Lijf & Lijn alle pijlers

Samen afvallen groepje

03-01-2016 16:17 1378 berichten
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenTtass2828?11070102,77,3Misfit23231,7097,58088,88,7Boertje037281,65927084,67,4Lexie85301,71988083,814,2Nijntje021281,64796777,21,8Dana-100251,6887,575,585,91,6Travelgirl33401,7585,77882,43,3_helly_371,8298,888,892,86,0Jadoire201,7711480101,0113,0Soccergirl24241,65766071,24,8Chocomousse401,73767175,01,0Elfje33341,627665760

Tabel is weer bijgewerkt!

Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet ;), moet je je nog bedenken dan kun je t natuurlijk altijd laten weten.

Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.

Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in :cheer2:[/quote]
Ik ga vanavond uiteten oesters 😋 met een glaasje wit zin in en voor de rest rustig weekend. Vanmorgen weer gesport teller staat op 3 ik merk wel dat ik het ietsje langer volhou conditie het is niet optimaal maar wel beter dan het wat.
Alle reacties Link kopieren
Nee echt naar de friettent travelgirl. Dus frietje met snack er bij waarschijnlijk. Weinig saus inderdaad. Maar wat voor snack zou de beste keuze zijn?

Goedzo dana! Ik ga vandaag en morgen ook weer sporten. Van de week al n stuk gewandeld.
Ik ben trouwens ook continu er mee bezig travelgirl
Volgens mij kan je het beste er een kroket bij eten.
SNACKS MET DE MEESTE CALORIEËN

Patates frites met mayonaise 570 kcal

Cheeseburger 400 kcal

Berenhap 320 kcal

SNACKS MET DE MINSTE CALORIEËN

Vlammetjes 120 kcal

Vietnamese loempia 120 kcal

3 Bitterballen 140 kcal

SNACKS MET HET MEESTE (VERZADIGD) VET

Patates frites met mayonaise 35 gram vet

Berenhap 27 gram vet

Cheeseburger 18 gram vet

SNACKS MET HET MINSTE (VERZADIGD) VET

Vietnamese loempia 6 gram vet

Vlammetjes/bitterballen/hotdog 8 gram vet

Kroket 9 gram vet

WAT KUN JE HET BESTE BESTELLEN BIJ DE SNACKBAR?

Ga je voor het ‘”minst slechte” kies dan een vietnamese loempia, wat bitterballen of een kroket. Deze bevatten relatief weinig calorieën en minder vet dan bijvoorbeeld een frikadel of berenhap. Het ouderwetse patatje mét scoort helaas het minst, op zowel aantal calorieën als vet.
Haha thanks! Bitterballen of kroket it is.
Geniet van je frietjes misfit. Ik ga me even opdoffen, en lekker uit eten met mijn liefje hij weet mij blij te maken en een goede steun tijdens het afvallen.
Fijn weekend iedereen!

Ik ben het weekend begonnen met een rondje lopen met de hond, nog even een frisse neus gehaald.

Nog even bedenken wat ik dit weekend nog ga doen om aan mijn beweging te komen.
Net heerlijk half uurtje bewogen/ gesport ! Zit vol energie, om lekker op de bank te ploffen.

Heb mij deze week goed aan mijn eet patroon gehouden !

Dat vind ik wel het voordeel van werken, je krijgt een ritme erin, wat ik dan beter vol ga houden. In het weekend lukt dat ook wel, maar is het toch een zooitje met het ritme.
quote:Misfit23 schreef op 22 januari 2016 @ 11:20:

[...]

Neeeee nijntje! Ee halve kilo is super goed! Alles naar beneden is positief. Of waarom ben je er niet blij mee? nah tis meer dat ik een beetje druk voelde, en ik heb me sport schema nog niet helemaal onder controle. sporte eerst bijna 4x per week en de afgelopen weken kwam ik niet verder dan 2x. moet er nog even inkomen
^ Dat duurt altijd even. Geef jezelf de tijd.

Fijn dat het bij de meeste van jullie goed gaat. Keep on going! Zelf voel ik me de laatste tijd niet zo lekker. Ik heb het idee dat het met mijn medicatieniveau te maken heeft. Dus binnenkort even naar de dokter daarvoor. Morgen ga ik uit eten, maar het is sushi. Dat betekent dus heel veel probleemloos eten. Ah ik heb daar echt weer zin in. Het sporten gaat in principe ook goed, maar ik moet meer cardio gaan doen. Dat komt er langzamerhand wel in. Ik wil mezelf niet teveel gaan pushen.

Met school gaat het eigenlijk best slecht qua cijfers. Ik doe uitstekend mijn best, maar ik merk dat mijn faalangst van vroeger er opnieuw insluipt. Of dit te maken heeft met mijn lage cijfers kan ik niet zo zeggen, maar ik voel me er zó ontzettend klote door. Zag het gister ook echt even niet meer zitten. Zat gelijk weer te doemdenken dat ik moest gaan werken terwijl ik daar nog helemaal niet klaar voor ben etc.
Jadoire wat balen van je cijfers, snap dat je er soms beetje doorheen zit als het tegenzit. Zeker als je faalangst hebt (gehad) Net als met het afvallen: doorzetten! Je kan het echt en als het zelf niet lukt hulp zoeken! Studiemaatje/ bijles weet ik het, er is vast iets of iemand die je kan helpen

Ik heb lekker rustig weekend met m'n lief die is weer terug lekker veel chillen en wandelen met de kleine man. Eten gaat goed, ben er wel veel mee bezig en heb toch wel regelmatig honger maar ik hou vol. Twee keer sporten dit weekend dus hoopvol voor maandag!
Ahzo nijntje. Snap wel wat je bedoeld. Heb ik ook wel eens last van.

Oehhh boertje sushiiiii! Dat wordt mijn beloning als er 5 kilo vanaf is heb ik met mezelf afgesproken. Is al zoooo lang geleden
Goedbezig lady's.

Ik heb vooral een ene kant rustig maar ook drukke momenten. Ik heb gister de overvolle groente taart gemaakt van ottolenghi een aanrader😊 was heerlijk. Tante was gister langs gekomen wat neemt ze mee kokos koeken 1 van genomen grr wat zijn die kokos koeken heerlijk. Straks extra lang op de loopband.
Vanmorgen héérlijk gesport, ging top en ook niet onbelangrijk al de derde keer deze week! En dat ondanks het feit dat ik de avond ervoor 2-3 wijntjes was gaan drinken en pas om 2:30 ging slapen. Voor 11:00 in de sportschool dus applausje voor mij

Vanmiddag een verjaardag. De taart kunnen overslaan, maar bij de sushi kon ik me niet bedwingen... Echt mijn guilty pleasure. Verder 1 wijntje (want bob), theetje en cola light en wat zoutjes. Hopen dat de schade morgenochtend meevalt, want heb me redelijk ingehouden doordeweeks. Hoe is jullie weekend verlopen qua eten en beweging? En hoe was sowieso jullie weekend dames?😄
Weegdag, dames!

Hiet staat de op teller op 84,7, had gehoopt op beter resultaat maar eerlijk gezegd ben ik dit weekend niet zo heel streng geweest met mijzelf. Totaal nu kwijt: -1,3. Zolang de teller zakt is het ok.

Nieuwe week, nieuwe ronde en nieuwe kansen. Succes allemaal vandaag!
Jeeej 0,7 er af. Nu in totaal 3,2. Deze week ook wel regelmatig wat lekkers gehad maar wie telkens binnen mijn calorieën gebleven dus dat is wel iets wat loont merk ik. En het sporten zal ook wel helpen.

Succes vandaag allemaal!

Oh en zouden jullie ook even het totaal afgevallen kilo's er bij willen zetten? Dat is makkelijker met de tabel aanpassen
95.8, 3 eraf totaal. Erg moe nu. Geen nacht normaal geslapen deze week. Zaterdag nacht was oudste aan het overgeven. En afgelopen nacht had de jongste koorts. Inclusief koorts dromen en ze lag naast mij dus ik viel pas tegen vieren in slaap. Verder hier nu dus een rustig rommel dagje met de jongste. Ik kan niet de deur uit voor boodschappen want ze is te ziek om mee te gaan en te jong om een half uurtje thuis te laten. Oudste is wel weer opgeknapt dus die gaat naar school.
Grrr

Volgens mij is mijn weegschaal stuk :(

Rare is dat mijn broeken wel losser zitten

En ik voel me ook lichter kan uiteraard in mijn hoofd zitten natuurlijk

Maar frusterend is dat de weegschaal niet mee werkt vraag me af wat ik fout doe gisteren ook weer maagzuur fff

Sporten gaat wel goed vandaag ga ik maar eens kijken voor fitnis schoenen

Heb nu een gymbal een ketelbal balance board en gedichtjes genoeg materiaal dus lol
@helly

Beterschap
92,7 In totaal 5,3 kilo eraf. Ik twijfel een beetje aan mijn weegschaal, als je er drie keer achter elkaar op gaat staan zegt hij drie keer iets anders...
De teller staat op 107,1 nik afgevallen 1 gram ja. Volgende week weer een kans. Deze week veel inspanningen doen.
Helly beterschap voor je kleine

Dana 100.. respect! Ik heb gister de hele dag in mn sportkleren klaargezeten tot vriend het zat was en me resoluut wegstuurde voor de sportschool dicht zou gaan. haha maar wel gegaan dus!

ik weeg 89.5! Jaah een 8! Die 9 komt nooit meer terug! Totaal nu 2,5 afgevallen
quote:Lexie85 schreef op 25 januari 2016 @ 08:37:

92,7 In totaal 5,3 kilo eraf. Ik twijfel een beetje aan mijn weegschaal, als je er drie keer achter elkaar op gaat staan zegt hij drie keer iets anders...Ja dat had ik ook, lastig want dan weet je niet echt waar je aan toe bent. Misschien toch een nieuwe? Of wegen bij de sportschool ofzo? Maar toch goed gedaan!
Het maakt niet uit hoeveel je afvalt als de kilo's er maar niet aankomen.

Mijn weegschaal doet het!!!

Ik weeg82,7 ben 3kilo kwijt

Ik val zo'n. 0.7 kg per week af. Voel me er goed bij. Sporten lukkt 1x per week. Verder fgiets ik veel heb ook een lopende beroep.

Helly, vervelend die gebroken nachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven