Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!
Oh, met die mail komt het wel goed. Heeft geen haast

om Grijs Monster. Misschien moet je haar speciale tante maken ofzo. Maar hoe je dat uit gaat leggen?
Zo, ik zit ernstig in te kakken op de bank. Nog een half uurtje en dan ga ik denk ik richting bed. Misschien boek nog mee maar direct slapen is ook een optie. Het zal de gezonde buitenlucht van de afgelopen dagen wel zijn waar ik last van heb ofzo
Jaaaa! Er wordt weer gevlogen!!

Hopen dat het morgen lukt om iemand in Amerika op een vlucht naar NL te zetten! *fingers crossed*

Iedereen uit Europa komt met de trein, ik heb vanavond de laatste tickets geboekt!

Jullie GTST-samenvatting was wel erg summier hoor
quote:AgentL schreef op 18 april 2010 @ 18:22:

Oeh! Dat is schrikken Moos! Wat een mongool!

En ik was weer aan het rondrennen. Of nou ja... soort van.

De site van DB Bahn (de duitse ns) en ik zijn vrienden

Mijn fiancé en ik spreken elkaar vanavond in 'jouw' theater (niet die waar jij nu bent, maar waar jij normaal bent Moos). We moeten het even over onze scheiding (en zijn vertrek ) hebben.

Kom je ook? (na J's optreden)

Oh verdorie, dat had ik niet meer gelezen. Maar J was pas om half 2 klaar met spelen (het wat vét! Soms heb je dat, worden er gewoon wat losse muzikanten bij elkaar geraapt en dan blijkt dat ineens helemaal te kloppen bij elkaar, heel tof) en toen was ik aangeschoten en moest ik naar huis Wel superleuke avond gehad echt.

En vandaag was wel een lange dag (11 tot 23) en allemaal best ingewikkeld gepuzzel, en morgen mag ik nog ns zoiets doen, dus ik ga zo maar eens maffen, moe! Fijn dat de vliegtuigen het weer doen, of althans een beetje dan..
Oh trouwens Age, de technicus waar ik nu mee werk is echt heel leuk en lekker, als je nog een nieuwe fiance zoekt. Ook vrijgezel, geloof ik, en behoorlijk flirterig. En ik heb al een man, dus ik mag er niks mee

Zwaait ff naar Moos.
Peas on earth!
Zowww, gewerkt, gegeten en straks nog een beetje doen voor werk. Moet even wat doorlezen maar heb nog niet zo'n zin
*gaat morgen even bij Moos buurten om de technicus te checken*

Ik at kaasstengels... Best veel

Moos at er maar 1.

Maar ze waren wel heeeeeel lekker!!
tWas ook vooral dat er nog maar 1 was hoor Age, anders had ik er ongetwijfeld meer gegeten. En daarna heb ik ook nog een biertje gedronken in dat andere theater met A, dus alles bij elkaar denk ik niet dat ik heel veel calorie-verantwoorder ben geweest dan jij. Maar he, we werken dan ook heel hard

Ik moet eigenlijk nog een heel coherent mailtje sturen, maar ik moet ook over 9 uur alwer fris en fruitig in het theater staan. Nou ja, snel nog maar even doen. Vanavond was wel weer zo'n avond dat ik mijn eigen leven weer zo belachelijk leuk vond
Coherente mails gestuurd, met moeite. En nu moet ik heel hard slapen.
Ik heb zojuist ook nog een mail gestuurd. Zucht...

Nu gauw slapen, net weer terug in 't hotel. A zei inderdaad dat jullie nog ge-evalueerd hadden En ja, hij kwam daarna nog bij ons!

Trusten! & tot morgen Moos
Meisjes!

Ik was gisteren rond etenstijd naar mijn bed verdwenen in een soort Plotseling Dip

(als in: stomme dikke pens, stomme opgezette voeten, stomme vochtvasthoudende benen, stomme positiebroek die kapot ging, stomme vermoeidheid als ik één rondje door de stad loop, stom maagzuur, alles stom ).

Heb heel veel geslapen en nu ben ik weer iets fitter en vrolijker, zij het met stomme Huilie-Kikkerogen
Peas on earth!
Oh, zielig! Kan t me wel voorstellen, dat het allemaal stom is. Gelukkig is het allemaal tijdelijk, maar toch. Nog een

Ik ga weer aan de slag
Och Erwtje toch!

Ik kreeg heeel laat gister nog mail van Moos, fraaie werktijden!
En ik hang weer eens aan de lijn met Continental Airlines

voor Erwt. Nog eventjes, en dan is het weer over en mag je huilen om ontploffende borsten, hangende buiken en een aandacht-eisende Doperwt
Oh, dat ging snel... Maar een paar minuten. Beetje jammer dat ze mij niet konden helpen omdat ik geen reserveringsnummer heb (en de persoon in Frankrijk die dat wel heeft die is tot 13:30u 'out of the office')

Beetje sneu, want ik zit hier met een 74-jarige vrouw die afgelopen zondag terug zou vliegen naar New York... Ze wil (en moet!) zo snel mogelijk vertrekken, ik kreeg zelfs al een email van haar man.
Fijn dat jij zo opbeurend bent Age

Druppel was dat ik Xan heel onaardig afsnauwde en toen was het even klaar , pfff... Heb wel heel veel geslapen (tussen huilie-buien door ) en nu voel ik me gelukkig weer redelijk okee. Ik merk ook dat ik niet zo sociaal ben en niet zo op jullie reageer de laatste dagen. Sorry , moet weer even bijkomen geloof ik...

Ahhh Age, dat zelfs haar man mailt....
Peas on earth!
Nu hang ik weer met United Airlines... Als het goed is is de vlucht nu omgeboekt naar overmorgen, maar makkelijk gaat het niet. (is een Continental ticket, maar vlucht van United... of andersom )

En ach Erwt, ik ben ook niet zo sociaal met jullie de afgelopen dagen

En ik typ dit nu met 1 hand.... terwijl ik eigenlijk al op de fiets naar Moos had willen zitten
En ja hoor! Gelukt!! Alhoewel het wel weer een kastje/muur verhaal was.

Maar ze staat in het systeem (bij beide maatschappijen), het duurt alleen even voordat ik een bevestiging krijg.
Fijn dat die mevrouw naar huis kan Age, vinnik wel een beetje zielig als je zo oud bent.

Hier weer rijles erop zitten, heel stuk snelweg gereden. Pffft klotsende oksels zeg!

Erwt het is ook ingewikkeld, dat zwanger zijn. Fijn dat je je vandaag beter voelt.

Age, fijn dat de vlucht voor die oudere mevrouw geregeld is.

Keessie, wat vind je vervelend aan de snelweg? Ik vind dat juist prettig rijden

Ik heb hard gewerkt en ga nu eerst even eten.
Ik vind het wel makkelijk hoor (geen kleuters of fietsers die zomaar de weg op kunnen jumpen) maar vooral zo HARD rijden moet ik er aan wennen.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 21 april 2010 @ 07:43:

Heb heel veel geslapen en nu ben ik weer iets fitter en vrolijker, zij het met stomme Huilie-Kikkerogen

Zo, ik val weer op een juist moment in, want... niks mis met kikkerogen

Hier superdruk. Zaterdag ons oprichtingscongres en het is rennen en vliegen.

Maar goed, komt goed allemaal!

Ik zie dat jullie ook rennen en vliegen, dus ik bevind me in goed gezelschap!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven