Afvallen met...
maandag 26 april 2010 om 22:12
maandag 26 april 2010 om 22:13
maandag 26 april 2010 om 22:16
quote:Drift schreef op 26 april 2010 @ 22:13:
Wil hij die bevalling van jou ook zonder verloskundige laten plaatsvinden toevallig?
Dát zou hij dan weer juist het liefste in het ziekenhuis laten plaatsvinden. Ik bedenk me nu ineens dat hij dat misschien wel interessant vindt (maar serieus: hij vindt dat een 'veiliger' idee).
Jammer dat het ritme van jouw werk niet aansluit bij je eigen ritme Drift
Wil hij die bevalling van jou ook zonder verloskundige laten plaatsvinden toevallig?
Dát zou hij dan weer juist het liefste in het ziekenhuis laten plaatsvinden. Ik bedenk me nu ineens dat hij dat misschien wel interessant vindt (maar serieus: hij vindt dat een 'veiliger' idee).
Jammer dat het ritme van jouw werk niet aansluit bij je eigen ritme Drift
Peas on earth!
maandag 26 april 2010 om 22:19
maandag 26 april 2010 om 22:22
maandag 26 april 2010 om 22:23
maandag 26 april 2010 om 22:26
quote:Drift schreef op 26 april 2010 @ 22:19:
Ik denk dat als jij al puffend en weeen weg kortjakjend de eerste hulp wordt opgereden je Xan zo kwijt bent omdat hij ergens over de schouder van een arts staat mee te kijken.
Mag je Doperwtje mee naar huis nemen maar Xan wil nog even blijven, zoiets?
*gaat Xan alvast even streng toespreken*
Ik denk dat als jij al puffend en weeen weg kortjakjend de eerste hulp wordt opgereden je Xan zo kwijt bent omdat hij ergens over de schouder van een arts staat mee te kijken.
Mag je Doperwtje mee naar huis nemen maar Xan wil nog even blijven, zoiets?
*gaat Xan alvast even streng toespreken*
Peas on earth!
maandag 26 april 2010 om 22:48
Jullie zijn grappig
Ik ben goedkope hotels aan het zoeken in Londen, en dan het liefst op loopafstand van het theater. Maar ik kom er niet echt uit, morgen maar even verder.
Lastig om geen werk te hebben Keessie
Ik heb vanaf volgende maand tot aan China ook minder (en korter) werk dan ik eigenlijk zou willen. Dat de rest van mijn jaar weer bomvol lijkt te zitten vind ik wel weer een fijn idee, dus misschien moet ik maar even toegeven aan een rustige(r) periode. Maar dat lukt me alleen omdat ik weet dat ik straks wél weer veel werk heb.
Ik ben goedkope hotels aan het zoeken in Londen, en dan het liefst op loopafstand van het theater. Maar ik kom er niet echt uit, morgen maar even verder.
Lastig om geen werk te hebben Keessie
Ik heb vanaf volgende maand tot aan China ook minder (en korter) werk dan ik eigenlijk zou willen. Dat de rest van mijn jaar weer bomvol lijkt te zitten vind ik wel weer een fijn idee, dus misschien moet ik maar even toegeven aan een rustige(r) periode. Maar dat lukt me alleen omdat ik weet dat ik straks wél weer veel werk heb.
maandag 26 april 2010 om 23:25
Keessie. Ik zou er ook bijzonder ongelukkig van worden, vrees ik.
Pff, ik ben bekaf. Beetje gewerkt vanmiddag en vanavond snode plannen gesmeed voor de homo-camp-act, wordt leuk. En heul camp Morgen weer vroeg op, dus ik duik erin. Trust allemaal!
Lijstje (he Age, waar is de jouwe?)
O: 2 volk bh roomboter & gekookt ei
L: dubbele boterham pindakaas & sambal
T: 5 winegums
D: 2 curries met rijst en naan, heel lekker! Hadden de homo's gekookt.
Jammer van de winegums, maar verder best braaf, vond ik.
Pff, ik ben bekaf. Beetje gewerkt vanmiddag en vanavond snode plannen gesmeed voor de homo-camp-act, wordt leuk. En heul camp Morgen weer vroeg op, dus ik duik erin. Trust allemaal!
Lijstje (he Age, waar is de jouwe?)
O: 2 volk bh roomboter & gekookt ei
L: dubbele boterham pindakaas & sambal
T: 5 winegums
D: 2 curries met rijst en naan, heel lekker! Hadden de homo's gekookt.
Jammer van de winegums, maar verder best braaf, vond ik.
dinsdag 27 april 2010 om 08:19
Ik vind VIJF winegums nog héél braaf
Drift, aan enkels vastklampen , ik zet het op mijn BevallingsPlan (nee, dat is een grapje, dat maak ik niet echt ).
Zo, ik heb zowaar heel lekker geslapen en nu na ontbijtje (iets te laat) de deur uit. Nog even Grijs Monster naar de gang lokken, want die slaapt/woont daar 's nachts en overdag sinds twee nachtjes, omdat ze de nieuwe bank blijkt te mollen. Gelukkig gedraagt ze zich netjes en komt ze, als ik 's ochtends heel vroeg moet plassen, heel lief knuffelen
Drift, aan enkels vastklampen , ik zet het op mijn BevallingsPlan (nee, dat is een grapje, dat maak ik niet echt ).
Zo, ik heb zowaar heel lekker geslapen en nu na ontbijtje (iets te laat) de deur uit. Nog even Grijs Monster naar de gang lokken, want die slaapt/woont daar 's nachts en overdag sinds twee nachtjes, omdat ze de nieuwe bank blijkt te mollen. Gelukkig gedraagt ze zich netjes en komt ze, als ik 's ochtends heel vroeg moet plassen, heel lief knuffelen
Peas on earth!
dinsdag 27 april 2010 om 09:18
quote:AgentL schreef op 26 april 2010 @ 19:06:
Dat maakt mijn lijstje:
O: yoghurt met ananas en druiven, fruit 'n fibre
L: volkoren ciabatta met serranoham, beetje pesto, komkommer en rucola
A: volkoren penne met zelfgemaakte bolognesesaus en parmezaan
1 glas water
2 cappuccino (met beide een klein koekje/cakeje erbij)
en nu ben ik bezig aan een flesje san pellegrino (0,5 l)Mijn lijstje stond er al om 19:06u Moos
Dat maakt mijn lijstje:
O: yoghurt met ananas en druiven, fruit 'n fibre
L: volkoren ciabatta met serranoham, beetje pesto, komkommer en rucola
A: volkoren penne met zelfgemaakte bolognesesaus en parmezaan
1 glas water
2 cappuccino (met beide een klein koekje/cakeje erbij)
en nu ben ik bezig aan een flesje san pellegrino (0,5 l)Mijn lijstje stond er al om 19:06u Moos
dinsdag 27 april 2010 om 09:20
Ik heb onrustig geslapen omdat ik geteisterd werd door een mug En daarnaast had ik ook -nu blijkt- een galbultenaanval op m'n elleboog.
Maar de mug is dood! Kwam wel allemaal bloed -míjn bloed- uit!
Nu ben ik mijn kledingkast aan het ordenen. En kleding aan het weggooien, was ook wel weer eens nodig
Maar de mug is dood! Kwam wel allemaal bloed -míjn bloed- uit!
Nu ben ik mijn kledingkast aan het ordenen. En kleding aan het weggooien, was ook wel weer eens nodig
dinsdag 27 april 2010 om 20:20
Lijstje:
O: yoghurt, fruit, fruit 'n fibre
TD: zakje kellog's mini break
L: 1 banaan en later een volk broodje met serranoham, beetje pesto, rucola en parmezaanse kaas
A: risotto met pesto, runderreepjes, erwten, pijnboompitjes en parmezaanse kaas.
1 groot glas water
0,5 l cola zero
0,25 l water
2 x spa rood
0,33 l Bionade
Veel lopen sjouwen vandaag (kantoor verhuizen) dus ik ben tevreden
O: yoghurt, fruit, fruit 'n fibre
TD: zakje kellog's mini break
L: 1 banaan en later een volk broodje met serranoham, beetje pesto, rucola en parmezaanse kaas
A: risotto met pesto, runderreepjes, erwten, pijnboompitjes en parmezaanse kaas.
1 groot glas water
0,5 l cola zero
0,25 l water
2 x spa rood
0,33 l Bionade
Veel lopen sjouwen vandaag (kantoor verhuizen) dus ik ben tevreden
dinsdag 27 april 2010 om 20:21
Mijn stagiaire had vandaag een superleuk t-shirt aan van http://www.filtwear.com/ !! Echt leuk!! Even op zoek naar mijn maat...
dinsdag 27 april 2010 om 21:01
Zeg Age, zou je niet ophouden met shoppen na je leren jasje en je tuniek? Volgens mij hoorde ik je zoiets zeggen
Keurig lijstje hoor! Ik moest rond etenstijd ergens richting Rotterdam rijden, druk op de weg! maar wel aangekomen bij de schoolmusical van m'n nichtje, is leuk maar daardoor kon ik niet eten, dus heb raar lijstje:
O: dubbele bh pindakaas
L: bh filet, bh gekookt ei, bh kaas, matze chocopasta (bij een theater gelunched, blijft toch lastg)
D: 3 grote krentenbollen kaas
Keurig lijstje hoor! Ik moest rond etenstijd ergens richting Rotterdam rijden, druk op de weg! maar wel aangekomen bij de schoolmusical van m'n nichtje, is leuk maar daardoor kon ik niet eten, dus heb raar lijstje:
O: dubbele bh pindakaas
L: bh filet, bh gekookt ei, bh kaas, matze chocopasta (bij een theater gelunched, blijft toch lastg)
D: 3 grote krentenbollen kaas
dinsdag 27 april 2010 om 21:28
Ja, ik hou ook op... t-shirtjes gaan tot maat 42 en daar pas ik (nog) niet in.
Damn! ik zit weer onder de galbulten. Zal ik weer zo'n pilletje nemen, cinnarizine? Helpt goed tegen de bulten, maar de vorige keer werd ik er heel slaperig en suf van.
Mijn ellebogen zitten nu onder, en m'n voeten. Vanmorgen m'n hals
Was de schoolmusical leuk? Wat lief dat je er naar toe ging Moos!
Damn! ik zit weer onder de galbulten. Zal ik weer zo'n pilletje nemen, cinnarizine? Helpt goed tegen de bulten, maar de vorige keer werd ik er heel slaperig en suf van.
Mijn ellebogen zitten nu onder, en m'n voeten. Vanmorgen m'n hals
Was de schoolmusical leuk? Wat lief dat je er naar toe ging Moos!