Lijf & Lijn alle pijlers

Augustus afvallen

04-08-2016 10:44 1388 berichten
Alle reacties Link kopieren
In augustus en september hebben we allemaal hard gewerkt om wat kilo's te verliezen en dit is bij de meeste goed gelukt! In oktober gaan we gewoon door! Op naar 3.0 kilo eraf (elke dag een ons).

Succes allemaal!

We gaan er weer voor!

NaamStart augStart sepStart oktStart novStart decGewicht 05/12Gewicht 12/12Gewicht 19/12Gewicht 26/12Afgevallen decemberTotaal afgevallen Flea78 80.1 74,6 71,568.067.212.9 sneeuwvlokje 60.6 59.0 59.3 59.3 1.3 Riboho90 76.1 75.2 73.6 73.4 73.4 73.7 - - - +0.3 2.4 grutt 69.3 67.5 66.5 66.5 66.3 67.0 +0.72.3 eefje67767.5 65.5 66.6 64.4 62.5 62.3 61.8 61.360.7-1.86.8 Ciaociaociao 80 75.8 72.8 70.8 68.6 11.2 Caribgirl 78,8 76,8 74,8 75.0 73.1 72.7 73.6 +.5 5.7 Cicietta 71.5 71.5 71.1 71.2 0.3 CherokeeRose 58.7 58.5 - 0.4

Inloggegevens:

Gebruikersnaam: 31dagen

Wachtwoord: Afvallen

De start van dit topic vind je hier
Hier ben ik mn water eindelijk weer kwijt!!!

Ik heb met mijn spierpijn dus waarschijnlijk zo'n 1,5-2kg vocht vastgehouden. Ik ben dat tegen mezelf blijven herhalen, gewoon rustig doorgaan, komt echt goed! En dat is ook zo

Vandaag 68.0
Wat goed Flea!

Hier ook blij. Nog een klein eindsprintje ondanks dat ik dit weekend mij verjaardag heb gevierd, met appeltaart bakken en eten.

Vandaag 64.4kg dus -0.8kg deze week. Op naar november!
Goed van je Flea! Je bent echt al superveel afgevallen. Knap!

Hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik hier niet veel meer mee schrijf. Ik merk dat als ik hier schrijf ik er te fanatiek mee bezig ben en dat werkt een beetje averechts bij mij. Ik doe dus nog wel graag mee maar dan kom ik alleen even mijn gewicht doorgeven. Dat is voor mij een mooie stok achter de deur. Als jullie liever alleen actieve schrijvers hebben dan hoor ik het graag!

Vanmorgen 76.5kg. In oktober dus 1.5kg afgevallen en in totaal 5kg. Wil iemand dat in de tabel zetten?
Hier wegen we vandaag 70.8!

0.6 ons afgevallen totaal in oktober 2 kilo.

Moet nog 5.8 kilo om mijn minimale streefgewicht te bereiken.

Totaal al afgevallen 9.2 kilo

Wil iemand het voor me in de tabel zetten.
Ik vind het ook fijn om een topic te hebben waar je je gewicht door kunt geven en af en toe een gesprekje hebt over tips of dingen die mee of tegen zitten en het dus niet nodig is om constant te blijven kletsen. Ik vind de stok achter de deur fijn.

Ik wil in ieder geval nog 3 kg kwijt, daarna rustig aan stabiliseren met 1 vastendag per week in plaats van de 2 en soms 3 die ik nu doe. Ik zou het dus ook heel fijn vinden om door te gaan in november.
Hier ook wat er af, niet heel veel maar er is af.

Vanochtend 82.5

Totaal 3,5 en in oktober slechts 0.7 maar goed, zat ook een vakantie bij.

Ik ga graag weer door in november

Fijn dat we allemaal zijn afgevallen weer! Gefeliciteerd!!!
Helaas, 73,4. Dus 0.2 aangekomen deze week. Wil iemand dat voor mij in de tabel zetten?
Ik ga ook weer meeschrijven in november! Ben wel blij dat ik er een tijdje niet op heb gelet, ik zie dat m'n gewicht stabiel is gebleven (74 kilo vanochtend op de weegschaal). Maar ik bekijk net een filmpje van mezelf... jeetje ik heb echt nog wel een buikje daar. Het is nu m'n streven om 2017 in te gaan zonder buikje. Als het me lukt om in november die ons per dag kwijt te raken, ben ik dat buikje wel kwijt.
Ooh hier is het deze maand echt niet goed gegaan.. Ik begin weer met volle moed in november!

En knap iedereen die weer is afgevallen!
Geluk groeit door te delen!
Ik ben stil blijven staan uiteindelijk. Wel ongesteld nu, dus niet bevorderlijk voor het gewicht. Ook ik schrijf wat minder vaak mee.

Zou iemand hetzelfde gewicht in de tabel willen zetten als 1 oktober?
Dank voor degene die de tabel al heeft aangepast! Hamaika?
Gaan we nog door in november?
Wat mij betreft wel! Volgens mij waren er meer due door wilden

Gezellig Jempo, dat je er ook weer bent!
Ik wil graag door!
Ik wil ook graag door!
Top! Wie heeft de tabel gefixt?
Dag 3 van november alweer... hoe gaat 'ie bij jullie?

Ik ben nog geen onsje afgevallen in de afgelopen weken. Misschien moet ik toch maar weer calorieën gaan tellen ofzo. Snoepen doe ik niet (op af en toe een biertje of wijntje na).
Shit, zit op het verkeerde account... ik ben Jempo!
Hahahahaha Jempo is mij ook al eens gebeurd!

Dit is niet zo mijn week, qua eten maar gelukkig is de maand nog lang.

Wie heeft de tabel zo mooi opnieuw gemaakt?

Ik moet ook weer even meer opletten.

Bij mij is het niet een kwestie van 'het is niet zo mijn week' maar meer van 'het is niet zo mijn seizoen'
quote:Riboho90 schreef op 03 november 2016 @ 19:20:

Ik moet ook weer even meer opletten.

Bij mij is het niet een kwestie van 'het is niet zo mijn week' maar meer van 'het is niet zo mijn seizoen'
Een mooie nieuwe lege tabel voor november, wat fijn! Dank dat iemand dat gemaakt heeft!

We zijn al een stukje op weg, maar toch nog iedereen succes voor november!
Ik had hem gemaakt! Erna flink ziek geworden, buikgriep virus, dus ik denk wel afgevallen maar niet helemaal op de juiste manier.. en wat ik erna weer at ook niet al te gezond, want echt geen energie om te koken.. dus ik ben benieuwd haha
Geluk groeit door te delen!
Ik heb echt een vreetweekend! Gisteren M&Ms en een snickers (dat eet ik dus echt nooit, zo'n reep als snickers of mars oid, maar deze had ik gekregen en dan moet ie ook op), pizza als avond eten en daarna nog Ben&Jerrys. Vandaag pannenkoeken als lunch en nog wat klein gesnaai. Morgen op de weegschaal natuurlijk spijt! Terwijl de rest van de week juist prima ging.
Eefje hier nog eentje hoor,. gisteren een maand na dato nog mijn verjaardag gevierd (was ten tijde van mijn verjaardag in het buitenland) . Gister dus naar de mexicaan geweest, vandaag een roti gegeten..... En de chocolade die ik voor mijn verjaardag had gekregen is ook op..... Zucht......

Ik ga morgen ook echt spijt hebben ja.

Dank caribgirl voor het maken van een nieuwe tabel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven