Mode & Beauty alle pijlers

BB van Gosh?

28-08-2012 23:06 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand hier al ervaring mee?
Wel bb van Dior en die is fantastisch
Alleen proefjes geprobeerd van Estee Lauder die vond ik wel goed. Dr Brandt kleurde ik oranje, van Dior kreeg ik uitslag. Garnier light gemengde huid is ook een fijne bb cream maar te licht voor nu. Er ligt ook nog een medium die heb ik nog niet uitgetest

Wacht nu op die van Clinique ben benieuwd.Wist niet dat gosh ook eentje had. Dat is een merk van het Kruidvat?
quote:Bergje65 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 23:09 Wel bb van Dior en die is fantastischDat is fijn! En wat huid heb jij? Droog, vet, geel, roze.. ??
quote:Superhuisvrouw schreef op dinsdag 28 augustus 2012 23:21 Alleen proefjes geprobeerd van Estee Lauder die vond ik wel goed. Dr Brandt kleurde ik oranje, van Dior kreeg ik uitslag. Garnier light gemengde huid is ook een fijne bb cream maar te licht voor nu. Er ligt ook nog een medium die heb ik nog niet uitgetest

Wacht nu op die van Clinique ben benieuwd. Oké die van Garner vind ik te roze voor m'n huid, clinique goede dingen over gehoord iig
Is er alweer een nieuwe? Ben benieuwd of dat wel een 'echte' bbcream is en geen getinte dagcreme.
quote:ilovebrownie schreef op 28 augustus 2012 @ 23:22:

[...]

Dat is fijn! En wat huid heb jij? Droog, vet, geel, roze.. ??

Ik heb een gemengde huid. Vet op de T-zone en vochtarm op mn wangen. Mijn huid is wat roze van kleur.

Doch, dit laatste is niet belangrijk bij een BB cream. Deze past zich aan. Zo heeft Dior maar 1 tint, voor alle huidtypen te gebruiken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven