Lijf & Lijn alle pijlers

Weight watchers smartpoints flex wie ook ?

20-01-2018 19:18 155 berichten
Ooit was hier een ww topic helaas is het erg stil daar.
Zijn er mensen die opnieuw mee willen schrijven ?
Pondje kwijt deze week gaat langzaam maar gestaag , ruim 5 kilo in bijna twee maanden .
Ik was vorige week veel afgevallen, maar deze week drie (!) werkdiners dus ik slaag een weekje wegen over. Terug in het gareel nu en we zien wel weer volgende week.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Weer terug na een week wintersport. Daar veel en ongezond gegeten :-? M&M’s, warme chocomelk met slagroom, patat etc. Ook gezonde dingen maar toch veel gezondigd helaas. Evengoed toch nog een kilo kwijt! Ik ben nu 8 kilo in totaal afgevallen. Nog 2 kilo en ik ben op mijn streefgewicht.
Vandaag voor het eerst een collega die vroeg of ik was afgevallen. Verder nog van niemand gehoord.
Krijgen jullie al complimenten of opmerkingen dat je bent afgevallen?

Hebben jullie nog tips voor lekkere (gezins)recepten? Ik ben een beetje door mijn ideeën heen en man en kinderen worden ook een beetje gek van de chili en de risotto.
De Spaanse goulash is wel een gezinsrecept denk ik. En in een handomdraai klaar.
Ik ben ook wel fan van de verschillende lasagnes.
De cannelloni met ricotta en geitenkaas is hier ook een succes, terwijl ik een vriend heb die geen geitenkaas lust (en die ik niet verteld heb dat het er in zit).
Hoe is het met iedereen ? Hier zit er een beetje de klad in morgen even goed boodschappen doen en maandag weer aan de slag .
Bij het recept voor Spaanse aardappelgoulash staat 2 porties , maar daar kunnen wij met gemak met 4 personen van eten. Verder worden de de Griekse ovenschotel en de Spaghetti Bolognese erg gewaardeerd.
Alle reacties Link kopieren
Simitçi schreef:
10-03-2018 19:45
Hoe is het met iedereen ? Hier zit er een beetje de klad in morgen even goed boodschappen doen en maandag weer aan de slag .

Het gaat wel alleen ben ik denk aangekomen terwijl ik toch binnen de punten zit. Ik vind het raar omdat ik nog zn 50 kilo moet.
JaneJane38 schreef:
11-03-2018 10:43
Bij het recept voor Spaanse aardappelgoulash staat 2 porties , maar daar kunnen wij met gemak met 4 personen van eten. Verder worden de de Griekse ovenschotel en de Spaghetti Bolognese erg gewaardeerd.
Die staan in de app ?
Simitçi schreef:
11-03-2018 12:19
Die staan in de app ?
Ja, die staan in de app
JaneJane38 schreef:
11-03-2018 15:20
Ja, die staan in de app
Dankjewel vanavond eens neuzen !
Alle reacties Link kopieren
Simitçi schreef:
20-01-2018 19:18
Ooit was hier een ww topic helaas is het erg stil daar.
Zijn er mensen die opnieuw mee willen schrijven ?
Hey hey, mag ik ook effe? Tien jaar geleden ook WW gevolgd. 7 kg kwijt. Nu weer alles bijgekomen denk ik. Geen enkele broek past nog. Operatie rug, en... menopauze. Ik zou terug willen opstarten maar heb een enorm probleem. Ik durf niet op een weegschaal staan!!! Hoeveel punten mag ik eten? Ben 1.68 m en weeg denk ik terug 68 kg. Ben 55 jaar.
Kan iemand mij helpen? Als ik me wat beter in vel voel omdat ik wat kilo's kwijt raak, durf ik hier op weegschaal te staan of zelfs de les te gaan. Dankjewel!
Krine schreef:
13-03-2018 15:19
Hey hey, mag ik ook effe? Tien jaar geleden ook WW gevolgd. 7 kg kwijt. Nu weer alles bijgekomen denk ik. Geen enkele broek past nog. Operatie rug, en... menopauze. Ik zou terug willen opstarten maar heb een enorm probleem. Ik durf niet op een weegschaal staan!!! Hoeveel punten mag ik eten? Ben 1.68 m en weeg denk ik terug 68 kg. Ben 55 jaar.
Kan iemand mij helpen? Als ik me wat beter in vel voel omdat ik wat kilo's kwijt raak, durf ik hier op weegschaal te staan of zelfs de les te gaan. Dankjewel!
Word lid van ww, vul je gegevens in, ga afvallen en dan de weegschaal op.
Wij kunnen je niet vertellen hoeveel punten je mag..
Krine schreef:
13-03-2018 15:19
Hey hey, mag ik ook effe? Tien jaar geleden ook WW gevolgd. 7 kg kwijt. Nu weer alles bijgekomen denk ik. Geen enkele broek past nog. Operatie rug, en... menopauze. Ik zou terug willen opstarten maar heb een enorm probleem. Ik durf niet op een weegschaal staan!!! Hoeveel punten mag ik eten? Ben 1.68 m en weeg denk ik terug 68 kg. Ben 55 jaar.
Kan iemand mij helpen? Als ik me wat beter in vel voel omdat ik wat kilo's kwijt raak, durf ik hier op weegschaal te staan of zelfs de les te gaan. Dankjewel!
Wat Maris zegt.
Het programma is zo veranderd dat kun je niet met 10 jaar terug vergelijken .
Maar het fijne is je kunt online starten dus je hoeft alleen voor jezelf op de weegschaal te gaan staan en zo veel overgewicht heb je niet hoor .
Ik ben kleiner en weeg wel een paar kilo’s meer ;)
Deze week bijna een kilo aangekomen even heel hard op de rem en weer terug naar alles invoeren . Dat verslofte een beetje dus nu weer bij de les.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor jullie reacties!
Online zou het probleem hetzelfde zijn... De weegschaal. Ik durf ook niet voor mezelf op weegschaal. (Ik ben een dysmorfofofoob. )
Ik ga er nog even op knabbelen.
Laat het jullie weten.
Ik blijf jullie wel volgen. Geeft me indirect ook enorm steun! Thx! 😳
Krine schreef:
13-03-2018 17:37
Dank voor jullie reacties!
Online zou het probleem hetzelfde zijn... De weegschaal. Ik durf ook niet voor mezelf op weegschaal. (Ik ben een dysmorfofofoob. )
Ik ga er nog even op knabbelen.
Laat het jullie weten.
Ik blijf jullie wel volgen. Geeft me indirect ook enorm steun! Thx! 😳
Je kunt ook online lid worden, op de gok 68kg invullen en als je broeken losser zitten, dan gaan wegen.
Overigens snap ik het probleem niet echt. Die weegschaal is toch juist dat zetje wat je zo nu en dan nodig hebt?
En de 68kg ga ik never nooit niet halen.. Zoveel is het niet.
Krine schreef:
13-03-2018 17:37
Dank voor jullie reacties!
Online zou het probleem hetzelfde zijn... De weegschaal. Ik durf ook niet voor mezelf op weegschaal. (Ik ben een dysmorfofofoob. )
Ik ga er nog even op knabbelen.
Laat het jullie weten.
Ik blijf jullie wel volgen. Geeft me indirect ook enorm steun! Thx! 😳
Je zult er toch op moeten om resultaat te meten , of je gaat je buik, billen, borstomvang meten dan weet je ook of je afvalt .
Anders even naar de huisarts ?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gaan wegen, jij wilt veranderen en dat begint met de realiteit onder ogen zien. Het zal best wel meevallen.
Weegmoment 6, niks afgevallen. Ik baal er een beetje van. Dit weekend voor het eerst in 6 weken geen blauwe bolletjes, maar had toch weekpunten over. Ik ben meer gaan bewegen. dagelijkse wandelingen met de hondjes zijn langer en heb in een week 17 van de 27 te verdienen activepoints verdiend.

Je weet dat er een moment komt dat je stilstaat en toch....het voelt een beetje als verraad.
Janejane ja dat is nooit leuk , maar als je er door heen bent val je weer af is echt een kwestie van volhouden helaas .
Hoe is met met iedereen ?
Hier eindelijk weer afgevallen ruim een kilo hopelijk weer op het goede spoor !
Weer een kilo eraf! In totaal nu 6 van de 12 in 7 weken.
Goed bezig JaneJane!
Alle reacties Link kopieren
Gaat er iemand naar de cursus?
Hoe werkt dat? Ben je verplicht te blijven zitten? Of wegen en weg?

Heb net even gekeken maar het is best prijzig. Geen goede aanbieding op dit moment helaas
Alle reacties Link kopieren
Cucina ik ga naar de cursus. Na het weegmoment kun je weg, of je kunt blijven voor de cursus zelf. Die duurt een half uur en gaat telkens over een ander onderwerp. Ik vind het fijn om te gaan, het is toch een extra stok achter de deur. Ik geloof dat er nu wel weer aanbiedingen zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven