Lijf & Lijn alle pijlers

I can, I will. End of story.

20-09-2017 12:46 1139 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom, in de volgende post geef ik kort uitleg van mijn afvaldoel en planning, maar dit hoeft van mij niet per se in de beginpost.
Wil je ook wat kilootjes kwijt? Schrijf gezellig mee, we zijn momenteel een klein clubje!
Elke vrijdag update ik de tabel.

I can, I will. End of story!

NaamLengteStartStreefHuidigTotaalBMI
Judith1.69m816566,7-14,123,3
Peach1.58m69,5555,3-12,223,1
Woeffie1.70m97<8085,1-11,829,5
Liis1.72m906871,4-18,624,1
GMS1.69m876370,9-16,124,8
Marda1.67m75,56072,8-2,826,2
Ukkepuk1.62m706067,9-2,125,8
Vietje1.72m90,78087,8-2,929,8
Superduba1.65m62,95859,9-322,1
Peppermint1.62826876,8-5,229,3
Komkommerig1.63675664-323,9
anoniem_303141 wijzigde dit bericht op 20-04-2018 17:00
58.49% gewijzigd
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel superduba! Werd even helemaal blij van jouw reactie :)
Wat ontzettend goed dat je onder de 60 zit! Jij bent er écht bijna! Ben je ruim voor de zomer klaar, wat ontzettend goed van je!

Fijn dat het zo goed bevalt Judith, het lijkt me ook wel een fijne manier van diëten, alleen lijkt het me sociaal te onhandig. Goed dat jij hierdoor minder stress rondom eten ervaart, dat is denk ik wel erg belangrijk met het afvallen.
Tja dat 'mooi' afvallen, bij mij is ook mijn buik de probleemzone en mijn buik zit er ook nog altijd, minder dan eerst, maar toch. Merk dat krachttraining wel helpt. Al zou ik zelf ook meer buikspieroefeningen moeten doen (maar vind dat zo saai).

Kijk ik weet dat het lekker gegaan is deze week, maar nu weeg ik volgens de tabel wel héél weinig ;)

Mijn vriend en ik hebben besloten volgende week in de vakantie even spontaan een paar dagen weg te gaan, even thuis de boel de boel laten.
Alle reacties Link kopieren
Sinds vrijdag geen goede dieetdagen gehad, vrijdag pizza gehad, zaterdag friet, en vandaag een ijs(je).
Heb dit weekend wel toevallig veel familie gezien die ik (deels) al een tijd niet meer gezien heb. Heb geloof ik wel 10 keer gehoord dat ik zo veel was afgevallen en een tante kwam me al om advies vragen omdat het haar maar niet lukt haha

Inmiddels hebben mijn vriend en ik een vakantie geboekt, we gaan lekker 5 dagen naar Barcelona eind van komende week :)
Peach wat heerlijk even er tussen uit.

Judith als jij je er goed bij voelt waar maken hun dan een probleem van. Het gaat toch om jou gezondheid.

En de rest wat gaat het bij jullie goed.

Tja en dan bij mij. Ik ben er achter dat mijn stoelgang door een infectie komt die niet weg wil. En afvallen lukt momenteel gewoon echt niet. Ik hang ergens op 85 dus kom ook niet echt aan. Maar blijkbaar zit ik momenteel ook niet lekker in mijn vel. Slecht slapen enz. En daar baal ik dan weer wel van.
Wel heb ik genoten van het lekkere weer van afgelopen dagen.
-
anoniem_63c79ece89998 wijzigde dit bericht op 09-05-2018 09:07
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gisteren niet kunnen wegen want we waren weg. Vandaag op de weegschaal gaan staan en ik woog een mooie 59,6 kg. Ik ben er blij mee omdat we deze dagen ook pizza gingen eten en zo. Verder hou ik zoveel mogelijk aan de 1486 cal die bmr aan geeft en dat gaat dus goed. Wel veel werk elke dag het invullen en rekenen. Soms is het stressig als ik juist nog dat blokje chocolade wil opeten. Het sporten gaat ook goed! Ik vind het nu al super hoe ik er nu uit zie. Naar de 58 kg is de kers op de taart 😊
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen een geweldige 59,0 kg. Aaaaaaah, ik ben zo blij!! Nog maar 1 kilo te gaan tot streefgewicht :heart:
Wat is het hier stil zeg. Ik ben mijn motivatie kwijt. Het wil ook gewoon nirt lukken momenteel met afvallen.
Alle reacties Link kopieren
Wat is het stil inderdaad hier.
Ik ben terug van vakantie, was echt ontzettend fijn alleen denk ik dat het niet helemaal goed was voor mijn dieet, ben bang voor wat de weegschaal me vrijdag gaat vertellen. Heb er ook nog niet op durven te staan.
Alle reacties Link kopieren
Peach0909 schreef:
03-05-2018 17:03
Wat is het stil inderdaad hier.
Ik ben terug van vakantie, was echt ontzettend fijn alleen denk ik dat het niet helemaal goed was voor mijn dieet, ben bang voor wat de weegschaal me vrijdag gaat vertellen. Heb er ook nog niet op durven te staan.
Wacht dan even een weekje en weeg je je volgende week. Begin je gewoon morgen weer met diëten en dan volgende week wegen. Dan hoef je ook niet te schrikken!
Ik zou oik een weekje wachten Peach. Leuke vakantie gehad,?
Alle reacties Link kopieren
Ja de vakantie was heel leuk!

De schade was 1,5kg (moet wel zeggen dat ik daarna nog naar de wc moest, dus het zal iets minder zijn). Kwam uit op precies 59kg :(
Kon slechter, maar wel balen aangezien ik ook al een getal laag in de 57 gezien heb. Ben benieuwd hoeveel er over een week vanaf is. Verwacht niet al te veel, want ik heb nog een week vakantie en dan is mijn ritme toch nooit echt ideaal om af te vallen.
Alle reacties Link kopieren
Moest vandaag de katten wegen en woog meteen daarbij ook mezelf (zodat ik dat gewicht van het totaal gewicht van mij+kat kon aftrekken) en woog alweer 58,3kg, dus dat is alweer een flink verschil ten opzichte van gisterochtend. Dus ik hoop dat het veel vocht was dat ik vast hield/hou.
Vaak is het ook een hoop vocht hoor na een vakantie. Wel fijn dat je nog een weekje vrij bent.
Alle reacties Link kopieren
Wat is het hier ontzettend stil... zal vast door de vakantie komen hoop ik, zou het jammer vinden als dit topic zou doodbloeden, het is zo'n goede stok achter de deur.

Vanochtend woog ik 58,9kg. Niet helemaal een verrassing na een ontzettende cheatweek (alochol, suikerwafels, chocoladecroissants, starbucks ijskoffie). Heb op maandag en dinsdag nog wel gesport en heb er nu nog steeds spierpijn van en heb woensdag een tattoeage laten zetten waar ik ook nog altijd spierpijn van heb (lag niet heel gemakkelijk en hoe hard ik me ook probeerde te ontspannen, het ging niet en heb dus toen maar gewoon andere spieren aangespannen dan de spieren in het gebied waar ze aan het tatoeren was, met als resultaat spierpijn in mijn schouders/nek).
Alle reacties Link kopieren
Ik woog vanmorgen een mooie 59,4. Ik ben er heel blij mee. Ik woog 2 weekjes terug ook al 59 en het nu wat meer omdat ik mijn maandelijkse gedoe heb haha en nog niet echt goed ontlast heb. Nog 1,4 kilo te gaan maar ik vind mezelf nu al top uit zien eigenlijk!! Dus ik heb mijn doel bereikt. Zoals ik al eerder zei is naar 58 de kers op de taart😍
Alle reacties Link kopieren
Wat goed superduba!
Alle reacties Link kopieren
Jij ook Peach!! 58,9 wow!

Ik moet wel zeggen dat ik ook misschien helemaal niet perse naar de 58 hoef. Ik merk ook dat ik eigenlijk een beetje vast sta qua gewicht terwijl ik wel nog steeds dieet. 30 april woog ik 59 en nu nog steeds dus in de 59. Misschien is dit mijn ideale gewicht.
Alle reacties Link kopieren
En daarbij denk ik ook. Als ik onder de 59 ga, word ik weer dun. En MOET dit echt zo nodig??
Wat goed meiden. Ik vind het ook jammer dat het hier zo stil is.
Alle reacties Link kopieren
Heey allemaal,

Ik ga even een dieet stop doen. Ik weeg nu rond de 59,2 en ik ben super trots op wat ik bereikt heb. Nu ga ik op vakantie en dan weet ik dat ik toch niet ga diëten en er dan ook geen zin in heb. Dus ik heb FatSecret tijdelijk van mijn telefoon verwijderd. Nu gaat het even om genieten. Daarna wil ik wel weer oppakken direct zodat ik dadelijk niet weer op mijn oude gewicht zit. Ik wil geen hele vreetfestijnen gaan houden op vakantie want dat voelt ook niet goed maar lekkere dingen zoals een ijsje vind ik nu wel kunnen 😊

Tot over een tijdje weer! En hopelijk in de zomer dan eindelijk op streef komen.
Alle reacties Link kopieren
Yes ben weer bijna op het gewicht van voor mijn vakantie. Zat vanochtend op 57,6kg
Ben ook ongesteld geworden, dus kan ook zijn dat ik de laatste weken zoveel was aangekomen omdat dat eraan zat te komen natuurlijk.

Verder een wel oke eetweek gehad. Niet super gezond, maar ook niet echt gecheat (op één stukje taart na op het werk dat ik niet kon weerstaan).
Verder privé een week met een heel hoge up (ik krijg volgend jaar mijn eigen mentorklasje :D) en een heel diepe down waar ik nu nog even niks over kwijt wil.
Superduba fijne vakantie. Logisch dat je zo denkt.

Peach wat goed van je gewicht. En wat leuk van een mentorklas.

Waar is judith en de rest eigenlijk...
Alle reacties Link kopieren
Ja dat vroeg ik me ook al af woefie, eerder dacht ik dat in elk geval Judith weg was omdat het vakantie was. Maar die is inmiddels ook al ruim voorbij... hoop dat alles goed met iedereen gaat.
Alle reacties Link kopieren
Bah loop weer vast, zit nu op 57,9kg.
Alle reacties Link kopieren
Meh, 58.0 gisterochtend.

Waar is iedereen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven