Lijf & Lijn alle pijlers

Hééééééél veel afvallen, wie helpt of doet mee??

15-07-2018 09:26 1567 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenmorgen dames! ❤️

Dit is het punt voor mijzelf dat ik er echt maar dan ook echt klaar mee ben!! Ik weeg veel te zwaar voor mijn leeftijd en lengte en ik begin er ook gewoon last van te krijgen met bewegen, maar ook met mijn zelfvertrouwen.
Ik heb al zo vaak gezegd dat ik er klaar mee ben en dat er iets moet gebeuren/veranderen, maar elke keer hou ik het niet vol. :(
Heel eerlijk, ik hou gewoon van eten en sporten vind ik gewoon echt niet leuk!
Heeft iemand tips om het sporten leuker te maken?
En is er interesse om samen af te vallen, dan wil ik eventueel een schema maken en bijhouden elke week met gewicht en hoeveel je bent afgevallen.
Ik heb nog nooit hulp van buitenaf gevraagd maar misschien helpt dit juist beter om het vol te houden als we ervaringen uitwisselen en elkaar kunnen motiveren.

(Ik ben 24 jaar oud, 1.65m en 88 kilo90,7 kilo.)

Ik start trouwens 16 juli (morgen dus) en ik wil elke maandag wegen en het schema updaten.

Laat je horen!

Liefs


Schema:
NaamLeeftijd en lengteStartdatumStartStreef01-0808-10Totaal afgevallen
IBIopviva34|1.72m16-07-18108,775,0---25,1
Sunshine199226|1.71m01-01-19109,270,0---22,5
mañana45+|1.73m01-08-18124,075,0 ---21,5
heivlinder45+|1.87m21-07-18113,085,0---16
fitmama89830|1.71m13-11-18113,295,0---11,5
workaholiccc24|1.65m16-07-1890,765,0---7,8
MeredithGrey32|1.62m15-04-1984,065,0 71,370,7-13,3
Luuntje1941930|1.80m29-04-19102,785,0---6,6
Reiwa32|1.77m08-05-19105,790,0---
friezinnetje201447|1.75m26-11-1896,0 96,2 ---3,4
Madamecannibale32|1.77m06-07-19139,6,0130,0---0,0
PassingThrough35|1.74m30-03-19109,780,0---12,4
PotjePindakaas34|1.69m01-06-18127,085,0 ---19,1
Totaal||||||||||||||||||||||||||||||||||-




Wat mij motiveerd is de volgende tekst:
In two weeks you’ll feel it.
In four weeks you’ll see it.
In eight weeks you’ll hear it.


Zet hem op allemaal!! :applause:


:jump: We hebben ook een whatsappgroepje. Mocht je hierin willen, stuur me dan even een priveberichtje met je mobiele telefoonnummer. :jump:
workaholiccc wijzigde dit bericht op 08-10-2019 12:03
63.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Van het niet wegen werd ik onrustig dus toch weer iedere maandag wegen.
84 rond vanmorgen dus 500 gram eraf.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Vanmorgen 110.2, terwijl dat vrijdag nog 108.9 was helaas. Mort ongesteld worden dus volgende week hopelijk een mooie klapper.

Succes allemaal weer!
Alle reacties Link kopieren
friezinnetje2014 schreef:
17-03-2019 20:50
ik geef mijn gewicht vast even door
vanmorgen woog ik 95,9 kilo :jump:
Goed bezig!!
Hield jij een bepaald dieet aan?
Zo tabel is flink opgeschoond!
Ik doe mijn best normaal te eten maar morgen ook weer 3 dagen op reis. Overdag gaat wel kan brood meenemen maar avondeten is lastig. Morgenavond magnetronmaaltijd in elk geval na een lange dag onderweg en buiten. Hoop dat ik het vol hou.
Workaholiccc schreef:
19-03-2019 10:30
Goed bezig!!
Hield jij een bepaald dieet aan?
ja, straight away.
Nu totaal 43 kilo kwijt
Alle reacties Link kopieren
:cheer:

Yoehoe dames! Mag ik in jullie topic meeschrijven? Deze week begonnen met DE strijd.
welkom Passing
Alle reacties Link kopieren
Dank!

19/3 begonnen met 109,7, vrijdag een weegmoment en -2.8kg. Yeay!

Lengte 1.74, leeftijd 25

Woensdag het volgende weegmoment
Alle reacties Link kopieren
Welkom!

Hier is het een slechte eetweek geweest. Voor het eerst echt weer stress eten gedaan helaas. Verder ook veel verjaardagen en een vrijgezellenfeest. Ook het bewegen is ruk geweest hoewel ik gisteren wel weer voor het eerst een half uur op de wii fit ben gaan steppen.

Ik heb morgen een afspraak met de huisarts, ik ben zo lusteloos, depressief, rusteloos, kan me nergens toe zetten. Paar maanden geleden al verhoging van mijn antidepressiva gehad. Sinds een paar maanden heb ik een woonbegeleidster en zij gaat morgen met mij mee. Ik weeg weer stiekem maar denk ook heel veel aan mijn gewicht geen moment is het stil in mijn hoofd. Oud gedrag en gedachtes. veel moeite met mijn gewicht en zoveel dwanggedachtes en angsten.

Nou ja in ieder geval ben ik erg bang voor de weegschaal morgen denk echt dat er zeker een kilo aan zit en ergens weet ik dat ik ook niet tevreden zou zijn als ik gelijk ben gebleven.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
:hug: Ieb

Ik val af en toe nog wel als lezer binnen, maar (twee)wekelijks wegen is niet mijn ding heb ik gemerkt, dus zodoende verdween ik uit de tabel :)

Of mijn (analoge) weegschaal 100% betrouwbaar is weet ik niet, maar de 3 maandjes (ofzo) dat ik hier meedeed heb ik zeker als nuttig ervaren.
Als de aarde plat was hadden katten allang alles eraf geflikkerd.
Welkom nieuwe medeschrijvers!

Hier helaas slechte week, was moe, ongesteld en een beetje depri en onregelmatig werk. Helaas gaf de weegschaal 97,9 aan vanmorgen. Boos op mijzelf en volgende week belangrijke presentatie. Deze week de schade maar onder controle krijgen.

Succes allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Welkom PassingThrough!

Ibi, wat vervelend voor je dat je op zo'n negatieve manier met je gewicht bezig bent, hopelijk lukt het je om dit snel weer om te buigen, je hebt al zulke mooie resultaten behaald!

Ik heb afgelopen weekend even de 107 behaald, maar op zondag een high tea (erg lekker en gezellig) .... dus vanmorgen was het 107,5, hetzelfde gewicht als vorige week.

Succes allemaal deze week!
Alle reacties Link kopieren
Oeps, zie dat ik een typfout heb gemaakt. Ben 35, al jaren geen 25 meet
heb de weegschaal overgeslagen vanmorgen, ook te veel feestjes gehad dit weekend.
Alle reacties Link kopieren
:mail: ....Breekt in: IBI je hebt een pb.
Sluipt weer zachtjes weg...
RRR
Gister gewogen maar nog niet doorgegeven, 108.5. Gaat eindelijk weer naar beneden!
Alle reacties Link kopieren
Cavia007 schreef:
25-03-2019 20:04
:mail: ....Breekt in: IBI je hebt een pb.
Sluipt weer zachtjes weg...
Gezien, djw en reactie terug!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Ik snap mijn lijf oprecht niet, het zullen wel verdwenen spieren zijn maar toch 800 gram afgevallen deze week. Dus 83,2 zag ik gisteren morgen. Dus blij maar verward. Misschien moest ik idd juist meer eten ipv minder.

Gisteren wel 25 kilometer gefietst en morgen weer. Vandaag zou ik werken en dus ook 25 km fietsen maar had zulke pijnklachten van mijn maagzweer dat ik thuis gebleven ben.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe week, daar gaan we weer. Voor mij stond er 107 op de weegschaal vanmorgen.
Helaas 98 vanmorgen, beter opletten deze week.
ik had mijn +-jes van vorige week er weer af, sta weer op 95,9
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het bij jullie allemaal?
Hi Work, hier qua gewicht niet op goed. Heb de laatste weken veel stress gehad maar kwam daar gisteren pas achter toen een mijlpaal qua werk was gehaald. Nu vakantie dus doe maandag voor het eerst even niet mee met wegen.

Ga mijn lijf en geest rust geven en hopelijk weer naar normaal eetpatroon. Ben ook benieuwd hoe het met de anderen gaat!
hier gaat het wel goed. Ik heb vorige week met dietiste afgesproken dat ik tot hemelvaart nog op dieet ga, en daarna stop ik er mee. hoe mijn gewicht dan ook is. Dan ben ik 1,5 jaar bezig geweest en vindt ik het eerst wel welletjes. Ik ben nu 43 kilo kwijt in totaal. Kan best zijn dat ik na een half jaar of langer nog weer eens aan de slag ga, maar dan wil ik gewoon niet met mijn gewicht bezig zijn
vanmorgen naar dietiste geweest en daar was ik 1,6 kilo kwijt. Op mijn eigen weegschaal maar 0.5 kilo. Dat is toch wel een heel verschil?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven