Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!
*heeft teruggeteld en ziet dat die van daarnet pas de tweede was van vandaag Age *
Peas on earth!
*gaat niet meer meelevend doen, de eerstvolgende keer dat Age hoofdpijn of galbulten heeft! Puh! *
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 28 april 2010 @ 22:07:

*gaat niet meer meelevend doen, de eerstvolgende keer dat Age hoofdpijn of galbulten heeft! Puh! *

Dat past ook echt bij jou, niet meer meelevend zijn enzo
Jahoor, heel goed!

*gaat viva-angel vragen om -smilie uit lijstje te verwijderen*

Pfffff, die Dyanne is echt tenenkrommend hoor.

Age, stel je trouwens eens niet zo aan met die hoofdpijn! Die galbulten waren ook al van die aanstellerij!
Peas on earth!
Ik zie het al voor me...

Beste Naomi,

Helaas word ik belachtelijk gemaakt om mijn ge Nu lijkt het me goed als jullie me tegen mezelf beschermen en daarom dat geknuffel niet meer mogelijk maken. Tenslotte moet ik het fijn vinden om hier te blijven komen, zeker met mijn naderende verlof in het achterhoofd. Jullie begrijpen vast wel dat ik gesteund moet worden, tenslotte staan jullie aan de basis van Doperwt.

Vriendelijke groet, een hormonaal verwarde Erwt.
Tssskkk in die versie is het net alsof het wel aan míj ligt, maar dat is natuurlijk niet waar!

Allerliefste Naomi,

Mijn forumvriendinnetjes-vage-kennissen doen nogal vervelend tegen me de laatste dagen en betichten me van hormonaal bepaald gedrag. Dat is natuurlijk onzin, want het is heus niet hormonaal gerelateerd dat ik mijn plantjes bemoeder, dat ik mijn medeforummers knuffel en dat ik opruimerig ben enzo. Anyway, omdat ik het allemaal nogal overdreven en flauw vind (en er nogal van moet huilen, maar ook dat is niet hormonaal bepaald), lijkt het mij een goed idee als die -smilie verwijderd wordt. Die levert alleen maar ellende en onzin op. Lijkt me beter voor iedereen. Dankjewel hoor Naomi!

eeuh...
Peas on earth!
Zo kan het ook Erwt. Maar dat noem ik externaliseren
En ach... Zolang je ons omschrijft als vriendinnetjes
Sjit... daarmee zou ik door de mand kunnen vallen... ik pas het even aan
Peas on earth!

Beetje jammer dat ik je dan op ideeen breng
Maar goed. Jouw forumgeschiedenis gaat uiteraard tot in detail uitgezocht worden en zie dan maar eens te verklaren dat je al ruim een jaar met ons allerlei onzin uitwisselt en ook nog eens met ons afspreekt
Je zou natuurlijk ook nog kunnen overwegen een soort handtekeningen actie te starten.

*Help Erwt van de smilie af*
Misschien moet ik een topic met een poll openen, om eens te peilen of er meer forummers van die irritante sentimentele overdreven -smilie af willen
Peas on earth!
Hoe verrassend, bij Dyanne komt het weer helemaal goed tussen die man en vrouw. Ná een uitgebreide makeover natuurlijk...
Peas on earth!
Dan zou ik die vervelende smilie daar ook maar in betrekken als ik jou was.

Deze kunnen allemaal wel weg
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 28 april 2010 @ 22:28:

Hoe verrassend, bij Dyanne komt het weer helemaal goed tussen die man en vrouw. Ná een uitgebreide makeover natuurlijk...Ja want een relatie kan niet gered worden zonder nieuw haar natuurlijk
Nu bewonderen ze elkaar en zeggen ze hoe mooi de ander er uit ziet en is alles weer goed. Logisch.
Peas on earth!
Zou leuk zijn als er na een jaar nog eens een soort follow-up komt...
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 28 april 2010 @ 22:32:

Zou leuk zijn als er na een jaar nog eens een soort follow-up komt...Maar dat doen ze natuurlijk niet

Ik en mijn hoofdpijn liggen inmiddels in bed. Welterusten!!

En een kusje op het voorhoofd van hormonaal belastte Erwt. Ach vooruit, ook maar een
Kusje?! Tsskkk doe es niet zo soft mens!
Peas on earth!
*moet even wennen aan dit nieuwe imago*

Truste meisjes! *verzet zich tegen zekere smilie*
Peas on earth!
<- misschien vind je deze wel leuk, past wel bij je nieuwe imago!

Als je wilt genieten van de blunder van een ander, even op de nieuwssites kijken naar Premier Brown.
Dan zal ik, als plaatvervanger voor Erwt, even goed afscheid nemen voor ik ga slapen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven