Afvallen met...
zaterdag 24 april 2010 om 11:59
zaterdag 24 april 2010 om 12:54
Ja, Xan heeft z'n zin gekregen, maar hij vindt mijn gewicht dan ook minder erg dan ikzelf
Leuk, bruiliftdingen dingesen. Boomstronken dingesen klinkt minder leuk
Leuk van KL-jurkje Drift!
Het is zulk mooi weer! Heb al vanalles gedaan (met keurige pauzes enzo ), Xan heeft terrastegels afgespoten want waren groen en nu even eten
Leuk, bruiliftdingen dingesen. Boomstronken dingesen klinkt minder leuk
Leuk van KL-jurkje Drift!
Het is zulk mooi weer! Heb al vanalles gedaan (met keurige pauzes enzo ), Xan heeft terrastegels afgespoten want waren groen en nu even eten
Peas on earth!
zaterdag 24 april 2010 om 13:01
Ik had trouwens mijn vriezer en koelkast ontdooid. Vond het huishoudelijk heel verantwoord van mezelf. Moest ook wel want ik kreeg een lade in de vriezer niet meer goed open door een ijsschots Vannacht uitgezet dus vanochtend schoongemaakt (met mijn gebruikelijke Franse slag, was in 10 minuten gebeurd ). Daarna de koelkast/vriezer weer aan en sindsdien piept dat ding om de twee seconden Om mij duidelijk te maken dat de temperatuur van de vriezer nog niet helemaal op orde is. Nou, dat begrijp ik inmiddels wel...
zaterdag 24 april 2010 om 13:05
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 24 april 2010 @ 13:04:
Wel heel huishoudelijk inderdaad. Door het ijsschots-verhaal zie ik nu wel een soort Titanic in jouw vriezer voor me
Behulpzame vriezer heb jij
Ja, ik moest wel met een soort ijsbreker aan de slag van de week om er een bakje eten uit te krijgen
En ik ben zoooooo niet blij meer met de behulpzaamheid van die vriezer van me. Heb al gekeken of dat geluid niet uit kan maar dat gaat niet helaas
Ik ben richting de super!
Wel heel huishoudelijk inderdaad. Door het ijsschots-verhaal zie ik nu wel een soort Titanic in jouw vriezer voor me
Behulpzame vriezer heb jij
Ja, ik moest wel met een soort ijsbreker aan de slag van de week om er een bakje eten uit te krijgen
En ik ben zoooooo niet blij meer met de behulpzaamheid van die vriezer van me. Heb al gekeken of dat geluid niet uit kan maar dat gaat niet helaas
Ik ben richting de super!
zaterdag 24 april 2010 om 13:05
zaterdag 24 april 2010 om 13:43
Die vriezer dwingt me inderdaad de tuin in te vluchten
Boodschappen zijn binnen, gelukkig niet al te druk bij de supermarkt. Zo even rommelen in mijn tuin en daarna met een boekje de zon in.
Keesie, ben je wel al buiten geweest?
Plaatje van jurkje zal ik later vandaag proberen te zoeken. Maar denk iets met bloemetjes erop dan is het plaatje in je hoofd al aardig compleet
Boodschappen zijn binnen, gelukkig niet al te druk bij de supermarkt. Zo even rommelen in mijn tuin en daarna met een boekje de zon in.
Keesie, ben je wel al buiten geweest?
Plaatje van jurkje zal ik later vandaag proberen te zoeken. Maar denk iets met bloemetjes erop dan is het plaatje in je hoofd al aardig compleet
zaterdag 24 april 2010 om 14:42