Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!
*zwaait nog even naar Vinyl*

Gaaaaaap! Ben moe, maar probeer fris & fruitig over te komen. Hard werken vandaag, en dan vanavond uit eten & stappen met vriendinnen. Morgen nog wat thuis werken (en uitslapen!) en dan zondag weer op kantoor werken. Mijn eerstvolgende vrije dag zal op 1 mei zijn
Oh nee, 30 april...

Fniel, veel plezierrrrrrrrr!

Moos, wauw! Toffe foto's!
Peas on earth!
Vliegveld Eindhoven zie ik nu staan, whaha, dat typte ik in Google en was ik kwijt. Zie nu waar het gebleven is
Peas on earth!
Veel plezier Fniel!

Pff jongens, zo'n jetlag is ook niet niks. Mijn trucje heeft behoorlijk goed gewerkt qua bioritme draaien (keurig van 12 tot 10 geslapen, als een blok ook) maar ik voel me nog steeds erg katterig. Maargoed, verder benk wel lekker aan het werk.

Ja, tof he, de foto's. Ik moet nog even twee telefoontjes plegen van mezelf, en dan ga ik weer even verder met foto's bewerken, wil ze eigenlijk wel vandaag nog naar een printert hebben.
Gelukt met de foto's Moos?

Ik heb echt weer hard gewerkt! Zo hard, dat ik nauwelijks heb gegeten!

Alleen een kom flakes met melk als ontbijt, en een volkoren bol (ter grootte van een italiaanse bol) als lunch. Net gauw een appel opgeschrokt.

Klinkt helemaal niet als mij!!

Als ik thuis ben (over een half uur) moet ik gauw douchen + omkleden en dan richting stad. Terwijl ik over een half uur al in de stad had moeten zijn

Nou ja, eten kan ook later...
Zo, we zijn weer in Meerdijk beland!

Bing en Dennie hebben op elkaar ingemept. Geen idee waarom precies, maar Dennie was nogal dronken.... Sjors troost beide mannen, hoe lief

Tsjarlie vertelt dat ze niet meer meegaat met Barbamama, die dat gelukkig goed opvat. Ik zou zeggen dat niets hun vertrek meer in de weg staat. Barbamama heeft zelfs al een huis geregeld daar!

Dennie komt binnenlopen bij Maksiem, daar wil hij zijn verdriet wegneuken vergeten denk ik. Maksiem ziet dat wel zitten. Ik hoop dat er snel reclame komt
Peas on earth!
Gelukkig kwam er reclame. Inmiddels zijn we weer terug in Meerdijk. Tsjarlie heeft zichzelf een soort van ingepakt als kadootje, want ze heeft een vaag tshirt met een hele grote strik. Ze beraamt nu een Slim Plan met Isabella om Amy terug te krijgen, want door haar enórme speurderstalenten heeft Isabella ontdekt dat Amy bij Zjanien logeert (lees: er stond een advertentie in het Meerdijks dagblad met een foto van Amy én haar verblijfplaats )
Peas on earth!
Helaas, ze vrijpartij tussen Maksiem en Dennie blijken ze bewaard te hebben voor ná de reclame. Gelukkig voor mij blijkt Dennie in slaap gevallen te zijn en blijken genante genes me bespaard te blijven
Peas on earth!
Tsjarlie zit inmiddels bij Zjanien en heeft een Briljante Truuk bedacht om Amy te lokken, namelijk door haar uit te nodigen om haar te vegen in de SapKapsalon.

Het is inmiddels ochtend. Maksiem heeft een ontbijtje gebracht voor Dennie, maar in de tussentijd heeft hij 'm gesmeerd
Peas on earth!
Tsjarlie's list loopt niet zo soepeltjes geloof ik, maar het lijkt dan toch eindelijk te gaan lukken....
Peas on earth!
En wíe loopt Isabella daar tegen het lijf.... Ludo!

En toen was het afgelopen...
Peas on earth!
Thanks voor de samenvatting

Ik heb de laatste scene gezien want ging X-factor kijken met vriendin. Dus ik ben min of meer bij want het draait natuurlijk om die laatste scene.
Ja, in feite kun je dagelijks de laatste scene kijken en dan weet je precíes wat zich in Meerdijk afspeelt

Iets langer geslapen dan bedoeld, want er staat nog vanalles op het programma (als in: plinten leggen, grasmaaien, iets in kinderkamer doen en toetje maken voor eetdate vanavond)
Peas on earth!

