Lijf & Lijn alle pijlers

kayla itsines

02-02-2015 10:07 1612 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik wil heel graag starten met kayla itsines haar progamma van 3 maanden, (ga alleen niet gelijk haar voedingsprogamma ook volgen ben wel op dieet 1600 kcal en in evenwicht) maar het lijkt mij dus hartstikke leuk om met een clubje van zo 6 meiden te beginnen om zo ervaringen te kunnen delen en ons beklag te kunnen doen. Haha iets met gedeelde smart....

Ik heb zelf de drie boeken op mijn computer staan dus kan het proberen te mailen naar diegene die mee willen doen
Mrsnuo, wat is jouw naam op IG?
The only workout you'll regret, is the one you didn't do
Ik heb haar al genoemd Rono Het is die NL dame die getagd werd door Kayla

MrsNuo, als je wilt dat ik jouw instagramnaam weg haal dan geef je maar een gil hoor
Uhm... stuff... and things
Oh echt, ben jij dat,?? Wat cool!! Ja je ziet er super uit!
quote:kruidentheetje schreef op 12 november 2015 @ 15:35:

Aaaahhh, wat leuk! Ik zag het net op instagram en toen dacht ik, huh, dat is wel heel toevallig? Maar jij bent het dus gewoon Ik vind je echt een powervrouw (en stiekem ben ik stikjaloers op jouw buik :-p!)

Toeval bestaat niet Super bedankt voor de lieve woorden Niet jaloers zijn op die buik, hard werken en een buik regelen waar je blij mee bent!

quote:Rono81 schreef op 12 november 2015 @ 17:11:

Je kan mijn account toch gewoon zien? Rono_bbg. Ik heb ook nog een privé account, die is inderdaad afgeschermd (niet dat daar iets bijzonders op staat hoor ;)).

Oeps, ik keek bij Desmo1981, had de bbg account niet gezien. Ga ik alsnog even spieken. Ik vind het altijd leuk om andere Nederlandse BBG-ers te zien op Instagram.

Ja zou je mijn naam willen weghalen Kruidentheetje? Kan ik hier weer schaamteloos verder forummen

Dat ben ik Rono, dankje haha wat grappig dit.
Hihi ja ik volgde je dus al. Ik zag je via Kayla en was erg onder de indruk!
Hey dames

Ik kwam weer eens bij jullie kijken

Hier geen nieuws. Veel stress privé. Hopelijk kan ik binnenkort weer meeschrijven.

Ik heb ook bij jullie instagrams gespiekt, kruidentheetje volgde ik al. Rono, je ziet er goed uit zeg! En MrsNuo, leuk dat je getagd bent door Kayla.

Nou, succes nog!
Ik heb het verwijderd hoor MrsNuo. Je hebt dat stukje alleen wel gequote, dus dat moet je zelf nog even weghalen dan.

@Potato, balen van de privéstress, ik weet hoe het voelt Lukt het hardlopen nog wel?
Heey theetje!

Ik heb mijn laatste hardloopevenement gehad, midden in de stress maar het was wel een prettige afleiding eigenlijk. Maar het hardlopen kan weer naar een lager pitje en BBG mag weer meer in beeld Mijn man is ook 'om' en 1x per week doet hij een rondje mee haha! Hij vindt het zó zwaar.

Jij zat ook in de stress een tijdje terug inderdaad, gaat dat nu beter?

Gister heb ik, n.a.v. dit topic, weer eens wat op instagram rondgekeken, toch wel motiverend
Hoi popato

Oh, dan kan je misschien weer eens een legday doen

Stoer van je man! De mijne krijg ik niet zo ver hoor, maar hij heeft dat ook eigenlijk niet nodig. Zware krachttraining is meer wat voor hem. Toch zou ik het wel grappig vinden als hij het een keer zou proberen. Hij ziet aan mijn tomatenhoofd (niet normaal hoe rood ik kan worden!) wel dat ik het zwaar heb gehad, maar het zou toch leuk zijn als hij het zelf een keer zou voelen

Ik heb nog steeds wel een beetje stress hoor. Zowel privé als op het werk helaas. Privé zal het nog wel even duren denk ik en ook op mijn werk verwacht ik voorlopig nog weinig verbetering. Maar ik voel me wel beter als ik BBG doe, dus dat is dan wel weer fijn.
@tinypotato: leuk je hier weer te zien! Stress is niet fijn :(

Wel leuk dat je man ook mee doet. Die van mij heeft ook al een paar keer gezegd dat hij mee wil doen, maar is er tot nu toe nooit van gekomen..... Wie weet als we weer richting zomer gaan, of in januari met de goede voornemens

@Kruidentheetje: ik ben ook zo iemand die een tomaten hoofd krijgt. Maar ik moet zeggen dat het nu al veel minder is dan in het begin. de eerste week moest ik na 7 minuten echt even liggen anders ging ik van m'n stokje geloof ik. Nu heb ik nog steeds die adempauze hard nodig na 7 minuten, maar ik merk heel goed dat m'n conditie veel verbeterd is.

Vandaag legs&cardio week 8 gedaan en de volle 100% gegeven. Heerlijk hoor! Het gevoel ERNA dan
Goedemorgen allemaal!

Haha Rono, TIJDENS is het nooit zo leuk hè? Ja, die eerste 7 minuten gaan nog wel. Dan 2 keer 7 minuten afzien vind ik altijd en die laatste 7 minuten gaan wel weer omdat je dan weet dat je echt echt echt bijna klaar bent Ik kan er stiekem heel hard van genieten als ik spaghettibenen en/of armen heb nog uren na de training. Bewijs dat ik echt goed mijn best heb gedaan.

Wat een ellende hè, in Parijs. Onbegrijpelijk dat mensen zoveel haat kunnen bezitten. Heb er vrijdag op zaterdagnacht gewoon slecht van geslapen. Ondanks dat toch een goede dag gehad mbt training en eten enzo. Ik had zelf een workout in Kayla-style bedacht, maar dat is nog best lastig De bedoeling was om vooral mijn billen te training, maar in eindigde met ontzettende spierpijn in buik, armen en borst Lang verhaal, maar uiteindelijk was het toch een bevredigende workout. Ook nog 2 keer in het bos geweest met mijn hond, dus ik heb ook nog wat LISS gedaan.

Zojuist een eigen HIIT bedacht en uitgevoerd. Het was even zoeken naar de juiste verhouding mbt gaan met die banaan en rust, maar ik denk dat ik nu een goede manier heb gevonden. En het was zwaar haha. Deze houd ik er even in, ik ga hem aankomende week nog 1 of 2 keer doen.

Wie traint er trouwens met een hartslagmeter? Ik heb het idee dat ik met een normale resistance ook een HIIT aan het doen ben, alleen dan zonder de interval

Vanmorgen op de weegschaal gestaan en er is 1,3 kilo af Dit dus in 1 week en 1 of 2 dagen. Vind het echt enorm veel, maar ergens zou het ook wel heel goed kunnen. Ik heb me de afgelopen maand echt schandalig gedragen met snoepen. Mijn vriend is gestopt met roken en heeft vreetbuien haha, maar ik deed met hem mee alsof ik zelf net gestopt was Meestal aten we voor het eten samen een chocolade reep/letter en een halve zak kruidnoten en s'avonds op de bank gerust nog een zak winegums (of meer). Afgelopen 8 dagen heb ik dus 0,0 gesnoept en me netjes aan mijn eetplan gehouden + mijn workouts gedaan. Gemiddeld over deze 8 dagen heb ik 1750 calorieën per dag gegeten, lijkt me netjes toch? Aankomende week wil ik me ook nog even aan die 1750 calorieën houden, is er dan weer zoveel af dan ga ik het iets opvoeren, want dat gaat me dan te snel.

Wel enorm motiverend hoor, ik ben weer op de goede weg

Fijne dag allemaal!
Ja van Parijs is echt verschrikkelijk :( waar ben je nog veilig tegenwoordig?

Wat heb je gedaan als HITT? Misschien kan ik er ook nog iets mee

Tijdens de resistance van vrijdag (legs&cardio) had ik regelmatig een hartslag van 175-180, dus ja dat is wel HITT denk ik. Hoger heb ik hem nog nooit gezien. Dat is ongeveer wanneer m'n tong op de grond hangt

Wat goed dat je zo bent afgevallen bent deze week. Van veel naar niets wat snoepen betreft kan best veel uitmaken. Ik ben juist weer een halve kg aangekomen. De laatste tijd snoep ik steeds weer meer, bijna zoals ' vroeger '. Maar met Sinterklaas en Kerst vind ik het ook zo moeilijk om streng te zijn :(

Ik zit ook rond de 1700kcal per dag. Als ik sport wel iets meer, maar dan neem ik ook altijd een eiwit shake, en dan verbrand ik zo'n 300kcal extra.

Ik merk wel dat het voor mij beter is om s avonds te sporten, zodat een groot deel van de avond al gevuld is. Als ik de hele avond voor de tv hang, blijf ik maar snoepen.
Als HIIT heb ik het volgende gedaan;

-jumping jacks 30 sec. - 20 sec. rust

-high knees 30 sec. - 20 sec. rust

-jump rope 30 sec. - 20 sec. rust

-burpees (ja echt ) 30 sec. - 20 sec. rust

-jumping jack squats 30 sec. - 20 sec. rust (split squats in de bbg maar dan zonder step/bench)

-mountain climbers 30 sec. - 20 sec. rust

1 minuut rust en dan 2 of 3 keer herhalen. Dat voel je wel hoor En als je echt dood wilt gaan neem je in de eerste ronde maar 10 sec. rust na iedere oefening zoals ik vanmorgen deed. Dat doe ik de volgende keer niet meer, 20 sec rust is prima.

Mijn hartslag tikt de 185 gerust aan, 190 heb ik ook wel gezien. En een keer 214, maar dat ouwe ding van mij tript hem altijd een beetje als ik mountain climbers doe . Ik wil graag een nieuwe, maar wil eerst weer even aan mezelf bewijzen dat ik het nu vol kan houden.

Het is nu ook lastig om niet te snoepen hoor, pffff, mijn vriend zit al 2 dagen van gevuld speculaas te knabbelen en het ruikt zo ongelooflijk lekker! Op dit moment lukt het me om het te weerstaan door even de calorieën te bekijken en/of het in te vullen in MFP om te realiseren dat ik het beter even over kan slaan.

Ik vind de avonden ook lastig, dan heb ik echt lekkere trek. Ik kan bij wijze van direct na mijn avondeten een reep chocolade opeten. Soms denk ik wel eens dat mijn "VOL" knop het niet meer doet, er past altijd nog wat bij lijkt wel

Wat mij ook helpt is dat ik momenteel aan intermittent fasting doe (alleen in het weekend niet echt). Ik eet mijn eerste maaltijd pas rond 12 of 1 uur en eet dan tot een uur of 8 's avonds. Ik vind het makkelijker om 's ochtends niet te eten, op de een of andere manier heb ik dan veel minder trek dan als ik wel ontbeten heb. Omdat ik alle calorieën dus in 7 a 8 uur 'moet' eten eet ik voor mijn gevoel enorm veel, terwijl dat dus eigenlijk wel meevalt. Ik voel me ook fijner na een flink maal, kleine hapjes verdeeld over de dag wakkeren de trek alleen nog maar meer aan bij mij.
Klinkt als een goede HITT,misschien ga ik die ook eens proberen, als ik het aandurf haha

Zonder ontbijt kan ik echt niet hoor, dan word ik onrustig, geïrriteerd en chagrijnig

Ontbijt is voor mij de reden om m'n bed uit te komen
Haha ja dat kan. Als je niet zonder ontbijt kan dan moet je die zeker niet overslaan.

Een voordeel van een HIIT; het duurt zeker de helft minder dan een resistance
Kruidentheetje bedankt voor het delen van je hiit, ziet er goed uit!
Hoi tinypotato, welkom terug dan! Hopelijk is de stress binnenkort minder. Mijn man heeft ook wel eens meegedaan. He plan was 2 keer per week, maar dat ziet hij toch niet meer zo zitten helaas.

Dat is een mooie HIIT kruidentheetje!

Ik kan ook echt niet zonder ontbijt. Ik ben er dol op. Ik ben ook enorm chagrijnig als ik niet ontbijt

Ik heb gisteren heerlijk een rust dag gehad, maar ga er vanmiddag weer voor met legday. Mijn favoriet! Niet snoepen vind ik deze maanden ook wel een uitdaging. Mijn man probeert om niet recht voor mijn neus allerlei snoepgoed te gaan zitten eten, maar toch vind ik het wel lastig. Ik ben echt dol op al dat December spul.
Voor mij ook legday vandaag, maar dat is zeker niet mijn favoriet haha. Er staan jump lunges op de planning en ik voel de pijn nu al
Voor mij ook Leg day vandaag, maar ik heb nog spierpijn van vrijdag avond, toen was het ook legday (week 8). Dus even kijken hoe het straks gaat, anders wissel ik de dagen misschien.
Man man man. Dit ga ik morgen voelen.

Kan ik me voorstellen dat je er tegenop ziet Kruidentheetje. Jump lunges of van die double pulse oefeningen zijn echt zwaar! Dat went ook niet.

En heb je de dagen gewisseld Rono? Doe ik ook wel eens. Vooral arm dag op een andere dag als ik die week ook zwem.
Ik ga vanavond sporten, dus dan beslis ik.

Misschien moet ik maar armen gaan doen, want daar kijk ik altijd zo tegenop, dan heb ik dat maar vast gedaan.

Vanochtend met m'n dochtertje al bijna een uur gefietst, dus al 1x LISS voor deze week erop zitten.

Wat zijn double pulse oefeningen? Iets uit deel 2?
I kind arm dag ook maar niets. Double pulse squats zijn uit deel 2 ja. Misschien ook wel tegen het einde van 1 aan, dat weet ik niet zeker. Maar dan moet je naar beneden squatten, twee keer half op en neer geweten en dan pas weer omhoog. Die voel je wel heel erg na afloop.
Dat klinkt niet fijn die double pulse oefeningen Maar ach, daar ben ik nog lang niet, ik ga nu wel gewoon dood met jumplunges, oké?

Bij mij zit het er ook weer op, het is echt afzien hoor. Blij dat legs er op zit voor deze week!

Wisselen doe ik ook gerust. Als je teveel spierpijn hebt kun je toch niet alles uit je workout halen en heel goed lijkt het me ook niet. Succes vanavond Rono! En jij alvast succes met de spierpijn morgen MrsNuo
Inderdaad beter omwisselen dan met spierpijn trainen! Dan verzuur je snel en je kan beter rusten.

Ik heb net full body van week 1 gedaan

Ik wil minimaal 3 keer per week sporten, ik combineer Kayla's circuits met groepslessen op de sportschool. Maar omdat ik nu voor de tweede ronde ga neem ik geen pauzes meer (alleen om water te drinken) dat is wel pittig 😅 Lekker doorknallen.

Wat leuk dat er weer meer geschreven wordt en dat er veel actief zijn 💪
Wow ayraa, neem je ook geen pauze tussen de 7 minuten? Ik moet er niet aan denken haha.

Hier doen mijn benen nu al zeer, vooral mijn kuiten. Dit ga ik dus morgen ook wel voelen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven