Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!

Slaap lekker Age en Moos!
Ik heb een gezellige avond gehad, tikkeltje teveel wijn dat wel

Ga zo ook slapen, morgen naar de kapper.

Het is goede drukte Age, tenminste... De drukte buiten mijn werk om
Nou ja zeg Drift, dat ben ik niet gewend, dat je nog na mij post Fijn dat je het leuk had. Ik ga trachten mijn VK magazine van vorige week uit te krijgen, poging 3 vanavond

ik voel me nog steeds wel prima, ondanks iets te weinig slaap. Toch maf waar die enorme dip gister oneens vandaan kwam .

Oh, en Age, ik ga vanaf maandag ook weer meedoen met lijstjes, ben toch weer wat aangekomen zag ik vanochtend.
Mijn gewicht is niet meer in twee cijfers uit te drukken

Anyway Meisjes!
Peas on earth!

Och Erwtje toch, heeft Xan toch nog zijn zin gekregen? maar stiekem ook een klein beetje

Update huize Kees: Bruiloftdingen dingesen, vandaag gaan we boomstronken in de tuin hakken, bezig voor club-van-Moos en totaal vergeten dat ik ook nog jarig ben binnenkort.

Erwtje

Ik ben naar de kapper geweest dus krullen zijn weer in model (of zoiets ) en ik heb een uberleuk en schattig King Louie jurkje gekocht Dus ik ben blij.

Zo even boodschappen, wat rommelen in de tuin en daarna met een boekje in de zon
Ja, Xan heeft z'n zin gekregen, maar hij vindt mijn gewicht dan ook minder erg dan ikzelf

Leuk, bruiliftdingen dingesen. Boomstronken dingesen klinkt minder leuk

Leuk van KL-jurkje Drift!

Het is zulk mooi weer! Heb al vanalles gedaan (met keurige pauzes enzo ), Xan heeft terrastegels afgespoten want waren groen en nu even eten
Peas on earth!
om de theorie van Xan over het gewicht van Erwtje. Natuurlijk vindt hij dat minder erg

Lekker weer inderdaad! Ik ben daarstraks op- en neer gefietst naar de stad. Heerlijk!

Nu echt even boodschappenlijstje maken
Hier gelukkig boodschappen al binnen. Xan staat nu onder douche want was met modder bespikkeld van tuinklusje. Zo dadelijk nog even wat planken ophangen (althans: Xan, terwijl ik aanwijzingen geeft )

Boodschapze Drift!
Peas on earth!
Ik had trouwens mijn vriezer en koelkast ontdooid. Vond het huishoudelijk heel verantwoord van mezelf. Moest ook wel want ik kreeg een lade in de vriezer niet meer goed open door een ijsschots Vannacht uitgezet dus vanochtend schoongemaakt (met mijn gebruikelijke Franse slag, was in 10 minuten gebeurd ). Daarna de koelkast/vriezer weer aan en sindsdien piept dat ding om de twee seconden Om mij duidelijk te maken dat de temperatuur van de vriezer nog niet helemaal op orde is. Nou, dat begrijp ik inmiddels wel...
Volgens mij ben jij heel goed in aanwijzingen geven Erwt
Wel heel huishoudelijk inderdaad. Door het ijsschots-verhaal zie ik nu wel een soort Titanic in jouw vriezer voor me

Behulpzame vriezer heb jij
Peas on earth!
quote:Drift schreef op 24 april 2010 @ 13:03:

Volgens mij ben jij heel goed in aanwijzingen geven Erwt En in meten enzo, zo'n soort beste-stuurlui-idee
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 24 april 2010 @ 13:04:

Wel heel huishoudelijk inderdaad. Door het ijsschots-verhaal zie ik nu wel een soort Titanic in jouw vriezer voor me

Behulpzame vriezer heb jij

Ja, ik moest wel met een soort ijsbreker aan de slag van de week om er een bakje eten uit te krijgen

En ik ben zoooooo niet blij meer met de behulpzaamheid van die vriezer van me. Heb al gekeken of dat geluid niet uit kan maar dat gaat niet helaas

Ik ben richting de super!
voor koelkast. Kun je niet buiten gaan zitten, hoor je em vast minder. Leuk van jurkje ook, heb je een plaatje?

Fijn van de klusjes Erwt, wij moeten nog beginnen.

Ik heb net op mijn allerliefst Kees verzocht iets aan te trekken dus ik hoop dat we zo van start gaan.
Ik denk dat die vriezer jou helpt om je supermarktuitje nu écht te gaan doen
Peas on earth!
Die vriezer dwingt me inderdaad de tuin in te vluchten

Boodschappen zijn binnen, gelukkig niet al te druk bij de supermarkt. Zo even rommelen in mijn tuin en daarna met een boekje de zon in.

Keesie, ben je wel al buiten geweest?

Plaatje van jurkje zal ik later vandaag proberen te zoeken. Maar denk iets met bloemetjes erop dan is het plaatje in je hoofd al aardig compleet
Nee, hoezo?

Kees is nog steeds in zijn badjas, nu zijn whiskeycollectie aan het herinrichten. Het is een schatje, maar soms..

Lijstje voor zo:

Bouwmarkt voor bijl en schop

Kleermaker voor pak Kees

Boodschappen doen

Tuin
Oh, maar dat is toch een reuze nuttig klusje of niet soms?
Volgens hem wel. Ik ben inmiddels 5 minuten verwijderd van uit mijn vel springen.
Dan hoop ik dat je inmiddels in de bouwmarkt staat.
wel is inmiddels geconcludeerd dat niet het grijze, maar het zwarte pak aan moet voor de bruiloft en dat het niet hoeft worden ingenomen. (vooruit, en dat hij er erg goed in uitziet)

Nu wacht ik op gepoetste tandjes en gel. En wordt mijn geergerde gezucht nagedaan.
Peas on earth!
Ja lach maar, jouw vent houdt zich misschien niet aan je lijstjes, hij begint er tenminste wel voor het avondeten aan. :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven