Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!
Ranja is zich klaarblijkelijk nog niet bewust van de voornemens van Sirene om haar dochter in therapie te nemen, want ze is weer lekker aan het werk in de SapKapsalon. Daar komen Sjors en Bing ook ineens met Valentijn binnen. Ze zijn een echte vader en moeder aan het worden

Hoe toevallig... Dennie komt ook binnnen en hij aanschouwt het huiselijke tafereeltje, terwijl hij een sapje bij Lorena bestelt. Een dolle boel daar in de SapKapsalon.
Peas on earth!
Nina zit bevend op de bank en Sirene trekt nu ál haar therapeutische vaardigheden uit de kast om te achterhalen wat Nina gezien heeft. Sirene is een supertherapeut, want binnen één seconde vertelt Nina dat ze Isabella gezien heeft. De familie Huijgens woont natuurlijk nog niet zó lang in Meerdijk, dus ze kennen Isabella niet.
Peas on earth!
Sirene stelt Nina gerust, als een heuse therapeut, met de magische woorden: 'dat kan niet, Isabella is dood'. Sirene zegt: 'praat je wel eens met iemand over de ontvoering?!', Hét Middel voor álles... praten!
Peas on earth!
Jef verschijnt in beeld en Xan begint Sssjjjjef weer op een sssjjjlisssstoontje na te doen...

Anyway... Barbamama neemt Sjef mee naar hun oude huis, om herinneringen op te halen. Sjef vindt het onfatsoenlijk van Barbamama, maar toch vertelt hij haar dat zijn tijd met Barbamama de béste tijd van zijn leven was. Oh, ter info: Barbamama heeft weer eens een afzichtelijke roze baret op. Misschien is dat wel de huidige mode op de Antillen.
Peas on earth!
Dé cliffhanger van de pauze: Sssjjjjef verliest zich in de herinneringen en... hij probeert Barbamama te kussen. Ik denk dat die roze baret hem een beetje verblind heeft....

Barbamama zegt verontwaardigd: 'wat dóe je nou?!". Hopelijk is ze niet zó geschrokken dat ze weer naar die brug rent...
Peas on earth!
Zo, we zijn weer terug in Meerdijk. Martijn praat op Ranja in dat haar probleem toch echt wel psychisch is. Ranja is het daar duidelijk niet mee eens...

Dennie gaat in de Rozentuin op zoek naar Maksiem, maar ja.. die is inmiddels weer bij haar broertje Ludo ingetrokken. Helaas, geen spannende avond voor Dennie....

Ondertussen moederen Sjors en Bing maar door over Valentijn. Wat een tenenkrommende tv zeg
Peas on earth!
Barbamama komt verhaal halen bij Jef over die zoen. Geen idee wat de uitkomst precies is (ik was even verdiept in mijn gevulde koek in de vorm van een paashaas) want inmiddels zijn we weer bij de therapeutenprietpraat van Martijn en Sirene. Ik geloof dat de Overuigende Toer niet echt werkt bij Ranja....

Ik bedenk me trouwens net dat we Morris ook al een paar afleveringen niet hebben gezien. Waarom bedenk ik me dat? Omdat Dex nu gezellig staat te keuvelen met Nina waarschijnlijk . Ik hoor een romantisch muziekje, dus misschien komt het wel weer goed tussen Nina en Dex. Jaja... ik voorzie een kus...
Peas on earth!
Ja! Wauw, wat ben ik toch telepathisch!
Peas on earth!
Ook tussen Bing en Sjors ontstaat iets. Minder vaag gezegd, meldt Xan net: 'Bing en Sjors kijken ook al zo geil, dat wordt zoenen''...
Peas on earth!
Ranja zit nu tussen Martijn en Sirene op de bank en jawel... Martijn en Sirene kijken óók al zo verliefd naar elkaar...

Is het 14 februari ofzo?

