Afvallen met...
donderdag 22 april 2010 om 00:59
Ik heb MoosLief gezien!!
Ok, van een afstandje, maar hij keek heel lief naar ons Moosje!
En Moos, ik kreeg al een paar goeie blikken van die lekkere technicus, whahaha! Ga je morgen wel mee wat drinken? Zij wel, want ze gaan daar ook eten na afloop.
Beetje jammer dat hij al terugging naar t hotel toen ik net aan een nieuwe wodka zat
Trusten!!
Ok, van een afstandje, maar hij keek heel lief naar ons Moosje!
En Moos, ik kreeg al een paar goeie blikken van die lekkere technicus, whahaha! Ga je morgen wel mee wat drinken? Zij wel, want ze gaan daar ook eten na afloop.
Beetje jammer dat hij al terugging naar t hotel toen ik net aan een nieuwe wodka zat
Trusten!!
vrijdag 23 april 2010 om 11:05
Iets té gezellig, pfoe! Beetje brak nu. Goed ontbeten (yoghurt, fruit, fibre 'n fruit as usual) en al een team-overleg achter de rug.
Nu weer op m'n hotelkamer om hier te werken (emails). Met een groot tv-scherm met GTST erop boven m'n hoofd
Ik ga zo zwemmen! Moet wel, want gisteren echt veel en veel teveel gegeten
Nu weer op m'n hotelkamer om hier te werken (emails). Met een groot tv-scherm met GTST erop boven m'n hoofd
Ik ga zo zwemmen! Moet wel, want gisteren echt veel en veel teveel gegeten
vrijdag 23 april 2010 om 17:57
Misschien wel een beetje Meerdijk moe ja Al heb ik het ook al een paar avonden niet gezien, daar zou het ook mee te maken kunnen hebben.
Ik ben druk. Veel te doen op het werk en daarbuiten best wat afspraken. Ga straks eten bij een vriendin, heb er zin in!
Erwt, wat was er met je auto dat je pech had? Wel fijn dat je geholpen bent!
En leuk te lezen dat Moos en Age het zo gezellig hebben samen 's nachts
vrijdag 23 april 2010 om 19:16
Vanavond is het weer MeerdijkAvond
Ik was samen met collega onderweg toen de auto ineens héél hard rammelde en niet veel later was er een hele grote knal en toen... toen was de uitlaat er onderuit gevallen
Wegenwachtmannetje was er gelukkig vrij snel en heeft de uitlaat er onderuit geprutst en in de kofferbak gelegd, toen mocht ik verder rijden
Sneue was dat het niet míjn auto, maar Xan's auto. Inmiddels issie gelukkig weer gefixt.
Peas on earth!
zaterdag 24 april 2010 om 00:14
zaterdag 24 april 2010 om 00:25
Ja, dank je, ik voel me echt stukken beter Was gezellig ook, met die jongen (lekker ding trouwens zeg!) die mij kende en ik hem, maar geen idee waarvan, niet meer achter gekomen ook, en later met jouw collega A, erg leuk.
Morgen nog 1 keer vroeg op. En dan zondag maar weer eens goed uitslapen, verheug ik me nu al op
Morgen nog 1 keer vroeg op. En dan zondag maar weer eens goed uitslapen, verheug ik me nu al op