Lijf & Lijn alle pijlers

kayla itsines

02-02-2015 10:07 1612 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik wil heel graag starten met kayla itsines haar progamma van 3 maanden, (ga alleen niet gelijk haar voedingsprogamma ook volgen ben wel op dieet 1600 kcal en in evenwicht) maar het lijkt mij dus hartstikke leuk om met een clubje van zo 6 meiden te beginnen om zo ervaringen te kunnen delen en ons beklag te kunnen doen. Haha iets met gedeelde smart....

Ik heb zelf de drie boeken op mijn computer staan dus kan het proberen te mailen naar diegene die mee willen doen
Haha dankjewel!

Oeh de tweede guide, dat vind ik toch wel spannend hoor Weet niet waarom eigenlijk. Het voelt veiliger om dan de eerste weer opnieuw te doen omdat ik die natuurlijk al ken. Maar minder gespring en beter resultaat klinkt wel heel goed. Ik ga vanavond de tweede guide even opzoeken en bekijken!

Haha achja, dan heb je in ieder geval meer dan voldoende buikspieren getraind deze week

Ik vind arms denk ik het vervelendste, mijn armen verzuren zo snel! Is dat herkenbaar?

Ik vind legs en abs dan beter te doen (al verzuren mijn buikspieren ook wel snel hoor, holy moly ).

Ik had vorig weekend wel mijn ingegroeide teen een beetje ontstoken.. Doet/deed erg veel pijn. Kon daarom geen burpees doen en push ups (op de tenen) gingen ook moeilijk. Heb de burpees vervangen voor touwtje springen maar het voelde toch als cheaten. Maar m'n teen deed al pijn als ik in bed op mijn buik lag en mijn voet liet leunen op het matras dus burpees waren geen goed idee maar wel elke keer buiten de tijd ook nog gesprongen haha dus in die zin heb ik het denk ik wel goed gemaakt, heb er niet minder om gezweet
Au! ingegroeide nagel

Als je deel 2 gevonden hebt, laat dan even weten waar (of welke zoektermen je gebruikt hebt), want ik doe af en toe ook een poging maar ik kan echt nergens een bestand vinden dat het daadwerkelijk doet. Of je denkt dat het deel 2 is, maar dan blijkt het toch deel 1... Ben heel benieuwd of het jou wel lukt. Lijkt me inderdaad spannend hoor om aan deel 2 te beginnen.

Ik heb vanochtend toch abs & arms 2 gedaan. Ging goed, maar die commandos!!! Eerste rondje ging nog wel, tweede keer heb ik de eerste 12 op tenen gedaan en de tweede 12 op knieen... Mijn vriend gaat een springtouw kopen morgen zodat ik daar gewoon de full body kan doen!

Succes allemaal!
Ik denk dat we in Nederland een onderwerpenprobleem hebben
quote:Kaarsvet schreef op 06 november 2015 @ 16:01:

Au! ingegroeide nagel

Als je deel 2 gevonden hebt, laat dan even weten waar (of welke zoektermen je gebruikt hebt), want ik doe af en toe ook een poging maar ik kan echt nergens een bestand vinden dat het daadwerkelijk doet. Of je denkt dat het deel 2 is, maar dan blijkt het toch deel 1... Ben heel benieuwd of het jou wel lukt. Lijkt me inderdaad spannend hoor om aan deel 2 te beginnen.

Ik heb vanochtend toch abs & arms 2 gedaan. Ging goed, maar die commandos!!! Eerste rondje ging nog wel, tweede keer heb ik de eerste 12 op tenen gedaan en de tweede 12 op knieen... Mijn vriend gaat een springtouw kopen morgen zodat ik daar gewoon de full body kan doen!

Succes allemaal!

Oh is die zo moeilijk te vinden? Ik ga in ieder geval een poging doen en hou je op de hoogte.

Wat knap dat je er 12 vanaf de tenen kan! Ik vind commando's echt afschuwelijk. Vind dat oprecht knap!

Ik heb zelf trouwens geen springtouw maar spring met een onzichtbare springtouw dus dat is ook nog een optie
Kaarsvet ik kan bbg 2.0 ook niet vinden
Goed gedaan Ayraa! Voelt goed als je het helemaal afgemaakt hebt he:)

Ik ben weer opnieuw begonnen met BBG 1, na de eerste 12 weken afgerond te hebben. Ging heel goed, maar ik heb nu week 7 afgerond en ik vind het wat saaier worden. Dus misschien is BBG 2 een beter idee.

Ik maak deze ronde weer gewoon af, dan is het half december ongeveer. Dan nog twee weken zelf wat sporten en resistance doen en vanaf januari wil ik dan met deel 2 beginnen.

En dan ook weer veel beter letten op m'n voeding, en dan voornamelijk m'n snack gedrag. Overige maaltijden eet ik voornamelijk gezond.

Ik heb nog niet gezocht naar BBG 2, maar ik dacht dat m'n man die destijds ook had gevonden (toen hij deel 1 voor me gedownload heeft). Binnenkort eens kijken.
The only workout you'll regret, is the one you didn't do
Voelt zeker goed Rono :-)

Kan me voorstellen dat het nu wat saai begint te worden. Maar je bent al wel over de helft van de guide en ik zou het inderdaad gewoon weer afmaken! Klinkt stom maar misschien kan je wat variëren in de muziek die je luistert? Ik zelf sport heel anders per soort muziek haha dus dat maakt het wel leuker vind ik.

Ik hoop dat jullie 2.0 wel kunnen vinden.
Succes Rono, en wat knap dat je het al zo lang volhoudt!
@Ayraa: ja klopt inderdaad van de muziek. Ik heb een afspeellijst op Spotify gemaakt die ik altijd gebruik, maar die moet ik nodig updaten dat scheelt zeker!

@kaarsvet: dankje. Ik blijf toch steeds gemotiveerd genoeg om de trainingen te doen en dat komt voornamelijk door Instagram. Daar volg ik verschillende BBG meiden, en die berichten werken inspirerend.
*tralalala*

Instagram houdt mij ook gemotiveerd. Die hele community achter BBG is zo motiverend en leuk!

Ik ga mijn 28e week in morgen, heb mijn motivatie weer een beetje terug gevonden.

Andere muziek was trouwens een goede tip! Ik heb meteen even een nieuwe playlist gemaakt voor morgen. Hopelijk gaat die lekker ;)
Hallo allemaal Tot mijn grote schrik zag ik vorige week dat ik mijn verloren kilo's weer terug gevonden heb Eigenlijk wist ik het al hoor, maar die cijfertjes op de weegschaal maakten het wel heel definitief. Ik heb nog even een daagje gesnoept en mezelf toen een enorme schop onder mijn dikke reet gegeven.

Het plan; de komende maand heel heel heel streng zijn. 4 keer resistance en strak op mijn eten letten. Ik heb dat echt nodig, anders smokkel ik hier een beetje en daar een beetje en voor ik het weet gaat het weer helemaal fout. LISS laat ik even voor wat het is, ik fiets genoeg dus een beetje cardio krijg ik zo wel. Dus..... ik ben weer terug
Uhm... stuff... and things
Top MrsNuo, alvast bedankt, ga je zo een pb sturen! Muziek maakt de workout vind ik haha.

Kruidentheetje, welkom terug! Jammer dat de kilo's weer terug zijn, maar wel goed dat je het weer gaat aanpakken!! Veel succes
@Mrsnuo: ik heb je pb gestuurd. Alvast bedankt!

@Kruidentheetje: welkom terug! Balen van de kilo's, maar je bent niet helemaal terug bij af, je spieren die je opgebouwd had zitten er vast nog.

Voor mij is heel streng zijn ook beter dan af en toe beetje smokkelen, want dan blijft het niet bij af en toe.

Misschien inderdaad een goed idee deze maand, mijn laatste 5 weken van BBG 1.0 nog er even vol voor te gaan! Dan hebben we met de feestdagen weer wat lekker verdiend
Goedemorgen

#muziek, ik heb ook een playlist op spotify aangemaakt, ik heb die muziek echt nodig hoor haha.

@Rono, haha, met de feestdagen in het vooruitzicht is het inderdaad een goed idee om er nog even vol voor te gaan. Lekker genieten van al dat lekkers zonder schuldgevoel.

Die spieren zitten er inderdaad nog hoor, na wederom een pauze van een week of 6 (oeps) kan ik nog steeds 15 push-ups, dus niet alles is verloren

Ik heb afgelopen zaterdag mijn eerste workout weer gedaan. Ik ben van plan om iedere zaterdag mijn eigen resistance in elkaar te flansen en te doen waar ik zin in heb. Deze eerste workout heb ik week 1 van de bbg erbij gepakt en alle oefeningen 1 keer gedaan. Heb er nog spierpijn van haha. Zou eigenlijk legs moeten doen vandaag, maar dat wordt iets teveel van het goede haha. Doe vandaag de full body en dan komen de legs later deze week.
Ok ik heb een we-transfer link gestuurd via de mail. Sorry voor de bijzondere typfout (zag ik later) Mijn autocorrect heeft een beetje kuren.

Ik heb vandaag mijn buik en armen getraind. En dat was zwaar!

Welkom terug dan Kruidentheetje Klinkt als een goed plan van aanpak!
Knap hoor, Kruidentheetje, opnieuw beginnen is altijd lastig.

MrsNuo, ik heb je ook een pb gestuurd. Dankjewel alvast.

Muziek: ja, lastig. Ik heb geen betaald spotify account dus ik kan niet offline luisteren (en de gratis wifi in de sportschool reikt niet tot in de groepsleszaal). Ik heb toevallig deze week een aantal bodypump releases gedownload, maar echt ideaal is het niet.
Hallo weer! Hoe gaat het hier met de trainingen?

Ik heb vandaag mijn benen getraind en heb nu van die spaghetti benen. Ik hou er wel van

Weten jullie nog leuke Instagram accounts om te volgen? Ik ben op zoek naar accounts met progress foto's en mooie foto's van eten
Whaaa, hier ook spaghettibenen Voor mij stonden de benen ook op het programma vandaag en ik ben 3 keer dood gegaan. Voelt goed Ik houd me vooralsnog ook netjes aan mijn eetplan, dus ik ben blij.

Mijn instaheld is corporate_sneakers, wat een ballen heeft die griet Veel zullen haar lichaam iets 'te' vinden, maar ik vind haar prachtig.

En dan zijn er nog wel een paar, maar die weet ik ff niet. Heb jij nog tips MrsNuo?
Ik volg ook Corporate_speakers, al vind ik haar inderdaad iets te afgetraind.

Ik vind moms.can.be.fit altijd inspirerend, en chelseatuite, macys_fitlife.

Ik volg er nog veel meer naar weet ik even niet uit m'n hoofd.
En de tag #bbgprogress is ook leuk! Staan veel transformaties
Hier dinsdag benendag gehad dus nu de spierpijn op z'n top, heerlijk! vooral in de bil vind ik het zo lekker (ben de hele dag stiekem een beetje aan het rekken achter mijn bureau). Gisteren body balance gedaan en dat blijft ook gewoon heerlijk. Vanavond abs & arms maar kan pas om 21 uur (als de groepsleszaal vrij is), dus moet even zorgen dat ik tot die tijd zin blijf houden :-)

Verder ga ik a.s. maandag voor het eerst naar de fysio op aanraden van mijn vriend. Niet dat ik nou echt ergens last van heb maar in principe betaal je natuurlijk gewoon voor 9 behandelingen per jaar (aanvullende verzekering), dus als je zo veel sport, waarom niet af en toe laten checken of alles nog goed zit, en zo nodig iets laten wegmasseren? Ik ben heel benieuwd, nog nooit eerder bij een fysio geweest...

Bedankt voor de instagram tips! Wat doen jullie vandaag aan sport?
Ik heb geen ervaring met een fysio, ben benieuwd of het wat voor je is! Ik heb zelf een foamroller voor het masseren, maar stiekem ben ik een beetje bang voor dat ding Vind het eigenlijk alleen lekker op mijn bovenrug, verder is het maar pijnlijk om te doen. Dat hoort erbij hoor, daar niet van, maar ik voel liever de pijn van een harde training dan die foamrolpijn

Vandaag kom ik qua sport niet verder dan 2x20 minuten fietsen en misschien nog wat enthousiast huishoudelijk gedoe haha. Morgen staat arms & abs op het programma, heb er nu al zin in!

Ik voel dat ik mijn benen gisteren heb getraind, maar spierpijn kan ik het al niet meer noemen. Wat wen je daar toch snel aan (ik tenminste).
quote:kruidentheetje schreef op 11 november 2015 @ 18:26:

Whaaa, hier ook spaghettibenen Voor mij stonden de benen ook op het programma vandaag en ik ben 3 keer dood gegaan. Voelt goed Ik houd me vooralsnog ook netjes aan mijn eetplan, dus ik ben blij.

Mijn instaheld is corporate_sneakers, wat een ballen heeft die griet Veel zullen haar lichaam iets 'te' vinden, maar ik vind haar prachtig.

En dan zijn er nog wel een paar, maar die weet ik ff niet. Heb jij nog tips MrsNuo?

Ik ben zelf weg van @moms.can.be.fit en @squating_for_donuts Die laatste is hilarisch en heel erg "echt" vind ik. @stellarosafitness vind ik ook een mooie dame en @yolaforthewin ook. Dat zijn zo even de accounts die ik uit mijn hoofd tof vind. Even gespiekt bij chelseatuite en macys_fitlife : ook mooi!

Ik ben alleen na mn bevalling bij de fysio geweest om te vragen of ik al mocht sporten Maar verder ook geen ervaring. Dingen weg masseren klinkt wel extra goed vandaag trouwens..

Ik heb een haat/liefde verhouding met mijn foamroller. Ik doe het wel, maar niet van harte. Vandaag ook gedaan en wat stretchen en een flinke wandeling in de zon. Dat vond ik voor vandaag wel even genoeg.
Ik wilde even kijken of hier heel anoniem werd gedaan, maar heb jullie (2 dan) Instagram namen al gevonden in het topic. Gluren lukte bij Rono niet, maar bij Kruidentheetje wel. Ik zat na je bericht hierboven over leuke accounts met een big smile! Ik ben je gaan volgen
Aaaahhh, wat leuk! Ik zag het net op instagram en toen dacht ik, huh, dat is wel heel toevallig? Maar jij bent het dus gewoon Ik vind je echt een powervrouw (en stiekem ben ik stikjaloers op jouw buik :-p!)
Je kan mijn account toch gewoon zien? Rono_bbg. Ik heb ook nog een privé account, die is inderdaad afgeschermd (niet dat daar iets bijzonders op staat hoor ;)).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven