Afvallen met...
donderdag 8 april 2010 om 20:05
Ranja is zich klaarblijkelijk nog niet bewust van de voornemens van Sirene om haar dochter in therapie te nemen, want ze is weer lekker aan het werk in de SapKapsalon. Daar komen Sjors en Bing ook ineens met Valentijn binnen. Ze zijn een echte vader en moeder aan het worden
Hoe toevallig... Dennie komt ook binnnen en hij aanschouwt het huiselijke tafereeltje, terwijl hij een sapje bij Lorena bestelt. Een dolle boel daar in de SapKapsalon.
Hoe toevallig... Dennie komt ook binnnen en hij aanschouwt het huiselijke tafereeltje, terwijl hij een sapje bij Lorena bestelt. Een dolle boel daar in de SapKapsalon.
Peas on earth!
donderdag 8 april 2010 om 20:06
Nina zit bevend op de bank en Sirene trekt nu ál haar therapeutische vaardigheden uit de kast om te achterhalen wat Nina gezien heeft. Sirene is een supertherapeut, want binnen één seconde vertelt Nina dat ze Isabella gezien heeft. De familie Huijgens woont natuurlijk nog niet zó lang in Meerdijk, dus ze kennen Isabella niet.
Peas on earth!
donderdag 8 april 2010 om 20:09
Jef verschijnt in beeld en Xan begint Sssjjjjef weer op een sssjjjlisssstoontje na te doen...
Anyway... Barbamama neemt Sjef mee naar hun oude huis, om herinneringen op te halen. Sjef vindt het onfatsoenlijk van Barbamama, maar toch vertelt hij haar dat zijn tijd met Barbamama de béste tijd van zijn leven was. Oh, ter info: Barbamama heeft weer eens een afzichtelijke roze baret op. Misschien is dat wel de huidige mode op de Antillen.
Anyway... Barbamama neemt Sjef mee naar hun oude huis, om herinneringen op te halen. Sjef vindt het onfatsoenlijk van Barbamama, maar toch vertelt hij haar dat zijn tijd met Barbamama de béste tijd van zijn leven was. Oh, ter info: Barbamama heeft weer eens een afzichtelijke roze baret op. Misschien is dat wel de huidige mode op de Antillen.
Peas on earth!
donderdag 8 april 2010 om 20:11
Dé cliffhanger van de pauze: Sssjjjjef verliest zich in de herinneringen en... hij probeert Barbamama te kussen. Ik denk dat die roze baret hem een beetje verblind heeft....
Barbamama zegt verontwaardigd: 'wat dóe je nou?!". Hopelijk is ze niet zó geschrokken dat ze weer naar die brug rent...
Barbamama zegt verontwaardigd: 'wat dóe je nou?!". Hopelijk is ze niet zó geschrokken dat ze weer naar die brug rent...
Peas on earth!
donderdag 8 april 2010 om 20:20
Zo, we zijn weer terug in Meerdijk. Martijn praat op Ranja in dat haar probleem toch echt wel psychisch is. Ranja is het daar duidelijk niet mee eens...
Dennie gaat in de Rozentuin op zoek naar Maksiem, maar ja.. die is inmiddels weer bij haar broertje Ludo ingetrokken. Helaas, geen spannende avond voor Dennie....
Ondertussen moederen Sjors en Bing maar door over Valentijn. Wat een tenenkrommende tv zeg
Dennie gaat in de Rozentuin op zoek naar Maksiem, maar ja.. die is inmiddels weer bij haar broertje Ludo ingetrokken. Helaas, geen spannende avond voor Dennie....
Ondertussen moederen Sjors en Bing maar door over Valentijn. Wat een tenenkrommende tv zeg
Peas on earth!
donderdag 8 april 2010 om 20:23
Barbamama komt verhaal halen bij Jef over die zoen. Geen idee wat de uitkomst precies is (ik was even verdiept in mijn gevulde koek in de vorm van een paashaas) want inmiddels zijn we weer bij de therapeutenprietpraat van Martijn en Sirene. Ik geloof dat de Overuigende Toer niet echt werkt bij Ranja....
Ik bedenk me trouwens net dat we Morris ook al een paar afleveringen niet hebben gezien. Waarom bedenk ik me dat? Omdat Dex nu gezellig staat te keuvelen met Nina waarschijnlijk . Ik hoor een romantisch muziekje, dus misschien komt het wel weer goed tussen Nina en Dex. Jaja... ik voorzie een kus...
Ik bedenk me trouwens net dat we Morris ook al een paar afleveringen niet hebben gezien. Waarom bedenk ik me dat? Omdat Dex nu gezellig staat te keuvelen met Nina waarschijnlijk . Ik hoor een romantisch muziekje, dus misschien komt het wel weer goed tussen Nina en Dex. Jaja... ik voorzie een kus...
Peas on earth!
donderdag 8 april 2010 om 20:34
donderdag 8 april 2010 om 21:44
Erwt, wat een fantastische samenvatting!
Als ik het goed begrijp werd er vooral zwijmelend naar elkaar gekeken zo tegen het einde van de aflevering? Behalve dan door Bing en Dennie die elkaar juist allesbehalve zwijmelend aankeken.
Anyway... Ik ben weer helemaal bij. Morgen ga ik het ook niet zien. Wat nou als ik er begin volgende week helemaal niets meer van begrijp?
Moos, fijn dat je weer veilig thuis bent en mooi dat je anti jetlegtheorie lijkt te werken.
Age voor de 94! Wat goed zeg!
donderdag 8 april 2010 om 22:15
quote:Drift schreef op 08 april 2010 @ 21:58:
Wat zit jij breed te glimlachen Erwtje?
En praat Xan inmiddels weer normaal of houdt hij het Sjefslisje de hele avond vol?
Ik gniffelde even na over mijn eigen samenvatting
Xan is gelukkig afgeleid door Het Zesde Zintuig, dus het geslis is voorbij
Moos, ik wil óók foto's zien! Doe es leuke foto's per mail aan ons?!
Wat zit jij breed te glimlachen Erwtje?
En praat Xan inmiddels weer normaal of houdt hij het Sjefslisje de hele avond vol?
Ik gniffelde even na over mijn eigen samenvatting
Xan is gelukkig afgeleid door Het Zesde Zintuig, dus het geslis is voorbij
Moos, ik wil óók foto's zien! Doe es leuke foto's per mail aan ons?!
Peas on earth!
donderdag 8 april 2010 om 22:35
New York, New York...
Eerst de 2 verplichte foto's om te bewijzen dat ik er echt was:
Times Square
Uitzicht vanaf Rockefeller Plaza
Orthodoxe joden onder de bloeiende kersenbomen in Brooklyn Botanical Gardens
Een muziekwinkeltje wat ik ontdekte door stug de verkeerde kant op te lopen
Streetdancer in Central Park
Een goochelaar die met z'n kaketoe in een parkje van de zon zat de genieten
Willekeurig parkje in de schemering, vlakbij de Brooklyn Bridge
Willekeurig mooi straatje ergens in the Village
Het uizicht vanaf mijn balkon op zondagochtend. Let u vooral ook op de naam van het cafe op de luifel.
Eerst de 2 verplichte foto's om te bewijzen dat ik er echt was:
Times Square
Uitzicht vanaf Rockefeller Plaza
Orthodoxe joden onder de bloeiende kersenbomen in Brooklyn Botanical Gardens
Een muziekwinkeltje wat ik ontdekte door stug de verkeerde kant op te lopen
Streetdancer in Central Park
Een goochelaar die met z'n kaketoe in een parkje van de zon zat de genieten
Willekeurig parkje in de schemering, vlakbij de Brooklyn Bridge
Willekeurig mooi straatje ergens in the Village
Het uizicht vanaf mijn balkon op zondagochtend. Let u vooral ook op de naam van het cafe op de luifel.
vrijdag 9 april 2010 om 00:15
Thanks voor alle trouwens!
Lijstje van vandaag:
O: flakes/melk
TD: 1 eierkoek
L: 2 volk bh op elkaar met serranoham en 30+ kaas, dubbele matzes cracker met appelstroop
TD: 1 banaan en later nog 1 pakje lu crackertjes
A: wok to walk: volkorennoodles met tofu, paksoi en knoflook-pepersaus
1 liter thee
1 plastic bekertje sinaasappel/banaansap
1 glas gold kiwi-en-nog-wat-sap
Lijstje van vandaag:
O: flakes/melk
TD: 1 eierkoek
L: 2 volk bh op elkaar met serranoham en 30+ kaas, dubbele matzes cracker met appelstroop
TD: 1 banaan en later nog 1 pakje lu crackertjes
A: wok to walk: volkorennoodles met tofu, paksoi en knoflook-pepersaus
1 liter thee
1 plastic bekertje sinaasappel/banaansap
1 glas gold kiwi-en-nog-wat-sap