We kunnen het!!
woensdag 8 augustus 2007 om 10:28
Lieve mede-afvallers
laten we, in onze pogingen af te vallen, ons voor ogen houden dat we dit doen voor een gezonder lichaam en een gezonder leven. Ook het stréven naar een gezonder gewicht is dus al goed. Elke kilo kwijt is een stap in de gezonde richting en elk niet genomen koekje ook!
Neem je dat koekje dan een keertje wel, geniet ervan! Ook dat is gezond, genieten van wat je hebt.
Dan maar een dag later op streefgewicht
Later is nu
donderdag 29 mei 2008 om 11:59
donderdag 29 mei 2008 om 13:27
mooi toch?
Zou je dat echt vol kunnen houden? De rest van je leven dit dieet? Nooit meer een lekkere boterham met kaas of een bakje patat (volgens mij zijn dat tenminste dingen die je die dan niet mag?!)? Ik zou dat echt niet kunnen, het dieet an sich misschien nog wel, maar never nooit de rest van mijn leven!
Zou je dat echt vol kunnen houden? De rest van je leven dit dieet? Nooit meer een lekkere boterham met kaas of een bakje patat (volgens mij zijn dat tenminste dingen die je die dan niet mag?!)? Ik zou dat echt niet kunnen, het dieet an sich misschien nog wel, maar never nooit de rest van mijn leven!
donderdag 29 mei 2008 om 14:01
Mijn lijstje voor vandaag:
O: bak havermoutpap
T: halve appel (had eigenlijk een hele gepland maar kindlief had niet genoeg aan haar banaan...) en een cappuccino met een klein koekje en een stukje chocolade
L: 2 crackers met 20+kaas en grote bak toscaanse salade, mmmm
T: denk verse jus met kiwi erdoor ofzo
A: geen idee nog...
Gisteravond niet gelopen, weer- en tijdtechnisch liep e.e.a. niet zo soepel en ook nog eens patat gegeten met een berehap met pindasaus...en later ook nog van die rijstcrackers gesnackt.
Maar goed, vandaag weer een nieuwe poging, hoop dat het vanavond niet onweert...
Bentetje, ja ik herken het, meiden vinden alles mooi en de moeite van het bewaren waard. Alsof het een heuse schat is...
O: bak havermoutpap
T: halve appel (had eigenlijk een hele gepland maar kindlief had niet genoeg aan haar banaan...) en een cappuccino met een klein koekje en een stukje chocolade
L: 2 crackers met 20+kaas en grote bak toscaanse salade, mmmm
T: denk verse jus met kiwi erdoor ofzo
A: geen idee nog...
Gisteravond niet gelopen, weer- en tijdtechnisch liep e.e.a. niet zo soepel en ook nog eens patat gegeten met een berehap met pindasaus...en later ook nog van die rijstcrackers gesnackt.
Maar goed, vandaag weer een nieuwe poging, hoop dat het vanavond niet onweert...
Bentetje, ja ik herken het, meiden vinden alles mooi en de moeite van het bewaren waard. Alsof het een heuse schat is...
donderdag 29 mei 2008 om 15:46
Volgens mij is Joukje alweer gevlogen.
o: 2 br, sandwspread en gest.muisjes
t: banaan
l: 2 krentenbollen met 20+ kaas
t: nog niks, zo wat nemen. Yoghurt denk ik.
a: tomaten/komkommer, rijst en kipfilet denk ik.
Vanavond laatste avond van de avondvierdaagse. Tot nu toe hebben de kindjes het prima gedaan. Leuk hoor.
Een leven lang Atkins lijkt me verschrikkelijk. Een paar weken elke dag aarbeien met slagroom vind ik dan weer geen straf.
o: 2 br, sandwspread en gest.muisjes
t: banaan
l: 2 krentenbollen met 20+ kaas
t: nog niks, zo wat nemen. Yoghurt denk ik.
a: tomaten/komkommer, rijst en kipfilet denk ik.
Vanavond laatste avond van de avondvierdaagse. Tot nu toe hebben de kindjes het prima gedaan. Leuk hoor.
Een leven lang Atkins lijkt me verschrikkelijk. Een paar weken elke dag aarbeien met slagroom vind ik dan weer geen straf.
donderdag 29 mei 2008 om 16:03
dat deel kan ik ook nog wel! Heeft alleen mootje gelopen of jootje ook? Het is nu nog niet zover maar wij doen dit keer ook voor het eerst mee, leuk!
O:3 crackers, kaas en worst, melk
T: plakje ontbijtkoek
L: 3 boterhammen, casselerib, kaas, malk
T: nog niets, vast een appel ofzo en misschien wat wortels
D: asperges met sinaasappelgremolata en gerookte zalm. Ben beniuwd (is recept zoals jullie wellicht begrijpen...) Kinderen eten er nog gebakken aardappels bij, maar ik sla over. aardbeien toe.
O:3 crackers, kaas en worst, melk
T: plakje ontbijtkoek
L: 3 boterhammen, casselerib, kaas, malk
T: nog niets, vast een appel ofzo en misschien wat wortels
D: asperges met sinaasappelgremolata en gerookte zalm. Ben beniuwd (is recept zoals jullie wellicht begrijpen...) Kinderen eten er nog gebakken aardappels bij, maar ik sla over. aardbeien toe.
donderdag 29 mei 2008 om 16:03
Sja, zo heeft alles z'n voors en tegens, natuurlijk
Als vegetarier is Atkins gewoon helemaal niet te doen, denk ik.
Mijn dag vandaag:
O: 2 br met kruidensmeerkaas + een glas melk
T: perzik, yoghurt en appel
L: tosti van 30+ kaas en stuk komkommer
T: halve kiwi (te eten bij de supermarkt)
A: borrito's, zien er op de reclame zo lekker uit en salade
vanavond nog yoghurt dan, denk ik
vandaag eerder vrij en wegens het mooie weer een stuk omgefietst.
Als vegetarier is Atkins gewoon helemaal niet te doen, denk ik.
Mijn dag vandaag:
O: 2 br met kruidensmeerkaas + een glas melk
T: perzik, yoghurt en appel
L: tosti van 30+ kaas en stuk komkommer
T: halve kiwi (te eten bij de supermarkt)
A: borrito's, zien er op de reclame zo lekker uit en salade
vanavond nog yoghurt dan, denk ik
vandaag eerder vrij en wegens het mooie weer een stuk omgefietst.
Later is nu
donderdag 29 mei 2008 om 18:14
donderdag 29 mei 2008 om 21:55
Nou, jullie gaan inderdaad goed!!
Ik heb nog 2 walnoten gehad en 2 gedroogde pruimen, tussendoor. En vanavond alleen met m'n zoon gewandeld. Was gezellig. Meestal wandel ik óf met hun beide óf met dochter.
dochter en ik vonden de (vegetarische) borrito lekker, man en zoon hun borrito met vlees niet. Sja,.. dat proef ik niet voor hè
En hun smaak is wat anders, oké, oké
Weer was echt heerlijk hier vandaag!
(nouja, was wel bewolkt, maar warm en droog.. tijdens het wandelen wel zon!)
Ik heb nog 2 walnoten gehad en 2 gedroogde pruimen, tussendoor. En vanavond alleen met m'n zoon gewandeld. Was gezellig. Meestal wandel ik óf met hun beide óf met dochter.
dochter en ik vonden de (vegetarische) borrito lekker, man en zoon hun borrito met vlees niet. Sja,.. dat proef ik niet voor hè
En hun smaak is wat anders, oké, oké
Weer was echt heerlijk hier vandaag!
(nouja, was wel bewolkt, maar warm en droog.. tijdens het wandelen wel zon!)
Later is nu
donderdag 29 mei 2008 om 23:31
Tot nu toe hebben de Avond4daagse-wandelaars in elk geval goed weer gehad. Was het vanavond de afsluiting ?
Ik heb je zoon nog gezien, Sandra, die was lekker aan het voetballen bij school. Mocht hij ook de hele dag buitenspelen van de juf ? Moppekind heeft vandaag blijkbaar alleen maar buiten gespeeld op school, volgens hem hoefden ze vandaag geen "werkje" te doen.
Ik heb je zoon nog gezien, Sandra, die was lekker aan het voetballen bij school. Mocht hij ook de hele dag buitenspelen van de juf ? Moppekind heeft vandaag blijkbaar alleen maar buiten gespeeld op school, volgens hem hoefden ze vandaag geen "werkje" te doen.
vrijdag 30 mei 2008 om 07:09
Oeps, weet ik niet Moppetoet, normaal vraag ik altijd hoe het was op school....
Zo he, hier 72 in zicht, leuk!!!
Lang leve dit weer und das Arbeiten im Garten...
Heb van de weersomstuit net 2 tickets online gekocht
voor de Trance D licious in Huize Maas op 11/7.
Leuk en kinky uitje voor de groep?????
Zo he, hier 72 in zicht, leuk!!!
Lang leve dit weer und das Arbeiten im Garten...
Heb van de weersomstuit net 2 tickets online gekocht
voor de Trance D licious in Huize Maas op 11/7.
Leuk en kinky uitje voor de groep?????
vrijdag 30 mei 2008 om 08:24
Ja, klinkt hartstikke leuk, maar ik kom even niet, want zit in Tsjechië
Zo, heb vanmorgen alweer gezwommen. Als ik erin lig altijd erg lekker en opstaan gaat voor zwemmen ook best goed. Hoewel het natuurlijk onmogelijk vroeg is, om 7 uur in het zwembad liggen. Was het nog druk ook!
Het lijkt me dat een kleuterklas sneller een hele dag buitenspeelt dan groep 5 (6? San?), ook al is het mooi weer
Mijn eten vandaag:
O: 2 br met kruidensmeerkaas en komkommer
T: 1 br met sandwichspread
T: yoghurt, banaan
L: 2 br met 30+ kaas
T: appel, perzik, mogelijk nog wat chips (vrijdagmiddag)
A: . géén idee. Misschien wel patat, zou zomaar kunnen, aangezien we dat deze week nog niet gehad hebben. Dan neem ik denk ik alleen salade met een paar patatjes.
Over dat verzamelen van KK Bentetje; hier doet LE dat voornamelijk. Hij heeft hele dozen vol met knutselspullen.
Zo, heb vanmorgen alweer gezwommen. Als ik erin lig altijd erg lekker en opstaan gaat voor zwemmen ook best goed. Hoewel het natuurlijk onmogelijk vroeg is, om 7 uur in het zwembad liggen. Was het nog druk ook!
Het lijkt me dat een kleuterklas sneller een hele dag buitenspeelt dan groep 5 (6? San?), ook al is het mooi weer
Mijn eten vandaag:
O: 2 br met kruidensmeerkaas en komkommer
T: 1 br met sandwichspread
T: yoghurt, banaan
L: 2 br met 30+ kaas
T: appel, perzik, mogelijk nog wat chips (vrijdagmiddag)
A: . géén idee. Misschien wel patat, zou zomaar kunnen, aangezien we dat deze week nog niet gehad hebben. Dan neem ik denk ik alleen salade met een paar patatjes.
Over dat verzamelen van KK Bentetje; hier doet LE dat voornamelijk. Hij heeft hele dozen vol met knutselspullen.
Later is nu
vrijdag 30 mei 2008 om 14:34
vrijdag 30 mei 2008 om 14:42
Lijst voor vandaag:
O: bak yoghurt met aardbeien
T: grote beker smoothie met sinasappels, kiwi en scheut yoghurt
L: 2 boterhammen met pindakaas en een biscuitje bij de thee
T: iets fruitigs denk iknectarine en 2 pistachio-bites
A: salade en een halve pizza ofzo. Deel hem met dochter en die is er ook gek op...
Dan vanavond maar weer stukkie wandelen hoop ik. Gisteravond nog uur hardgelopen, het was erg warm maar op zich wel lekker gelopen. Wel rustig aan maar kon het goed volhouden.
Moest ook wel want had gisteren bij de Lidl weer een zwak moment, ze hadden daar pistachio-bites in de aanbieding en die moest ik toch even proberen vond ik op dat moment. Nou ze zijn erg lekker en inmiddels bijna op....
Bentetje, je kon wel eens bij mij in de buurt wonen als ik je weerberichten zo lees...
O: bak yoghurt met aardbeien
T: grote beker smoothie met sinasappels, kiwi en scheut yoghurt
L: 2 boterhammen met pindakaas en een biscuitje bij de thee
T: iets fruitigs denk iknectarine en 2 pistachio-bites
A: salade en een halve pizza ofzo. Deel hem met dochter en die is er ook gek op...
Dan vanavond maar weer stukkie wandelen hoop ik. Gisteravond nog uur hardgelopen, het was erg warm maar op zich wel lekker gelopen. Wel rustig aan maar kon het goed volhouden.
Moest ook wel want had gisteren bij de Lidl weer een zwak moment, ze hadden daar pistachio-bites in de aanbieding en die moest ik toch even proberen vond ik op dat moment. Nou ze zijn erg lekker en inmiddels bijna op....
Bentetje, je kon wel eens bij mij in de buurt wonen als ik je weerberichten zo lees...
vrijdag 30 mei 2008 om 14:44