Start 2 Run - deel 5
woensdag 30 november 2011 om 11:20
Weer een nieuw deel van start to run. Deel 4 had alweer 3000 berichtjes dus hier gaan we weer verder.
Start to run bestaat uit 2 series. Met behulp van een programma op je mp3-speler ren je in 10 weken naar de 5 of de 10 km. Elke week loop je 3 lessen.
Heb je zin om te beginnen, ben je net begonnen of al een tijd bezig? Schrijf dan gezellig met ons mee!
Vorige delen:
Start 2 run deel 1
Start 2 run deel 2
Start 2 Run, deel 4
Download voor je mp3:
Gratis:
http://cid-2302ab90659afe4e.office.live ... ments.aspx
Betaald, maar wel snel en makkelijk: 5 en 10 km
Schema's op papier:
schema's Evy
Om je loopjes te plannen en te meten:
afstandmeten
mapmyrun
runningmap
Rek en strekoefeningen:
atletiekunie
youtube
Aikidostretching
Runinfo.nl
Stretchoefeningen
Knerpknieen, scheurschenen, hobbelheupen, oftewel: blessures:
Blessurewijzer
Blessures
Tabel: rennen met Evy
NaamSerieWeekLeslian5 km11
Tabel: rennen zonder Evy
NaamDoeltempo of km's nuMaxultra M feb 15langste duurloop 57 kmDitaMother15 km januari
Extra tabel voor de kilometermeisjes
NaamDoel 2015mrt2015Max3.000 km17 km 740 km fabienne kmkm kmmother750 km7 km133 kmdita km km km
Doelen 2015
Max: 2015: LDR 120 km (mei)
Mother: 8 februari polderloop, 15 km, 8 maart 2e HM.
Start to run bestaat uit 2 series. Met behulp van een programma op je mp3-speler ren je in 10 weken naar de 5 of de 10 km. Elke week loop je 3 lessen.
Heb je zin om te beginnen, ben je net begonnen of al een tijd bezig? Schrijf dan gezellig met ons mee!
Vorige delen:
Start 2 run deel 1
Start 2 run deel 2
Start 2 Run, deel 4
Download voor je mp3:
Gratis:
http://cid-2302ab90659afe4e.office.live ... ments.aspx
Betaald, maar wel snel en makkelijk: 5 en 10 km
Schema's op papier:
schema's Evy
Om je loopjes te plannen en te meten:
afstandmeten
mapmyrun
runningmap
Rek en strekoefeningen:
atletiekunie
youtube
Aikidostretching
Runinfo.nl
Stretchoefeningen
Knerpknieen, scheurschenen, hobbelheupen, oftewel: blessures:
Blessurewijzer
Blessures
Tabel: rennen met Evy
NaamSerieWeekLeslian5 km11
Tabel: rennen zonder Evy
NaamDoeltempo of km's nuMaxultra M feb 15langste duurloop 57 kmDitaMother15 km januari
Extra tabel voor de kilometermeisjes
NaamDoel 2015mrt2015Max3.000 km17 km 740 km fabienne kmkm kmmother750 km7 km133 kmdita km km km
Doelen 2015
Max: 2015: LDR 120 km (mei)
Mother: 8 februari polderloop, 15 km, 8 maart 2e HM.
zaterdag 29 maart 2014 om 21:16
vrijdag 4 april 2014 om 21:04
Altijd super leuk kom in de kas, wij gaan als bezoeker.
Normaal gesproken ging ik altijd samen met mijn vader maar helaas kan dat niet meer
Morgen ook een beladen dag (eerst as uitstrooien) want hij is morgen jarig,
Vorig jaar konden we niet ivm mijn vader hij vierde toen dit weekend zijn verjaardag en wetende dat het misschien wel de laatste keer kon zijn. Dat was natuurlijk veel belangrijker gelukkig snapte mijn zoon het goed.
Vandaar niet zo in mijn (loop)hum. volgende week nieuwe kansen
Normaal gesproken ging ik altijd samen met mijn vader maar helaas kan dat niet meer
Vorig jaar konden we niet ivm mijn vader hij vierde toen dit weekend zijn verjaardag en wetende dat het misschien wel de laatste keer kon zijn. Dat was natuurlijk veel belangrijker gelukkig snapte mijn zoon het goed.
vrijdag 4 april 2014 om 21:04
Altijd super leuk kom in de kas, wij gaan als bezoeker.
zaterdag 5 april 2014 om 12:41
Goedemorgen,
@Dita, sterkte vandaag toegewenst, wat zal vandaag een moeilijke dag voor je zijn en voor de rest van je familie.
Via mijn werk ga ik op 6 juni meedoen aan de Freedom Trail, 10 of 21 km. Mocht je nieuwsgierig zijn naar deze trail kijk ff op google.
@Dita, sterkte vandaag toegewenst, wat zal vandaag een moeilijke dag voor je zijn en voor de rest van je familie.
Via mijn werk ga ik op 6 juni meedoen aan de Freedom Trail, 10 of 21 km. Mocht je nieuwsgierig zijn naar deze trail kijk ff op google.
I do not stop when I am tired, I stop when I am done
maandag 7 april 2014 om 10:58
Zo ben ik weer.
Bedankt voor de lieve berichtjes.
Zaterdag was heel mooi eerst koffie gedronken en een stuk vlaai gegeten. ( ouders komen uit Limburg)
Daarna met zijn allen naar crematorium geweest (1 broer was er niet bij die zat in Japan en vond het geen probleem )
We hebben een mooie dikke boom uitgezocht, want hij hield van tuinieren en daar heb ik hem uitgestrooid in de vorm van een hart.
In het midden heeft mijn moeder daar een zelf geplukt bosje bloemen ( uit de tuin ) in gelegd,
Zelfs mijn dochtertje (7) was er bij die eerst niet wou is er bij gebleven en vond het gelukkig niet eng.
Daarna heeft mijn moeder een gedenkplaatje opgehangen.
Naar huis en toen ontspannen naar kom in de kas.
Dus een dag met een lach en een traan.
Vanochtend weer gelopen 7,5 km in 49.50 woensdag of donderdag loop ik nog een 5km en dan ben ik klaar voor de 10 zondag.
Iedereen weer een fijne loopweek
Bedankt voor de lieve berichtjes.
Zaterdag was heel mooi eerst koffie gedronken en een stuk vlaai gegeten. ( ouders komen uit Limburg)
Daarna met zijn allen naar crematorium geweest (1 broer was er niet bij die zat in Japan en vond het geen probleem )
We hebben een mooie dikke boom uitgezocht, want hij hield van tuinieren en daar heb ik hem uitgestrooid in de vorm van een hart.
In het midden heeft mijn moeder daar een zelf geplukt bosje bloemen ( uit de tuin ) in gelegd,
Zelfs mijn dochtertje (7) was er bij die eerst niet wou is er bij gebleven en vond het gelukkig niet eng.
Daarna heeft mijn moeder een gedenkplaatje opgehangen.
Naar huis en toen ontspannen naar kom in de kas.
Dus een dag met een lach en een traan.
Vanochtend weer gelopen 7,5 km in 49.50 woensdag of donderdag loop ik nog een 5km en dan ben ik klaar voor de 10 zondag.
Iedereen weer een fijne loopweek
woensdag 9 april 2014 om 10:46
woensdag 9 april 2014 om 11:24
@ dita: dat was dus een gedenkwaardige dag voor jullie! Waar ga je zondag eigenlijk lopen? heb je al een streeftijd?
@ mother: klinkt goed
Ik ga zo even mijn nieuwe camera uitlaten en de hond
Het is weer mooi weer. Gisteren was het echt koud toen ik aan het lopen was, het regende keihard en het waaide ook. Maar goed, de hond moet toch naar buiten dus het is geen enkel probleem. Lekker gelopen uiteindelijk.
@ mother: klinkt goed
Ik ga zo even mijn nieuwe camera uitlaten en de hond
woensdag 9 april 2014 om 21:55
Morgen mijn laatste loopje en dan knallen zondag.
@Max de 10km tijdens de Marathon
En de HM is 4 mei tijdens rondje Tilburg
Ik hoop de 10km onder de 1.07 te zetten, maar heb geen idee of het langzaam op gang komt zijn veel lopers natuurlijk. Eigenlijk interesseert de tijd me niet zo maar als ik eenmaal ga lopen dan wordt ik perfectionistisch hahaha. vooral genieten is mijn gedachten.
Er is ook een 2de startgolf geen idee wat dat inhoud, ik ga het mee maken
Super mooi weer vandaag zelf loop ik morgen vroeg omdat ik gisteren gedanst heb. wel erg kort op elkaar anders
Groetjes
dita
@Max de 10km tijdens de Marathon
En de HM is 4 mei tijdens rondje Tilburg
Ik hoop de 10km onder de 1.07 te zetten, maar heb geen idee of het langzaam op gang komt zijn veel lopers natuurlijk. Eigenlijk interesseert de tijd me niet zo maar als ik eenmaal ga lopen dan wordt ik perfectionistisch hahaha. vooral genieten is mijn gedachten.
Er is ook een 2de startgolf geen idee wat dat inhoud, ik ga het mee maken
Super mooi weer vandaag zelf loop ik morgen vroeg omdat ik gisteren gedanst heb. wel erg kort op elkaar anders
Groetjes
dita
donderdag 10 april 2014 om 07:57
@ dita: wow dan is de HM dus al heel snel!!! Spannend. Eerst zondag dus even doen nog
Loop ze vandaag!
Ik ga vanmiddag ook een rondje lopen. Vandaag weer minder lekker weer qua on dan gisteren, dus op de goede dag even foto's gaan maken. Morgen en in het weekend wordt het weer zonnig weer als ik het goed begrijp dus dat is wel weer boffen!
Ik ga vanmiddag ook een rondje lopen. Vandaag weer minder lekker weer qua on dan gisteren, dus op de goede dag even foto's gaan maken. Morgen en in het weekend wordt het weer zonnig weer als ik het goed begrijp dus dat is wel weer boffen!
zondag 13 april 2014 om 19:53
Goed Mother Trots op je
De 10km van Rotterdam ging hardstikke goed wel koud bij de start en drukkkkk maar wel erg gezellig.
Mijn tijd is 1:02 geworden. Heb mijn horloge stop gezet net voor de finish want er was een mega opstopping. Kon helaas niet met mijn handen in de lucht over de finish lijn lopen (mijn horloge gaf 10,2 km aan) dus super blij met mijn tijd
Op naar de volgende loop
De 10km van Rotterdam ging hardstikke goed wel koud bij de start en drukkkkk maar wel erg gezellig.
Mijn tijd is 1:02 geworden. Heb mijn horloge stop gezet net voor de finish want er was een mega opstopping. Kon helaas niet met mijn handen in de lucht over de finish lijn lopen (mijn horloge gaf 10,2 km aan) dus super blij met mijn tijd
Op naar de volgende loop
woensdag 16 april 2014 om 11:21
@Dita, dank je wel. 1.2, wat goed, gefeliciteerd.
Zo dat is vroeg, goed bezig!
@Max, ja lekker gelopen alleen ik haat stoplichten, probeer ze altijd te ontwijken, lukt niet altijd. Heb jij nog met woef gelopen?
Zo, ik ga weer even verder werken, ik hoop vanmiddag nog even te gaan lopen, als het werk het toelaat, anders ga ik morgen.
Zo dat is vroeg, goed bezig!
@Max, ja lekker gelopen alleen ik haat stoplichten, probeer ze altijd te ontwijken, lukt niet altijd. Heb jij nog met woef gelopen?
Zo, ik ga weer even verder werken, ik hoop vanmiddag nog even te gaan lopen, als het werk het toelaat, anders ga ik morgen.
vrijdag 18 april 2014 om 14:27
Hello ladies, hoe gaat het met jullie?
Zo afgelopen woensdag en donderdag heb ik niet gelopen. Ik heb net leuke nieuwe route uitgeprobeerd van 10 km. in 3 elementen van de natuur: zon, wind en regen.
Mijn lang weekend kan beginnen nou ja nog niet helemaal, eerst even douchen, en nog even werken en daarna WEEKEND!
Fijn weekend toegewenst.
April: 45 km. Totaal 242 km.
Zo afgelopen woensdag en donderdag heb ik niet gelopen. Ik heb net leuke nieuwe route uitgeprobeerd van 10 km. in 3 elementen van de natuur: zon, wind en regen.
Mijn lang weekend kan beginnen nou ja nog niet helemaal, eerst even douchen, en nog even werken en daarna WEEKEND!
Fijn weekend toegewenst.
April: 45 km. Totaal 242 km.