BB van Gosh?
dinsdag 28 augustus 2012 om 23:21
Alleen proefjes geprobeerd van Estee Lauder die vond ik wel goed. Dr Brandt kleurde ik oranje, van Dior kreeg ik uitslag. Garnier light gemengde huid is ook een fijne bb cream maar te licht voor nu. Er ligt ook nog een medium die heb ik nog niet uitgetest
Wacht nu op die van Clinique ben benieuwd.Wist niet dat gosh ook eentje had. Dat is een merk van het Kruidvat?
Wacht nu op die van Clinique ben benieuwd.Wist niet dat gosh ook eentje had. Dat is een merk van het Kruidvat?
dinsdag 28 augustus 2012 om 23:23
quote:Superhuisvrouw schreef op dinsdag 28 augustus 2012 23:21 Alleen proefjes geprobeerd van Estee Lauder die vond ik wel goed. Dr Brandt kleurde ik oranje, van Dior kreeg ik uitslag. Garnier light gemengde huid is ook een fijne bb cream maar te licht voor nu. Er ligt ook nog een medium die heb ik nog niet uitgetest
Wacht nu op die van Clinique ben benieuwd. Oké die van Garner vind ik te roze voor m'n huid, clinique goede dingen over gehoord iig
Wacht nu op die van Clinique ben benieuwd. Oké die van Garner vind ik te roze voor m'n huid, clinique goede dingen over gehoord iig
woensdag 29 augustus 2012 om 07:49
quote:ilovebrownie schreef op 28 augustus 2012 @ 23:22:
[...]
Dat is fijn! En wat huid heb jij? Droog, vet, geel, roze.. ??
Ik heb een gemengde huid. Vet op de T-zone en vochtarm op mn wangen. Mijn huid is wat roze van kleur.
Doch, dit laatste is niet belangrijk bij een BB cream. Deze past zich aan. Zo heeft Dior maar 1 tint, voor alle huidtypen te gebruiken.
[...]
Dat is fijn! En wat huid heb jij? Droog, vet, geel, roze.. ??
Ik heb een gemengde huid. Vet op de T-zone en vochtarm op mn wangen. Mijn huid is wat roze van kleur.
Doch, dit laatste is niet belangrijk bij een BB cream. Deze past zich aan. Zo heeft Dior maar 1 tint, voor alle huidtypen te gebruiken.