Lijf & Lijn alle pijlers

Hangborsten

01-09-2020 20:25 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de titel al een beetje zegt.... Ik vind dat mijn borsten hangen. Er gaan allerlei vragen door mn hoofd : is dit op deze leeftijd normaal, bijv?

Ik ben 30 jaar, wel cupmaat E.
Met een grotere maat schijnt het ook wel eerder te gaan hangen, maar ik zit er echt mee.

Wat denken jullie? Wel een bh dragen of juist niét om dit verder tegen te gaan? (alledaags of s'avonds, niet tijdens het sporten natuurlijk).
En hebben jullie dit ook zo ja op welke leeftijd?
Mijn vriend vind ze gelukkig nog steeds heel mooi maar ik ben er zelf heel onzeker door.

Helpen bepaalde oefeningen of crème ofzo om het weer iets te liften?

Graag geen negatieve, vervelende reacties want ik vind het best moeilijk om zo open te zijn erover. :sigh:
Alle reacties Link kopieren
Hangen ze echt, of verplaatst de massa van boven naar de onderkant? Bij mij wijst het niet meer recht naar voren, dat is alleen voor je 30e, maar een potlood blijft er ook nog niet onder hangen. Een vriendin van mij heeft altijd puntige hangers gehad, al op haar 18e.
Je kunt er niet zoveel aan trainen.
Alle reacties Link kopieren
Sorry, maar borsten horen te hangen. Iets met borstvoeding en een baby in je arm.

Verder herken ik het wel, ik heb die van mij laten verkleinen toen ik 25 was. Nu 48 maar de tieten van een twintiger ;-D .
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij kun je er niets aan veranderen. Behalve met een medische ingreep....
Ik zou het proberen te accepteren.
Ceylon schreef:
01-09-2020 20:28
Sorry, maar borsten horen te hangen. Iets met borstvoeding en een baby in je arm.

Verder herken ik het wel, ik heb die van mij laten verkleinen toen ik 25 was. Nu 48 maar de tieten van een twintiger ;-D .
Bofkont. Ik heb ze laten vergroten maar de zwaartekracht krijgt ze op mijn 37e toch te pakken.
Alle reacties Link kopieren
Heb je kinderen of een kinderwens? Als het dat laatste is zou ik even wachten totdat je kinderen hebt gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Potlood blijft lekker plakken :hihi:
Dus ze hangen wel echt denk ik dan?

Dankjewel voor jullie reacties :heart:
Als ze niet zo strak meer zijn kan je er een goeie mep mee uitdelen.


Kwestie van omdenken.
Ik ben 39 en heb cupmaat F. Ik vind, zeker in vergelijking, dat mijn borsten niet echt hangen. Natuurlijk zakken ze wel iets naar onder, een dergelijke cupmaat is, net als de jouwe, toch wat gewicht en met de zwaartekracht.

Ik draag overigens enkel buitenshuis een BH, het grootste gedeelte dus BH loos. Ik las laatst ergens een artikel dat juist door geen BH te dragen je borsten minder snel gaan hangen doordat je je borstspieren meer gebruikt. In tegenstelling dus van wat altijd gedacht wordt. Maar wat nou waar is.. geen idee. Ik maak me er ook geen zorgen over.
anoniem_6400a85f1cc15 wijzigde dit bericht op 01-09-2020 20:42
0.17% gewijzigd
Met een grotere maat is dit hoe t werkt, een goede bh doet wonderen voor hoe je kleding valt. Verder kun je, behalve een verkleining, niet zoveel doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb kleine hangtieten. Ben nu 40, maar ze zijn nooit parmantig geweest. Misschien dat ik er ooit iets aan laat doen.
Alle reacties Link kopieren
Goede ondersteuning helpt zeker wel om verder hangen tegen te gaan. Het is je vel wat uitrekt, spieren hebben er weinig mee te maken.

Je moet zo ongeveer de borstspieren van arnold schwarzenegger hebben om een paar flinke hangers weer omhoog te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
01-09-2020 20:31
Bofkont. Ik heb ze laten vergroten maar de zwaartekracht krijgt ze op mijn 37e toch te pakken.

Ja, echt wel. De chirurg heeft topwerk geleverd. Destijds van F naar C gegaan. In de loop der jaren weer gegroeid naar D maar mijn borsten zijn echt nog mooi. Ben er ook nog steeds héél erg blij mee.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Na je 30e wordt alles wat minder. Helaas...
Ik heb cup A/B, maar sinds m’n 29e is het meer gaan “hangen”. Na m’n bevalling was het weer als vanouds (was ik 27), maar nu een paar jaar later gaat de zwaartekracht toch her en der tegenwerken.
Denk dat je er niks aan doet. Tenminste tenzij je echt medisch gaat sleutelen. Borsten vind ik eigenlijk niet erg, in m’n gezicht merk ik nu dat ik “wat ouder word”. M’n moeder lag krom, toen ik dit zei laatst (vind dat ik op m’n 32e niet mag zeuren :proud: en dat ze zo wil ruilen). Maar toch is het zo.... Ach, m’n lijf is redelijk gezond, meer wil ik tegenwoordig niet klagen. Al mag je natuurlijk soms best balen van dingen!
Hier hangen ze al een tijdje. Ik was 21 toen ik zwanger raakte, en na de zwangerschap (geen borstvoeding) was alle elasticiteit eruit. Ik ben nu bijna 30 en ze hangen nog steeds haha. Ik draag altijd een bh buiten, vind dat mooier staan bij mijzelf.

Ik geloof niet dat je behalve met een operatie er veel aan kunt doen.
Je borst spieren trainen.
Alle reacties Link kopieren
Ik had cup d en na twee zwangerschappen en vrije lange borstvoedingsperioden ( 1 en anderhalf jaar) is er niks meer van over. Heb nu een kleine c cup. Ze hangen en de bovenkant is plat. Het is echt een theezakje. Ik baal ervan maar durf een operatie niet aan. Met een bh is er nog wat leuks van te maken maar zonder kijk ik er liever niet naar in de spiegel.
Ik probeer me troosten door het feit dat ze hebben gediend voor waar ze oorspronkelijk voor bedoeld waren.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is er weinig aan te doen. Als het weefsel slapper wordt gaat een beter ontwikkelde borstspier die eronder zit daar ook weinig aan veranderen. Alleen bij een kleine cupmaat laat dat de boel optisch misschien nog wat steviger ogen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb cup E/F en boven de 40. Ze hangen, ik kan er de inhoud van een goedgevulde tekendoos prima onder kwijt haha. Ik draag altijd een beha behalve als ik slaap. En badpakken met steigerbouw erin. Op die manier los ik het hangen op, omdat ik het zelf niet fijn vindt voelen als ze niet in een bh zitten.
Ik heb ze niet (40-plus), maar hangborsten zijn toch heel normaal? Op elke leeftijd?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan mijn telefoon eronder duwen en vervolgens zo de hele avond rondlopen als het moet, altijd fijn zijn extra opbergruimte :-D
bitterbal schreef:
01-09-2020 22:01
Ik kan mijn telefoon eronder duwen en vervolgens zo de hele avond rondlopen als het moet, altijd fijn zijn extra opbergruimte :-D
Ik ook en ik ben nog ver onder de 40 :$
Alle reacties Link kopieren
Ik 45, maar kan dat zeker al 20 jaar. Ik doe dat wel eens voor de grap, mijn 16 jarige dochter gaat dan over haar nek :lol:
Alle reacties Link kopieren
ekeim schreef:
01-09-2020 21:48
Ik kan er de inhoud van een goedgevulde tekendoos prima onder kwijt haha. En badpakken met steigerbouw erin
Heb stiekem heel erg moeten lachen om je bericht. Je zegt het zo grappig!

Heel erg bedankt voor alle reacties, weer een stukje dichter bij de acceptatie! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 38 met 80G. Gelukkig geen last van mijn rug. Ze staan uiteraard niet recht naar voren maar het hangen valt ook wel mee.

Ik draag een BH vanaf dat ik me douche tot ik naar bed ga. Ik fiets vrij veel en op de stenen voel ik dat wel. Niet dat ik echt last heb, ik voel dan vooral of ik een goede BH aan heb of een wat oudere. Of dat de bandjes even versteld moeten worden. (op de stenen in de stad zeg maar). Zonder BH daar fietsen zou voor mij niet te doen zijn.

Als je geen (rug)klachten hebt of smetplekken onder je borsten, zou ik me niet te druk maken. Je vriend vindt ze mooi en dat is toch fijn om te horen. Je kunt wel in een goede lingeriezaak advies vragen over BH's. Sommige BH's maken je borsten puntiger bijv, goed om eens te kijken wat bij jou mooi staat.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt :-]
Je kunt méér.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven