Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!
Tsskkk! Stelletje Huilies! Zijn jullie zwanger ofzo?
Peas on earth!
*begint hier goed in te worden*
Peas on earth!
jullie zijn grappig

Ik was om 8 uur op, ik weet dat dat voor jullie normaal is, maar ik vond het vroeg.. Nu in de trein naar een fonds voor een gesprek, met een dubbele espresso met een beetje melk, hmmm.
Goed van je hoor Moos, zó vroeg op. Ik zou je bijna een geven, maar ik vind het echt belachelijk dat je dit meldt als bijzonderheid. Tsskk... stel je niet zo aan zeg

Peas on earth!
Mooie brieven Erwt, ik zou er een topic van maken als ik jou was. Sterker nog, ik zou er een topic van maken, ware het niet dat ik dan vast een ban aan mijn broek krijg.

Wat gezellig zeg dat jullie allemaal mee gaan naar Fiji, komen jullie ook mee naar NZ? Misschien een beetje lastig met Doppie, maar goed, die is dan al 4 maanden, dan kan Xan best 6 weekjes alleen voor hem zorgen.

Zo ik heb net een uur (!!) in de tandartsstoel gelegen voor een gloednieuw setje voortanden. Geen hobby zeg. Wel mooi, al valt het jammer genoeg nu nogal op dat de rest van mijn tanden een soort witte vlekjespatroon hebben en neppies dus niet. Tandarts zei al dat ze mijn nieuwe voortandjes ook nog wel een keer van witte vlekjes wil voorzien. Mag ik nog een keer. Wie mooi wil zijn..
Nou, so far die galbulten. Ze zijn terug Zal de dokter eens bellen of hij vandaag tijd heeft.

Heb 11 uur lang geslapen en ben nu heel duizelig. Dat was ik al toen ik rond 7u even wakker was, maar nu nog steeds.

Bah! Geen zin in dit soort ongemakken, wil vanavond en morgen feesten!
Age, het spijt me maar volgens mij kunnen dokters echt bijzonder weinig met galbulten. Ik ben er toen eens mee geweest, heb tabletjes mee gekregen die minder goed hielpen dan reistabletten, 20 euro waren en niet vergoed werden door de verzekering. Sorry.

/ lijk Erwt wel.
Wat stom van galbulten zeg! Waar komt zoiets door eigenlijk? Ik had er namelijk nog nooit van gehoord.... Misschien inderdaad toch maar even naar de huisarts!

Dapper van tandarts Keessie , je moet er wat voor overhebben, zulke vlekjesloze tanden

Oh en Doppie thuislaten? Neejoh, die gaat gezellig mee. Naast jóu in het vliegtuig
Peas on earth!
De bel, mijn vriend Appie met nieuw speelgoed! Nieuw lensje voor op de camera!
Ohhhh google levert op dat galbulten hetzelfde zijn als netelroos. Dat wist ik niet (ik zag enge gelige bulten voor me ). Oorzaken volgens google:

geneesmiddelen

antibiotica

pijnstillers (aspirine!)

anderen

infecties

bacterieen

gisten (Candida)

virussen (hepatitis B, Pfeiffer)

parasieten

fysische prikkels

lichamelijke inspanning

druk op de huid

koude

warmte

zonlicht

voeding

vooral middelen die berucht zijn als allergieveroorzaker zoals vis, garnalen,ei etc.

insectenbeten

vlooien

muggen, etc

interne ziekten

auto-immuunziekten (lupus erythematosus, rheumatoide arthritis)

leukaemie/ ziekte van Hodgkin

contactallergie op de huid
Peas on earth!
Oh, dat is gek... ik werd gebeld uit Duitsland en klikte zomaar op 'verstuurd'...

Maar nee joh Keessie, Doperwt gaat gewoon mee op onze groepsreis, want die moet immers borstvoeding

En dan mag hij bij jou en Kees op schoot, kunnen jullie vast oefenen. Heeft Erwt zelf ook even rust.

8 uur is VROEG Moos! Respect!

En waarom moest je nieuwe voortanden Keessie?
Ik heb die bulten sinds een half jaar gok ik. Toen ik 1,5 maand geleden zo'n tabletje nam is het al die tijd weggeweest, maar nu dus weer terug.

Ik kan voor de zekerheid nog weer een tabletje nemen, maar ik het het sterke vermoeden dat die duizeligheid ook van dat tabletje komt.

Wat wel weer gek is is dat die dingen ook juist schijnen te helpen tegen duizeligheid.

Nou, inmiddels kijk ik zo ->
Ik heb schildjes op mijn voortanden sinds ik een jaar of 12 ben. omdat ik als baby heel veel antibiotica heb gehad (middenoorontstekingen) is de aanmaak van mijn glazuur niet helemaal goed gegaan. Het is daardoor vlekkerig en geribbeld en gewoon niet goed werkend op sommige plekken.Daarom een laagje 'porcelein' (weet ik veel wat het precies is) over de voortanden.

Nou slijt dat, kan afbreken, vergelen enz. Daardoor had ik een soort van patchwork van laagjes, reparaties, butsjes, enz. Nu heeft ze al die oude lagen er af geslepen en nieuwe aangebracht. Kan ik weer jaren mee vooruit. Was niet perse nodig hoor, maar wel mooier.
Wat voor lens heb je trouwens Keessie?

En wel fijn dat je nu nieuwe tanden hebt voor de bruiloft! Kun je binnen nu en 2 weken die anderen ook nog laten doen?
Haha, ik heb een mail van mijn vrienden uit Londen. Krijg heel veel gratis kaarten voor voorstellingen, en vooral deze zin staat me aan: 'Drinks reception afterwards-you’re on the list'

Zal mijn haar eens in de verf zetten... Straks zien mensen nog dat ik helemaal niet blond ben van mezelf

Lensje: AF-S Nikkor 35mm F1.8G DX. Dit objectief heeft een maximaal diafragma van f/1.8 voor een helder zoekerbeeld en een prachtig onscherpe achtergrond met weinig scherptediepte. Het objectief bevat ook Nikkor's ultracompacte ring-type Silent Wave Motor (SWM) voor een stille en accurate scherpstelling, zelfs met camera's zonder ingebouwde motor, zoals de Nikon D40 en D60 digitale reflexen review

Bruiloft was inderdaad aanleiding/ excuus om het te laten doen, stralend op de foto's Ik hoef geen laagjes op andere tanden, ze zou dan op de voortanden in een lichtere kleur een zelfde soort vlekjespatroon aan brengen als ik op al mijn andere tanden heb.

Weet niet of ik dat wil/ of dat kan voor de bruiloft. Ik kijk het eerst maar een dagje aan, even wennen aan de nieuwe look. (& feel, raar is dat gevoel, net als een nieuwe vulling) Zag net in de spiegel trouwens dat ze ook heel mooi het spleetje tussen ene voortand en die ernaast heeft weggewerkt.
Leuk van die vriendin Age!
Oh wauw, mooi lensje!!

Kan zelf niet wachten tot ik in Londen met mijn camera kan spelen Even oefenen voor China straks!

Goed om even te wachten met je tanden. Nu let je er op, maar wie weet valt het wel mee en is het helemaal niet voor anderen zichtbaar dat je vlekjes op je andere tanden hebt.

Maar wie weet blijf je het zelf wel zien, en heb je straks trouwfoto's waar je niet blij mee bent.

Zo zo, wat ben ik actief Uitgroei zit in de verf en er hangt buiten al een handwasje.

Ga me nu weer even in de hotels verdiepen
Oooh, wat hou ik van die engelsen

Had gisteravond gemaild dat ik m'n vlucht geboekt had.

Dit zijn de reacties (van 3 verschillende personen):

"How wonderful!!! I’m so pleased!"

"Hey Super news! I can’t wait to have a drink all together!"

"So great that you have booked your flight! We can hangout lots which is great!"

Eén van die meiden was laatst een weekend in A'dam, toen was het ook al heel gezellig!

(ik ken ze allemaal via werk, de ene al 2jr, de ander 1jr en weer een ander heb ik afgelopen maand ontmoet)
Ik ga richting vriendin, blijf daar slapen vanavond en ben dus ergens morgenavond weer thuis.

Veel plezier allemaal!

Ik ben thuis, ga zo even snel wat eten en verdwijn daarna richting stad.

Moos, ik ga je even mailen waar ik zoal uithang vanavond (zou ik gisteren al doen ). Geen idee of je dat nog ziet maar wie weet komen we elkaar tegen!

Veel plezier allemaal!
Veel plezier allemaal! Ik wacht op patatjes. Ik heb een excuus, want de ambtenaar van de b.s. komt zo!
Veel plezier allemaal met de koninginnenach!
Peas on earth!
En Drift en kwamen elkaar inderdaad gewoon tegen Ik ben belachelijk vroeg thuis voor mijn doen, tijdens de giga-regenbui om 11 uur hield vriendin het voor gezien, en toen ik nog even bij een andere vriendin ging kijken bleek die al zodanig bezopen dat ik daar (in mijn zeiknatte kleren) ook niet echt zin meer in had, dus nu ben ik lekker thuis. En moe ook, merk ik.

Maar wel vandaag een definitief ja gekregen voor dat ene project waar ik zo op liep te stressen, en ineens is iedereen weer heel blij met mij Maar goed, wel heel fijn, weer wat druk van de ketel.

Ik ga lekker nog even lezen en dan pitten. Ga morgen nog wel even de vrijmarkt op en een bandje kijken ergens.
Ja, Moos en ik kwamen elkaar zomaar spontaan geheel ongepland en niet afgesproken tegen in een overvolle stad

Ik ben ook alweer thuis, ook belachelijk vroeg, door dezelfde regenbui als waar Moos last van gehad heeft

Ben niet zo nat geregend als Moos denk ik maar nog steeds behoorlijk (want stond, met minstens honderd andere mensen, onder een luifel). De meeste mensen met wie ik was hadden het daarna wel gezien. Heb met vriendin nog een rondje gewandeld maar toen begon het weer te hozen en kregen we het koud.

Beetje jammer. Maar goed, nu lekker mijn bedje in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven