Lijf & Lijn alle pijlers

Weight watchers smartpoints flex wie ook ?

20-01-2018 19:18 155 berichten
Ooit was hier een ww topic helaas is het erg stil daar.
Zijn er mensen die opnieuw mee willen schrijven ?
Waren ze lekker @Niekje? Ik hoop het! Ze zitten er nu eenmaal in, de boog kan niet altijd gespannen zijn. Gewoon weer verder waar je gebleven was.

Top dat je je spijkerbroeken weer past, dat is een fijne beloning voor je harde werken.
Alle reacties Link kopieren
Ik schrijf ook mee, sinds 2 dagen begonnen. Ik ben na het stoppen met roken 30 kg aangekomen in 3 jaar. Te veel. Ik doe nu alleen nog online omdat het vrij prijzig is. Ik vroeg mij wel af als je naar cursus gaat, hoe lang duurt het dan die avond? En wat doen ze daar ongeveer?
De cursus duurt ongeveer een uur. Daar wordt iedere week een ander onderwerp behandeld (daar wordt dan over gepraat), en je kunt vragen stellen.
Ik doe ook alleen online davo, en voor mij werkt het. Het hangt er maar vanaf of je die extra controle nodig hebt denk ik. En ik heb al bij een diëtiste gelopen eerder ook dus de basis had ik ook al wel mee.

Zaterdag weegdag gehad: 66,5. Ik ga eindelijk weer naar beneden, dus ik ben tevreden.
Ik geef mezelf nu een maand per kg, aangezien ik nu bijna op mijn streefgewicht zit en afvallen dus trager en trager begint te gaan. En dan ben ik minder teleurgesteld als ik een week stabiel blijf.
Worden jullie smartpoints die na een dag over zijn wel meegenomen naar de volgende dag? Ik heb dat wel ingesteld, maar het gaat alsnog eerst van mn weekextra af.. Echt flex lukt dus nog niet.. Hoe zit dat bij jullie?
De smartpunten die je overhoudt worden bijgeschreven bij je weekextrapunten. Dat is ook wat bij mij bij de uitleg stond. Als ik een dag boven mijn dagtotaal kom, gaan die punten af van de weekextra.
Idd ze komen bij je weekextra niet bij de volgende dag, je kunt ze uiteraard wel de volgende dag gebruiken van je weekextra . Zodra je over je punten heen gaat worden ze er bij het weekextra afgehaald.
Ooh thnx! Zal het in de gaten houden, maar dan zal dat het wel zijn :-)
Alle reacties Link kopieren
aspirientje schreef:
19-02-2018 13:21
Ik doe ook alleen online davo, en voor mij werkt het. Het hangt er maar vanaf of je die extra controle nodig hebt denk ik. En ik heb al bij een diëtiste gelopen eerder ook dus de basis had ik ook al wel mee.

Zaterdag weegdag gehad: 66,5. Ik ga eindelijk weer naar beneden, dus ik ben tevreden.
Ik geef mezelf nu een maand per kg, aangezien ik nu bijna op mijn streefgewicht zit en afvallen dus trager en trager begint te gaan. En dan ben ik minder teleurgesteld als ik een week stabiel blijf.
Ik heb ook jaren geleden bij een diëtiste gelopen. Ik was gewoon nieuwsgierig en zat te twijfelen of dat ook wat voor mij zou zijn. Ik kan het eigenlijk momenteel niet missen en en maarja soms moet je eerst dingen ervaren voordat je weet of het wel wat voor je is. Ik kon vandaag gaan kijken maar ik voel mij niet lekker de laatste dagen. Mijn maag is erg gevoelig voor veranderingen en dus loop ik al dagen met maagzuur zo hoog als rome rond.
davo1979 wijzigde dit bericht op 19-02-2018 23:12
11.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
maris86 schreef:
19-02-2018 18:11
Worden jullie smartpoints die na een dag over zijn wel meegenomen naar de volgende dag? Ik heb dat wel ingesteld, maar het gaat alsnog eerst van mn weekextra af.. Echt flex lukt dus nog niet.. Hoe zit dat bij jullie?
4 punten max per dag die over zijn worden maar bijgeschreven bij de weekpunten.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat er steeds meer mensen meeschrijven! Welkom!

Afgelopen zondag heb ik niet gewogen. Op het moment gaat het niet zo goed met mij, ik ben oververmoeid en kom niet aan mezelf toe, laat staan aan afvallen. Ik doe dan ook even een tijdje rustig aan, ben gisteren thuisgebleven van werk en vandaag ook. Morgen ga ik er weer voorzichtig tegenaan en hoop ik dat ik het afvallen ook weer wat mee kan pakken.
davo1979 schreef:
19-02-2018 23:08
4 punten max per dag die over zijn worden maar bijgeschreven bij de weekpunten.
Klopt en meer dan 4 punten overhouden per dag wordt ook niet geadviseerd .
Alle reacties Link kopieren
Eerste weegmoment gehad en 2.9 kilo afgevallen. Ik weet dit zal niet elke week zijn maar ben er erg blij mee. Zo blij eigenlijk dat toen ik vanmiddag in de kringloop was een jasje heb gekocht van een paar maten kleiner (hij was zo mooi kon hem niet laten hangen). Kan ik nu natuurlijk nog niet aan maar ik hoop in het najaar.
Alle reacties Link kopieren
Anderhalve week u bezig en 3,6 kilo eraf!
Ik word er blij van😃
Vooral met recepten als tussendoor van Wappeltaart maken het erg fijn!!!
Alle reacties Link kopieren
Annnn schreef:
21-02-2018 19:30
Anderhalve week u bezig en 3,6 kilo eraf!
Ik word er blij van😃
Vooral met recepten als tussendoor van Wappeltaart maken het erg fijn!!!

Geweldig!
Alle reacties Link kopieren
Welkom! Leuk nieuwe meiden erbij!

Vanmorgen weer gewogen en 7 kilo eraf.
Blij mee! Nog 3 kilo en dan ben ik op mijn streefgewicht.
Morgen gaan we op vakantie. Heerlijk! Maar ik kijk er wel een beetje tegenop. Eten op de piste is meestal niet echt Weight Watchers proef. Hebben jullie nog tips wat ik het beste kan eten? Of hoe ik er mee om moet gaan?
Ik zou het zo zonde vinden om weer gewicht aan te komen.
Aardbei95 schreef:
20-02-2018 07:04
Wat leuk dat er steeds meer mensen meeschrijven! Welkom!

Afgelopen zondag heb ik niet gewogen. Op het moment gaat het niet zo goed met mij, ik ben oververmoeid en kom niet aan mezelf toe, laat staan aan afvallen. Ik doe dan ook even een tijdje rustig aan, ben gisteren thuisgebleven van werk en vandaag ook. Morgen ga ik er weer voorzichtig tegenaan en hoop ik dat ik het afvallen ook weer wat mee kan pakken.
Wat vervelend aardbei! Weet je wat de oorzaak is van je vermoeidheid?
Wel begrijpelijk dat het dan even niet zo goed lukt met afvallen, maar probeer in ieder geval om het niet uit de hand te laten lopen.
Gisteren en vandaag heb ik ook last van mijn maag. Ik heb daardoor weinig gegeten.
Wel goed voor mijn gewicht, ik ben ineens weer een kilo lichter!
Alle reacties Link kopieren
Dames ik wil ook graag gaan meeschrijven. Ik heb mij zojuist aangemeld bij WW (de online variant zonder bijeenkomsten) en wil minimaal 10 kg afvallen. Ik ga maandag starten, ben heel benieuwd. Dit wordt de eerste keer in mijn leven dat ik ga "lijnen". Na 3 zwangerschappen en een flinke tijd lang leve de lol is nu de tijd aangebroken om die irritante kilo's kwijt te raken. Geen idee of ik het kan, ben nogal een snoeperd en verslaafd aan cola... dus dit wordt een strijd. Maar nu zelfs mijn broeken echt iets te strak beginnen te zitten moet er gewoon iets gebeuren.

Vanaf maandag meld ik mij hier!!
Alle reacties Link kopieren
Bad gateway... 1x plaatsen is genoeg :D
LilaLily schreef:
23-02-2018 12:46
Welkom! Leuk nieuwe meiden erbij!

Vanmorgen weer gewogen en 7 kilo eraf.
Blij mee! Nog 3 kilo en dan ben ik op mijn streefgewicht.
Morgen gaan we op vakantie. Heerlijk! Maar ik kijk er wel een beetje tegenop. Eten op de piste is meestal niet echt Weight Watchers proef. Hebben jullie nog tips wat ik het beste kan eten? Of hoe ik er mee om moet gaan?
Ik zou het zo zonde vinden om weer gewicht aan te komen.
Ik ga ook op wintersport. Heb me voorgenomen om tussen de middag vooral soepjes of een salade eten, geen alcohol en 'savonds de toetjes laten staan. Ben benieuwd :-)
Welkom nieuwe mee schrijfsters !
Hier een wat mindere week vorig weekend weg geweest en moeite weer in het gareel te komen . Afgelopen week ook nog twee keer uit eten geweest en vanavond weer :(
Als je je eten van overdag daarop aanpast hoeft dat toch niet zo'n ramp te zijn?
Heerlijk hoor, uit eten gaan :-D
Ik ben zo trots! Gisteravond een feestje gehad en ik zag er erg tegenop omdat ik bang was dat ik veel te veel zou eten.
Maar ik ben keurig in het gareel gebleven en heb echt een topavond gehad!
Wat goed, daar mag je inderdaad trots op zijn :-)

Zelf heb ik net een heel pakje biologische tractordrop op :-(
Ik voel me sinds ik ww doe wat aan de depressieve kant. Helaas lijkt het alsof ik van het pakje drop wat opgeknapt ben.
Wel gevaarlijk, ik wil niet iedere keer als ik me depri voel naar drop grijpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven