Lijf & Lijn alle pijlers

Start 2 Run - deel 5

30-11-2011 11:20 1922 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer een nieuw deel van start to run. Deel 4 had alweer 3000 berichtjes dus hier gaan we weer verder.

Start to run bestaat uit 2 series. Met behulp van een programma op je mp3-speler ren je in 10 weken naar de 5 of de 10 km. Elke week loop je 3 lessen.

Heb je zin om te beginnen, ben je net begonnen of al een tijd bezig? Schrijf dan gezellig met ons mee!

Vorige delen:

Start 2 run deel 1

Start 2 run deel 2

Start 2 Run, deel 4

Download voor je mp3:

Gratis:

http://cid-2302ab90659afe4e.office.live ... ments.aspx

Betaald, maar wel snel en makkelijk: 5 en 10 km

Schema's op papier:

schema's Evy

Om je loopjes te plannen en te meten:

afstandmeten

mapmyrun

runningmap

Rek en strekoefeningen:

atletiekunie

youtube

Aikidostretching

Runinfo.nl

Stretchoefeningen

Knerpknieen, scheurschenen, hobbelheupen, oftewel: blessures:

Blessurewijzer

Blessures

Tabel: rennen met Evy

NaamSerieWeekLeslian5 km11

Tabel: rennen zonder Evy

NaamDoeltempo of km's nuMaxultra M feb 15langste duurloop 57 kmDitaMother15 km januari

Extra tabel voor de kilometermeisjes

NaamDoel 2015mrt2015Max3.000 km17 km 740 km fabienne kmkm kmmother750 km7 km133 kmdita km km km

Doelen 2015

Max: 2015: LDR 120 km (mei)

Mother: 8 februari polderloop, 15 km, 8 maart 2e HM.
Even snel een bericht: vanmiddag lekker weer om te lopen: 15 km. in 1,38. daarna op de fiets met mijn dochter naar korfbal, zoon heeft weer een wedstrijd gewonnen en ik had kantinedienst.

Maart: 75 km. Totaal: 197 km
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
Zo laatste rond van maart zit er op.

Wat gaan de maanden toch snel zeg.

Heerlijk 16 km gelopen :-)

Daarmee komt de eind stand op

Maart: 91 km

totaal 2014: 192 km
Heee meiden. Nog gelopen? Het is zo stil ineens. We hebben wel prachtig weer gehad en het weekend lijkt ook niet slecht te worden. Nog leuke plannen?

Ik heb op de Veluwezoom gelopen en dat was mooi.
Hoi Max

Ik heb sinds maandag niet meer gelopen, druk gehad en niet echt lekker.

Dit weekend tot vol om te lopen ( kom in de kas en andere dingen )

Maandag ben ik weer in de Running :-)
Heee ga je 'kom in de kas' doen? Als bezoeker of deelnemende kas? Veel plezier!
Zo vanmiddag lekker 10 km. gelopen in het bos, in 1.4 wel te warm gekleed!

@Dita, oh leuk, is het dit weekend kom in de kas? Ga straks even op Google kijken.

April: 10 km. Totaal 207 km.
Altijd super leuk kom in de kas, wij gaan als bezoeker.

Normaal gesproken ging ik altijd samen met mijn vader maar helaas kan dat niet meer

Morgen ook een beladen dag (eerst as uitstrooien) want hij is morgen jarig,

Vorig jaar konden we niet ivm mijn vader hij vierde toen dit weekend zijn verjaardag en wetende dat het misschien wel de laatste keer kon zijn. Dat was natuurlijk veel belangrijker gelukkig snapte mijn zoon het goed.

Vandaar niet zo in mijn (loop)hum. volgende week nieuwe kansen
Altijd super leuk kom in de kas, wij gaan als bezoeker.

Normaal gesproken ging ik altijd samen met mijn vader maar helaas kan dat niet meer

Morgen ook een beladen dag (eerst as uitstrooien) want hij is morgen jarig,

Vorig jaar konden we niet ivm mijn vader hij vierde toen dit weekend zijn verjaardag en wetende dat het misschien wel de laatste keer kon zijn. Dat was natuurlijk veel belangrijker gelukkig snapte mijn zoon het goed.

Vandaar niet zo in mijn (loop)hum. volgende week nieuwe kansen
@ dita: tjee dat is zeker een moeilijke dag voor je dan Sterkte meissie.
Goedemorgen,

@Dita, sterkte vandaag toegewenst, wat zal vandaag een moeilijke dag voor je zijn en voor de rest van je familie.

Via mijn werk ga ik op 6 juni meedoen aan de Freedom Trail, 10 of 21 km. Mocht je nieuwsgierig zijn naar deze trail kijk ff op google.
Zo ben ik weer.

Bedankt voor de lieve berichtjes.

Zaterdag was heel mooi eerst koffie gedronken en een stuk vlaai gegeten. ( ouders komen uit Limburg)

Daarna met zijn allen naar crematorium geweest (1 broer was er niet bij die zat in Japan en vond het geen probleem )

We hebben een mooie dikke boom uitgezocht, want hij hield van tuinieren en daar heb ik hem uitgestrooid in de vorm van een hart.

In het midden heeft mijn moeder daar een zelf geplukt bosje bloemen ( uit de tuin ) in gelegd,

Zelfs mijn dochtertje (7) was er bij die eerst niet wou is er bij gebleven en vond het gelukkig niet eng.

Daarna heeft mijn moeder een gedenkplaatje opgehangen.

Naar huis en toen ontspannen naar kom in de kas.

Dus een dag met een lach en een traan.

Vanochtend weer gelopen 7,5 km in 49.50 woensdag of donderdag loop ik nog een 5km en dan ben ik klaar voor de 10 zondag.

Iedereen weer een fijne loopweek
Zo, gistermiddag lekker mijn oude route gelopen: 10 km. in 1.1.

Ging super lekker, 2 keer gestopt voor een stoplicht, tja moet wel, ik liep in t-shirt van mijn werk.

@Dita, succes zondag, gaat je vast lukken.

April: 20 km. Totaal 217 km.
@ dita: dat was dus een gedenkwaardige dag voor jullie! Waar ga je zondag eigenlijk lopen? heb je al een streeftijd?

@ mother: klinkt goed :-)

Ik ga zo even mijn nieuwe camera uitlaten en de hond :-) Het is weer mooi weer. Gisteren was het echt koud toen ik aan het lopen was, het regende keihard en het waaide ook. Maar goed, de hond moet toch naar buiten dus het is geen enkel probleem. Lekker gelopen uiteindelijk.
Morgen mijn laatste loopje en dan knallen zondag.

@Max de 10km tijdens de Marathon :-)

En de HM is 4 mei tijdens rondje Tilburg

Ik hoop de 10km onder de 1.07 te zetten, maar heb geen idee of het langzaam op gang komt zijn veel lopers natuurlijk. Eigenlijk interesseert de tijd me niet zo maar als ik eenmaal ga lopen dan wordt ik perfectionistisch hahaha. vooral genieten is mijn gedachten.

Er is ook een 2de startgolf geen idee wat dat inhoud, ik ga het mee maken

Super mooi weer vandaag zelf loop ik morgen vroeg omdat ik gisteren gedanst heb. wel erg kort op elkaar anders

Groetjes

dita
@ dita: wow dan is de HM dus al heel snel!!! Spannend. Eerst zondag dus even doen nog :-) Loop ze vandaag!

Ik ga vanmiddag ook een rondje lopen. Vandaag weer minder lekker weer qua on dan gisteren, dus op de goede dag even foto's gaan maken. Morgen en in het weekend wordt het weer zonnig weer als ik het goed begrijp dus dat is wel weer boffen!
Beter dat het goed weer is van het weekend.

net terug heerlijk gelopen en nu in de chill modus voor zondag :-)

Loop ze vanmiddag Max
Hoe is het gegaan vanmiddag?
Boem 15 km. In 1.37. stond wel een harde wind.

April: 35 km. Totaal 232 km.
Goed Mother Trots op je

De 10km van Rotterdam ging hardstikke goed wel koud bij de start en drukkkkk maar wel erg gezellig.

Mijn tijd is 1:02 geworden. Heb mijn horloge stop gezet net voor de finish want er was een mega opstopping. Kon helaas niet met mijn handen in de lucht over de finish lijn lopen (mijn horloge gaf 10,2 km aan) dus super blij met mijn tijd

Op naar de volgende loop
@ mother: lekker gelopen ?

@ dita: gefeliciteerd! de uitslagen staan op de site of keek je daar al? hoe vond je het?
Was super leuk. ik had al op de site gekeken :-)

Het is me alles mee gevallen alleen vond het welerg druk.

Wekte bij mij veel irritaties op pfff kon amper inhalen
@ dita: volgende keer een run op een rustigere loop doen, kan je zelf lopen en zelf tempo bepalen. Is vaak ook leuk :-) Maar klinkt goed, fijn dat het leuk was!
Vanochtend 4,5 km gerend even een lekker loopje in heerlijk weer.

Groetjes :-)

April 29km
@Dita, dank je wel. 1.2, wat goed, gefeliciteerd.

Zo dat is vroeg, goed bezig!

@Max, ja lekker gelopen alleen ik haat stoplichten, probeer ze altijd te ontwijken, lukt niet altijd. Heb jij nog met woef gelopen?

Zo, ik ga weer even verder werken, ik hoop vanmiddag nog even te gaan lopen, als het werk het toelaat, anders ga ik morgen.
Hello ladies, hoe gaat het met jullie?

Zo afgelopen woensdag en donderdag heb ik niet gelopen. Ik heb net leuke nieuwe route uitgeprobeerd van 10 km. in 3 elementen van de natuur: zon, wind en regen.

Mijn lang weekend kan beginnen nou ja nog niet helemaal, eerst even douchen, en nog even werken en daarna WEEKEND!

Fijn weekend toegewenst.

April: 45 km. Totaal 242 km.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven