Lijf & Lijn alle pijlers

Geen borsten

14-02-2020 21:53 121 berichten
---
anoniem_395458 wijzigde dit bericht op 27-07-2020 02:46
Reden: mail gestuurd met reden
99.88% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ow dat lijkt me naar. Je bent nu nog jong en heel eerlijk? Ik zou gaan sparen om tzt eventueel een borstvergroting te kunnen laten krijgen.
Ik ben door veel afvallen van een volle c cup (wat al niet erg groot was als je bedenkt dat ik 70! kilo overgewicht had) naar een b cup gegaan. In 1 nacht, echt geloof het of niet maar ik viel in slaap met c en werd wakker met b. Zelfs een goede eerlijke vriendin zei later ook dat ze het direct zag en we hadden elkaar 2 dagen ervoor nog gezien. Bizar.
Wat ik wil zeggen ik ben daardoor ook onzeker geworden over mijn borsten ondanks dat mijn man ze zo nog prima vind.

Het is dat ik geld apart aan het zetten ben voor een armlift en buikwand correctie maar als ik de jackpot win plak ik er een borstvergroting bij.
Maar goed dat ben ik en ik ben jou niet. Voor nu lijkt het mij helemaal niet gek om weer naar de huisarts te gaan om te kijken wat er bij jou in de buurt is om jezelf zo te accepteren zoals je bent, jij bent echt ok ook zonder borsten maar dat zie je vaak van een ander wel en van jezelf niet. Dat wat snoesje plakt ziet er ook goed uit. Laagdrempelig, misschien net genoeg om je weer beter in je vel te laten zitten en open te staan voor de liefde want als dat lukt en als dat is wat je wil dan weet ik zeker dat er ook voor jou iemand rond loopt. Niet iedere man of vrouw heeft een focus op borsten, gelukkig niet. In de meeste relaties val je toch op elkaars innerlijk en dan wordt het uiterlijk vaak ook al mooier dan dat je zelf denkt. En belangrijkste dat je liefde voor jezelf voelt.

Stom ikzelf grijp naar mogelijke operaties en adviseer jou eerst proberen dingen te accepteren. Zo zie je maar dat je voor jezelf toch andere dingen voelt en doet dan voor iemand anders. Eigenlijk gun ik het ons beide dat we tevreden gaan worden met ons lijf zoals het is.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Ik ben tot zeker mijn 20e echt helemaal plat geweest en daarna heb ik pas een kleine a-cup ontwikkeld.

Ik schaamde me vroeger ook vreselijk. Maar op een gegeven moment (ook toen ik nog plat was) kwam ik daar helemaal van los. Ik besloot gewoon dat mijn lijf mijn lijf was en dat ik het daarmee moest doen. Langzaam begon ik met strakkere shirts, topjes in de zomer en later ook meer diepe v-hals shirts. Echt een bevrijding en ik ben tot op heden dolblij dat ik destijds nooit een borstoperatie heb kunnen doen. Oké, nu heb ik dan inderdaad een kleine cup, maar ook zonder dat had ik er al vrede mee.

Ik hoop dat jij dat punt ook kunt bereiken, want simpelweg blij zijn met je lijf, ongeacht hoe het erbij ligt, is echt heerlijk.
libe schreef:
14-02-2020 23:37
Meen je dat echt? Ik heb zelf ook grote borsten (D/E cup), maar ik heb dit nooit als een probleem ervaren. Oke, mannen kijken ernaar, maar als ik mijn kleding daarop aanpas (niet te bloot en niet te strak) heb ik daar geen last van. Pijn tijdens het sporten is prima te verhelpen met een goede sport bh. Ik ben er vroeger op school ook echt wel eens mee geplaagd (duh, pubers)
Maar oke, 1 nadeel: het is nogal wat gewicht om te dragen, ik moet zorgen dat ik niet krom ga lopen maar om nu te zeggen dat ik ze liever niet had gehad? Nee, dat toch niet....

Overigens heb ik dan weer geen kont. Het is altijd wel wat..
Als iemand met zeer kleine borsten zou ik niet te bloot en niet te strak dus best een belemmering vinden. Ik ben er echt blij mee dat ik nooit voorzichtig hoef te doen met kleding.
libe schreef:
14-02-2020 23:37
Meen je dat echt? Ik heb zelf ook grote borsten (D/E cup), maar ik heb dit nooit als een probleem ervaren. Oke, mannen kijken ernaar, maar als ik mijn kleding daarop aanpas (niet te bloot en niet te strak) heb ik daar geen last van. Pijn tijdens het sporten is prima te verhelpen met een goede sport bh. Ik ben er vroeger op school ook echt wel eens mee geplaagd (duh, pubers)
Maar oke, 1 nadeel: het is nogal wat gewicht om te dragen, ik moet zorgen dat ik niet krom ga lopen maar om nu te zeggen dat ik ze liever niet had gehad? Nee, dat toch niet....

Overigens heb ik dan weer geen kont. Het is altijd wel wat..
Ja. Echt. Anders schreef ik het niet.

En mijne zijn nog een stukje groter.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vrouw heeft grote, en ik vind dat helemaal niks. Zelf vind ik hoe kleiner hoe mooier, maar ja, wie ben ik. Een kennis van mij heeft ze laten oppompen, en het ziet er niet uit. Ik snap jou ook wel want je valt niet in het plaatje, en dat maakt het lastig voor jou. Misschien stof om over na te denken.
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk heb ik een hele kleine maat waarbij mijn ribbenkast uitgesprokener is dan het beetje vet dat vooral in de breedte dan 'naar voren' is gericht, maar ja het zijn als je goed kijkt wel borsten en ik pas wel wat bh's. Niettemin kun je denk ik niet gaan vergelijken met 'zij heeft meer rechtop onzekerheid en zij zal het erger voelen'. Bovendien zonder bh zie je echt niets onder mijn shirt. Ik was echt flink onzeker.
Als meisje en jonge vrouw heb ik tot begin twintiger jaren altijd gehoopt en eindeloos gegoogled of mijn borsten nog zouden groeien. Immers dat leer je bij seksuele voorlichting.
Onzeker zijn over onderdelen van je figuur is denk ik normaal. Ik heb het gehad met de miniborsten en mijn korte bredere benen, de ander heeft het met haar neus, kont, sproeten, buikje of haar cup GG. Ooo en de acné die ik vroeger had, snik, ik haatte het.

Maar wat telt nu echt in je leven? Je figuur? Welnee! Dat denk je misschien, maar dat maakt in de praktijk niets uit. Mensen vallen op je karakter en uitstraling, zowel op vriendschappelijk als relationeel niveau. Legio mannen die met vrouwen getrouwd zijn die niet aan hun oorspronkelijke ideaal voldoen maar enorm veel van hun vrouw houden. Zie voorbeeld van een andere poster. Op je werk kan niemand het schelen of je cup niks of cup Z hebt (en anders hebben zij een raar probleem). Op de studie maakt het niet uit. Voor je teamleden in sport niet. Voor je familieleden niet.

Voor wie is het dan belangrijk of je cup nul of Z hebt?? Jijzelf? Maar iedereen heeft punten gehad die hij of zij minder mooi vindt of vond aan zichzelf. Ook mensen die jij perfecte modellen vindt. Mijn visie is dus om écht te leren met de tijd om meer van jezelf te houden.
De vele leuke mannen op aarde zullen er geen enkel punt van maken en velen zullen het niet een punt vinden.

Dus stoppen met je verbergen. Ga die slaapkamer in en laat jezelf zien. Het is in relaties belangrijk dat je je kwetsbaar kunt opstellen, dat creëert veiligheid, vertrouwen, connectie. Jouw toekomstige partner is waarschijnlijk ook geen perfecte Ken ook al vind jij dat wel.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
14-02-2020 22:21
Er zijn al zoveel mensen met klachten jaren later, echt hele zieke mensen. Van de implantaten.

Klinkt heel hard maar ik heb grote borsten en ik heb ze nooit fijn gevonden, zitten al vanaf de brugklas in de weg, doen pijn bij bij sporten en op festivals heb ik 2 bh's aan... en hele dure BH's, mannen kijken alleen naar je tieten, ze zitten eraan als je uitgaat, het is helemaal vreselijk bij borstvoeding, leuke kleding is een uitdaging.

Ik had ze liever niet gehad. Echt.
Je begrijpt het niet. Echt. Jij weet niet hoe het is als je niks/weinig. Sorry, ik vind de opmerking 'ik had ze liever niet gehad' lief bedoeld, maar kwetsend. Jij weet niet hoe het is. Want voor jou is het fictie, maar voor TO en anderen is het echt. Dat je je soms onvrouwelijk voelt. Omdat de twee belangrijkste verschillen in man/vrouw de vagina en borsten zijn. Omdat je nooit eens een leuke bikini aan kan, of een leuk shirtje, of hemdje. Maar altijd een push up, die over je borstkas schuurt. En je schaamt of onzekerbent als een man aan je friemelt en je bang bent dat hij denkt uhhhhh.

TO, ik begrijp hoe je je voelt. Heb er zelf ook een lange tijd mee gezeten. Uiteindelijk leer je er mee omgaan en merk je dat heel veel mannen het niet uitmaakt. Lees de wijze woorden in de post boven mij. Zij legt het zo mooi uit. :rose:
louti wijzigde dit bericht op 15-02-2020 08:24
5.70% gewijzigd
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
louti schreef:
15-02-2020 08:20
Je begrijpt het niet. Echt. Jij weet niet hoe het is als je niks/weinig. Sorry, ik vind de opmerking 'ik had ze liever niet gehad' lief bedoeld, maar kwetsend. Jij weet niet hoe het is. Want voor jou is het fictie, maar voor TO en anderen is het echt. Dat je je soms onvrouwelijk voelt. Omdat de twee belangrijkste verschillen in man/vrouw de vagina en borsten zijn. Omdat je nooit eens een leuke bikini aan kan, of een leuk shirtje, of hemdje. Maar altijd een push up, die over je borstkas schuurt. En je schaamt of onzekerbent ala een jongen/man hij aan je friemelt en je bang bent dat hij denkt uhhhhh.

TO, ik begrijp hoe je je voelt. Heb er zelf ook een lange tijd mee gezeten. Uiteindelijk leer je er mee omgaan en merk je dat heel veel mannen het niet uitmaakt. En als iemand er wat gemeens over zegt is diegene je niet waard! En soms is het nog lastig maar die momentjes worden minder, echt. :rose:

Hoe kan je iemands oprechte gevoelens nu kwetsend vinden? Dat vind ik pas een nare opmerking.

En een leuke bikini of andere kleding? Heb precies zelfde probleem. Wel het minste probleem btw.

Ik vind de pijn, rugklachten, geen goede fijne BH's kunnen kopen want ze zitten echt allemaal als dwangbuizen. Ook de dure zogenmaande comfortable echt oprecht vervelend.

En vooral het altijd bekeken worden als een seksobject is echt nog het vervelends. Dat stoort mij het meest.

Het was niet 'goedbedoeld'. Het was oprecht, mijn ervaring.
Grotere borsten zijn helemaal niet fijn, tenminste vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud was je moeder toen ze borsten ging ontwikkelen? Waarschijnlijk had zij die ook niet op haar 16de, misschien pas nadat ze kinderen heeft gehad.

Het kan best zo zijn dat borstontwikkeling genetisch niet sterk aanwezig is.

Voor jouw een heel groot probleem, maar lieve schat, borsten zijn maar 1 onderdeel van je lichaam en bepalen echt niet je identiteit. Je bent veel en veel meer. En niet allemaal mannen (en vrouwen) zitten te wachten op een partner met grote borsten.

Probeer wat meer zelfvertrouwen te krijgen en focus op al je goede kanten, want die zal je vast hebben.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Je kunt verzekeringstechnisch beter helemaal niets hebben dan een klein beetje. Als ik helemaal niet had dan zou ik allang die implantaten hebben namelijk. Maar ik heb een klein beetje en ik gun het mezelf niet om er zoveel geld aan uit te geven, maar zou het zeker erg graag willen,
It-is-joysjuhhh schreef:
15-02-2020 08:05
Persoonlijk heb ik een hele kleine maat waarbij mijn ribbenkast uitgesprokener is dan het beetje vet dat vooral in de breedte dan 'naar voren' is gericht, maar ja het zijn als je goed kijkt wel borsten en ik pas wel wat bh's. Niettemin kun je denk ik niet gaan vergelijken met 'zij heeft meer rechtop onzekerheid en zij zal het erger voelen'. Bovendien zonder bh zie je echt niets onder mijn shirt. Ik was echt flink onzeker.
Als meisje en jonge vrouw heb ik tot begin twintiger jaren altijd gehoopt en eindeloos gegoogled of mijn borsten nog zouden groeien. Immers dat leer je bij seksuele voorlichting.
Onzeker zijn over onderdelen van je figuur is denk ik normaal. Ik heb het gehad met de miniborsten en mijn korte bredere benen, de ander heeft het met haar neus, kont, sproeten, buikje of haar cup GG. Ooo en de acné die ik vroeger had, snik, ik haatte het.

Maar wat telt nu echt in je leven? Je figuur? Welnee! Dat denk je misschien, maar dat maakt in de praktijk niets uit. Mensen vallen op je karakter en uitstraling, zowel op vriendschappelijk als relationeel niveau. Legio mannen die met vrouwen getrouwd zijn die niet aan hun oorspronkelijke ideaal voldoen maar enorm veel van hun vrouw houden. Zie voorbeeld van een andere poster. Op je werk kan niemand het schelen of je cup niks of cup Z hebt (en anders hebben zij een raar probleem). Op de studie maakt het niet uit. Voor je teamleden in sport niet. Voor je familieleden niet.

Voor wie is het dan belangrijk of je cup nul of Z hebt?? Jijzelf? Maar iedereen heeft punten gehad die hij of zij minder mooi vindt of vond aan zichzelf. Ook mensen die jij perfecte modellen vindt. Mijn visie is dus om écht te leren met de tijd om meer van jezelf te houden.
De vele leuke mannen op aarde zullen er geen enkel punt van maken en velen zullen het niet een punt vinden.

Dus stoppen met je verbergen. Ga die slaapkamer in en laat jezelf zien. Het is in relaties belangrijk dat je je kwetsbaar kunt opstellen, dat creëert veiligheid, vertrouwen, connectie. Jouw toekomstige partner is waarschijnlijk ook geen perfecte Ken ook al vind jij dat wel.
Mooie post. :heart:
Alle reacties Link kopieren
Niet alles gelezen, maar echt, neem een borstvergroting, je zult er zo gelukkig van worden! Ik had na mijn twee zwangerschappen niks meer en voelde me erg ongelukkig. Ik heb ze toen laten vergroten en ik had mijn zelfvertrouwen weer terug! Mensen kunnen wel zeggen dat je het maar moet accepteren, maar je voelt je toch niet vrouwelijk zonder. Want dat is het ook niet. Zelfde als een man zonder piemel.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn genoeg mannen die borsten niet zo belangrijk vinden. Maar daar kom je pas achter als je jezelf in het datinggebeuren gaat meedoen.

Ik date ook weleens.maar heb 20 kilo overgewicht.
De man die dat een probleem vindt, is niet de juiste man voor mij!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een afspraak maken met een plastisch chirurg wat de opties zijn. Bij geen borstontwikkeling wordt een vergroting wel vergoed.

Bron independer:

Alleen vergoeding bij volledig ontbreken borstvorming
De vergoeding geldt alleen wanneer er bij vrouwen er geen enkele vorm van borstgroei is. Het Zorginstituut geeft aan dat het volledig ontbreken van borstvorming een ernstige misvorming is. Voordat je in aanmerking komt voor een vergoeding, moet je toestemming vragen bij de zorgverzekeraar. Die bepaalt op basis van een vragenlijst die de behandelend arts invult, of de operatie vergoed wordt.
Alle reacties Link kopieren
kerst schreef:
15-02-2020 09:10
Er zijn genoeg mannen die borsten niet zo belangrijk vinden. Maar daar kom je pas achter als je jezelf in het datinggebeuren gaat meedoen.

Ik date ook weleens.maar heb 20 kilo overgewicht.
De man die dat een probleem vindt, is niet de juiste man voor mij!
Ze heeft er zelf een probleem mee, niet voor de mannen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou even uitzoeken of je een borstvergroting misschien wel vergoed krijgt door de verzekering en anders er voor gaan sparen. De dochter van mijn vriendin heeft op haar 22ste een borstvergroting gehad. Sindsdien heeft ze veel meer zelfvertrouwen en dat straalt ze ook uit en ze draagt nu ook veel leukere kleding.
Alle reacties Link kopieren
kerst schreef:
15-02-2020 09:10
Er zijn genoeg mannen die borsten niet zo belangrijk vinden. Maar daar kom je pas achter als je jezelf in het datinggebeuren gaat meedoen.

Ik date ook weleens.maar heb 20 kilo overgewicht.
De man die dat een probleem vindt, is niet de juiste man voor mij!
Lekker gezond ook , 20 kilo overgewicht.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
15-02-2020 08:21
Hoe kan je iemands oprechte gevoelens nu kwetsend vinden? Dat vind ik pas een nare opmerking.

En een leuke bikini of andere kleding? Heb precies zelfde probleem. Wel het minste probleem btw.

Ik vind de pijn, rugklachten, geen goede fijne BH's kunnen kopen want ze zitten echt allemaal als dwangbuizen. Ook de dure zogenmaande comfortable echt oprecht vervelend.