Sjors komt thuis en ziet een lallende en dronken Dennie voor het raam....
Peas on earth!
Hij komt melden dat hij Sjors mist en dat hij van haar houdt. Jaja, en Bing loopt ook nog rond in huis. Ik heb zo'n idee dat Dennie Bing een klap op z;n kop gaat geven....
Peas on earth!
Oh... da's gezellig: Bing mept Dennie en tatarataaaa... het einde!
Peas on earth!
Zo, tevreden?
Peas on earth!
*skipt GTST* Ha Moos weer in den lande! Ben benieuwd naar de foto's en verhalen!

Heb hier een halfslapende Kees op de bank en hij snurkt zo schattig. (en elke keer als ie weer ff wakker is ontkend ie dat )

NZ is idd allejezus ver, maar aan de foto's te zien is het het waard.

Erwt, wat een fantastische samenvatting!

Als ik het goed begrijp werd er vooral zwijmelend naar elkaar gekeken zo tegen het einde van de aflevering? Behalve dan door Bing en Dennie die elkaar juist allesbehalve zwijmelend aankeken.

Anyway... Ik ben weer helemaal bij. Morgen ga ik het ook niet zien. Wat nou als ik er begin volgende week helemaal niets meer van begrijp?

Moos, fijn dat je weer veilig thuis bent en mooi dat je anti jetlegtheorie lijkt te werken.

Age voor de 94! Wat goed zeg!
Peas on earth!
Wat zit jij breed te glimlachen Erwtje?

En praat Xan inmiddels weer normaal of houdt hij het Sjefslisje de hele avond vol?
Pff, 260 foto's bewerken is toch wel een bak werk, ik ben bijna op de helft geloof ik. En ik voel me alsof ik een fikse kater heb. Ik ga even een paar mooie foto's uitzoeken om up te loaden, en dan hou ik het voor gezien voor vandaag.
quote:Drift schreef op 08 april 2010 @ 21:58:

Wat zit jij breed te glimlachen Erwtje?

En praat Xan inmiddels weer normaal of houdt hij het Sjefslisje de hele avond vol?

Ik gniffelde even na over mijn eigen samenvatting

Xan is gelukkig afgeleid door Het Zesde Zintuig, dus het geslis is voorbij

Moos, ik wil óók foto's zien! Doe es leuke foto's per mail aan ons?!
Peas on earth!
New York, New York...

Eerst de 2 verplichte foto's om te bewijzen dat ik er echt was:

Times Square

Uitzicht vanaf Rockefeller Plaza

Orthodoxe joden onder de bloeiende kersenbomen in Brooklyn Botanical Gardens

Een muziekwinkeltje wat ik ontdekte door stug de verkeerde kant op te lopen

Streetdancer in Central Park

Een goochelaar die met z'n kaketoe in een parkje van de zon zat de genieten

Willekeurig parkje in de schemering, vlakbij de Brooklyn Bridge

Willekeurig mooi straatje ergens in the Village

Het uizicht vanaf mijn balkon op zondagochtend. Let u vooral ook op de naam van het cafe op de luifel.
Oh, en foto's! TOF!!! Nu wil ik ook!

(alhoewel ik net van Meneer Bol.com de Lonely Planet City Guide van Shanghai in de bus vond )
Thanks voor alle trouwens!

Lijstje van vandaag:

O: flakes/melk

TD: 1 eierkoek

L: 2 volk bh op elkaar met serranoham en 30+ kaas, dubbele matzes cracker met appelstroop

TD: 1 banaan en later nog 1 pakje lu crackertjes

A: wok to walk: volkorennoodles met tofu, paksoi en knoflook-pepersaus

1 liter thee

1 plastic bekertje sinaasappel/banaansap

1 glas gold kiwi-en-nog-wat-sap
*zwaait*

ik ga inpakken en dan staat straks vriendin op de stoep!

Mss kan ik daar online komen, dan kom

ik wel even zwaaien, anders tot woensdagavond allemaal!
Vliegveld Eindhoven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven