Afvallen met...
woensdag 28 april 2010 om 00:04
Ik moest mezelf wel echt dwingen, doordat ik moe was en nog wel 100 werkdingen kon verzinnen, maar ben blij dat ik toch gegaan ben, 't was erg leuk! Er zaten wat lui bij die ook op Jeugdtheaterschool Hofplein zitten, en die waren echt behoorlijk goed. En ik vind kinderen die zo fanatiek met muziek en acteren bezig zijn toch altijd ontroerend Dus was tof.
Nu moe! Ik ga lekker pitten, morgen een pietsje uitslapen, lekker
Nu moe! Ik ga lekker pitten, morgen een pietsje uitslapen, lekker
woensdag 28 april 2010 om 08:28
woensdag 28 april 2010 om 12:21
Wauw, was de les zo boeiend dus Erwt?
En ja, die galbulten komen plotseling opzetten, en jeuken enorm. Tot op bepaalde hoogte is de jeuk te onderdrukken met Cardiflor van VSM. Ik had er al weer eventjes last van.
Heb gisteravond toch zo'n tabletje genomen (zijn reisziekte-tabletjes, maar Keessie tipte dat het eigenlijk antihistamine is) en nu is alles weer weg
Kon vanmorgen wel moeilijk wakker worden, maar ik was gelukkig niet heel duf (zoals de vorige keer).
En ja, die galbulten komen plotseling opzetten, en jeuken enorm. Tot op bepaalde hoogte is de jeuk te onderdrukken met Cardiflor van VSM. Ik had er al weer eventjes last van.
Heb gisteravond toch zo'n tabletje genomen (zijn reisziekte-tabletjes, maar Keessie tipte dat het eigenlijk antihistamine is) en nu is alles weer weg
Kon vanmorgen wel moeilijk wakker worden, maar ik was gelukkig niet heel duf (zoals de vorige keer).
woensdag 28 april 2010 om 15:10
Ik zit allemaal kookfilmpjes te kijken op www.cookfreshfood.com
woensdag 28 april 2010 om 15:18
Fijn dat bulten weer weg zijn age!
Ik ben narrig. Mijn voeten qua formaat zo ongeveer verdubbeld, ik kan mijn schoenen niet meer aan, irritante collega vond dat ik er moe uitzie (terwijl ik me best fit voelde ) en toen ik thuis kwam hadden de buren (aan hun kant, dus mag) ineens stomme rietmatten tegen de afscheiding gezet, waardoor mijn nieuwe plantjes (die sinds zondag daar staan) nu nooit meer zon krijgen en dus nooit meer gaan groeien. Hadden ze toch vooraf wel even kunnen bespreken? Stom.
Dat dus. Nu eet ik bastognekoekjes en voel ik me een stuk beter
Ik ben narrig. Mijn voeten qua formaat zo ongeveer verdubbeld, ik kan mijn schoenen niet meer aan, irritante collega vond dat ik er moe uitzie (terwijl ik me best fit voelde ) en toen ik thuis kwam hadden de buren (aan hun kant, dus mag) ineens stomme rietmatten tegen de afscheiding gezet, waardoor mijn nieuwe plantjes (die sinds zondag daar staan) nu nooit meer zon krijgen en dus nooit meer gaan groeien. Hadden ze toch vooraf wel even kunnen bespreken? Stom.
Dat dus. Nu eet ik bastognekoekjes en voel ik me een stuk beter
Peas on earth!
woensdag 28 april 2010 om 16:58
Balen Erwt van je voetjes, zijn daar geen middeltjes tegen? Of misschien zoutloos eten?
Ik heb (naast veel te veel forummen ) vandaag functies gezocht, solliciteergebeuren weer een beetje in gang zetten.
Ennnnnnn ik kreeg net een offerte voor onze vakantie naar Nieuw Zeeland en die is inclusief stopover op Fiji best betaalbaar! Keessie op Fiji!
Doet hieper Fiji!
Ik heb (naast veel te veel forummen ) vandaag functies gezocht, solliciteergebeuren weer een beetje in gang zetten.
Ennnnnnn ik kreeg net een offerte voor onze vakantie naar Nieuw Zeeland en die is inclusief stopover op Fiji best betaalbaar! Keessie op Fiji!
Doet hieper Fiji!
woensdag 28 april 2010 om 17:37
Oeh, klinkt exotisch Keessie!!
Ik heb mijn vliegticket naar Londen geboekt, voor volgende week. Nu nog even antwoord van mijn boekhouder afwachten, en aan de hand daarvan hotel zoeken (als ik op loopafstand van het theater wil dan zijn er alleen maar dure hotels, als ik die kosten 100% voor belastingdienst mag wegschrijven dan wil ik best een duurder hotel ).
Ik heb mijn vliegticket naar Londen geboekt, voor volgende week. Nu nog even antwoord van mijn boekhouder afwachten, en aan de hand daarvan hotel zoeken (als ik op loopafstand van het theater wil dan zijn er alleen maar dure hotels, als ik die kosten 100% voor belastingdienst mag wegschrijven dan wil ik best een duurder hotel ).
woensdag 28 april 2010 om 18:39
Thuis en gaar.
Leuk van Fiji Keesie, dat lijkt mij ook wel wat
En ben benieuwd of het gaat lukken met dat hotel.
Erwtje, denk yoga en adem in adem uit Vervelend van je voeten! En zouden jouw plantjes ergens anders in de tuin kunnen staan? En dat je dan groene planten die minder zon nodig hebben op de plek zet waar nu de plantjes staan?
Leuk van Fiji Keesie, dat lijkt mij ook wel wat
En ben benieuwd of het gaat lukken met dat hotel.
Erwtje, denk yoga en adem in adem uit Vervelend van je voeten! En zouden jouw plantjes ergens anders in de tuin kunnen staan? En dat je dan groene planten die minder zon nodig hebben op de plek zet waar nu de plantjes staan?
woensdag 28 april 2010 om 19:11
woensdag 28 april 2010 om 19:14
Jouw avondeten klinkt erg lekker Age!
Mijn lijstje:
O: twee witte boterhammen met aardbeien
L: drie bruine boterhammen met kaas, klein flesje braam/bes/nogwattes sap van de AH
T: mueslireep en drie toffee's
A: verse pasta met saus van brocolli, lente ui, pb pitten, room, blauwe kaas
Straks nog een bakje griekse yoghurt.
Verder 2 koffie en heel veel water gedronken.
Mijn lijstje:
O: twee witte boterhammen met aardbeien
L: drie bruine boterhammen met kaas, klein flesje braam/bes/nogwattes sap van de AH
T: mueslireep en drie toffee's
A: verse pasta met saus van brocolli, lente ui, pb pitten, room, blauwe kaas
Straks nog een bakje griekse yoghurt.
Verder 2 koffie en heel veel water gedronken.
woensdag 28 april 2010 om 19:17
Tssssssskkkkkkkkkkkkkkkkkkk
De plantjes kunnen nergens anders, want dat ieniemieniestukje aarde is de énige plek in de tuin waar plantjes staan, grmpfff!
En nee, dat is heus geen nesteldrang
Rond vier uur ging ik heel even liggen, om 18.15 uur werd ik wakkergemaakt door Xan die thuiskwam
De plantjes kunnen nergens anders, want dat ieniemieniestukje aarde is de énige plek in de tuin waar plantjes staan, grmpfff!
En nee, dat is heus geen nesteldrang
Rond vier uur ging ik heel even liggen, om 18.15 uur werd ik wakkergemaakt door Xan die thuiskwam
Peas on earth!
woensdag 28 april 2010 om 19:18
Kom ik op het hoekje kijken, zie ik alleen maar lijstjes! Ben ik nog op het goede topic? *staat klaar om een sprintje te trekken ver weg van de lijstjes, vandaag was alles behalve gezond, haha)
Alohaaaa! Hoe is het hier?
Ik ben nogal afwezig geweest. Ben een beetje vertelloos merk ik. Maar ik leef nog hoor!
Jee, Kees, Fiji.... Wat zalig ziet dat er uit!
En arme Erwt met je dikke enkels...
Misschien helpen deze?
Alohaaaa! Hoe is het hier?
Ik ben nogal afwezig geweest. Ben een beetje vertelloos merk ik. Maar ik leef nog hoor!
Jee, Kees, Fiji.... Wat zalig ziet dat er uit!
En arme Erwt met je dikke enkels...
Misschien helpen deze?
woensdag 28 april 2010 om 19:20