Lijf & Lijn alle pijlers

Geen borsten

14-02-2020 21:53 121 berichten
---
anoniem_395458 wijzigde dit bericht op 27-07-2020 02:46
Reden: mail gestuurd met reden
99.88% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lieve TO,
Ik heb zelf ook altijd weinig tot geen borsten gehad. Ben er vroeger ook mee gepest, eigenlijk altijd (tegen verwachting in) door meisjes juist. Ik heb het rond mijn 15-20 altijd best erg gevonden, durfde niet te gaan zwemmen enzo, en de gedachte bloot te zijn voor een man leek mij ook eng. Omdat ik bang was dat ze het onaantrekkelijk zouden vinden.

Ik heb ook aan een borstvergroting gedacht, maar net zoals jij vond ik het een vervelend idee; nepdingen in je lichaam hebben, en alle risico's die het met zich meebrengt.

Later ben ik er minder onzeker over geworden. Ik had vriendjes die mij en mijn borsten mooi vonden, ik had een vriendin met eveneens weinig borsten en haar vond ik bloedmooi. Waarom vind ik dat dan niet van mezelf? Dacht ik.

Ik heb ook plaatjes gezocht van vrouwen die ik mooi vond met weinig borst, dat hielp ook.
B.v. Keira Knightley, Natalie Portman of Kate Hudson.

Push up bh's vind ik helemaal niks. Bralette's met een klein beetje padding wel.

Ik vind het een slim idee nog een jaar te overwegen wat je wilt. Wellicht groeien je borsten niet, maar je zelfvertrouwen wel.
Het is idd een moeilijke afweging tussen zelfacceptatie/goed zijn zoals je bent, of toch een borstvergroting en daar dan blij mee zijn.
Ik ben achteraf zelf blij dat ik geen borstvergroting heb laten doen.
Maar dat is natuurlijk voor iedereen verschillend en ik moet eerlijk zeggen dat ik wel een a-cup heb.
---
anoniem_395458 wijzigde dit bericht op 27-07-2020 02:50
Reden: mail gestuurd met reden
99.75% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als ik geen a-cup zou hebben zou ik er misschien wel anders over denken. Maar dan zou een borstvergroting met implantaten me alsnog tegenstaan. Ik zou dan denk ik de optie om het met eigen vet in te spuiten onderzoeken.
Ik draag trouwens ook vaak geen bh hoor;).
Als je het vervelend vind dat je tepels dan te zien zijn, heb je daar tepelplakkers voor.
Als je kinderbh's qua cup wel past, maar qua omvang niet, kun je er mss een stukje tussen zetten?. Volgens mij bestaan er wel van die bh-bandjes/stukjes met haakjes waarmee je de omvang kunt vergroten.
Alle reacties Link kopieren
En je kan ook gewoon mooie bralette's, hemdjes of (korte) topjes dragen onder je kleding, ik zou mezelf sowieso trakteren op een mooie bralette ofzo;)
---
anoniem_395458 wijzigde dit bericht op 27-07-2020 02:53
Reden: mail gestuurd met reden
99.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mss zit hier wat leuks voor je tussen;
https://m.zalando.nl/bralette/
Zitten er genoeg bij zonder cup:).
Mijn oudste is 11, en even groot en lichter als mijn zesjarige andere kind.
Nog geen borst te bekennen maar ze wil ook graag wat dus ik koop bij haar bij de zeeman van die korte hemdjes.
Zij is erg tenger maar past de kleinste maat prima.
Ik draag zelf ook altijd korte hemdjes onder zomerjurken en je hebt dat soort hemdjes ook bij bijv monki als die kindermaatjes bij zeeman te klein zijn.
Ze hebben daar ook padded kleine bh's voor tieners.
Dan heb je toch iets tbv evt zichtbare tepels denk ik wat niet te naar zit. Die korte hemdjes zijn aansluitend.
Afbeelding

Zoiets? Zeeman 2 voor 4 euro
Zeeman 2 voor 5
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Beste TO,
Ik zou wel een borstvergroting nemen en de risico's voor lief nemen.
Je vroeg je ook af hoe je het zou vinden als anderen zouden zien als je een borstvergroting gehad zou hebben, Daar zou ik me (waarschijnlijk) niet druk om maken.
Het is mooi als je volledig tevreden bent met hoe je er uit ziet, maar dat werkt niet altijd zo.
Je klinkt in ieder geval intelligent genoeg om een weloverwogen beslissing te nemen.
rumforviva schreef:
15-02-2020 11:45

Echt, wat dat betreft zijn problemen in je hoofd eenvoudiger op te lossen dan fysieke problemen.

Ik denk juist dat het net andersom is.

Als psychishe problemen makkelijker op te lossen waren, dan hadden niet zo veel mensen er last van toch?
Afbeelding

Monki
Alle reacties Link kopieren
Lipofilling

Afbeelding

https://www.acuramedischcentrum.nl/bors ... pofilling/
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Mooi gedaan, heel natuurlijk.
Is Acura ondertussen van zijn slechte naam af? (sorry voor het off topic)
Alle reacties Link kopieren
Mooi Tickel, daar zou ik een stuk beter gevoel bij hebben dan implantaten!.
Alle reacties Link kopieren
Wauw tickel!!!! Prachtig.

Nou dit zou ik zeker overwegen to.
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
15-02-2020 20:56
Is Acura ondertussen van zijn slechte naam af? (sorry voor het off topic)
Geen idee, maar er zijn veel klinieken die het doen. En op te zoeken met ervaringen van patiënten.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Nee, ik zou het niet doen TO. Zie ook mijn eerste post.
Ik heb een tijdlang tienerbh's van de HEMA gehad, nu heb ik iets van Sloggy dat wel een A cup heeft. Maar je bent dus zeker niet de enige volwassene in tienerbh's ;-). En ik ken nog een volwassen vrouw die tienerbh's draagt.
Hoi To,

ik kan me heel goed voorstellen dat jij ermee zit en vind het vervelend voor je. Ik heb net het door Tickel geplaatste foto gezien en vind het mooi gedaan. Misschien kan jij je daarover gaan informeren? Lijkt me beter dan een implantat.
Sterkte en succes met je besluit! :rose:

Ik vind dat Lucy Morgenster ten onrechte door een paar hier is aangevallen. Ze vertelt alleen de andere kant van het verhaal en daar is niets mis mee. Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is als je continu rugpijn of andere klachten hebt. Zelf heb ik een C/D cup en dat is prima te doen. Krijg bloesjes gewoon dicht en nooit rare opmerkingen. Maar als ik E had gehad dan had ik ze laten verkleinen want mijn rug kan niet meer dan een D-cup dragen en als ik helemaal niets had gehad dan had ik ze laten vergroten naar A of B d.m.v. een lipovulling.
anoniem_2815 wijzigde dit bericht op 15-02-2020 21:44
0.42% gewijzigd
Inderdaad mooi gedaan en heel natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
louti schreef:
15-02-2020 08:20
Je begrijpt het niet. Echt. Jij weet niet hoe het is als je niks/weinig. Sorry, ik vind de opmerking 'ik had ze liever niet gehad' lief bedoeld, maar kwetsend. Jij weet niet hoe het is. Want voor jou is het fictie, maar voor TO en anderen is het echt. Dat je je soms onvrouwelijk voelt. Omdat de twee belangrijkste verschillen in man/vrouw de vagina en borsten zijn. Omdat je nooit eens een leuke bikini aan kan, of een leuk shirtje, of hemdje. Maar altijd een push up, die over je borstkas schuurt. En je schaamt of onzekerbent als een man aan je friemelt en je bang bent dat hij denkt uhhhhh.

TO, ik begrijp hoe je je voelt. Heb er zelf ook een lange tijd mee gezeten. Uiteindelijk leer je er mee omgaan en merk je dat heel veel mannen het niet uitmaakt. Lees de wijze woorden in de post boven mij. Zij legt het zo mooi uit. :rose:

Dit. Mss ook goed om hierover in gesprek te gaan met een psycholoog? En ondertussen geld sparen zodat je, mocht je je bedenken, toch voor een vergroting kan gaan. En voor de dames hier die klagen over grote borsten, dit is niet te vergelijken, je kunt een borstverkleining vergoedt krijgen èn je bent niet afhankelijk van lichaamsvreemd materiaal.
Snoetje-80 schreef:
15-02-2020 19:43
Ik denk juist dat het net andersom is.

Als psychishe problemen makkelijker op te lossen waren, dan hadden niet zo veel mensen er last van toch?
Dat is meestal omdat mensen psychische problemen niet daadwerkelijk behandelen, zoals ze dat met fysieke problemen wel zouden doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een vieze ouwe vent (nou ja, bijna 50) en ik vind niet zo nodig dat vrouwen borsten hebben.

Ik vind borsten best leuk, maar als een vrouw op haar rug ligt blijft er meestal niets van over behalve de tepels.

Een slanke taille (of breder heupen dan de taille) maakt voor mij veel meer uit.
En het gezicht van een vrouw!
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Hallo gebruikersnaam20, wat je eerst nog zou kunnen proberen is het slikken van iets waar hop in zit. Dit stimuleert de borstgroei en is puur natuurlijk. Een tante van mij had na een zwangerschap nauwelijks borsten over en na hop te slikken, heeft ze weer vollere borsten gekregen. Mocht het niet baten, dan kun je altijd nog tot een ingreep overgaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven