Afvallen met...
vrijdag 4 juni 2010 om 12:16
De Terugveer Theorie!
Zodra Doperwt is geboren veert Erwt natuurlijk vanzelf terug. De wittebroodsweken van Keessie zijn geweest, dus zij veert terug naar haar GBL. Drift veert lekker mee met haar jury's. Moos veert heerlijk in vorm op haar nieuwe bed met J. AgentL veert langzaam naar een slanker lijf door gezond te eten.
Dit alles houden we natuurlijk bij in een heuse tabel, we moeten wel bij onze core business blijven!
'Afvallen met... Fika!' is hier terug te vinden.
Zodra Doperwt is geboren veert Erwt natuurlijk vanzelf terug. De wittebroodsweken van Keessie zijn geweest, dus zij veert terug naar haar GBL. Drift veert lekker mee met haar jury's. Moos veert heerlijk in vorm op haar nieuwe bed met J. AgentL veert langzaam naar een slanker lijf door gezond te eten.
Dit alles houden we natuurlijk bij in een heuse tabel, we moeten wel bij onze core business blijven!
'Afvallen met... Fika!' is hier terug te vinden.
donderdag 10 juni 2010 om 22:10
Tot volgende week vrijdag. www.weer.nl zegt dat het morgen nog regent, maar dat het dan verder droog blijft. Komt wel goed dus.
*overweegt een sms-weersvoorspellings-dienst op te zetten*
*overweegt een sms-weersvoorspellings-dienst op te zetten*
Peas on earth!
donderdag 10 juni 2010 om 22:23
donderdag 10 juni 2010 om 22:27
quote:Drift schreef op 10 juni 2010 @ 22:25:
[...]
Wat een naar bericht.
Ja
Ik ken haar verder niet zo goed, maar zie haar wel regelmatig ergens posten. Ik lees dat haar man nog maar 26 is, dat ze probeerden een kindje te krijgen en dat hij al een tijdje gezondheidsklachten had die heel erg verergerden. Nu blijkt dat acute leukemie te zijn en heeft hij een kans van 50% om te overleven...
[...]
Wat een naar bericht.
Ja
Ik ken haar verder niet zo goed, maar zie haar wel regelmatig ergens posten. Ik lees dat haar man nog maar 26 is, dat ze probeerden een kindje te krijgen en dat hij al een tijdje gezondheidsklachten had die heel erg verergerden. Nu blijkt dat acute leukemie te zijn en heeft hij een kans van 50% om te overleven...
Peas on earth!
donderdag 10 juni 2010 om 23:41
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 10 juni 2010 @ 20:04:
Vinyl is net weg, ze heeft met het Allerbeste Kadootje Ooit gegeven: speciale bodylotion voor na de bevalling, waarmee je heel goed terugveert
Haaaa! Ik ben weer thuis, was gezellig bij Zusje!
En Erwt: dit moeten we ook in het Nederlands op de markt brengen. Terugveerlotion! Worden we schathemeltjerijk mee.
Ik vertelde het net mijn moeder van terugveren enzo, en die keek echt zo:
Wat bedoel je, in 1 dag terugveren, ik snap hem niet....
Ai....zijn wij hier zo grappig, of neemt mijn moeder alles te letterlijk?
Vinyl is net weg, ze heeft met het Allerbeste Kadootje Ooit gegeven: speciale bodylotion voor na de bevalling, waarmee je heel goed terugveert
Haaaa! Ik ben weer thuis, was gezellig bij Zusje!
En Erwt: dit moeten we ook in het Nederlands op de markt brengen. Terugveerlotion! Worden we schathemeltjerijk mee.
Ik vertelde het net mijn moeder van terugveren enzo, en die keek echt zo:
Wat bedoel je, in 1 dag terugveren, ik snap hem niet....
Ai....zijn wij hier zo grappig, of neemt mijn moeder alles te letterlijk?
donderdag 10 juni 2010 om 23:59
Hetzelfde geval als de fetabevers Fniel. Ik vertelde dat verhaal vanavond aan die 2 vriendinnen maar die keken ook zo:
Volgens mij hadden ze erbij moeten zijn
Geniale samenvatting Drift!!
En om 9u 's ochtends is ATWT, direct daarop volgens GTST, en als je geluk hebt komen de Pfaffs er ook nog achteraan.
Een paar weken geleden kwam er tussen ATWT en GTST Koffietijd.
Wat ik wilde zeggen: Erwt, als je Doperwt nu om 9u voor de tv parkeert dan krijgt hij meteen wat engels mee. Twee vliegen in 1 klap enzo. En dan kun jij nog even wat slapen. Of meekijken natuurlijk!
Volgens mij hadden ze erbij moeten zijn
Geniale samenvatting Drift!!
En om 9u 's ochtends is ATWT, direct daarop volgens GTST, en als je geluk hebt komen de Pfaffs er ook nog achteraan.
Een paar weken geleden kwam er tussen ATWT en GTST Koffietijd.
Wat ik wilde zeggen: Erwt, als je Doperwt nu om 9u voor de tv parkeert dan krijgt hij meteen wat engels mee. Twee vliegen in 1 klap enzo. En dan kun jij nog even wat slapen. Of meekijken natuurlijk!
vrijdag 11 juni 2010 om 00:20
Lijstje:
O: flakes/melk
TD: zakje All bran mini breaks
L: 2 dubbele speltboterhammen met SWS
TD: 1 banaan
A: kom misosoep, 2 teriyaki kipspiesjes, 1 degelijk bord met sushi
3 grote glazen thee
1 skinny caffe latte
1 spa rood
2 witte wijn
1 koffie verkeerd
Sushi was ok, gelukkig geen "all you can eat", dus helemaal redelijk!
Morgen ga ik meeten met de meiden van 'Wat eten we vandaag'. We maken allemaal wat tapas, maar ik heb vandaag besloten dat ik mezelf in ga houden. Nu hopen dat het lukt want volgens mij maken we allemaal lekkere dingen! Ik bijvoorbeeld chorizokroketjes en spinazie-feta flapjes. Verder worden er o.a. gevuld brood, gravad lax, vijgen met gorgonzola, dadelcake, turkse salade en florentines gemaakt. Ik kijk er naar uit!!
O: flakes/melk
TD: zakje All bran mini breaks
L: 2 dubbele speltboterhammen met SWS
TD: 1 banaan
A: kom misosoep, 2 teriyaki kipspiesjes, 1 degelijk bord met sushi
3 grote glazen thee
1 skinny caffe latte
1 spa rood
2 witte wijn
1 koffie verkeerd
Sushi was ok, gelukkig geen "all you can eat", dus helemaal redelijk!
Morgen ga ik meeten met de meiden van 'Wat eten we vandaag'. We maken allemaal wat tapas, maar ik heb vandaag besloten dat ik mezelf in ga houden. Nu hopen dat het lukt want volgens mij maken we allemaal lekkere dingen! Ik bijvoorbeeld chorizokroketjes en spinazie-feta flapjes. Verder worden er o.a. gevuld brood, gravad lax, vijgen met gorgonzola, dadelcake, turkse salade en florentines gemaakt. Ik kijk er naar uit!!
vrijdag 11 juni 2010 om 09:34
zo, ik heb 10 uur geslapen, en nu doet alleshet geloof ik wel weer zo nog even een paar uur werken, dan naar een afspraak, en dan lekker naar The Hagie Jazz, waarvan ik gister pas zag dat mijn allerfavorietste bigband de avond opent! k Heb d'r zin in.
Age, veel plezier met de meiden, klinkt leuk (en lekker )
vrijdag 11 juni 2010 om 10:24
Hoera voor de 91! Goed bezig Age
Nee, Oerol sla ik over, heb het echt te druk. Gister ook nog te horen gekregen dat ik de Community Art-klus ga doen trouwens, leuk. Vind het wel heel jammer van Oerol, maar soit, volgend jaar dan hopelijk maar weer.
Lijstje van gister:
O: 2 bh gekookt ei
T: half stukje appeltaart
L: salade geitenkaas met een broodje
D: pompoensoep met wat bruin stokbrood en komkommersalade, en als toetje een klein stukje appeltaart met warme rabarber, mmmm.
Valt eigenlijk nog best mee, aangezien we 'uit' waren met J's ouders (burgerlijk he Maar was wel leuk, rondleiding gehad in het Rietveld-Schroderhuis hier, heel tof is dat. En daarna naar het pannenkoekenhuis, maar daar heb ik dus salade gegeten ipv zo'n megapannenkoek, vond ik wel goed van mezelf)
Nee, Oerol sla ik over, heb het echt te druk. Gister ook nog te horen gekregen dat ik de Community Art-klus ga doen trouwens, leuk. Vind het wel heel jammer van Oerol, maar soit, volgend jaar dan hopelijk maar weer.
Lijstje van gister:
O: 2 bh gekookt ei
T: half stukje appeltaart
L: salade geitenkaas met een broodje
D: pompoensoep met wat bruin stokbrood en komkommersalade, en als toetje een klein stukje appeltaart met warme rabarber, mmmm.
Valt eigenlijk nog best mee, aangezien we 'uit' waren met J's ouders (burgerlijk he Maar was wel leuk, rondleiding gehad in het Rietveld-Schroderhuis hier, heel tof is dat. En daarna naar het pannenkoekenhuis, maar daar heb ik dus salade gegeten ipv zo'n megapannenkoek, vond ik wel goed van mezelf)
vrijdag 11 juni 2010 om 10:30
voor de 91 van Age!
En vanwege stripje
Moos, klinkt lekker relaxed: 10 uur slapen! Uitje met J's ouders klinkt burgerlijk en gezellig
Fniel, inderdaad. Dit wordt gouden handel, zulke creme!
Ik ben net opgestaan, gedoucht en aangekleed. Ik ben de laatste weken wel heel vroeg wakker 06.00 uur vaak, maar slaap weer in nadat Xan vertrokken is, en dan vaak tot ongeveer 09.30 uur. Da's wel lekker
En vanwege stripje
Moos, klinkt lekker relaxed: 10 uur slapen! Uitje met J's ouders klinkt burgerlijk en gezellig
Fniel, inderdaad. Dit wordt gouden handel, zulke creme!
Ik ben net opgestaan, gedoucht en aangekleed. Ik ben de laatste weken wel heel vroeg wakker 06.00 uur vaak, maar slaap weer in nadat Xan vertrokken is, en dan vaak tot ongeveer 09.30 uur. Da's wel lekker
Peas on earth!
vrijdag 11 juni 2010 om 12:38
Goed ErWt, dat je dan wel weer in slaap valt. 6.00u is echt veeeel te vroeg.
Ik heb net maar even geaccepteerd dat een goede tas nou eenmaal duur is, en precies de tas gekocht die ik het hele jaar al wilde:
En dan met schouderband. Hoera! Ik vinnum echt gaaf, en precies wat ik wilde qua praktische eisen. Mens in de winkel bleef maar doorgaan over hoe belangrijk een tas wel niet is om je outfit af te maken Als ik ergens niet aan denk bij tassen kopen, is het wel 'outfits'. Het wóórd 'outfit' denk ik überhaupt al eigenlijk nooit
Zo, nog even een paar mails sturen, dan andere kleren aan, op naar de afspraak en dan naar Den Haag
Ik heb net maar even geaccepteerd dat een goede tas nou eenmaal duur is, en precies de tas gekocht die ik het hele jaar al wilde:
En dan met schouderband. Hoera! Ik vinnum echt gaaf, en precies wat ik wilde qua praktische eisen. Mens in de winkel bleef maar doorgaan over hoe belangrijk een tas wel niet is om je outfit af te maken Als ik ergens niet aan denk bij tassen kopen, is het wel 'outfits'. Het wóórd 'outfit' denk ik überhaupt al eigenlijk nooit
Zo, nog even een paar mails sturen, dan andere kleren aan, op naar de afspraak en dan naar Den Haag