Kapsel verknipt :(
woensdag 23 mei 2012 om 16:08
Even zeuren..hoor..ik weet dat er ergere dingen zijn..
Maar mijn haar werd wat te lang en dat stond me niet meer.
Ben twee keer naar een kapper gegaan in de buurt, eerst alleen om de pony een beetje in te korten, die kwam tot mijn kin en draag ik schuin opzij. Tweede keer om het hele model een beetje bij te punten, keurig gedaan.
Maar toch, het was te voorzichtig, er mocht echt wel wat meer af.
Dus ik weer naar een kapper in een andere stad waar ik was met de pinksteren: resultaat: verknipt kapsel!!
Veel te kort, net een jongenskapsel en rats rats geknipt met een schaar met een mesje erin waardoor het zo gaat opkrullen.
Het krult dus enorm en ik mis de halflange lokken langs de zijlijn van mijn gezocht nu enorm!!!
Voel me niet meer vrouwelijk ook. Want mijn gezicht heeft wel een goed kapsel nodig Hihi.
Ik weet dat het weer een half jaar duurt voor ik het wel weer ok vind.
Ik baal er gewoon ontzettend van..het is veel te lomp zoals het nu zit.
En het erge is ik lijk dit iedere keer weer te hebben ik neem me voor niet meer naar de kapper te gaan en dan wordt het toch weer tijd en gaat het mis.
Maar mijn haar werd wat te lang en dat stond me niet meer.
Ben twee keer naar een kapper gegaan in de buurt, eerst alleen om de pony een beetje in te korten, die kwam tot mijn kin en draag ik schuin opzij. Tweede keer om het hele model een beetje bij te punten, keurig gedaan.
Maar toch, het was te voorzichtig, er mocht echt wel wat meer af.
Dus ik weer naar een kapper in een andere stad waar ik was met de pinksteren: resultaat: verknipt kapsel!!
Veel te kort, net een jongenskapsel en rats rats geknipt met een schaar met een mesje erin waardoor het zo gaat opkrullen.
Het krult dus enorm en ik mis de halflange lokken langs de zijlijn van mijn gezocht nu enorm!!!
Voel me niet meer vrouwelijk ook. Want mijn gezicht heeft wel een goed kapsel nodig Hihi.
Ik weet dat het weer een half jaar duurt voor ik het wel weer ok vind.
Ik baal er gewoon ontzettend van..het is veel te lomp zoals het nu zit.
En het erge is ik lijk dit iedere keer weer te hebben ik neem me voor niet meer naar de kapper te gaan en dan wordt het toch weer tijd en gaat het mis.
woensdag 23 mei 2012 om 16:16
woensdag 23 mei 2012 om 16:37
Herkenbaar. Meestal trekt het na een paar dagen wel een beetje bij, maar als je net van de kapper komt voel je je idd verschrikkelijk. Ik troost me met de gedachte dat het haar is, en dus over een paar weken weer is aangegroeid, en los het in de tussentijd op met make-up (voor de vrouwelijke uitstraling).
woensdag 23 mei 2012 om 16:56
woensdag 23 mei 2012 om 17:01