Voeding voor darmen
zondag 1 maart 2020 om 11:46
zondag 1 maart 2020 om 14:57
Hoi allemaal! Bij deze mijn laatste bericht ivm dit topic.
Allemaal bedankt voor jullie hulp. Enkele mensen hier gaven me de informatie die ik nodig had, waarvoor dank!
Daarnaast vermeld ik er graag bij dat ik aan sommige, vrij grove, opmerkingen geen boodschap had. Een beetje empathie zou jullie sieren. Ik stel voor dat jullie sarcastische opmerkingen achterwege proberen te houden als jullie nogmaals reageren op een ander topic.
Voor de rest heb ik niets meer te zeggen. Ik zal dit topic ook niet meer bekijken. Indien iemand me toch nog iets wilt vertellen kan je me altijd een privébericht sturen.
Nogmaals bedankt aan al diegenen die me geholpen hebben zonder zout in de wonde te strooien.
Groetjes!
Allemaal bedankt voor jullie hulp. Enkele mensen hier gaven me de informatie die ik nodig had, waarvoor dank!
Daarnaast vermeld ik er graag bij dat ik aan sommige, vrij grove, opmerkingen geen boodschap had. Een beetje empathie zou jullie sieren. Ik stel voor dat jullie sarcastische opmerkingen achterwege proberen te houden als jullie nogmaals reageren op een ander topic.
Voor de rest heb ik niets meer te zeggen. Ik zal dit topic ook niet meer bekijken. Indien iemand me toch nog iets wilt vertellen kan je me altijd een privébericht sturen.
Nogmaals bedankt aan al diegenen die me geholpen hebben zonder zout in de wonde te strooien.
Groetjes!

zondag 1 maart 2020 om 15:00
gepikeerd omdat je niet kreeg wat je wilde horen?Max77 schreef: ↑01-03-2020 14:57Hoi allemaal! Bij deze mijn laatste bericht ivm dit topic.
Groetjes!
je moet professionele hulp zoeken. Je lijf geeft immers al aan dat deze levensstijl niet goed is. Voordat je problemen erger worden of je je lijf kapot maakt moet je hulp zoeken.

zondag 1 maart 2020 om 15:05
Zou best kunnen dat OV en/of de auto ook onhandig voor je is omdat je daar ook misselijk in kan worden en daar zit je angst. Maar je huisarts heeft ook een telefoon en kan in het ergste geval van een afstand reageren.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.