Mode & Beauty alle pijlers

Bagel head trend

05-10-2012 18:52 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laatst kwam ik zo iets raars op het internet tegen, ik moest het even delen. Namelijk de bagel head trend. Vooral in Japan is het hip. Je krijgt een bagel head door een injectie in je voorhoofd en onder de huid word dan 30 ml zoutoplossing gespoten daarna word er een deuk ingeduwd. Het blijft dan ongeveer een dag zo zitten. Wat vinden jullie van deze trend? Dit artikel heeft foto's.

http://www.byaranka.nl/2012/09/26/bizar ... gel-hoofd/
quote:iris1969 schreef op 05 oktober 2012 @ 19:32:

Ik vind het een bizarre trend, maar ach die Jappaners doen wel vaker gekke dingen.

Overigens vind ik die oorbellen die je in Nederland wel eens ziet waardoor je enorme gaten en uitgestrekte oorlellen krijgt ook enorm lelijk.Een vriendin heeft dat, ik vind het minst vrouwelijk inderdaad.
quote:iris1969 schreef op 05 oktober 2012 @ 19:32:

Overigens vind ik die oorbellen die je in Nederland wel eens ziet waardoor je enorme gaten en uitgestrekte oorlellen krijgt ook enorm lelijk.Bizar he? Op een gegeven moment ben je toch een keer uitgekeken op die oorbellentrend? En dan zit je met enorme uitgelubberde oorlellen.
quote:Annelize schreef op 05 oktober 2012 @ 20:13:

[...]

Bizar he? Op een gegeven moment ben je toch een keer uitgekeken op die oorbellentrend? En dan zit je met enorme uitgelubberde oorlellen.Ja, ik vind het maar een naar gezicht! Ik zeg het niet snel, maar dan kun je nog beter een tatoeage nemen.
quote:isabellajosephine schreef op 05 oktober 2012 @ 20:15:

[...]

Ja, ik vind het maar een naar gezicht! Ik zeg het niet snel, maar dan kun je nog beter een tatoeage nemen.

Precies, al vind je die waarschijnlijk op je 80e ook allang niet mooi meer, zeker zo'n neukgewei dat je een tijdje terug als hype opeens vaak bij jonge meiden zag:

Das toch gewoon en hoax?
quote:deedee86 schreef op 05 oktober 2012 @ 19:15:

Afschuwelijk! Laat dit een soort prank zijn...

Straks heb je een chirurg die het niet zo goed kan en eindig je zo:

[afbeelding]

brrrr Tering! Zeg me ajb dat dit nep is!
quote:iris1969 schreef op 05 oktober 2012 @ 20:17:

[...]

Precies, al vibij nd je die waarschijnlijk op je 80e ook allang niet mooi meer, zeker zo'n neukgewei dat je een tijdje terug als hype opeens vaak bij jonge meiden zag:

[afbeelding]

Aarsgewei

Het lijkt wel alsof de mannen en of vrouwen niet beseffen dat dergelijke 'versieringen' blijvend zijn, en dus niet meer eventjes kunt weggummen na een aantal jaren.
Nog een gevalletje absurd;

jasses...
wat pervers die kat. Lijkt me gefotoshopt.
it's a big club and you ain't in it
quote:rionyriony schreef op 05 oktober 2012 @ 22:23:

wat pervers die kat. Lijkt me gefotoshopt.Oh dat is idd. ook nog wel goed mogelijk
quote:Vilma schreef op 05 oktober 2012 @ 20:46:

Nog een gevalletje absurd;

[afbeelding]

Deze dan:

Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Mensen weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten doen.

Gewoon slim, lief en aardig zijn lijkt me een fijn plan om je te onderscheiden. Blijft je huid ook nog gaaf.
Ik ben echt verbaasd dat ze toch iedere keer weer wat nieuws weten te verzinnen om jezelf te ''verfraaien''.
die kat en die pinokkio

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven