Mode & Beauty alle pijlers

Bestellen bij Stradivarius

24-12-2020 22:44 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond zag ik een paar superleuke jurkjes bij Stradivarius. Ik heb daar nog nooit besteld, dus ik googelde hoe de maten vallen en toen kwam ik op de pagina van Trustpilot met reviews. Veel negatieve reacties over voornamelijk retourneren, de klantenservice. De positieve reviews zijn nogal in de minderheid... :-?
Ik zie bij de pagina's van webshops waar ik goede ervaringen mee heb ook best wat negatieve reviews, en die zullen er altijd wel zijn, dus ik wil niet gelijk mijn conclusies trekken (en ik vind de jurkjes gewoon heel leuk). En dat brengt me hier, ik ben benieuwd of ik hier wat ervaringen kan horen :-)

Heeft een van jullie weleens bij Stradivarius besteld en wat zijn jullie ervaringen ermee?
Ik heb vaker bij stradivarius (en andere inditex winkels) besteld, en nooit problemen gehad. Hou er alleen rekening mee dat het nu wat langer kan duren met de post, maar verder echt een prima site.
Panda1987 schreef:
24-12-2020 22:47
Ik heb vaker bij stradivarius (en andere inditex winkels) besteld, en nooit problemen gehad. Hou er alleen rekening mee dat het nu wat langer kan duren met de post, maar verder echt een prima site.
De levertijd is voor mij geen probleem! Vind ik helemaal niet erg en is begrijpelijk in deze tijden :-)

Heb je ook weleens iets moeten retourneren? Want ik lees vooral klachten daarover
Ik heb er ook regelmatig wat besteld dat ging prima maar heb nooit wat terug hoeven sturen dus daar geen ervaring mee
where ever you go, go with your heart
Ik bestel er wel vaker, vind de broeken erg fijn. Ik heb ook wel eens een broek geretourneerd omdat de maat te klein was. Verder geen problemen mee gehad.
SixthGun schreef:
24-12-2020 22:48
De levertijd is voor mij geen probleem! Vind ik helemaal niet erg en is begrijpelijk in deze tijden :-)

Heb je ook weleens iets moeten retourneren? Want ik lees vooral klachten daarover
Ook bij retourneren nooit problemen gehad. Terugbrengen in de winkel gaat nu natuurlijk niet maar als ik het me goed herinner is terugsturen gratis, en ik had snel mn geld terug.
Ik neem die reviews altijd met een korreltje zout. Inditex (en dan met name Zara) staat niet bekend om hun klantenservice, en mensen klagen graag, maar ik heb zelf nog nooit problemen gehad
Klantvriendelijk misschien niet maar Inditex is wel echt heel betrouwbaar
Stradivarius zit hier gewoon in de stad, dus lijkt me daarom betrouwbaar. Het is niet 1 of andere onbekende winkel/webshop.
Panda1987 schreef:
24-12-2020 23:01
Ook bij retourneren nooit problemen gehad. Terugbrengen in de winkel gaat nu natuurlijk niet maar als ik het me goed herinner is terugsturen gratis, en ik had snel mn geld terug.
Ik neem die reviews altijd met een korreltje zout. Inditex (en dan met name Zara) staat niet bekend om hun klantenservice, en mensen klagen graag, maar ik heb zelf nog nooit problemen gehad
Daar dacht ik dus ook aan. Van bijvoorbeeld Zalando staan ook veel negatieve reviews terwijl ik daar altijd tevreden over ben
Geen ervaring met retourneren maar bestellen ging prima. Snel geleverd ook. Hou er wel rekening mee dat het Italiaanse maten zijn. Neem 1 a 2 maten groter dan je normaal zou nemen.
veensteker schreef:
25-12-2020 00:20
Geen ervaring met retourneren maar bestellen ging prima. Snel geleverd ook. Hou er wel rekening mee dat het Italiaanse maten zijn. Neem 1 a 2 maten groter dan je normaal zou nemen.
Ik heb juist met de broeken dat ik een maat kleiner moet nemen dan normaal :proud: .
Ik heb er heel vaak besteld en ook wel eens iets teruggestuurd, ging prima.

Hou er rekening mee dat het over het algemeen klein valt :)
Is gewoon prima.
Inderdaad gewoon prima! De maten vallen wel redelijk klein, waar ik bij H&M vaak een XS/S heb is het daar een M. Handig om rekening mee te houden.

Ook wel eens wat teruggestuurd, je krijgt geen retoursticker maar je moet via de website aangeven dat je iets wil retourneren en dan krijg je een label via e-mail om uit te printen. Door thuiswerken kon ik niet snel aan een printer komen, dus dat is wel beetje onhandig. Qua verwerking en terugbetaling ging het vlot :)
Vivi3338 schreef:
27-12-2020 20:24
Inderdaad gewoon prima! De maten vallen wel redelijk klein, waar ik bij H&M vaak een XS/S heb is het daar een M. Handig om rekening mee te houden.

Ook wel eens wat teruggestuurd, je krijgt geen retoursticker maar je moet via de website aangeven dat je iets wil retourneren en dan krijg je een label via e-mail om uit te printen. Door thuiswerken kon ik niet snel aan een printer komen, dus dat is wel beetje onhandig. Qua verwerking en terugbetaling ging het vlot :)
Ik heb ook geen printer, ik maak altijd een schermfoto van het label en druk die af bij zo'n foto-snelservice (kost iets van 20 cent) :)
Ik dacht dat je een viool ging bestellen....
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven