Afvallen met...
maandag 26 april 2010 om 21:23
maandag 26 april 2010 om 21:27
Ik doe dat tripje naar Londen ook puur voor mezelf. Ok, ik geef toe: ik ben graag in Londen.
Maar er is dan ook een evenement wat ik graag wil meemaken. Er zijn leuke mensen bij betrokken die ik ken van mijn werk.
Maar het belangrijkste: ik wil op den duur toch graag eens in de UK werken in dezelfde sector. Dus dit tripje is een investering, een oriëntatie
Maar goed, er moet eerst geboekt worden
De tickets voor het evenement kan ik gratis krijgen!
Maar er is dan ook een evenement wat ik graag wil meemaken. Er zijn leuke mensen bij betrokken die ik ken van mijn werk.
Maar het belangrijkste: ik wil op den duur toch graag eens in de UK werken in dezelfde sector. Dus dit tripje is een investering, een oriëntatie
Maar goed, er moet eerst geboekt worden
De tickets voor het evenement kan ik gratis krijgen!
maandag 26 april 2010 om 21:30
Korte versie: mwagh.
Iets langere versie: Ik ben even niet aan het solliciteren, klusje bij Moos geeft iig een gevoel van nut en noodzaak. Wat veltechnisch een hoop helpt. En ik moet er wel weer mee bezig, want moet gewoon werken. En daar heb ik gemengde gevoelens over.
Lange versie sla ik even over.
Iets langere versie: Ik ben even niet aan het solliciteren, klusje bij Moos geeft iig een gevoel van nut en noodzaak. Wat veltechnisch een hoop helpt. En ik moet er wel weer mee bezig, want moet gewoon werken. En daar heb ik gemengde gevoelens over.
Lange versie sla ik even over.
maandag 26 april 2010 om 21:38
Het eerlijk zijn tegenover mezelf wat ik een dag ga doen (ipv mooie lijstjes te maken die ik niet/ half uitvoer) maakt wel dat ik me beter voel. Mede daarom heb ik een tijdje niet gesolliciteerd. Omdat het een soort mentale ruimte geeft iig andere dingen fatsoenlijk te doen. Dan ben ik nog steeds een falende hippie dat ik niet solliciteer, maar in ieder geval niet in alle opzichten falend.
/ stiekem toch langere versie.
/ stiekem toch langere versie.
maandag 26 april 2010 om 21:42
Fijn dat klusje bij Moos in ieder geval helpt voor je gevoel
Lijkt me lastig allemaal, want ik zou me kunnen voorstellen dat de drempel steeds hoger wordt. Ik zat me nog af te vragen: zou je niet tijdelijk iets anders kunnen doen? Weet ik veel, al is het in de kroeg werken. Gewoon om weer in het werkritme te komen enzo?
Lijkt me lastig allemaal, want ik zou me kunnen voorstellen dat de drempel steeds hoger wordt. Ik zat me nog af te vragen: zou je niet tijdelijk iets anders kunnen doen? Weet ik veel, al is het in de kroeg werken. Gewoon om weer in het werkritme te komen enzo?
Peas on earth!
maandag 26 april 2010 om 21:52
maandag 26 april 2010 om 21:58
Ik wil eigenlijk voor het trouwen (ja stomme deadline, maar je moet wat) weer wat dingen hebben lopen. ZOwel uitzendbureau's als iig weer 1 of 2 'echte' brieven de deur uit.
Ok, bij deze beloof ik, naast een eetlijstje een plan. Morgen te posten, incluis regelmatige updates. Jullie kunnen me het hele forum over stalken dus da's een goede stok achter de deur.
En nu ben ik er weer even klaar mee voor vandaag.
Schoperwt nog iets leuks gedaan? Iemand anders ook Army Wives aan het kijken?
Ok, bij deze beloof ik, naast een eetlijstje een plan. Morgen te posten, incluis regelmatige updates. Jullie kunnen me het hele forum over stalken dus da's een goede stok achter de deur.
En nu ben ik er weer even klaar mee voor vandaag.
Schoperwt nog iets leuks gedaan? Iemand anders ook Army Wives aan het kijken?
maandag 26 april 2010 om 22:06
quote:Mevrouwdekees schreef op 26 april 2010 @ 21:58:
Jullie kunnen me het hele forum over stalken dus da's een goede stok achter de deur.
Ik ben eigenlijk niets aan het kijken. Vind het niet veel bijzonders wat op tv is vanavond. Blijf ook maar sloom en ingekakt dus misschien ga ik maar gewoon vroeg slapen.
Jullie kunnen me het hele forum over stalken dus da's een goede stok achter de deur.
Ik ben eigenlijk niets aan het kijken. Vind het niet veel bijzonders wat op tv is vanavond. Blijf ook maar sloom en ingekakt dus misschien ga ik maar gewoon vroeg slapen.