Ik ben even naar de markt geweest in de stad. Wilde eigenlijk gaan fietsen maar dat wilde mijn fiets niet Ik ging de banden oppompen maar dat ging allemaal niet zo heel soepel. Omdat stad toch wel 20 minuten fietsen is wilde ik het risico niet nemen. Zometeen dus nog maar eens kijken en ik heb al bedacht dat ik anders mijn fiets even naar de fietsenmaker breng. Kan dat ding meteen een keer goed nagekeken worden.

De fietsenmaker is ook niet mijn grootste vriend. Ik erheen met mijn fiets, voorzichtig fietsend omdat ik geen zin had zowel heen als terug te gaan lopen heeft meneer geen tijd vandaag. Kan natuurlijk, snap ik ook wel. Maar ik mag mijn fiets daar niet laten want daar heeft hij geen plek voor

Zijn advies, kom maar terug als het regent. Na wat gezeur van mijn kant (want ik vond hem niet bepaald klantvriendelijk) heb ik afgesproken dat ik mijn fiets volgende week zaterdag breng en dat hij 'em dan nakijkt

Dus ik ben weer thuis en heb nog steeds een kapotte fiets.
Wat suf! Is er geen andere fietsenmaker in de buurt?

Man oh man oh man wat ben ik brak

Zoveel wodka gehad, ben maar bij een vriendin op de bank blijven slapen... Na een paar uur (ik gok op 4, maar weet het niet meer precies ) slaap zijn we maar opgestaan en op t terras gaan lunchen. Wel gezond (bruin brood met gegrilde kip, avocado en bacon)! Kreeg het alleen niet allemaal op.

Nu inmiddels al boodschappen gedaan en weer thuis. Moet eigenlijk nog richting stad maar voel me echt niet goed genoeg
Wat kut trouwens dat Janna uit X-factor is! Nou ja, ze komt er wel... Ik ga het morgen terug kijken.
om de kater van Age. Dan was het zeker erg gezellig?

Wat moet je gaan doen in de stad? Iets gezelligs?

Fijn dat je in ieder geval boodschappen in huis hebt!

Er is hier in de buurt geen andere fietsenmaker. Of ik moet echt ver gaan lopen maar daar heb ik geen zin in.
Jaaaaa, heel erg gezellig!

Eerst lekker gegeten (tapas) en daarna dus heerlijk gedanst.

Ik moet eigenlijk even richting Albert Cuyp om een lap stof te halen, maar ik heb zó geen zin. Ik kan echt niet

Zit er in U. geen stoffenwinkel? Dan ga ik deze week wel even overdag... Zit al te googlen maar kom er niet echt uit. Volgens mij zit er ook wel 1 aan de Voorstraat.

Je hebt nu iig wel een afspraak bij de fietsenmaker. Maar wat een suffe vent!

Oh, wat trouwens ook leuk was! Een engels meisje die ik via m'n werk ken is dit weekend in A'dam, en ze kwam gisteravond ook naar de club. Heeeeel gezellig! We hebben het zo leuk gehad! Misschien moet ik vanavond maar weer met haar en haar vriendinnen in de stad gaan eten. Maar nu nog even niet, nu moet ik echt nog even op de bank blijven
Blijf jij maar even op de bank hoor Age

Ik heb net lekker in de tuin gezeten met een krantje. Kreeg dorst dus moest even naar binnen voor een paar glazen water maar ga zo lekker terug de tuin in. Mijn bankje staat precies goed om lekker in de zon en uit de wind te zitten

Je avond klinkt goed! Dat is het de kater wel waard toch?

Er zit in het centrum in ieder geval een fourniturenzaakje maar stoffen weet ik niet zo goed. Kan me niet voorstellen van niet eigenlijk. En er is lapjesmarkt, maar dat is volgens mij op zaterdag.
Ja, op zaterdag tot 13u. Nou ja, in het ergste geval kan het a.s. zaterdag ook nog. We willen zo'n lap stof halen om hippe ceintuurtjes van te vlechten. Kan niet heel moeilijk zijn, die dingen kosten bij American Apparel ¤ 15,- per stuk
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven