaar nog een shirt met 3/4-mouw in de kast gevonden die over mijn buik past
Mijn lijstje:
- ontbijt: kom yoghurt met cruesli
- tussendoor: plakje paasstol
- lunch: 3 boterhammen met komijnenkaas, halve beker optimel (toen was het op)
- tussendoor: plakje paasstol
- avondeten: bescheiden bord macaroni, kommetje yoghurtvla
- 's avonds: plak cake
Verder: water en groene thee en een glas gewone thee
Zo, tevreden?
Helaas is mijn omvang dusdanig dat ik al weken niet meer op de weegschaal durf
Peas on earth!
donderdag 8 april 2010 om 08:43
donderdag 8 april 2010 om 08:47
En wie heeft er nu nog zin in een...
of
... na het lezen van dit bericht:
quote:Wakker Dier maant snackfabrikanten over paardenvlees
AMSTERDAM - Dierenwelzijnsnorganisatie Wakker Dier wil dat Nederlandse snackfabrikanten geen paardenvlees uit Latijns-Amerika (meer) gebruiken.
© ANP
De organisatie liet dat donderdag weten, omdat uit undercoveronderzoek in Brazilië en Mexico zou blijken dat veel paardenvlees, dat verwerkt wordt in bijvoorbeeld frikadellen, hamburgers en kroketten, afkomstig is van ondervoede en mishandelde paarden uit Latijns Amerika.
Volgens Wakker Dier importeert Nederland jaarlijks 11 miljoen kilo paardenvlees met name uit Zuid- en Midden-Amerika. Of en welke Nederlandse snackfabrikanten gebruik maken van dat vlees, weet de organisatie niet.
''Uit de beelden die gemaakt zijn, blijkt wel dat het vlees naar Nederland komt. We vragen fabrikanten die er gebruik van maken, er mee te stoppen",' aldus een woordvoerder.
Tijdens de undercoveractie constateerde het team dat een groot deel van de paarden sterk vermagerd of ondervoed was, dat een deel van de paarden in veewagens met touwen wordt aangebonden, waardoor ze zichzelf ophangen als ze vallen en dat er paarden zijn die dagenlang op transport worden gezet in tropische hitte, met weinig of geen water.
of
... na het lezen van dit bericht:
quote:Wakker Dier maant snackfabrikanten over paardenvlees
AMSTERDAM - Dierenwelzijnsnorganisatie Wakker Dier wil dat Nederlandse snackfabrikanten geen paardenvlees uit Latijns-Amerika (meer) gebruiken.
© ANP
De organisatie liet dat donderdag weten, omdat uit undercoveronderzoek in Brazilië en Mexico zou blijken dat veel paardenvlees, dat verwerkt wordt in bijvoorbeeld frikadellen, hamburgers en kroketten, afkomstig is van ondervoede en mishandelde paarden uit Latijns Amerika.
Volgens Wakker Dier importeert Nederland jaarlijks 11 miljoen kilo paardenvlees met name uit Zuid- en Midden-Amerika. Of en welke Nederlandse snackfabrikanten gebruik maken van dat vlees, weet de organisatie niet.
''Uit de beelden die gemaakt zijn, blijkt wel dat het vlees naar Nederland komt. We vragen fabrikanten die er gebruik van maken, er mee te stoppen",' aldus een woordvoerder.
Tijdens de undercoveractie constateerde het team dat een groot deel van de paarden sterk vermagerd of ondervoed was, dat een deel van de paarden in veewagens met touwen wordt aangebonden, waardoor ze zichzelf ophangen als ze vallen en dat er paarden zijn die dagenlang op transport worden gezet in tropische hitte, met weinig of geen water.
donderdag 8 april 2010 om 10:38
quote:AgentL schreef op 07 april 2010 @ 21:23:
Ben jij ook opeens mee op koffievisite Drift?
En Vinyl, waar ben jij eigenlijk?
Keeeessssie! Wer bisto?Keesssieee was gisteravond naar tante. Tante is nl. net terug uit Nieuw Zeeland, waar zij voor de tweede keer was en wij op huwelijksreis gaan. Dus overladen met goeie tips mooie boekjes en kwijlfoto's. Helemaal leuk!
Ben jij ook opeens mee op koffievisite Drift?
En Vinyl, waar ben jij eigenlijk?
Keeeessssie! Wer bisto?Keesssieee was gisteravond naar tante. Tante is nl. net terug uit Nieuw Zeeland, waar zij voor de tweede keer was en wij op huwelijksreis gaan. Dus overladen met goeie tips mooie boekjes en kwijlfoto's. Helemaal leuk!
donderdag 8 april 2010 om 19:43
Hallooooo, daar ben ik auch wieder! Pff, 24 uur vliegen, ik moet er niet aan denken zeg Maar gave foto's zeg!
Mijn anti-jetlag-theorie lijkt tot nu toe redelijk te gaan, vanochtend de afspraak gedaan en nog even gelunched met de jongens, daarna alvast een beetje uitgepakt enzo, en toen toch maar even 2 uurtjes gaan slapen. Heel fijn om dan een vriendje te hebben die net zo lang tegen je gaat praten tot je echt weer wakker bent, want dat was natuurlijk mis gegaan als ik alleen was, dan was ik gaan snoozen. J is nu lekker pasta voor me aan het koken en ik voel me wel prima, en ik denk dat ik vanavond ook wel gewoon op tijd kan slapen.
Ik ga na het eten wat foto's rondsturen & posten, beloofd
En voor Age!
Mijn anti-jetlag-theorie lijkt tot nu toe redelijk te gaan, vanochtend de afspraak gedaan en nog even gelunched met de jongens, daarna alvast een beetje uitgepakt enzo, en toen toch maar even 2 uurtjes gaan slapen. Heel fijn om dan een vriendje te hebben die net zo lang tegen je gaat praten tot je echt weer wakker bent, want dat was natuurlijk mis gegaan als ik alleen was, dan was ik gaan snoozen. J is nu lekker pasta voor me aan het koken en ik voel me wel prima, en ik denk dat ik vanavond ook wel gewoon op tijd kan slapen.
Ik ga na het eten wat foto's rondsturen & posten, beloofd
En voor Age!
donderdag 8 april 2010 om 20:03
Sjors en Bing spelen vadertje en moedertje met Valentijn en volgens mij ziet Sjors in Bing ineens een Echte Vader.
Irene wil zelf de therapeute van Ranja worden. Martijn is het daar niet mee eens, maar Irene wil het niet geloven.
Hun gesprek wordt onderbroken omdat Dex met Nina komt binnenzeulen, want Nina is in Shock. Jaja, dat komt natuurlijk omdat ze Isabella gezien heeft, maar dat weet Sirene nog niet.
Irene wil zelf de therapeute van Ranja worden. Martijn is het daar niet mee eens, maar Irene wil het niet geloven.
Hun gesprek wordt onderbroken omdat Dex met Nina komt binnenzeulen, want Nina is in Shock. Jaja, dat komt natuurlijk omdat ze Isabella gezien heeft, maar dat weet Sirene nog niet.
Peas on earth!