En vooral het altijd bekeken worden als een seksobject is echt nog het vervelends. Dat stoort mij het meest.

Het was niet 'goedbedoeld'. Het was oprecht, mijn ervaring.
Grotere borsten zijn helemaal niet fijn, tenminste vind ik.
Het gaat hier niet om jouw borsten hoor en hoe vervelend jij dat allemaal vindt. Het gaat hier om TO die aangeeft dat ze geen/nauwelijks borsten heeft en het lastig vindt.
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
beetjegek schreef:
15-02-2020 09:04
Niet alles gelezen, maar echt, neem een borstvergroting, je zult er zo gelukkig van worden! Ik had na mijn twee zwangerschappen niks meer en voelde me erg ongelukkig. Ik heb ze toen laten vergroten en ik had mijn zelfvertrouwen weer terug! Mensen kunnen wel zeggen dat je het maar moet accepteren, maar je voelt je toch niet vrouwelijk zonder. Want dat is het ook niet. Zelfde als een man zonder piemel.
Wat een onzin zeg. Je kunt je prima vrouwelijk voelen zonder grote borsten. Dat jij dat niet kunt, betekent niet dat niemand dat kan.
Luci_Morgenster schreef:
15-02-2020 07:17
Ja. Echt. Anders schreef ik het niet.

En mijne zijn nog een stukje groter.
Het erge was dat ik een tijd geleden een vermoeden van borstkanker had en mijn eerste gedachte was: hopelijk heb ik het niet maar mogen ze eraf. Leek me zo'n opluchting.
Daar schrok ik zelf van, ik had daarvoor altijd gedacht dat ik er blij mee was.
Ik ben dus nu aan het afvallen, alleen daarom.
Luci_Morgenster schreef:
15-02-2020 08:21
Hoe kan je iemands oprechte gevoelens nu kwetsend vinden? Dat vind ik pas een nare opmerking.

En een leuke bikini of andere kleding? Heb precies zelfde probleem. Wel het minste probleem btw.

Ik vind de pijn, rugklachten, geen goede fijne BH's kunnen kopen want ze zitten echt allemaal als dwangbuizen. Ook de dure zogenmaande comfortable echt oprecht vervelend.

En vooral het altijd bekeken worden als een seksobject is echt nog het vervelends. Dat stoort mij het meest.

Het was niet 'goedbedoeld'. Het was oprecht, mijn ervaring.
Grotere borsten zijn helemaal niet fijn, tenminste vind ik.
Ik was zielsgelukkig met mijn cup b, cup c vond ik ook leuk. Dus ik snap die opmerking wel.
Borsten bepalen veel. Ik heb een collega gehad die nul borst had en daar ook niet mee leek te zitten, en dat is toch intrigerend.
Net zoals mensen graag naar mijn cup f kijken merkte ik dat ik onwillekeurig ook zat te bedenken of er nou niks zat, of een beetje.
Zij droeg gewoon weleens strakke shirts die dan zaten zoals ze bij mijn prepuber zitten, naast alles wat ze voor de rest leuk vond.
Deed ze expres want ze zag er wel goed in uit, ze had zo'n elfen figuurtje en daar sportte ze ook hard voor.
Ik vind en vind het prachtig maar dat kun je een ander dan niet wijsmaken.
Het een is niet erger dan het ander maar als ik zeg dat ik er wel af wil meen ik dat.
Alle reacties Link kopieren
louti schreef:
15-02-2020 08:20
Je begrijpt het niet. Echt. Jij weet niet hoe het is als je niks/weinig. Sorry, ik vind de opmerking 'ik had ze liever niet gehad' lief bedoeld, maar kwetsend. Jij weet niet hoe het is. Want voor jou is het fictie, maar voor TO en anderen is het echt. Dat je je soms onvrouwelijk voelt. Omdat de twee belangrijkste verschillen in man/vrouw de vagina en borsten zijn. Omdat je nooit eens een leuke bikini aan kan, of een leuk shirtje, of hemdje. Maar altijd een push up, die over je borstkas schuurt. En je schaamt of onzekerbent als een man aan je friemelt en je bang bent dat hij denkt uhhhhh.

TO, ik begrijp hoe je je voelt. Heb er zelf ook een lange tijd mee gezeten. Uiteindelijk leer je er mee omgaan en merk je dat heel veel mannen het niet uitmaakt. Lees de wijze woorden in de post boven mij. Zij legt het zo mooi uit. :rose:


Ik had op mijn 14 cup C en tegen de tijd dat ik 20 was, F. Enig idee hoe het is om als 14-jarige tijdens de (gemengde) gymlessen te moeten rennen? Springen? Met om je heen een stuk of 15 hormonenbommen die het kwijl uit de mond loopt? Echt, ik had ze liever niet gehad, zeker niet op die leeftijd. Jij noemt dat kwetsend. Ik vind het net zo goed vervelend dat ik over mijn teveel blijkbaar niet mag klagen.

En net zoals kleding niet altijd mooi zit met niks, zit het ook niet mooi met cup F. Probeer maar eens een leuke blouse te vinden die dicht kan en dan niet eruit ziet als een boerka. Een strak shirt moet eerst over die voorgevel heen, dus van voren standaard te kort. Een fatsoenlijke bh kost kapitalen (en mooi zijn ze meestal niet) en dan snijden de bandjes je huid kapot door het gewicht.
En toen ik 20 kilo afviel, viel ik overal af behalve daar.

Het enige voordeel van teveel is dat het gemakkelijker is om er iets aan te laten doen. Het is een zware operatie maar er komt niks in je lijf en het wordt nogal eens vergoed. Dat heb ik laten doen toen ik 24 was.

Maar TO, in jouw geval snap ik wel dat je dit niet zo fijn vindt. Hoewel je borsten nog kunnen groeien zou ik ook wel nadenken over opvulling. Misschien eerst gewoon bh vulling en ik zou ook wel eens met een plastisch chirurg gaan praten.
Geen idee trouwens of er inmiddels geen andere opties zijn, lippen zijn tenslotte ook op te spuiten.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb cup G, ze hangen op mijn navel. Het zij zo.

Ik heb ooit in de Viva een fotoreportage van een borstverkleining gezien. Mooi niet dat ik dat laat doen. Bij mij gaat dat gegarandeerd lelijke littekens opleveren omdat ik weet dat mijn littekens altijd gaan pigmenteren (half-Indisch). Mijn tepel lossnijden?? WTF??

Nee, ik doe het met wat Moeder Natuur me geschonken heeft.

Borstjes vooruit, lipjes getuit en loodjes in mijn hakken tegen het voorover vallen.

Rug- of nekklachten heb ik niet. Sla de Hunkemöller en Livera over en ga naar een goede lingeriezaak waar ze precies weten welk merk en model bij jouw lichaam zal passen.

In Groningen is dat bijvoorbeeld Riet's Lingerie. Moeder en dochter zien door je kleren heen al welk model jou het beste past.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
louti schreef:
15-02-2020 09:36
Het gaat hier niet om jouw borsten hoor en hoe vervelend jij dat allemaal vindt. Het gaat hier om TO die aangeeft dat ze geen/nauwelijks borsten heeft en het lastig vindt.
Jeetje.

Jij maakt er echt iets heel raars van.

Wat is er mis met de andere kant belichten?
Misschien wel fijn voor TO om te weten dat er ook vrouwen zijn net als haar die niet blij zijn met hun borsten. Of ze nu te groot zijn of omdat ze ze missen.
Kan het misschien in perspectief plaatsen. Je bent niet minder vrouw met kleinere borsten en ook niet meer vrouw met grotere borsten. Heel veel mensen hebben iets aan hun lichaam waar ze last van kunnen hebben.

Het is de mindset waarmee het verschil maakt. Niet de maat.
Alle reacties Link kopieren
Hey TO, ik heb de reacties niet gelezen maar als reactie op jouw post: Ben je al eens bij de huisarts geweest om hierover te spreken? Een bekende van mij had ook helemaal geen borstgroei, ook geen AA, en daar bleek uiteindelijk een hormoonprobleem achter te zitten. Niks ernstig, maar wel fijn om te weten.

Zij heeft wel een borstvergroting gehad. Of je dat wil of niet is heel persoonlijk. Zij is er veel zelfverzekerder door geworden, ze was altijd erg onzeker en verlegen. Maar ik ken ook iemand anders die ook helemaal geen borsten heeft, er nooit iets aan heeft laten doen, en die een van de meest zelfverzekerde mensen is die ik ken. Hoe jij ermee omgaat, en of je het risico's waard vindt, is dus super persoonlijk. Maar de huisarts is misschien sowieso een goed idee, of het nou gaat om onderzoeken of accepteren. Succes! Je bent mooi zoals je bent maar ik kan me ook voorstellen dat je sommige dingen liever anders zou zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven