Mode & Beauty alle pijlers

Alternatief clarins uv protector

26-06-2015 20:42 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Omdat ik nogal snel last heb van pigmentvlekken in mijn gezicht door zon gebruik ik uv plus day screen van clarins.

Het is nu op maar het is zo duur,40 Euro. Weet iemand een alternatief?

Groetjes
Ik heb gister van Kruidvat eigen merk een dagcreme met SPF 30 gevonden. Zonder geurstoffen, voor de gevoelige huid. Maar alleen vandaag nog maar geprobeerd, dus ik kan er verder nog weinig van zeggen. Kostte 3 euro voor een tube..

Deze: klik
Ik heb estee lauder maar die is duurder dan ¤40 geloof ik. Zit spf15 in: heerlijk spul! Heb ook een spf 50 van Lancaster, speciaal voor je gezicht maar die kost ook meer dan ¤40
Ik ben zelf tevreden over de zonneproducten van uncover, Paula's choice en la roche posay.
quote:thee_leutje101 schreef op 26 juni 2015 @ 20:49:

Ik heb gister van Kruidvat eigen merk een dagcreme met SPF 30 gevonden. Zonder geurstoffen, voor de gevoelige huid. Maar alleen vandaag nog maar geprobeerd, dus ik kan er verder nog weinig van zeggen. Kostte 3 euro voor een tube..

Deze: klikLaat je met die aankomende hittegolf volgende week alsjeblieft weten hoe dat bevalt?! Heel benieuwd!
quote:verhuisd schreef op 26 juni 2015 @ 20:52:

[...]

Laat je met die aankomende hittegolf volgende week alsjeblieft weten hoe dat bevalt?! Heel benieuwd!Ik denk dat de hele boel dan zó van m'n gezicht af zweet... Maar dat zal bij elke creme gebeuren met 35 graden (en 14 km moeten fietsen naar en van werk *puf*)
quote:verhuisd schreef op 26 juni 2015 @ 20:52:

[...]

Laat je met die aankomende hittegolf volgende week alsjeblieft weten hoe dat bevalt?! Heel benieuwd!Ik gebruik deze ook sinds kort. Hij ruikt niet aangenaam (is dan ook parfumvrij), maar gelukkig blijft de geur niet hangen. Hij smeert ook nogal vettig uit, maar ook dat trekt redelijk snel weg. Ik gebruik deze wel alleen als het niet echt zonnig is. Als het echt mooi weer is gebruik ik een gezichtscrème van La Roche Posay met factor 50.
Ah die van de kruidvat ga ik morgen halen! Nogal een groot verschil qua prijs inderdaad

Dankje!
quote:nephthys schreef op 26 juni 2015 @ 20:56:

[...]

Ik gebruik deze ook sinds kort. Hij ruikt niet aangenaam (is dan ook parfumvrij), maar gelukkig blijft de geur niet hangen. Hij smeert ook nogal vettig uit, maar ook dat trekt redelijk snel weg. Ik gebruik deze wel alleen als het niet echt zonnig is. Als het echt mooi weer is gebruik ik een gezichtscrème van La Roche Posay met factor 50.Dank je!
Eucerin even brighter al geprobeerd? Is een dag en nachtcrème speciaal voor pigmentvlekken. Ik vind het goed helpen!

Is niet zo duur dacht ik.

Edit: ongeveer 18 euro.
Ik gebruik deze van vision.

Iets van 10 euro dacht ik.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Ah die van eucerin klinkt ook goed, met factor ?

Die van vision heb ik ook maar vind ik meer een zonnebrand product ipv.dagelijks crème
EUcerin heeft factor 30. Smeert fijn, niet vet. Ik heb echt het idee dat het mijn vlekken heeft verminderd. En nog belangrijker: dat er geen nieuwe bij zijn gekomen. Ik heb zelf vitiligo, dus veel pigmentvlekken.
Vision vind ik niet fijn om elke dag op mijn gezicht te doen.
Ik vind die van Clarins ook erg duur, maar hij is elke cent waard! Zoiets fijns vind je volgens mij echt niet (ik heb echt al heel veel geprobeerd).
Van vision heb je nu ook een speciale gezichtscreme die is niet zo vet.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Ik ben 2 weken geleden begonnen met een behandeling tegen pigmentvlekken en op advies van mijn dermatoloog gebruik ik la roche posay (factor 50). Kan je kopen via de apotheek en kost nog geen 20 euro (50ml). Bevalt me tot nu toe goed.
Ik heb ook die van het kruidvat. Wel wat vettig inderdaad, maar smeert goed uit. Lekkerder dan echte zonnebrand voor het gezicht.
Ik heb in de zomer ook heel erg last van pigmentvlekken in mijn gezicht. Ik heb nu ook die tube van het kruidvat en ik vind dat de crème goed uitsmeert en het trekt vrij snel in. Echt een aanrader voor dat geld.
Pluk de dag!;-)
Vanmorgen door de warmte een stuk gefietst en nu op mijn hele warme werk en de creme is er helemaal niet afgezweet! Voelt ook niet vet aan, is goed ingetrokken en ik ben eigenlijk heel erg tevreden ermee. En dat voor maar 3 euro!
Ik gebruik de Sun Control van Lancaster, maar die is niet veel goedkoper.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven