Lijf & Lijn alle pijlers

Weight watchers smartpoints flex wie ook ?

20-01-2018 19:18 155 berichten
Ooit was hier een ww topic helaas is het erg stil daar.
Zijn er mensen die opnieuw mee willen schrijven ?
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je moeder thuis is Simitci!

Chocolade in huis is lastig!! Die verleiding...
Gisteren heb ik ook gezondigd, ik heb namelijk patat ‘s avonds gegeten. Het smaakte zo lekker.
Vandaag maar even heel streng en aan de yoghurt met fruit en muesli. Vanavond de snelle Chili voor 2 punten.
Alle reacties Link kopieren
Chocola in huis zou voor mij ook geen goed idee zijn. Ik probeer nu niks en huis te hebben en hoop dat mijn vriend ook niks meeneemt.. nu de derde dag ww, ik doe de online variant. Kijken of ik het zo volhoud en anders ga ik de cursus doen. Heel veel groenten gegeten voor mijn gevoel deze dagen, geeft een goed gevoel :)
Alle reacties Link kopieren
Wat eten jullie vanavond? Thuis krijgen ze patat (ouders, broertje), wat ik dus nu absoluut niet wil. Heeft iemand nog leuke, lekkere recepten voor 1 persoon? :)

Zondag is mijn eerste weegbeurt na het starten met de online variant! Spannend! Ik heb er wel een goed gevoel over tot nu toe, maar ben benieuwd...
americain, aardappelen, wortel en zure room als je het makkelijk en klassiek wilt houden. De pasta met zalm en komkommer is ook snel en lekker. Of spaghetti, spinazie en ricotta, ik doe er nog altijd wat tomaat bij ook.

Ik ga vanavond voor de eerste keer sinds lang voor een niet WW-recept, dat ik ga aanpassen zodat het toch WW is. Chili con carne zonder bonen, maar met zoete aardappel. Ik ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Oh die pasta met zalm en komkommer klinkt lekker inderdaad! Ga ik opzoeken, dank je!

Die chili con carne klinkt ook goed! Vertel je later hoe die is bevallen?
Yeah! Deze week weer 0,9 afgevallen. Mijn doel was om morgen 87 te wegen maar het is nu 87,7
Mijn volgende doel is 80 te wegen eind april. Dan gaan we op vakantie.

Chocolade is voor mij ook een echt valkuil. Ik heb een hele bestelling gedaan bij de shop van WW met allemaal repen. Die zijn zo lekker en maar 2 of 3 punten. Heel vaak neem ik er smiddags op het werk 1 omdat ik anders aan de crackers met kaas ga. Vooral de Rich Toffee is om te smullen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal

Ben nieuw hier en heb jullie berichten gelezen,ik zou ook dolgraag ww gaan doen maar heb helaas niet de financiele middelen om dit te doen.
Een lijst met de 0 punten producten heb ik al gevonden maar een lijst met wat voor punten voedingsmiddelen hebben niet,is er iemand die mij daaraan kan helpen?
Ik ben 168cm en weeg 95 kg,weet ook niet hoe ik mijn punten kan berekenen.

Vraag misschien wel veel maar wil het echt heel graag!!
What goes around,comes around
Ik eet vanavond aziatisch pannetje met noedels.
Gisterenavond heb ik bijna al mijn weekextra punten aan slagroom opgemaakt. (Had ik super veel zin in.)
Vanochtend was ik toch bijna een kilo lichter dan vorige week :yes:
Alle reacties Link kopieren
@theamuts: dat klinkt lekker Aziatisch pannetje! Staat die ook in de app?

Slagroom? Heerlijk! Had je er ook appeltaart bij?
Ik heb zo’n zin in een lekker stuk appeltaart. Vandaag een flink stuk gefietst en daarna zo’n trek. Ik heb gezondigd door vier Haribo banaantjes te eten. Baal er nu van!

Morgen verse kippensoep. Maar 2 punten.
Guusje66 schreef:
10-02-2018 18:24
Hoi allemaal

Ben nieuw hier en heb jullie berichten gelezen,ik zou ook dolgraag ww gaan doen maar heb helaas niet de financiele middelen om dit te doen.
Een lijst met de 0 punten producten heb ik al gevonden maar een lijst met wat voor punten voedingsmiddelen hebben niet,is er iemand die mij daaraan kan helpen?
Ik ben 168cm en weeg 95 kg,weet ook niet hoe ik mijn punten kan berekenen.

Vraag misschien wel veel maar wil het echt heel graag!!
Misschien kun je op marktplaats een tweedehands smartpoints boodschappengids kopen maar er bestaat niet zomaar een lijstje dat boekje heeft een paar honderd pagina`s .
Punten berekenen weet ik ook niet dat rekent de app voor je uit aan de hand van geslacht leeftijd gewicht lengte etc.
Had zo’n snaaizin heb vanmiddag een pot kikkererwten ontvliesd en gedroogd , bestrooid met zeezout en pikant paprikapoeder en in de oven geroosterd
Moet zeggen het was heerlijk !
Alle reacties Link kopieren
Jammer,had gehoopt verder te komen hier
What goes around,comes around
Guusje66 schreef:
10-02-2018 22:45
Jammer,had gehoopt verder te komen hier
Dat berekenen kunnen wij niet we zijn geen coaches, er zijn volgens regelmatig aanbiedingen als je bv 3 maanden lid wordt ben je goed op gang en kun je het daarna zelf wel .
Simitçi schreef:
11-02-2018 08:08
Dat berekenen kunnen wij niet we zijn geen coaches, er zijn volgens regelmatig aanbiedingen als je bv 3 maanden lid wordt ben je goed op gang en kun je het daarna zelf wel .
Er zijn ook diverse facebookgroepen misschien wordt je daar wat wijzer.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat jullie geen coaches zijn,maar mss was er iemand met ongeveer hetzelfde gewicht/lengte...
Ook een aanbieding is voor mij geen haalbare kaart ivm heel klein weekbudget

maar bedankt voor de reacties
What goes around,comes around
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mezelf gisteren aangemeld en ga morgen starten! Liefste nog 10 kilo eraf.
Voor mij reden om weight watchers te doen, is dat je in principe alles mag.
Heb net straight away gedaan, had uitval van haar en al, veel krampen... Kan niet goed zijn een crash dieet heb ik ervaren.

Vanavond eerst nog even heerlijk uit eten en mag alles wat ik wil....
Daarna in de punten!

Als ik schema morgen heb ingevuld houd ik 6 punten over. Welk tussendoortje raden jullie aan?

Ik ben nog een beetje zoekende tussen alle info😊
Als tussendoortje paar crackers met gekookt ei.
Mini puntpaprikas gevuld met een puntje la vache qui rit light.
Schaaltje kwark .
Handje ongebrande noten.
Alle reacties Link kopieren
Yes! Gisteren op de weegschaal - 1kg! Nu lekker zo doorzetten en hopen dat het zo goed blijft gaan :)
Ik woog zaterdag 67,3. Traag maar gestaag.
Vandaag was er weer wat bij, maar dat is eigenlijk altijd. Om één of andere reden ben ik op dinsdag het zwaarst - dus morgen maar niet proberen te wegen - en daal ik daarna weer gewoon.

Ik heb mijn weekplanning weer klaar. Vanavond lasagne met spinazie en drie soorten kaas (en toch maar 9 punten volgens WW, ik ben benieuwd). Morgen de schnitzel met jagersaus. Die vond ik vorige keer wat pover door gebrek aan extra groenten, dus daar maak ik morgen extra fijne boontjes bij.
Iedereen gaat goed zo te zien!

Gisteravond had ik echt trek, maar mocht niets meer hebben. Heb 3 rolletjes kipfilet met een likje mosterd genomen. ( Ei had ik bij de lunch al gegeten)

Ik probeer mijn weekpunten zo min mogelijk te gebruiken omdat ik ook zalm had gegeten. Wel 0 punten, maar wel veel calorieën heb ik het idee.
-1.3 deze week heel blij mee :)
Super Simitci!
Vandaag weegdag week 2, -1 kg, totaal - 3 kg.
Mooi zeg!

Gisterenavond ben ik voor het eerst naar de bijeenkomst geweest. Ik vond het een leuke groep vrouwen en de uitleg was goed. Iedere week wordt er weer een nieuwe thema besproken.
Wat ik wel jammer vond was het slinkse aanprijzen van de ww spullen. Ik vind dat je al best veel betaalt voor de cursus, dus ik ben niet van plan om van allerlei spullen extra aan te schaffen.

Edit: vanochtend trouwens 1,5 kg lichter dan vorige week zaterdag :cheer:
Ik had vanmorgen even een zwak momentje. Het laatste beetje m&ms opgegeten wat nog in de kast lag. Voel me nu zo slecht....

Daarnaast ook een geluksmomentje. Ik pas eindelijk, na 3 jaar, mijn gewone spijkerbroeken weer! In de tussentijd 2x een zwangerschap gehad dus eigenlijk alleen maar positiebroeken aangehad.
Heb ze meteen in de was gegooid want na zo'n poos in een doos roken ze wat muffig. Ben er echt heel blij mee! Ze zitten ook meteen weer superlekker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven