Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!
Blijft nog wel een heel gek idee, dat er straks écht een kindje is . Ik sta heel vaak even in de kinderkamer om me heen te kijken (tot groot vermaak van Xan ), maar het blijft nog wel een beetje onwezenlijk

Ohh Keuzes dus!

Ben je morgen vrij eigenlijk?
Peas on earth!
Kan me wel voorstellen dat je af en toe even in de kinderkamer gaat staan. Zou ik geloof ik ook wel kunnen doen.

Ik ben morgen niet vrij. Volgende week weer wel dus ik heb aankomende week een lang weekend. Omdat bevrijdingsdag ook vrij is heb ik de dinsdag extra vrij genomen en dus een heel erg lang weekend volgende week
Oh lekker! Van vrijdag tot en met woensdag vrij dus! Wauw!

Ga je leuke dingen doen?
Peas on earth!
Lekker met de pootjes omhoog dan Erwtje! Doe ik nu ook na heftig gevecht met laatste boom. Heb mezelf daarna maar lekker lang in een heet bad gedompeld, want ernstig zere spieren. En nu commandeer ik Kees, heel effectief want ik heb geen BH meer aan Dikke pootjes lijkt me naar, maar frustie zo met je moeder.

Om neefje van Drift, lekker galbakkie dat! *ga zo even je webmerk googlen*

En ik snap ook niets van Age en Moos behalve dat Age iets leuks, iets lekkers en iets om mee te spelen op het oog heeft. En dat het geheel in lijn met dit topic geen chocolade bevat.
Ja, ik heb een soort mini-vakantie inderdaad

Ik ga best wel wat dingen doen geloof ik. Met koninginnenacht de stad in en op koninginnedag ook. Op zaterdagavond met een vriendin wat eten en daarna ergens borrelen. Op zondag richting mijn beste vriendin en daar blijf ik denk ik slapen. Op dinsdag lunchen met een oud collega. Dan moet mijn auto ook naar de garage voor een grote beurt.

Dus ik ben best druk ja. Wel allemaal leuk dus dat is alleen maar fijn.

Wat gaan jullie doen met koninginnedag?
Ik heb net mijn bed verschoond. Had het vanochtend al afgehaald en de ramen open gezet dus het is lekker fris nu. Maar wat een rotklus

Bedacht het me wel op tijd en niet pas net voordat ik naar bed ga want anders zou ik een beetje chagerijnig geworden zijn denk ik.
Ja! Ik heb met Moos gegeten en gekletst.

En we hebben een stuk goddelijke chocoladetaart gedeeld, met de belofte om morgen weer netjes ons best te doen en lijstjes te posten

*en ik zit al een kwartier te wachten tot 'ie mijn chocoladetaartfoto heeft geüpload naar Flickr, maar het gaat tergend langzaam... die volgt dus later!*

Moos heeft trouwens uitgevogeld dat Meneer in kwestie een soort van bezet is, dus helaas

Nu ga ik even mijn koffer inpakken, vind het echt heel erg jammer dat ik morgen weer naar huis moet/ga. Als ik mijn koffer gepakt heb ga ik in bad, want dat heb ik nog helemaal niet gedaan.

ps: ik ben een soort last minute werk-vakantie aan het plannen, naar Londen! Leuk! Zou betekenen dat ik volgende week al ga

Had gisteren nog een heel uitgebreide reactie getypt op vanalles, maar toen was Viva ineens uit de lucht

Ik zwaai nu dus maar even. Ben nog een beetje moe, dus later wellicht spraakzamer
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 26 april 2010 @ 08:06:

Had gisteren nog een heel uitgebreide reactie getypt op vanalles, maar toen was Viva ineens uit de lucht

Had ik ook last van. Ik werd steeds van het forum afgeknikkerd. Dus nu even op het werk ingelogd om te kijken of het hier wel gaat

Werkze vandaag
Ik vond jullie al zo plotseling stil

Heb weer heerlijk verantwoord zitten ontbijten, en jij Moos? En Fniel en Keessie en Erwt?

En jij dan Drift? (jaja! we hebben de knop weer omgezet!)

Bijna klaar met inpakken, zal zo uitchecken
Ja gister ging Viva dood. Ik bied halfvolle yoghurt met muesli ananas en framboos+ koffie. Uitcheckze!
Ik ontbijt de laatste maanden heel keurig met yoghurt met muesli. Beter voor mijn maag én wel verantwoord. Heb inmiddels al vier boterhammen met kaas op en alweer trek eigenlijk
Peas on earth!
Ik heb 2 geroosterde boterhammen met 2 gekookte eitjes op, en wel een klein likje roomboter. Maar ik draai ook wel goed op een beetje vet, krijg ik veel minder snel honger.

Nu nog even een paar telefoontjes plegen en dan richting homo-gitarist om het over het nieuwe bandje te hebben en nog een liedje in te zingen.
Zo, na net reuzeHARD over de snelweg te hebben gesjeesd en hartelijk uitgelachen* te zijn door mijn rij-instructeur heb ik nu honger. Tijd voor boterhammen.

*Vooruit, een ietwat gespannen Keessie die bij het bord 'einde 100' heel hoopvol: "80!", roept, terwijl er dus 120 gereden mag worden is ook wel een beetje grappig.

Wacht maar Keessie, als je straks je rijbewijs hebt en wat vaker rijdt (wel Kees dan regelmatig achter het stuur vandaan schoppen hoor!) wordt het echt nog weleens leuk, dat gesjees
Kees verheugd zich al reuze op zijn prive-BOB dus dat gaat echt wel lukken hoor. En toen we eenmaal een tijdje 120 reden begon het ook wel te wennen, maar almamachies, dat moment van de snelweg op, dat is nog een tikkeltje spannend.
Zo zeg... Ik ben gáár. Ging vanmiddag naar t postkantoor en daarna wat lunchen met collega's. En van t 1 kwam t ander en vervolgens heb ik de hele middag met 1 van m'n collega's in de stad gelopen. Gezellig dat wel. Ben nu met grote koffer op weg naar huis, en ga dan pas kijken wat ik ga eten. Trek!!
Ik heb net dit verzonnen voor vanavond Age: Wraps met gerookte zalm, avocado, appel, sla en cremefraish.
Ik ben gaar.

Mijn lijstje van vandaag

O: twee bruine boterhammen met kaas, 3 koffie

L: kopje tomatengroentensoep, twee bruine boterhammen met een plak geitenkaas, 2 glazen jus

T: een bruine boterham met geitenkaas, 2 toffee's

A: spinazietaart (bladerdeeg, spinazie, ui, champignons, beetje knoflooksaus, pb pitjes, ei, beetje creme fraiche, tomaat bovenop) die nu in de oven staat.

Straks nog een schaaltje griekse yoghurt met aardbeien denk ik.

Wrap van Keesie klinkt ook goed trouwens!
Oeh, spinazietaart, lekker!!

Wraps ook lekker

Ik heb een bakje bolognesesaus uit de vriezer gehaald, dat staat nu te pruttelen op t vuur, totdat de pasta gaar is.

Dat maakt mijn lijstje:

O: yoghurt met ananas en druiven, fruit 'n fibre

L: volkoren ciabatta met serranoham, beetje pesto, komkommer en rucola

A: volkoren penne met zelfgemaakte bolognesesaus en parmezaan

1 glas water

2 cappuccino (met beide een klein koekje/cakeje erbij)

en nu ben ik bezig aan een flesje san pellegrino (0,5 l)
Wrap(s) was ook goed!

Lijstje:

O: yogurt, muesli, fruit

L: twee boterhammen met kipfilet

t: 1 plakje gelderse worst (broodbelegverpakking bijna leeg)

A: 3 middelgrote wraps.

+ zo'n 5 kopjes koffie en een glas spa rood.
Oh, en een glas melk bij het avondeten.
quote:Mevrouwdekees schreef op 26 april 2010 @ 19:13:

t: 1 plakje gelderse worst (broodbelegverpakking bijna leeg)

Mijn eten is ook echt heerlijk!!
Hier:

- O: yoghurt+muesli

- T: wasa crackers met van dat tomaten-kaas-spul ertussen

- L: vier bruine boterhammen met kaas, beker optimel

- T: twix

- A: gebakken aardappeltjes, rundervink, sla, beetje mayonaise, yoghurtvla toe

Peas on earth!
Zo, taart zit in de buik. Smaakte goed!

Komt er nog wat leuks op tv vanavond? Ik ben gaar en vind dat ik een avondje lekker bankhangen heb verdiend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven